Gelukkig, dat soort grappen moet Honda niet te vaak uit halen. Dadelijk gaan we nog denken dat het daar nog iets wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:15 schreef MonoSynth het volgende:
ik dacht al: beide Honda's voor de Super Aguri's?? Dakannie! Maar gelukkig, Sato biedt redding
papegaaiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef ElmarO het volgende:
En Albers weer op zijn gebruikelijke plek.
Of Giedo van der Garde als hij zijn racelicentie eens krijgt en SA ophoudt met zeiken.quote:
Krijgt hij wel bij STR als Liuzzi fouten blijft maken. Ik snap niet dat RBR Coulthard zou houden, die vind ik echt niet goed meer, het beste is er al lang van af.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Assenaar het volgende:
Als we de geruchten van de Salzburger Nachrichten mogen geloven dan worden de contracten van Webber en Coulthard binnenkort al verlengd voor volgend jaar. Zal wel jmmr zijn voor Doornbos, want had wel gehoopt dat hij racezitje dan zal krijgen
alleen verkeerde volgordequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:21 schreef MonoSynth het volgende:
En de McLarens ook meteen weer op de gebruikelijke stekjes....
Ralf ook weer op zijn gebruikelijke 20ste positie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:26 schreef WEST het volgende:
toyota's staan binnen en weer valt hun posities tegen
Idd klopt,,Hij is ook al aardig op leeftijd.Ik verwacht eerder Bourdais in de STR voor een van de couereurs dan Doornbos, want hij heeft al getest en test d8 ik nog een keer zeker dit seizoen.Liuzzi en Speed vind allebei nog weining presteren.Dan heb ik bij Liuzzi tog nog beter gevoel dan bij Speedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Krijgt hij wel bij STR als Liuzzi fouten blijft maken. Ik snap niet dat RBR Coulthard zou houden, die vind ik echt niet goed meer, het beste is er al lang van af.
Hij heeft wonder boven wonder de muur nog niet geraakt. Maar dat kan altijd nog komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef vingerplant het volgende:
Helemaal vergeten die 2e training![]()
Maar wat zie ik nu, Ralf nog op de baan?
Haha idd. Hij staat op 2.0 seconde van Alonso, dat vind ik heel netjes!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef Assenaar het volgende:
Nu hoor ik de negatievelingen over Albers niet meer...?
Hij is binnen! Ralf heeft zijn auto heel gehoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij heeft wonder boven wonder de muur nog niet geraakt. Maar dat kan altijd nog komen.
Ja klopt, Bourdais maakt ook veel kans op een zitje. Het zou leuk zijn als gelijk ook Doornbos daar zou kunnen komen, maar dat zal wel niet gebeuren aangezien Speed goed te gebruiken is voor de Amerikaanse afzetmarkt. Nee ik vind dat ze Coulthard moeten dumpen, die man heeft zijn tijd gehad ondanks het feit dat hij wel 6e staat in VT2.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef Assenaar het volgende:
[..]
Idd klopt,,Hij is ook al aardig op leeftijd.Ik verwacht eerder Bourdais in de STR voor een van de couereurs dan Doornbos, want hij heeft al getest en test d8 ik nog een keer zeker dit seizoen.Liuzzi en Speed vind allebei nog weining presteren.Dan heb ik bij Liuzzi tog nog beter gevoel dan bij Speed
Kijk liever naar de achterstand naar de man voor hem, die is nog veel te groot.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Haha idd. Hij staat op 2.0 seconde van Alonso, dat vind ik heel netjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |