abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:04:12 #1
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50394319

Lewis Hamilton won 10 Juni op overtuigende wijze de Grand Prix van Canada. Maar er gebeurde veel meer in Montreal, zo was er een zware crash van de Pool Robert Kubica en moesten Massa en Fisichella verplicht de pits opzoeken nadat zij door rood gereden waren. Het hele circus verplaatst zich direct richting de Indianapolis Motor Speedway voor alweer de zevende ronde van het wereldkampioenschap . Lukt het Lewis Hamilton opnieuw te winnen? Kan Alonso het beter doen dan in Montreal? We zullen het zien.

Voor de uitslagen en statistieken van deze race kijk je natuurlijk op FOK!sport

Het is misschien wel het bekendste circuit van de wereld; Indianapolis. Oftewel "The Brickyard". Het is een van de oudste circuits ter wereld waar al in het begin van vorige eeuw werd geracet. De bijnaam heeft het te danken uit de 3,2 miljoen bakstenen waar het circuit vroeger uit bestond. Tegenwoordig ligt er alleen op start/finish nog een rij bakstenen. Jaarlijks wordt op dit circuit de "Indy 500" verreden, het bekendste en drukst bezochte eendaagse evenement ter wereld.

Aangezien de F1-bolides niet geschikt zijn voor oval racing is er in het infield een stuk circuit aangelegd. Het is daarmee een unieke baan, die bestaat uit een kwart van de originele oval, en een gewoon circuit.

Voor de set-up moeten de coureurs een compromis zien te vinden. Het krappe infield vereist een goede remstabiliteit, tractie en downforde terwijl het ovalgedeelte juist om zoveel mogelijk topsnelheid vraagt. De motor komt onder grote belasting te staan. De coureurs rijden hier gemiddeld 20 seconden volgas, waarbij de motor ongeveer tien seconden belast wordt. Op geen enkel ander circuit is hier sprake van.

Lengte circuit : 4.192 km
Aantal ronden: 73
Totaal afstand: 306.016 km
Ronde Record: 1:10.399 ( door Rubens Barrichello)

onboard lap met Rubens Barichello in 2004

Nadat het Formule 1-circus vele andere locaties aandeed in de Verenigde Staten werd er in 2000 voor het eerst neergestreken in Indianapolis. De race werd gewonnen door Michael Schumacher, terwijl niemand problemen kende met "turn 13" zoals door sommigen vooraf werd gevreesd. In 2001 was er wel een harde crash in "turn 13", Rubens Barrichello schreef zijn Ferrari volledig af. In dezelfde race wist Mika Hakkinen zijn laatste F1-zege te behalen.
In 2002 was er commotie op Indy. Ferrari domineerde de race, met Schumacher op kop en Barrichello er vlak achter. Schumacher wilde echter tegelijk finishen, wat met de moderne F1-wagens niet mogelijk bleek te zijn. Barrichello wint op bijna 1 honderdste voor Schumacher. Velen denken nog altijd dat dit een goedmakertje was voor de GP van Oostenrijk eerder dat jaar.
In 2003 is er sprake van een race onder natte omstandigheden. Zoals gebruikelijk kan Michael Schumacher hiermee het beste uit de voeten. De race bleek beslissend voor het kampioenschap, Shumacher wint en naaste rivaal Montoya scoort geen punten. De voorsprong van Schumacher liep uit naar negen punten op Kimi Raikkonen.
In 2004 is het weer Michael Schumacher die weet te winnen. Ook nu is er een harde crash in "turn 13" als Ralf Schumacher de muur raakt. Hij is korte tijd buiten bewustzijn en zal enkele races moeten missen. De Formule 1 is opgeschrikt.
Ook in 2005 is het Ralf Schumacher die de muur raakt in "turn 13". In de vrijdagtraining bleek zijn Michelin-band niet bestand tegen de krachten in de bocht. Als gevolg hiervan ziet de Franse bandenfabrikant zich genoodzaakt al haar team terug te trekken voor de race. Er wordt gezocht naar compromissen, maar de FIA en Bridgestone geven geen krimp. Tijdens de race gaan alleen Ferrari, Jordan en Minardi van start. Schumacher weet de uiterst saaie race op zijn naam te schrijven. De F1 heeft een nekslag toegedient gekregen in de VS, zo lijkt het.

Begin juli keerde de Formule 1 terug naar Indianapolis, de plaats van het beschamende debacle van 2005, toen slechts zes wagens de race reden. Het publiek komt echter weer massaal opdagen en de Amerikanen krijgen dit maal wel waar ze voor hebben betaald. Schumacher pakt met grote overmacht de pole position, teamgenoot Felipe Massa mag als tweede starten. Alonso moet genoegen nemen met een vijfde plaats.

Nick Heidfeld is het grootste slachtoffer van een massale crash in de eerste bocht van de wedstrijd. De Duitser slaat vier maal over de kop in de chaos die wordt veroorzaakt door Montoya, die zijn teamgenoot Raikkonen aantikt. Ook Speed, Montagny, Klien en Webber kunnen ter plekke uitstappen. Na de noodzakelijke safety car-periode rijden de Ferrari's van Schumacher en Massa direct weg bij de rest van het veld. Sato en Monteiro helpen elkaar de wedstrijd uit, terwijl Fisichella alle ruimte van Alonso krijgt voor de derde plaats. De Spanjaard zakt tijdens zijn laatste pitstop zelfs weg tot de vijfde plaats, ten gunste van Jarno Trulli, die een sterke wedstrijd rijdt. Schumacher wint, met een comfortabele voorsprong van acht seconden op zijn teamgenoot.

Vrijdag 15 juni 2007

16:00 - 17:30 vrije training 1
20:00 - 21:30 vrije training 2

Zaterdag 16 juni 2007

16:00 - 17:00 vrije training 3
19:00 - 20:00 kwalificatie training

Zondag 17 juni 2007

19:00 - 2007 FORMULA 1 United States Grand Prix

Zaterdag 16 juni 2007

18:30 - 20:30 kwalificatie (RTL7)

Zondag 17 juni 2007

17:45 - 18:10 voorbeschouwing (RTL7)
18:10 - 18:55 voorbeschouwing (RTL4!)
19:00 - 20:40 Race (RTL4!)
20:40 - 21:30 Nabeschouwing (RTL4!)

Het Weer in Indianapolis

Live Timing

Zin om over F1 te chatten? kom dan gewoon naar het irc-kanaal #f1

Zie de IRC FAQ voor meer informatie.

deze preview wordt u mede mogelijk gemaakt door Sanger & WEST
DeOP is hier te vinden!
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:21:44 #2
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50394915
Hoi West, dank voor de mooie OP weer.

Heel algemeen een vraagje. Zouden er wat minder foto's in die informatie OP's kunnen? Voor mensen als ik met een pay/mb verbinding zijn ze erg kostbaar en erg traag.

En even inhoudelijk 'De coureurs rijden hier gemiddeld 20 seconden volgas, waarbij de motor ongeveer tien seconden belast wordt. Op geen enkel ander circuit is hier sprake van. ' Rijden ze in Canada niet nog langer volgas? Ik meen dat het daar tegen de minuut is.
Here we are now, entertain us.
pi_50396162
Ah, we zijn weer aangekomen bij het grootste kutcircuit op de kalender.

Eitje voor McLaren dit.
pi_50396583
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef voyeur het volgende:
<knip>
En even inhoudelijk 'De coureurs rijden hier gemiddeld 20 seconden volgas, waarbij de motor ongeveer tien seconden belast wordt. Op geen enkel ander circuit is hier sprake van. ' Rijden ze in Canada niet nog langer volgas? Ik meen dat het daar tegen de minuut is.
misschien dat TS iets bedoeld als 20 sec. achter elkaar... want imo is het ook op Spa-Franchorchamps in totaal (veel) langer dan 20 sec. vol gas...
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:10 schreef Radegast het volgende:
Ah, we zijn weer aangekomen bij het grootste kutcircuit op de kalender.

Eitje voor McLaren dit.
onzin... er zijn ergere circuits in op de huidige F1-kalender... Hungaroring is erger
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 13 juni 2007 @ 02:48:53 #5
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_50397501
TVP!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 13 juni 2007 @ 06:25:12 #6
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50398474
quote:

Heel algemeen een vraagje. Zouden er wat minder foto's in die informatie OP's kunnen? Voor mensen als ik met een pay/mb verbinding zijn ze erg kostbaar en erg traag.
ik zou die foto sectie kunnen schrappen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 07:33:39 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50398700
quote:
Hier had ook moeten staan dat ze 20 seconden achter elkaar flatout rijden, waarbij de motor tien seconden voluit belast wordt (19.000 toeren). Sorry als het wat onduidelijk is
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 13 juni 2007 @ 07:34:17 #8
65960 sanger
pi_50398703
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 06:25 schreef WEST het volgende:

[..]

ik zou die foto sectie kunnen schrappen.
Aan de andere kant denk ik ook dat er veel mensen zijn die de foto's een leuke toevoeging vinden, zoals ik.
pi_50398737
Hoe lang rijden ze op Monza eik precies volgas?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 13 juni 2007 @ 08:40:05 #10
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50399354
Zou Ralf door Turn 13 durven??

Ik zeg Kubica rijdt gewoon.

Gezien Canada maakt Mclaren ook hier een kans. Alonso moet wat meer op de baan blijven anders heeft Lewis weer een eitje. Hoop dat die Ferrari's ook wat beter gaan want ondanks de spectaculaire race was er weinig spanning aan kop.
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:34:32 #11
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50400438
Ik ben benieuwd wie de beste zal zijn in Indianapolis.

De afgelopen 5 jaar was Ferrari zeer dominant op Indy, of dat dit weekend ook het geval is is nog maar de vraag denk ik. Ferrari zal zeker dichterbij McLaren zitten dan in Montreal, daarvan ben ik overtuigd. Ik denk dat toch vooral BMW het weer goed zal doen op dit circuit. Met het vele vermogen en de goeie mechanische grip kun je ver komen, dus BMW zal ver kunnen komen. Dit circuit leent zich ook uit voor verrassingen, denk aan de 3e plek van Sato in, ik meen, 2004.

Vorig jaar was de GP van Amerika wel heel gaaf met o.a. die startcrash van Heidfeld en Montoya e.d. Hopelijk zullen we een net zo'n leuke race zien als een week terug, dan is mijn zondagavond helemaal goed!

O ja, en over Spyker, nee helaas, Indy is een circuit waar ze niet goed uit de verf zullen komen denk ik. Spyker komt zo ongelovelijk veel topsnelheid en mechanische grip tekort, laten we er maar niet al te veel van hopen.

Ik ben ook benieuwd hoeveel toeschouwers er zullen komen na het bandendebacle van 2005.
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:48:36 #12
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50400777
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 07:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Aan de andere kant denk ik ook dat er veel mensen zijn die de foto's een leuke toevoeging vinden, zoals ik.
Hier nog zo iemand.. En daarnaast, alhoewel voyeur ongetwijfeld een hele goede reden heeft om via een pay/mb-verbinding te internetten, wie heeft er tegenwoordig nog geen 'onbeperkte' kabel/adsl-internetverbinding? Het zou waarschijnlijk om een hele kleine groep gebruikers gaan die hier last van hebben, terwijl een veel grotere groep dan die foto's uit de OP mist. En die foto's maken mijns inziens net de OP compleet Kortom, ik zou het persoonlijk erg jammer vinden wanneer ze zouden verdwijnen

Betreffende de race verwacht ik ook wel weer wat van BMW, ik ben vooral benieuwd wie de 2e rijder naast Heidfeld zal zijn (Vettel, Glock of toch Kubica zelf?) en hoe deze zal presteren.. Daarnaast interessant om te zien of Wurz en Kovalainen door hun prima prestatie afgelopen race de weg omhoog hebben gevonden of dat zij weer in de marge belanden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:56:05 #13
65960 sanger
pi_50401017
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 07:42 schreef vosss het volgende:
Hoe lang rijden ze op Monza eik precies volgas?
Weet niet precies, maar het gaat om aaneengesloten volgas rijden

Even opgezocht:

Motor
Monza is het zwaarste circuit voor de motoren. Het Italiaanse circuit heeft het hoogste volgas-percentage - 67% bij de V10 - van alle F1 circuits en op geen enkele andere omloop bereiken de snelheden zo'n hoge waarden als hier. De langste volgas-sectie bedraagt 1268 meter, de derde na Spa en Indianapolis.
pi_50401946
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef Xebber het volgende:
TVP!
WEST:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:33:41 #15
65960 sanger
pi_50402244
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef Sally het volgende:

[..]

WEST:
Ja hebt gelijk! Vergeten!

WEST, top OP weer en mooi op tijd ook
pi_50402328
quote:

[...]

Ben ik het mee eens, aangezien mijn connectie thuis nog niet vlekkeloos loopt, zijn die foto's een crime (lees: crash) en hoop ik zsm op pagina 2 terecht te komen...

Mss tooch maar alleen OP quoten, zonder afbeeldingen in de vervolgtopics??
pi_50402630
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hier nog zo iemand.. En daarnaast, alhoewel voyeur ongetwijfeld een hele goede reden heeft om via een pay/mb-verbinding te internetten, wie heeft er tegenwoordig nog geen 'onbeperkte' kabel/adsl-internetverbinding? Het zou waarschijnlijk om een hele kleine groep gebruikers gaan die hier last van hebben, terwijl een veel grotere groep dan die foto's uit de OP mist. En die foto's maken mijns inziens net de OP compleet Kortom, ik zou het persoonlijk erg jammer vinden wanneer ze zouden verdwijnen
Ik denk dat voyeur uit België komt. Daar zijn ze nog niet zover. Zo goed als alle abonnementen hebben daar nog een datalimiet. Zelf zie ik de OP overigens ook liever met foto's. Maakt het geheel een stuk fleuriger.
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:36 schreef Sally het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, aangezien mijn connectie thuis nog niet vlekkeloos loopt, zijn die foto's een crime (lees: crash) en hoop ik zsm op pagina 2 terecht te komen...
Zou goed kunnen dat dat aan Internet Explorer ligt. Je kan bijvoorbeeld Firefox of Opera proberen. Dan kan je tenminste zien of het ook echt aan Internet Explorer zelf ligt. Heb alleen geen idee of ze ook willen installeren op 98SE.
pi_50402870
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik denk dat voyeur uit België komt. Daar zijn ze nog niet zover. Zo goed als alle abonnementen hebben daar nog een datalimiet. Zelf zie ik de OP overigens ook liever met foto's. Maakt het geheel een stuk fleuriger.
[..]

Zou goed kunnen dat dat aan Internet Explorer ligt. Je kan bijvoorbeeld Firefox of Opera proberen. Dan kan je tenminste zien of het ook echt aan Internet Explorer zelf ligt. Heb alleen geen idee of ze ook willen installeren op 98SE.
Oeh, goed onthouden
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:58:44 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50403018
Hopelijk zowosie al de half zo intressant als afgelopen race dan ga ik er al goed voor zitten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:06:04 #20
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50403226
98se??? welk jaar leven we?

Kubica mag racen aldus Fok Sport
pi_50403875
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:06 schreef TJDoornbos het volgende:

Eh... tja...
Heb cd van XP liggen, maar niet de tijd om te installeren...

Maar wat vonden jullie van mijn voorstel:
quote:

[..]

Mss toch maar alleen OP quoten zonder afbeeldingen in de vervolgtopics??
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:26:46 #22
65960 sanger
pi_50403892
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:06 schreef TJDoornbos het volgende:

Dan moet je beter lezen....

Kubica mag van BMW racen, de FIA moet nog een medische keuring uitvoeren.

BMW: \"Kubica mag van ons racen\"
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:27:15 #23
65960 sanger
pi_50403902
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Sally het volgende:

[..]

Eh... tja...
Heb cd van XP liggen, maar niet de tijd om te installeren...

Maar wat vonden jullie van mijn voorstel:
[..]
Het is een oplossing
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:35:02 #24
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50404184
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan moet je beter lezen....

Kubica mag van BMW racen, de FIA moet nog een medische keuring uitvoeren.

BMW: \"Kubica mag van ons racen\"
Dan heb jij mn reactie daar niet gelezen gok ik. Maargoed we weten morgenavond meer

XP erop zetten is fluitje van een cent. Tis bijna net zo makkelijk als Blofnr's meezingen Sally goddomme wat was mn stem verrot zondag
pi_50404293
tvp
pi_50404351
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dan heb jij mn reactie daar niet gelezen gok ik. Maargoed we weten morgenavond meer

XP erop zetten is fluitje van een cent. Tis bijna net zo makkelijk als Blofnr's meezingen Sally goddomme wat was mn stem verrot zondag
Offt: die stem viel nog wel mee bij mij... Probleem is ook niet XP, maar AL DIE ANDERE programma's als Office en PS en zo...

Blij dat Kubica kan racen! Wat een klapper...
pi_50405861
ALBERS

Mooie OP
Calmer than you are
pi_50405933
TVP
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:54:12 #29
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_50409137
TVP!

Mooie oval, jammer van het infield.
pi_50411132
ja, tvp, zeg

*wat die foto's betreft ... ik vind ze gaaf Misschien limgjes van maken zodat we niet helemaal zonder hoeven?
Calm down, please!
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:49:19 #31
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50411167
quote:

[..]

Mss tooch maar alleen OP quoten, zonder afbeeldingen in de vervolgtopics??
Als de foto's zo gewaardeerd worden wil ik geen spelbreker zijn hoor. Als de vervolgtopics geen foto's zouden hebben scheelt dat al veel en kan je midden in de race tenminse snel doorlezen. Buiten Nederland is breedband nog niet zo gangbaar dus ik lees mee met een UMTS kaartje.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:02:22 #32
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_50414086
Wie rijdt er met een oude en wie met een nieuwe motor?
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:25:52 #33
65960 sanger
pi_50414956
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:02 schreef Xebber het volgende:
Wie rijdt er met een oude en wie met een nieuwe motor?
Staat morgen of overmorgen in het overzicht op FOK!sport

Albers iig met nieuwe motor.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:27:11 #34
65960 sanger
pi_50415012
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
TVP!

Mooie oval, jammer van het infield.
F1-bolides zijn nu eenmaal niet geschikt voor ovals
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:49:28 #35
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_50415702
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat zonder meer, maar ik bedoelde eigenlijk dat het infield een stuk spannender had mogen zijn.
Beetje gemiste kans om van de Indianapolis Grand Prix echt een klassieker te maken.
pi_50415902
Ralph Schumacher

FTW
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:27:40 #37
179034 Bernard0s
pi_50417036
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Het zou wel lukken met heel veel camber, maar dan is er te weinig snelheid. Ach boeiend ook, we zijn niet aan het ovalracen.
pi_50418947
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:56 schreef Vitalogy het volgende:
Ralph Schumacher

FTW
Frontaal in The Wall?
vosss is de naam,
pi_50418999
Goede avond!
Ook ik ben dit weekend weer van de partij!
Who is it?
pi_50419072
Ja dat is wel kut. Ik ben voor en na de race altijd wel ergens online op Fok, maar tijdens de race zelf zit ik meestal bij vrienden met een grotere flatscreen dan ik zelf heb te kijken

Met een biertje
vosss is de naam,
pi_50419303
quote:
Doctors warn - Kubica return could be fatal
Wednesday 13 June at 13:17 : A renowned sport physician has warned Robert Kubica to skip Sunday's US grand prix.

The Pole, limping only slightly, checked out of hospital on Monday following his frightening high-speed crash in Montreal just 24 hours earlier, vowing to be ready to race at Indianapolis.

But Hamburg-based Dr Bernd Kabelka told Germany's Bild newspaper that Kubica risks death if he sustains another concussion at Indianapolis, which features concrete-lined banking that only a few years ago left Ralf Schumacher unconscious and in hospital.

"Sensory and motor losses are possible, so are memory gaps and visual disturbances," he said.

"In the worst case the brain can swell and the pressure can be fatal.

"I consider it extremely dangerous for Kubica to drive again straight away."

F1's former doctor Professor Sid Watkins, meanwhile, is also quoted as saying that the risk of serious injury with a second concussion is "quite high".

We can reveal, however, that Robert Kubica's name and helmet image is already featured atop the BMW-Sauber garage at Indianapolis, while both Sebastian Vettel and Timo Glock have travelled to the American city as possible stand-in pilots.

Team boss Mario Theissen said on Tuesday that F1's chief medical officer "will have the final say" when 22-year-old Kubica is examined at the circuit on Thursday.

He explained: "We are prepared in case Robert will not be able to drive. But, of course, we are all hoping that he will line up in the car at the weekend.

"The ideal scenario for me would be for us all to put the accident behind us quickly with a good performance in the race."
Hij kan wel dood .... let maar op!
Calm down, please!
pi_50419395
Dat zeiden ze destijds tegen Schumacher toch ook. Ik kan me best voorstellen dat 2x in korte tijd een flinke beuk tegen die hersenpap dat je daar niet echt slimmer van word, om het maar even zachtjes te zeggen
vosss is de naam,
pi_50419410
ow wacht even..... word moet met dt of niet?
vosss is de naam,
pi_50419495
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef vosss het volgende:
Dat zeiden ze destijds tegen Schumacher toch ook. Ik kan me best voorstellen dat 2x in korte tijd een flinke beuk tegen die hersenpap dat je daar niet echt slimmer van word, om het maar even zachtjes te zeggen
Boksers doen het vaker en acht ik, later in de carriere, ook niet als de allerslimsten
Calm down, please!
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:48:44 #45
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50419671
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef vosss het volgende:
ow wacht even..... word moet met dt of niet?
stam+t
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_50420043
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

stam+t

Calm down, please!
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:19:32 #47
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50420925
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 13 juni 2007 07:34 schreef sanger het volgende:

Daar dacht ik ook aan vanmiddag..., de groep die het wel kan hebben is groter dan de groep die nog met een datalimiet ! zit.

dus ik laat het er ook zo bij. ik let echt wel op het aantal Kb's

[..]

ik zorg altijd dat er niet teveel kb's aan grafisch matriaal is om nog enig zins rekening te houden met die mensen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:54:04 #48
65960 sanger
pi_50422289
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:29 schreef 907 het volgende:
Goede avond!
Ook ik ben dit weekend weer van de partij!
Ik helaas beperkt

Leuk zo een bedrijfsuitje. Slapen in het Kurhaus, naar Tarzan enzo. Maar moet ik gvd daar de kwali en LeMans voor missen
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:10:01 #49
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50423060
Ik kan deze x de kwali wel zien !!!!!!!!!
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:59:00 #50
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50425308
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik helaas beperkt

Leuk zo een bedrijfsuitje. Slapen in het Kurhaus, naar Tarzan enzo. Maar moet ik gvd daar de kwali en LeMans voor missen
Ik moest de Canada race missen, dat is pas erg! [om wijn te slurpen aan de rand van iemands zwembad, maar dan nog....]
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:12:26 #51
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50425955
quote:

[..]

Ik helaas beperkt

gelukkig heb ik de 22e een bedrijfsuitje en dat is gelukkig ook niet in het weekend maar op een gewone werkdag
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:43:23 #52
65960 sanger
pi_50427431
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef WEST het volgende:

[..]

gelukkig heb ik de 22e een bedrijfsuitje en dat is gelukkig ook niet in het weekend maar op een gewone werkdag
Jij maakt vrienden
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:48:07 #53
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50427673
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Jij maakt vrienden
tuurlijk
pi_50437991
Das opzich uniek voor een ajaxied hahahaha
pi_50443831
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:59 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik moest de Canada race missen, dat is pas erg! [om wijn te slurpen aan de rand van iemands zwembad, maar dan nog....]
Wat dacht je van de race opnemen en later nog eens bekijken.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_50444395
quote:

[..]

Ik helaas beperkt

Wij vertrekken NU voor het afdelingsuitje!! Nog snel ff wisselen..

Daarna bent ik op vakantie, dus groeten allemaal!
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:10:11 #57
65960 sanger
pi_50444658
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Sally het volgende:

[..]

Wij vertrekken NU voor het afdelingsuitje!! Nog snel ff wisselen..

Daarna bent ik op vakantie, dus groeten allemaal!
Veel plezier

en

Veel plezier

Waar ga je heen?
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:05:05 #58
179034 Bernard0s
pi_50464337
Mooi.

Ik ga VT1, VT2, VT3, Quali en Race kijken + Le Mans. Lekker weekendje.
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:34:51 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50468147
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Mooi.

Ik ga VT1, VT2, VT3, Quali en Race kijken + Le Mans. Lekker weekendje.
VT zal ik wel niet kunnen volgen omdat ik net om 16:00 vrij ben en ik met thuis komen en douchen pas om 18:00 klaar ben maar VT2 en de rest ga ik wel volgen

en LeMans kan ik helemaal in z'n geheel live volgen (niet dat ik dat doe overigens )
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:36:25 #60
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_50468226
quote:
Startverbod Kubica in Indianapolis
Uitgegeven: 14 juni 2007 19:51
Laatst gewijzigd: 14 juni 2007 22:22

INDIANAPOLIS - De Poolse formule-1-coureur Robert Kubica heeft van de internationale automobiel federatie FIA een startverbod gekregen voor de Grote Prijs van de Verenigde Staten.

BMW-Sauber vervangt Kubica door de Duitser Sebastian Vettel. Hij debuteert in de Formule 1 op het circuit van Indianapolis.

Snelheid

Kubica doorstond donderdag de laatste medische test van de FIA niet. De Pool, die werd onderzocht op reactiesnelheid, logisch denkvermogen, en cöordinatievermogen, was afgelopen week op het circuit van Montreal in de Grote Prijs van Canada betrokken bij een enorme crash, waarbij hij naar eigen zeggen alleen een pijnlijke enkel overhield.

Kubica (22) benadrukte donderdag in Indianapolis nog eens dat hij zondag heel graag wilde starten. Hij zei fysiek 100 procent te zijn.
(c) www.nu.nl

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:45:00 #61
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50468610
klote dat kubica niet mee doet..., ik wou hem namelijk in mijn manager hebben maar nu wacht ik nog wel een race met wisselen
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:49:53 #62
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_50468828
Ik ben erg benieuwd wat Sebastian Vettel kan doen in de Sauber.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:22:55 #63
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_50472098
Is Vettel nou ook te koop in de manager?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:25:44 #64
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_50472163
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:48:56 #65
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_50472684
Waarom geen Glock?

"Heeeeeeeej! Ik mag niet racen!"

vrijdag 15 juni 2007 @ 07:33:32 #66
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50475673
Vettel heeft de toekomst en Gloack toch minder...........een andere verklaring heb ik niet!! Maar Glock had ik niet in mn team gezet, ben niet zo overtuigd van hem!!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:30:57 #67
65960 sanger
pi_50476145
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Vettel heeft de toekomst en Gloack toch minder...........een andere verklaring heb ik niet!! Maar Glock had ik niet in mn team gezet, ben niet zo overtuigd van hem!!
Toch is Glock best snel in de GP2 momenteel.....
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:06:26 #68
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_50476706
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Vettel is hét protege van BMW Sauber, die gaat binnen een aantal jaren echt komen.
Ik weet niet of men in Timo Glock meer ziet als een testrijder.
pi_50478316
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:48 schreef Xebber het volgende:
Waarom geen Glock?
Vettel schijnt best wel een talent te zijn.
Glock heeft volgens mij nog nooit iets opmerkelijks gepresteerd.

Dus waarom wel Glock?

---

Oh en Heidfeld en Vettel schijnen elkaar niet te kunnen luchten. Ook een pluspunt.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:30:00 #70
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_50478598
Heb er zin in!!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_50481491
Eigenlijk zou je gratis Vettel in de manager moeten krijgen als je Kubica had. Is toch niet eerlijk eigenlijk als je hem moet kopen?
Who is it?
pi_50482786
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef 907 het volgende:
Eigenlijk zou je gratis Vettel in de manager moeten krijgen als je Kubica had. Is toch niet eerlijk eigenlijk als je hem moet kopen?
Je kan ook gewoon Kubica houden!
pi_50487436
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon Kubica houden!
Dan krijg je sowieso geen punten.
MAargoed, waarom zou je hem eik gratis moeten kunnen ruilen dan?
Ik neem niet aan dat Vettel voor niks rijdt; die zal daar best extra geld voor krijgen of niet?
vosss is de naam,
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:08:02 #74
65960 sanger
pi_50488451
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef 907 het volgende:
Kijk anders even in de FB van sport
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:00:33 #75
179034 Bernard0s
pi_50490367
Zo, VT1 is van start gegaan. Ben benieuwd..
pi_50490438
Live te zien met TVU, 53060 Wheels
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:06:55 #77
179034 Bernard0s
pi_50490591
2 Spykers bovenaan!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:07:23 #78
179034 Bernard0s
pi_50490614
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef vingerplant het volgende:
Is dat op digitale televisie of op internet te zien?
pi_50490620
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Bernard0s het volgende:
Zo, VT1 is van start gegaan. Ben benieuwd..
Zal het eerste half uur wel weinig gebeuren.
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef vingerplant het volgende:
Zou je de link naar dat programma nog een keer kunnen geven?
pi_50490702
Kijk eens heren:
http://pages.tvunetworks.com/downloads/download.html?id=rdb_us

3 uurtjes live training vandaag
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:10:27 #81
65960 sanger
pi_50490721
pi_50490820
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef vingerplant het volgende:
Kijk eens heren:
http://pages.tvunetworks.com/downloads/download.html?id=rdb_us

3 uurtjes live training vandaag
Dank je.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:13:19 #83
179034 Bernard0s
pi_50490831
Oke ik heb het geinstalleerd en opgestart. Welke zender moet ik kiezen bij Sport?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:14:54 #84
179034 Bernard0s
pi_50490887
+ Bedankt
pi_50490936
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Bernard0s het volgende:
Oke ik heb het geinstalleerd en opgestart. Welke zender moet ik kiezen bij Sport?
Hij staat niet bij Sports, maar bij All: 53060 Wheels.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:16:31 #86
179034 Bernard0s
pi_50490956
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Bernard0s het volgende:
Laat maar, ik zie het al .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:17:09 #87
179034 Bernard0s
pi_50490983
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Hij staat niet bij Sports, maar bij All: 53060 Wheels.
Dankje
pi_50491224
Vettel begint aan snelle ronde.
88mph
pi_50491321
Foutje van Sutil.

En Liuzzi, z'n auto enorm laag bij de grond...
88mph
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:30:21 #90
179034 Bernard0s
pi_50491430
1 nadeeltje van Wheelz tv. Er is ongeveer 1,5 minuut vertraging.. Je kunt op de livetiming al zien wat er gebeurt. Maargoed, beelden zijn altijd fijner dan niks.
pi_50491750
Grappig om te zien dat Ferrari nu een soortgelijke neus heeft als McLaren.
pi_50492087
OW fuck fuck fuck1!!!!! Zit ik dit weer te missen !

Ik dacht dat het pas om 5 uur onze tijd begon
vosss is de naam,
pi_50492206
Wheelz TV ook voor de Apple..?
Calmer than you are
pi_50492239
Geen idee, ik zit nu gelukkig thuis en ver weg bij mn ouders met hun klote apple
vosss is de naam,
pi_50492363
Gewoon even proberen met die TVUplayer Walter.
pi_50492518
Ik zie dat je daar ook online mee kan kijken in een embedded player, maar ik zie zo 123 niet wheelztv in de lijst staan';(

=edit=
quote:
You can watch TvuPlayer flux with VLC (Pc and Mac version) under Virtual PC. Open TvuPlayer, select your channel. Then, open VLC (pc version) with this link : http://127.0.0.1:8901
Save the stream with VLC ("dump brut") into your shared folder (VPC) Open the video with Mac QuickTime Player (Flip4mac must be installed). Enjoy.
Misschien kun je hier iets mee?

[ Bericht 71% gewijzigd door vosss op 15-06-2007 17:13:06 ]
vosss is de naam,
pi_50493326
Hamilton bijna de muur in. Dat scheelde echt maar een halve cm ofzo
vosss is de naam,
pi_50493411
Spyker eraf.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:31:25 #99
179034 Bernard0s
pi_50493413
Niet goed van Sutil haha. Lelijk hoor dat aanremmen.
pi_50493444
Commentatoren zijn Sutil uit aan het lachen na een spin: you allready made a fool of yourself Sutil
vosss is de naam,
pi_50493503
Uitslag van de eerste vrije training.

vrijdag 15 juni 2007 @ 17:35:19 #102
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_50493536
ElmarO was sneller.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:35:19 #103
179034 Bernard0s
pi_50493537
Zo hee, het veld zit dicht bij elkaar. Echt knap van Vettel ondanks het feit dat hij veel meer rondjes heeft gereden dan de rest. Leuk dat Spyker relatief dichtbij staat op minder dan 3 seconden. Rosberg zit er goed bij en ik denk dat we nu al kunnen zeggen dat Ferrari niet bovenaan het lijstje zal komen dit weekend, ik heb geen 1 keer een paarse sectortijd gezien helaas. BMW zal misschien ferrari wel verslaan dit weekend.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:38:13 #104
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50493617
Vettel verrassend goed, ik wacht nog ff een 2e sessie af voor ik een keus ga maken om vettel te nemen of niet.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:25:42 #105
65960 sanger
pi_50494867
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:38 schreef WEST het volgende:
Vettel verrassend goed, ik wacht nog ff een 2e sessie af voor ik een keus ga maken om vettel te nemen of niet.
Ik begin nu ook te twijfelen om strategisch te kiezen.

Ik heb nu Heidfeld, maar als ik Vettel neem kan ik Sato inruilen voor Rosberg. Moeilijke keus.

Weer erg knap van Heidfeld trouwens. Hij is dit seizoen erg constant en gewoon snel.

Veld inderdaad lekker dicht op elkaar. Ik hoop dat het in de loop van het weekend nog wat meer naar elkaar toekruipt
pi_50495205
Davidson heeft een lekker snelle 1e sector tijd trouwens
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:40:42 #107
179034 Bernard0s
pi_50495330
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef MIster911 het volgende:
Davidson heeft een lekker snelle 1e sector tijd trouwens
Die Honda's en BMW's hebben veel voordeel op het rechte stuk. De 1e sector is zo'n 70% volgas denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juni 2007 @ 19:26:44 #108
862 Arcee
Look closer
pi_50496746
OP
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_50497102
Ferrari gaat niet echt lekker.
Hoop dat ze het morgen en overmorgen een stuk beter doen.

Ben er net achtergekomen dat ik ook DSF heb. Straks ook maar eens kijken, 20:00 uur he?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:14:21 #110
179034 Bernard0s
pi_50498467
Goed rondje van Albers
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:14:28 #111
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50498472
albers naar P12
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:15:25 #112
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50498505
Vettel held van mn team
pi_50498616
Räikkönen viel weer in slaap.
88mph
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:19:30 #114
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50498640
Lewis Hamilton gaat de snelste tijd pakken
pi_50498768
hopelijk wordt het weer net zo'n leuk weekend als verleden week. Vettel idd best goed
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:25:43 #116
179034 Bernard0s
pi_50498848
Echt raar dat er zoveel mensen van de baan vliegen vandaag. Vooral Ferrari lijkt weinig grip te hebben in de mid-section.
pi_50498924
w00t Massa
88mph
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:29:13 #118
65960 sanger
pi_50498953
Ik zie er wel meer zwabberen indd. Raar inderdaad.
pi_50498985
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef Bernard0s het volgende:
Echt raar dat er zoveel mensen van de baan vliegen vandaag. Vooral Ferrari lijkt weinig grip te hebben in de mid-section.
Viel mij in de eerste training ook al op. Ferrari verloor daar ook al tijd in S2.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:33:30 #120
65960 sanger
pi_50499096
Massa was net wel snel in S2 anders....
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:36:41 #121
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50499207
DC 336 km/u bij de speedtrap ze lopen ten opzichte van start finish nog 9 km/u door
pi_50499226
Calmer than you are
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:37:45 #123
179034 Bernard0s
pi_50499254
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef WEST het volgende:
DC 336 km/u bij de speedtrap ze lopen ten opzichte van start finish nog 9 km/u door
Kan een slipstream zijn geweest.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:38:40 #124
179034 Bernard0s
pi_50499289
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:33 schreef sanger het volgende:
Massa was net wel snel in S2 anders....
Kwestie van meer vleugel zetten. In de overige sectoren geeft hij toe, dus dat is duidelijk. Hij heeft wel een goed rondje neergezet.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:38:58 #125
65960 sanger
pi_50499298
Opvallend:

Spyker rijdt met veel downforce op de achtervleugel. Toch lijken ze juist in S2 veel tijd te verliezen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:48:44 #126
179034 Bernard0s
pi_50499651
Inderdaad sanger. Ik snap het ook niet. De eerste en derde sector zijn ze wel aardig goed. Die middensectie wil maar niet.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:50:01 #127
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50499706
Sato doet het niet goed en bij de eerste training zaten de super augurken er ook niet bij.

ik neem een risico
pi_50499760
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:50 schreef WEST het volgende:
Sato doet het niet goed en bij de eerste training zaten de super augurken er ook niet bij.

ik neem een risico
Je gaat voor Albers.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:51:59 #129
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_50499767
Nu moet Wurz nog ff een goede ronde rijden....
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:53:03 #130
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50499801
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef MonoSynth het volgende:
Nu moet Wurz nog ff een goede ronde rijden....
Wurz mag zondag wel uitvallen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:55:14 #131
16063 MonoSynth
pi_50499870
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef WEST het volgende:

[..]

Wurz mag zondag wel uitvallen
Zolang Rosberg maar voor Wurz finisht vind ik alles wel best

Maar voor Albers is dit wel een beetje onwennig hoor, 21ste... Wurz zit hem gewoon te tergen door binnen te blijven!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:58:33 #132
16063 MonoSynth
pi_50499976
Applaus voor Davidson! Sector 1 net binnen de minuut!
pi_50499989
Webber test de grindbakken...en keurt ze goed.
88mph
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:59:50 #134
179034 Bernard0s
pi_50500032
Jezus man wat vliegen er veel af in die bocht voor het rechte stuk..
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:01:06 #135
65960 sanger
pi_50500088
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:50 schreef WEST het volgende:

ik neem een risico
Ik snap er ook niets van
pi_50500123
Albers en zijn management gaan uit elkaar staat op gpudate. Dat lijkt me een voorbode voor wat komen gaat.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:02:51 #137
179034 Bernard0s
pi_50500152
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Vitalogy het volgende:
Albers en zijn management gaan uit elkaar staat op gpudate. Dat lijkt me een voorbode voor wat komen gaat.
Dat geloof ik niet, varrossieau had zoveel vertrouwen in hem.. Raar, eerst ff afwachten of het echt zo is.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:04:21 #138
16063 MonoSynth
pi_50500216
de volgende stap in zijn carriére: zonder sponsors naar een topteam zijn dagen slijten in DTM en WTCC een topcarriëre in het DTC
pi_50500258
Tis ook wel vreemd om Wurz zo te zien.Wurz vorige week nog derde en nu helemaal laaste
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:06:03 #140
65960 sanger
pi_50500262
Ik verwacht eerder dat Albers hem eruti heeft gekicked.
pi_50500316
Webber op een STOP.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:08:23 #142
179034 Bernard0s
pi_50500333
Ja motor kapot denk ik, zo zag het eruit. Of weg hydraulica/aandrijving.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:08:54 #143
16063 MonoSynth
pi_50500349
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:05 schreef Assenaar het volgende:
Tis ook wel vreemd om Wurz zo te zien.Wurz vorige week nog derde en nu helemaal laaste
Wurz is gewoon een testcoureur die ook mag racen om zo zo veel mogelijk kilometers te maken. Elk puntje wat hij haalt is mooi meegenomen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:10:11 #144
179034 Bernard0s
pi_50500394
Gearbox Failure
pi_50500398
Het klopt wel dat Albers en zijn management uit elkaar zijn gegaan

Een verschil van mening zou ten grondslag liggen aan de directe scheiding tussen Albers en Lodewijk Varossieau.
pi_50500411
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Bernard0s het volgende:
Ja motor kapot denk ik, zo zag het eruit. Of weg hydraulica/aandrijving.
Waarschijnlijk de vernsnellingsbak als ik SpeedTV mag geloven.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:11:00 #147
179034 Bernard0s
pi_50500424
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef Assenaar het volgende:
Het klopt wel dat Albers en zijn management uit elkaar zijn gegaan

Een verschil van mening zou ten grondslag liggen aan de directe scheiding tussen Albers en Lodewijk Varossieau.
Ik wil de officiele mededeling eerst horen. Maar wie weet is het wel van positieve invloed op Albers, je weet het niet.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:11:32 #148
179034 Bernard0s
pi_50500441
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de vernsnellingsbak als ik SpeedTV mag geloven.
Ja klopt, weer Webber!
pi_50500510
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Ja klopt, weer Webber!
Als er op het moment iets kapot gaat aan een RBR is het de versnellingsbak. Is bijna even voorspelbaar als Albers die laatste staat.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:15:13 #150
65960 sanger
pi_50500569
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Ik wil de officiele mededeling eerst horen. Maar wie weet is het wel van positieve invloed op Albers, je weet het niet.
Ik vind het zo vreemd dat hget altijd tijdens een raceweekend moet zo iets......

Doe het dan twee weken eerder ofzo, dan hebben we nieus te posten in de lange pauze.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:15:24 #151
16063 MonoSynth
pi_50500576
ik dacht al: beide Honda's voor de Super Aguri's?? Dakannie! Maar gelukkig, Sato biedt redding
pi_50500620
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:15 schreef MonoSynth het volgende:
ik dacht al: beide Honda's voor de Super Aguri's?? Dakannie! Maar gelukkig, Sato biedt redding
Gelukkig, dat soort grappen moet Honda niet te vaak uit halen. Dadelijk gaan we nog denken dat het daar nog iets wordt.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:17:19 #153
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50500655
wurz de baan op en albers moet vrezen
pi_50500717
Als we de geruchten van de Salzburger Nachrichten mogen geloven dan worden de contracten van Webber en Coulthard binnenkort al verlengd voor volgend jaar. Zal wel jmmr zijn voor Doornbos, want had wel gehoopt dat hij racezitje dan zal krijgen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:19:48 #155
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50500721
albers is weer op de plaats wat hij kent
pi_50500722
En Albers weer op zijn gebruikelijke plek.
pi_50500754
Volgende race Ho Pin Tung in de Spyker.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:21:25 #158
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50500764
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef ElmarO het volgende:
En Albers weer op zijn gebruikelijke plek.
papegaai
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:21:45 #159
16063 MonoSynth
pi_50500779
En de McLarens ook meteen weer op de gebruikelijke stekjes....
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:22:37 #160
179034 Bernard0s
pi_50500805
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef Vitalogy het volgende:
Volgende race Ho Pin Tung in de Spyker.
Of Giedo van der Garde als hij zijn racelicentie eens krijgt en SA ophoudt met zeiken.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:23:29 #161
179034 Bernard0s
pi_50500845
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Assenaar het volgende:
Als we de geruchten van de Salzburger Nachrichten mogen geloven dan worden de contracten van Webber en Coulthard binnenkort al verlengd voor volgend jaar. Zal wel jmmr zijn voor Doornbos, want had wel gehoopt dat hij racezitje dan zal krijgen
Krijgt hij wel bij STR als Liuzzi fouten blijft maken. Ik snap niet dat RBR Coulthard zou houden, die vind ik echt niet goed meer, het beste is er al lang van af.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:24:42 #162
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50500895
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef MonoSynth het volgende:
En de McLarens ook meteen weer op de gebruikelijke stekjes....
alleen verkeerde volgorde
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:24:51 #163
16063 MonoSynth
pi_50500904
Davidson 11!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:26:28 #164
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50500964
toyota's staan binnen en weer valt hun posities tegen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:27:00 #165
179034 Bernard0s
pi_50500985
Goedzo Albers!
pi_50501023
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:26 schreef WEST het volgende:
toyota's staan binnen en weer valt hun posities tegen
Ralf ook weer op zijn gebruikelijke 20ste positie.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:28:31 #167
16063 MonoSynth
pi_50501047
Gassen Sutil! Je hebt nog twee minuten!
pi_50501053
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Krijgt hij wel bij STR als Liuzzi fouten blijft maken. Ik snap niet dat RBR Coulthard zou houden, die vind ik echt niet goed meer, het beste is er al lang van af.
Idd klopt,,Hij is ook al aardig op leeftijd.Ik verwacht eerder Bourdais in de STR voor een van de couereurs dan Doornbos, want hij heeft al getest en test d8 ik nog een keer zeker dit seizoen.Liuzzi en Speed vind allebei nog weining presteren.Dan heb ik bij Liuzzi tog nog beter gevoel dan bij Speed
pi_50501074
Helemaal vergeten die 2e training

Maar wat zie ik nu, Ralf nog op de baan?
pi_50501099
Nu hoor ik de negatievelingen over Albers niet meer...?
pi_50501112
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef vingerplant het volgende:
Helemaal vergeten die 2e training

Maar wat zie ik nu, Ralf nog op de baan?
Hij heeft wonder boven wonder de muur nog niet geraakt. Maar dat kan altijd nog komen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:31:19 #172
179034 Bernard0s
pi_50501143
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef Assenaar het volgende:
Nu hoor ik de negatievelingen over Albers niet meer...?
Haha idd. Hij staat op 2.0 seconde van Alonso, dat vind ik heel netjes!
pi_50501159
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:30 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Hij heeft wonder boven wonder de muur nog niet geraakt. Maar dat kan altijd nog komen.
Hij is binnen! Ralf heeft zijn auto heel gehouden

vrijdag 15 juni 2007 @ 21:32:34 #174
179034 Bernard0s
pi_50501190
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef Assenaar het volgende:

[..]

Idd klopt,,Hij is ook al aardig op leeftijd.Ik verwacht eerder Bourdais in de STR voor een van de couereurs dan Doornbos, want hij heeft al getest en test d8 ik nog een keer zeker dit seizoen.Liuzzi en Speed vind allebei nog weining presteren.Dan heb ik bij Liuzzi tog nog beter gevoel dan bij Speed
Ja klopt, Bourdais maakt ook veel kans op een zitje. Het zou leuk zijn als gelijk ook Doornbos daar zou kunnen komen, maar dat zal wel niet gebeuren aangezien Speed goed te gebruiken is voor de Amerikaanse afzetmarkt. Nee ik vind dat ze Coulthard moeten dumpen, die man heeft zijn tijd gehad ondanks het feit dat hij wel 6e staat in VT2.
pi_50501202
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Kijk liever naar de achterstand naar de man voor hem, die is nog veel te groot.
Valt hem niet aan te rekenen trouwens.
pi_50501204
inderdaad netjes van Albers
pi_50501215
Albers heeft een nette training gehad. Aan het begin leek Spyker met veel achtervleugel te rijden, halverwege zijn ze met minder achtervleugel gaan rijden en hadden beide coureurs last van het overstuur dat dat met zich mee brengt. Uiteindelijk toch allebei nog netjes hun tijd verbeterd. Albers de betere, zal hem goed doen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:33:35 #178
65960 sanger
pi_50501219
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef MonoSynth het volgende:
Gassen Sutil! Je hebt nog twee minuten!
Toppunt van chauvinisme

Je leeft 60 jaar te laat ben ik bang.
pi_50501243
Uitslag van de tweede vrije training.

pi_50501279
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:33 schreef sanger het volgende:

[..]

Toppunt van chauvinisme

Je leeft 50 jaar te laat ben ik bang.
65 jaar en heeeel erg dubbelzinnig met dat gassen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:34:56 #181
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50501280
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef WEST het volgende:
albers is weer op de plaats wat hij kent
Op 0.3 sec voor zijn teammaat. Lijkt me niet slecht als je ziet dat Heidfeld minder voorsprong op nieuwkomer Vettel wist te houden.

Maar het was natuurlijk Albers bashing en dan doen die feitjes er niet toe
pi_50501303
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Hij is binnen! Ralf heeft zijn auto heel gehouden

Maar gelukkig doet hij er nog steeds alles aan om 1ste te worden van de drie onderste coureurs. Wat een topper.
pi_50501311
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Idd tijd is zeer netjes.Je ziet iedere race dat ze steeds dichterbij komen.
pi_50501326
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:35 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Maar gelukkig doet hij er nog steeds alles aan om 1ste te worden van de drie onderste coureurs. Wat een topper.

Zullen we een fanclub beginnen?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:36:41 #185
179034 Bernard0s
pi_50501346
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Kijk liever naar de achterstand naar de man voor hem, die is nog veel te groot.
Valt hem niet aan te rekenen trouwens.
0.4 seconde naar een toyota.. Dat valt nog wel mee toch. STR en SA rijden met een illegale auto, dus daar kun je het niet mee vergelijken. Spyker maakt ontzettend veel progressie de afgelopen races. Het gat was eerst nog meer dan 2 seconden en nu niet meer dan een halve seconde. Misschien dat morgen Spyker een Toyota of Williams (Wurz) te grazen kan nemen, zou leuk zijn.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:36:52 #186
65960 sanger
pi_50501354
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:35 schreef Assenaar het volgende:

[..]

Idd tijd is zeer netjes.Je ziet iedere race dat ze steeds dichterbij komen.
en 0.8 gewonnen ten opzichte van VT1
pi_50501374
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Zullen we een fanclub beginnen?
Ik ben voor.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:39:36 #188
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50501443
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:37 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik ben voor. [afbeelding]
ik ook

Zullen we dan de Ralf Albers fanclub van maken

2 sangers in 1 klap
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:40:37 #189
179034 Bernard0s
pi_50501482
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Zat ik ook al naar te kijken.

Verder opvallend:

Alonso minder snel dan in VT1.
Heidfeld beduidend (0.7 sec.) minder snel dan in VT1.
Ferrari iets sneller dan in VT1.

Conclusie:

McLaren was in VT1 licht, in VT2 reden ze misschien wat meer op de raceafstelling.
Heidfeld zal ons morgen verrassen in de kwali, zelfde verhaal als McLaren denk ik.
Ferrari zal het net niet redden. Ze moeten hard werken om Heidfeld voor hun te houden.

Pff.. Wel erg moeilijk voor de managergame dit..
pi_50501516
Ik zou jullie zo graag gelijk geven, maar jullie zien 1 ding over het hoofd. Dat het beter gaat dan in het begin van het seizoen is een feit, maar dat het verschil nu 2 seconden is, daar hoef je niet lyrisch over te doen. Indianapolis is een korte baan en heeft altijd kleinere verschillen dan andere circuits. Helaas zie ik het morgen nog niet gebeuren dat ze in een normale situatie wat auto's achter zich kunnen houden.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:42:13 #191
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50501541
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:37 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik ben voor. [afbeelding]
Ik ook, maar ik vind de F1 sinds Albers meedoet ook echt leuker geworden. Ik heb nu namelijk een legitieme reden om de livetiming te volgen omdat de backbenchers nu eenmaal zelden in beeld komen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:42:32 #192
65960 sanger
pi_50501549
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef WEST het volgende:

[..]

ik ook

2 sangers in 1 klap
pi_50501574
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:39 schreef WEST het volgende:

[..]

ik ook

2 sangers in 1 klap
Tss Albers mag de veters van Ralf nog niet strikken
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:44:04 #194
65960 sanger
pi_50501606
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:41 schreef vingerplant het volgende:
Ik zou jullie zo graag gelijk geven, maar jullie zien 1 ding over het hoofd. Dat het beter gaat dan in het begin van het seizoen is een feit, maar dat het verschil nu 2 seconden is, daar hoef je niet lyrisch over te doen. Indianapolis is een korte baan en heeft altijd kleinere verschillen dan andere circuits. Helaas zie ik het morgen nog niet gebeuren dat ze in een normale situatie wat auto's achter zich kunnen houden.
Daar heb je gelijk in. Maar vergeet dan ook niet dat het type circuit juist weer in het nadeel van Spyker werkt.
pi_50501613
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Vt1
C. Albers Spyker F1 B 1'14''636 0'02''711 28

vt 2 was 1,14,225 dus 0,4 gewonnen

0,8 was nog beter geweest, maar dit is voor nu ook een mooi resultaat
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:44:23 #196
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50501616
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:42 schreef sanger het volgende:

[..]

je kent het spreekwoord 2 vliegen in klap toch wel?

nu heb ik vliegen vervangen voor sangers
pi_50501623
Albers mag mijn veters nog niet strikken!
Calmer than you are
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:44:38 #198
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50501627
quote:
Heel waar, maar toch... Zolang is het niet geleden dat de 107% regel nog een factor was. Dat zou nu een dikke 1m17 geweest zijn!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:45:26 #199
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50501659
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef vingerplant het volgende:

[..]

pi_50501662
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef sanger het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar vergeet dan ook niet dat het type circuit juist weer in het nadeel van Spyker werkt.
Da's ook weer waar. Wel hoopgevend trouwens dat de racesnelheid wel in orde is de laatste tijd, misschien zondag lekker knokken met de achterkant van het middenveld.
pi_50501693
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Albers mag mijn veters nog niet strikken!
Stel je jezelf nu gelijk aan Ralf?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:46:39 #202
65960 sanger
pi_50501703
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Nee indd, van Gascoyne niet. Die denkt dat Ralf op zijn veter gas geeft
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:47:10 #203
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50501734
nu nascar

kunnen we genieten van montoya
pi_50501740
quote:
Ik moet me hier, helaas, toch wel bij aansluiten. Ik verwacht toch dat Spyker weer de laatste startrij bezet gaat houden. Al hoop ik wel dat het ze lukt. Zou een goede opsteker zijn. Ook voor Albers te hopen dat hij Sutil in de kwalificatie voor kan blijven.
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Nee indd, van Gascoyne niet. Die denkt dat Ralf op zijn veter gas geeft
Aan zijn tijden te zien vraag ik me af of Ralf überhaupt wel gas geeft.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:50:26 #205
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50501887
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:47 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Aan zijn tijden te zien vraag ik me af of Ralf überhaupt wel gas geeft.
dit is de laatste race van ralf let maar op m'n woorden
pi_50502045
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef voyeur het volgende:

[..]

Heel waar, maar toch... Zolang is het niet geleden dat de 107% regel nog een factor was. Dat zou nu een dikke 1m17 geweest zijn!
Die 107% is natuurlijk in het leven geroepen omdat er teams/coureurs waren die echt ellendig veel langzamer waren.

Taki Inoue bv. Of Forti Ford. Zulke slakken zitten er (gelukkig) niet meer in de F1.
Calmer than you are
pi_50502097
Ralf Zouden ze die na het racen ook nog voor assistentie in huis halen?
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 23:14:35 #208
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50504964
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Die 107% is natuurlijk in het leven geroepen omdat er teams/coureurs waren die echt ellendig veel langzamer waren.

Taki Inoue bv. Of Forti Ford. Zulke slakken zitten er (gelukkig) niet meer in de F1.
Toch is die regel alleen maar afgeschaft omdat er reglementair minstens 20 auto's moeten starten en met 11 temas zit je dan al erg op de rand. Er waren vroeger gewoon veel meer teams.
Ook fatsoenlijke teams liepen er soms op vast. Neem een Tyrell.
pi_50506154
Dat is onzin.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 23:50:11 #210
179034 Bernard0s
pi_50506255
Volgens mij gaat het erom dat er minimaal 20 auto's meedoen aan een GP, anders krijgt de F1 een boete ofzo. Daarom is die 107% regel afgeschaft dacht ik.

Zo, ik heb nu Hamilton en Alonso in me managerteam, gaat helemaal goedkomen dit weekend
  vrijdag 15 juni 2007 @ 23:50:43 #211
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_50506274
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:54:23 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_50507421
107% regel werkte ook niet echt mee met de 1 lap qualify toen. Slecht rondje zou meteen geen start betekenen
pi_50507836
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:38:33 #214
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50507858
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Vergeet Lola in 1997 niet met Vincenzo Sospiri en Ricardo Rosset

hij is ook gelijk in 2001 gekapt met racen en nu teambaas
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:43:33 #215
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50508021
quote:
is die CA eindelijk van die kotsemmer af!

+1 puntje in waardering ... denk ook wel dat het beter zal gaan met Chris als hij nieuw management vindt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Googolplexian op 16-06-2007 01:04:23 ]
Calm down, please!
pi_50508994
Heel die albers is een kotsemmer
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:21:28 #217
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50509092
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:17 schreef firecow het volgende:
idd

nee die kop alleen al staat me niet aan
pi_50510821
quote:
quote:
Christijan zit al 3 jaar in de F1 en qua sponsoring en merchandisingverkopen is hij de meest succesvolle Nederlandse coureur ooit.
Dat geloof ik dus niet. No way dat die LArense bal meer aan merchandise verkocht heeft dan Verstappen. No fucking way!!
vosss is de naam,
pi_50510963
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:42 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik vind de F1 sinds Albers meedoet ook echt leuker geworden. Ik heb nu namelijk een legitieme reden om de livetiming te volgen omdat de backbenchers nu eenmaal zelden in beeld komen.
Verstappen wist zich anders veel vaker in de kijker te rijden dan Albers hoor.

Was Jos die hufter van een Kotsengatter maar nooit tegengekomen
vosss is de naam,
  zaterdag 16 juni 2007 @ 07:51:05 #220
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50512418
ben geen Jos fan maar sluit me aan bij Vosss dat bericht van CA is van begin tot end verzonnen door een beschonken fan.............gelul vant zuiverste water!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 07:53:41 #221
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50512431
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef WEST het volgende:

[..]

dit is de laatste race van ralf let maar op m'n woorden
Doet een schietgebedje!!! Jarno staat niet echt bijster ver voor Ralf qua tijd toch gister? Dus zou kunnen dat die bak op Indy helemaal niet gaat. Maar aan de andere kant Ralf presteert al sinds jaren weinig belangrijks, dus dan kan je beter opzoutuh.

Hoe hoog zou de afkoopsom zijn??
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:42:43 #222
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_50512690
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:54:23 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_50513586
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef WEST het volgende:

[..]

Vergeet Lola in 1997 niet met Vincenzo Sospiri en Ricardo Rosset

hij is ook gelijk in 2001 gekapt met racen en nu teambaas
Briljant team, ze werden zelfs weggereden door de F3000
pi_50513637
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 02:50 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Dat geloof ik dus niet. No way dat die LArense bal meer aan merchandise verkocht heeft dan Verstappen. No fucking way!!
Er staat merchandise en sponsoring. Dat laatste heeft Albers natuurlijk altijd prima op orde gehad.

Verder had ik het berichtje liever 10 jaar eerder gezien, met de kop 'Verstappen en management uit elkaar'
pi_50514468
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:17 schreef firecow het volgende:
Egt een super grap hoor,je moet je snel opgeven voor zo tv programma!Dan kan heel Nederland je zien dat je zelf kotsemmerfiguur bent.Dit geeft alleen maar aan hoe laag niveau jij hebt!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:47:22 #226
102466 cappp
Ondertitel
pi_50515085
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:14 schreef Assenaar het volgende:

[..]

Egt een super grap hoor,je moet je snel opgeven voor zo tv programma!Dan kan heel Nederland je zien dat je zelf kotsemmerfiguur bent.Dit geeft alleen maar aan hoe laag niveau jij hebt!

Albers is gewoon gaar. Klagen over de auto terwijl hij hem regelmatig zelf kapot keilt. Daarnaast is het een verschrikkelijke bal waarvan je zou denken dat hij meer in de formule 1 zit vanwege het geld dan vanwege zijn rijtalenten.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_50515096
quote:
Verder had ik het berichtje liever 10 jaar eerder gezien, met de kop 'Verstappen en management uit elkaar'
Ik ook
vosss is de naam,
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:12:00 #228
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50515691
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:14 schreef Assenaar het volgende:

[..]

Spring anders effe in de verdediging
Calm down, please!
pi_50515899
Ik zou me werkelijk rot lachen als Albers over een tijdje bij een ander team rijdt
en daar net zo goed presteert als Ralf
vosss is de naam,
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:25:06 #230
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50517617
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:17 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Briljant team, ze werden zelfs weggereden door de F3000
de kleurstelling van die wagen was wel mooi zo'n mastercard
pi_50518308
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 02:50 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk puur gebaseerd op cijfertjes.. En als je meer onzin produceerd (zoals cremetjes shampoos en gezichtscreme voor mannen ), heb je ook meer omzet. Betekent verder helemaal niks voor de populariteit van Jos. In die tijd werden populaire mensen gewoon veel minder uitgeperst
pi_50518817
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:21 schreef vingerplant het volgende:

Er staat merchandise en sponsoring. Dat laatste heeft Albers natuurlijk altijd prima op orde gehad.
Zijn management team dus. Eigenlijk is het een verkapt klopje op de schouder van hunzelf en ook wel terecht. Zo veel sponsoring genereren voor een matige coureur is toch best knap.

Maar goed, ik hoop dat ze hetzelfde kunnen betekenen voor Ho PinTung. Erg symphatieke gozer en het valt me eigenlijk helemaal niet tegen hoe hij rijdt (beter dan Bleekemolen iig). Die heeft nu ook wat hulpm nodig om de volgende stap te nemen zeg maar.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:57:18 #233
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50519854
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Waarschijnlijk puur gebaseerd op cijfertjes.. En als je meer onzin produceerd (zoals cremetjes shampoos en gezichtscreme voor mannen ), heb je ook meer omzet. Betekent verder helemaal niks voor de populariteit van Jos. In die tijd werden hadden populaire mensen gewoon veel minder uitgeperst slechtere managers:P
Overigens is deze discussie misschien meer iets voor het nieuwtjes topic... Nog een uurtje en we gaan weer trainen
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:54:08 #234
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50522108
Vettel reed zojuist een ongekend snel rondje. Hij had maar 29.3 nodig voor de belangrijke tweede sector! Staat voorlopig 1e. Albers daarentegen heeft in die sector grote problemen en doet er meer dan een seconde langer over. Staat dan ook laatste.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:56:40 #235
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50522180
wat doet Vettel 6 minuten voor het einde op P1?? Netjes hoor.. En Albers langzamer dan gisteren, waar Sutil zo'n 0,4s pakt sneller gaat..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:57:42 #236
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50522208
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:54 schreef voyeur het volgende:
Vettel reed zojuist een ongekend snel rondje. Hij had maar 29.3 nodig voor de belangrijke tweede sector! Staat voorlopig 1e. Albers daarentegen heeft in die sector grote problemen en doet er meer dan een seconde langer over. Staat dan ook laatste.
Nog iemand die meegluurt... Vond het al zo stil hier..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:58:39 #237
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50522234
Daar gaat Alonso naar (voorlopig) P1
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 juni 2007 @ 17:01:45 #238
862 Arcee
Look closer
pi_50522303
Ferrari 6 en 7.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:04:58 #239
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50522371
Alonso toch P1, maar Vettel de sensatie wat mij betreft. Die snelle tijd in S2 is nooit meer geëvenaard; ook niet door hemzelf. Moet dus echt een perfecte middensector geweest zijn.

Oh ja, en Albers rijdt dus langzamer zonder manager is nu bewezen
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:06:25 #240
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50522404
De uitslag:

Albers kan het goede resultaat van gister helaas niet herhalen en toch weer achter Sutil. Vettel met een uitstekende 2e tijd (rondje met lege tank??). SA doet aardig mee in het middenveld en Speed rijdt zich ternauwernood (laatste ronde) van 21 naar 20..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:07:30 #241
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50522428
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De uitslag:
[afbeelding]
Albers kan het goede resultaat van gister helaas niet herhalen en toch weer achter Sutil. Vettel met een uitstekende 2e tijd (rondje met lege tank??). SA doet aardig mee in het middenveld en Speed rijdt zich ternauwernood (laatste ronde) van 21 naar 20..
Nee hij reed nog zeker vier rondjes door na die snelste tijd. Ook in zijn volgende sessie lukte het niet meer.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:09:14 #242
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50522473
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:01 schreef Arcee het volgende:
Ferrari 6 en 7.
Waar zijn die idd mee bezig zeg
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:10:20 #243
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50522512
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:07 schreef voyeur het volgende:

[..]

Nee hij reed nog zeker vier rondjes door na die snelste tijd. Ook in zijn volgende sessie lukte het niet meer.
Okee, dat had ik even gemist.. des te knapper de prestatie dan Benieuwd of hij dit tempo in de kwalificatie kan herhalen
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:10:36 #244
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50522520
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:01 schreef Arcee het volgende:
Ferrari 6 en 7.
Gaat weer lekker daar.

McLaren wederom sterk. Om 19:00 de kwalificatie en ik ben benieuwd of het gat tussen McLaren en Ferrari dan weer wat kleiner zal zijn.
pi_50524393
Nogmaals, geen conclusies trekken uit trainingen
pi_50524510
ik ben benieuwd.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_50524640
In deOP staat dat de qualify op RTL4 is, maar op teletext van RTL4 zie ik niks?!

Op RTL7 is Lemans bezig, waar is de quali dalijk op dan????
vosss is de naam,
pi_50524663
rtl zometeen
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_50524669
7 dus
pi_50524689
Ow, ik heb me verkeken zie ik
vosss is de naam,
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:32:35 #251
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50524741
Vettel zijn snelste tijd was op de zachte compound en die is over 1 ronde heel goed. Beetje jammer dat ik de McLarens gemist heb, maar volgens mij wist Alonso een iets langzamere tijd te noteren op de harde compound en die is in het begin traag maar wordt steeds sneller.

Het verschil tussen Ferrari en McLaren zal vast kleiner zijn, maar ik geef de McLaren coureurs zometeen een goede kans om de pole te pakken. De wagen lijkt weer op rails te liggen.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:36:36 #252
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_50524858
stiekum een tvp
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:40:52 #253
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50524959

[ Bericht 99% gewijzigd door WEST op 16-06-2007 18:42:13 ]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:41:56 #254
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50524987
Net de snelste tijd van Alonso gezien en die 1:12.150 kon veel sneller als hij geen hinder zou hebben gehad van verkeer. Overigens stond Alonso op de zachte compound. Maar op de onboard was wel te zien hoe uitgebalanceerd de McLaren is, erg rustige stuurbewegingen bij Alonso.

Hamilton maakte zijn laatste ronde niet af, maar was volgens mij in de eerste sector al 0.200 trager t.o.v. Alonso.
pi_50525125
quote:
erg rustige stuurbewegingen bij Alonso.
Ik zie liever iemand gooien en smijten met zo'n wagen, maargoed
vosss is de naam,
pi_50525139
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Net de snelste tijd van Alonso gezien
Waar heb je die lap gezien?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:57:56 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50525453
Ferrari
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50525470
Vettel
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:03:44 #259
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50525648
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:47 schreef vosss het volgende:

Ik zie liever iemand gooien en smijten met zo'n wagen, maargoed
Dat heeft inderdaad ook wel wat.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 18:47 schreef vw_caddy het volgende:

Waar heb je die lap gezien?
Net op de Duitse RTL.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:05:33 #260
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50525705
ik hoop als mijn keuze voor vettel goed is
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:10:53 #261
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50525870
albers
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:12:42 #262
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_50525939
Heerlijk om die motor te horen bij die on board camera
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:13:38 #263
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50525967
Waarom doen Albers en Sutil niet meer rondes?? Willen ze überhaupt niet een poging doen om iets te doen??
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:14:26 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50525990
Coulthard
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:14:38 #265
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50525996
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heerlijk om die motor te horen bij die on board camera
Planning:
-
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:15:46 #266
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_50526034
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom doen Albers en Sutil niet meer rondes?? Willen ze überhaupt niet een poging doen om iets te doen??
banden sparen voor de race
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:16:23 #267
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50526055
albers
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:16:48 #268
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_50526070
Albers
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:17:09 #269
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50526077
ik heb sato gedump voor vettel.., de keuze is nu nog goed
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 juni 2007 @ 19:17:20 #270
862 Arcee
Look closer
pi_50526086
Albers, Sutil, Speed, Liuzzi, Sato, Wurz.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:17:27 #271
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_50526090
albers,wat een verassing
pi_50526099
Ralf
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:18:54 #273
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_50526133
Hoeveel is de onderlinge kwali strijd nu tussen Albers en Sutil?

En Wurz pist ook wéér langs de pot terwijl Rosberg gewoon probleemloos in de top 10 staat. Hoe is dat toch elk raceweekend weer mogelijk?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:19:25 #274
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50526149
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

banden sparen voor de race
Dat blijkt ja... Ik kan me voorstellen dat je niet verwacht Q2 te halen, maar om dan maar 3 of 4 snelle rondes te proberen in 15 minuten

Teleurstellend resultaat Albers, wederom trager dan gister en ook langzamer dan VT3
pi_50526152
En weer een briljante kwalificatie van Albers
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:19:46 #276
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50526161
BMW zit er nu lekker bij.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:22:59 #277
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_50526254
ik denk dat de grote winnaar van het weekend nou al bekend is,namelijk lodewijk varossieau...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:24:52 #278
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50526310
Was me nog niet meteen opgevallen wat Olav daarnet zei: DC, Webber, Wurz, Sato, Liuzzi idd tussen 1:13:424 en 1:13:484
pi_50526340
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Was me nog niet opgevallen wat Olav daarnet zei: DC, Webber, Wurz, Sato, Liuzzi idd tussen 1:13:424 en 1:13:484
Neem livetiming erbij. Ben je niet meer van Mol afhankelijk en er gaat een wereld voor je open.

Negatieve bijwerking: je kunt je gaan irriteren aan alles wat Mol mist.
pi_50526356
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:19 schreef Bruce117 het volgende:
En weer een briljante kwalificatie van Albers
Zijn interview ook. Morgen gaan ze gewoon weer knallen.
Ah, dus ze gaan weer de muur in?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:27:13 #281
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50526381
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel is de onderlinge kwali strijd nu tussen Albers en Sutil?

En Wurz pist ook wéér langs de pot terwijl Rosberg gewoon probleemloos in de top 10 staat. Hoe is dat toch elk raceweekend weer mogelijk?
6-1
pi_50526433
Die ouwe komt wel dicht bij de muur. Hamilton dus. o.O
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:32:42 #283
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50526532
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef WEST het volgende:

[..]

6-1
7-0 was leuker geweest. Wellicht een idee ralf in een spyker en montagny in die toyota
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:33:34 #284
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50526559
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Neem livetiming erbij. Ben je niet meer van Mol afhankelijk en er gaat een wereld voor je open.

Negatieve bijwerking: je kunt je gaan irriteren aan alles wat Mol mist.
Heb ik ook wel, probleem is dat pc, resp. t.v. aan verschillende kanten van de kamer staan... Dus vandaar dat ik meestal maar gewoon t.v. volg en af en toe via Live-Timing meegluur.. Zo ging Heidfeld in S1 en S2 een stuk sneller dan Vettel en was het logisch dat hij hoger zou eindigen dan Vettel.. (in die zin kun je je idd aan Mol irriteren..). Aan de andere kant, wat niet weet, wat niet deert...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:37:11 #285
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50526649
Mol zei net ook de helmen zie je amper (ging over Hamilton)........wtf ik zie meestal 3 uur eerder aan de helm welke coureur het is, alvorens Olav wat ziet/zegt
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:42:29 #286
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_50526808
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Mol zei net ook de helmen zie je amper (ging over Hamilton)........wtf ik zie meestal 3 uur eerder aan de helm welke coureur het is, alvorens Olav wat ziet/zegt
Volgens mij had Olav het over de helmen zien op de onboard beelden.
In sommige wagens zitten de coureurs zo laag dat je helm niet eens ziet op het onboard beeld.

Maar dat Olav veel coureurs mist met de helmen klopt inderdaad. Maar dat is al járen zo...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:42:36 #287
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50526812
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
nou ga jij daar maar zitten

commentator TJ doornbos
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:46:19 #288
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50526922
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:42 schreef WEST het volgende:

[..]

nou ga jij daar maar zitten
Om nou de hele Mol-discussie weer opnieuw te doen is wat overdreven, maar ik geef het je idd maar te doen.. Terwijl je op meerdere schermen allerlei data en beelden voorbij ziet komen ook nog 'live' commentaar geven.. En wij maar hier alles rustig kunnen bekijken en (achteraf) 'commentaar leveren'

[ Bericht 1% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 16-06-2007 19:54:39 ]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:46:30 #289
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_50526925
olav is idd stekeblind,maar de manier waarop uie presenteert vind ik geweldig

maar ja,mollen zijn altijd blind,dus eigenlijk ook logisch
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:57:09 #290
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50527235
live timing is sneller dan TV
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:57:24 #291
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50527242
Hamilton - Alonso

Dat worden nog 3 spannende minuten.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:58:18 #292
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50527267
Vettel voorlopig P6, netjes hoor
pi_50527337
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton - Alonso

Dat worden nog 3 spannende minuten.
Zit lekker dichtbij elkaar idd .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:00:48 #294
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50527340
hamilton pole
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:00:49 #295
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50527343
Hamilton gaat de POLE pakken !!!!1

JAAAAAAAAAAAAAWoehoe !!!!!!!!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:01:01 #296
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_50527350
Hamilton
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:01:13 #297
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_50527357
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hamilton
pi_50527363
Hamilton
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:01:39 #299
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50527370
Zo, die komt wel weer aan bij Alonso ! heel het weekend de snelste man en nu staat die Hamilton er ineens!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:01:53 #300
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50527382
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton gaat de POLE pakken !!!!1

JAAAAAAAAAAAAAWoehoe !!!!!!!!!
live timing was eerder daar zag ik dat alonso langzamer was

zit een 5 seconden verschil met TV in