Die zijn ook geweest, maar dat was wel 2-3 weken eerder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren toch mods van het forum van DGK?
Dat heb ik al eerder aangegeven schat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
Beequeen ik geef toe dat het niet zo moeilijk is om met je kop boven het maaiveld uit te steken in DGK maar ik vind lieke verreweg de knapste, meest frisse en meest beschaafde dame aldaar (Ericahysterica)
Oeps, gemist dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die zijn ook geweest, maar dat was wel 2-3 weken eerder.
okequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder aangegeven schat.
en zooooooooooooooooooooooooo geilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef F04 het volgende:
Amanda is zoooooooooooo dom.
HIV alleen bij homo's![]()
Kan door anale seks opgewekt wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef F04 het volgende:
Amanda is zoooooooooooo dom.
HIV alleen bij homo's![]()
idd goed genoeg voor loverboy brianquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef DrsH het volgende:
en heeft zooooooooooooooooooooooooooooooo n rotstem
Ze praten er niet zo vaak over, maar ik begin steeds meer te begrijpen dat ze vaker 'meet and greet' hebben. Gisteren had Japio weer zo'n date, een jong kind, ernstig ziek en idolaat fan van hem. Hij had ruim een uur 'achter' gezeten, daar baalde hij van want hij had iets op z'n blog willen plaatsen.quote:
Pfffff, denk ik veel te weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze praten er niet zo vaak over, maar ik begin steeds meer te begrijpen dat ze vaker 'meet and greet' hebben. Gisteren had Japio weer zo'n date, een jong kind, ernstig ziek en idolaat fan van hem. Hij had ruim een uur 'achter' gezeten, daar baalde hij van want hij had iets op z'n blog willen plaatsen.
en mama tas die goed is voor kkk staat in de keuken (ericahysterica)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Voor wie niet kan kijken. Amanda doet Hedda's nagels en denkt dat HIV opgewekt kan worden door anale seks. Erik ruimt de boodschappen in.
[afbeelding]
Heb je toch streams?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:39 schreef DrsH het volgende:
[..]
en mama tas die goed is voor kkk staat in de keuken (ericahysterica)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |