Ik moet me hier, helaas, toch wel bij aansluiten. Ik verwacht toch dat Spyker weer de laatste startrij bezet gaat houden. Al hoop ik wel dat het ze lukt. Zou een goede opsteker zijn. Ook voor Albers te hopen dat hij Sutil in de kwalificatie voor kan blijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:41 schreef vingerplant het volgende:
Ik zou jullie zo graag gelijk geven, maar jullie zien 1 ding over het hoofd. Dat het beter gaat dan in het begin van het seizoen is een feit, maar dat het verschil nu 2 seconden is, daar hoef je niet lyrisch over te doen. Indianapolis is een korte baan en heeft altijd kleinere verschillen dan andere circuits. Helaas zie ik het morgen nog niet gebeuren dat ze in een normale situatie wat auto's achter zich kunnen houden.
Aan zijn tijden te zien vraag ik me af of Ralf überhaupt wel gas geeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee indd, van Gascoyne niet. Die denkt dat Ralf op zijn veter gas geeft
dit is de laatste race van ralf let maar op m'n woordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aan zijn tijden te zien vraag ik me af of Ralf überhaupt wel gas geeft.
Die 107% is natuurlijk in het leven geroepen omdat er teams/coureurs waren die echt ellendig veel langzamer waren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Heel waar, maar toch... Zolang is het niet geleden dat de 107% regel nog een factor was. Dat zou nu een dikke 1m17 geweest zijn!
Toch is die regel alleen maar afgeschaft omdat er reglementair minstens 20 auto's moeten starten en met 11 temas zit je dan al erg op de rand. Er waren vroeger gewoon veel meer teams.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die 107% is natuurlijk in het leven geroepen omdat er teams/coureurs waren die echt ellendig veel langzamer waren.
Taki Inoue bv. Of Forti Ford. Zulke slakken zitten er (gelukkig) niet meer in de F1.
Vergeet Lola in 1997 nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die 107% is natuurlijk in het leven geroepen omdat er teams/coureurs waren die echt ellendig veel langzamer waren.
Taki Inoue bv. Of Forti Ford. Zulke slakken zitten er (gelukkig) niet meer in de F1.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef Atreidez het volgende:
Nieuws?http://f1.gpupdate.net/nl(...)nagement_uit_elkaar/
iddquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef Atreidez het volgende:
Nieuws?http://f1.gpupdate.net/nl(...)nagement_uit_elkaar/
Dat geloof ik dus niet. No way dat die LArense bal meer aan merchandise verkocht heeft dan Verstappen. No fucking way!!quote:Christijan zit al 3 jaar in de F1 en qua sponsoring en merchandisingverkopen is hij de meest succesvolle Nederlandse coureur ooit.
Verstappen wist zich anders veel vaker in de kijker te rijden dan Albers hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind de F1 sinds Albers meedoet ook echt leuker geworden. Ik heb nu namelijk een legitieme reden om de livetiming te volgen omdat de backbenchers nu eenmaal zelden in beeld komen.
Doet een schietgebedje!!! Jarno staat niet echt bijster ver voor Ralf qua tijd toch gister? Dus zou kunnen dat die bak op Indy helemaal niet gaat. Maar aan de andere kant Ralf presteert al sinds jaren weinig belangrijks, dus dan kan je beter opzoutuh.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef WEST het volgende:
[..]
dit is de laatste race van ralf let maar op m'n woorden
Briljant team, ze werden zelfs weggereden door de F3000quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef WEST het volgende:
[..]
Vergeet Lola in 1997 nietmet Vincenzo Sospiri en Ricardo Rosset
![]()
hij is ook gelijk in 2001 gekapt met racen en nu teambaas![]()
Er staat merchandise en sponsoring. Dat laatste heeft Albers natuurlijk altijd prima op orde gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:50 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dat geloof ik dus niet. No way dat die LArense bal meer aan merchandise verkocht heeft dan Verstappen. No fucking way!!
Egt een super grap hoor,je moet je snel opgeven voor zo tv programma!Dan kan heel Nederland je zien dat je zelf kotsemmerfiguur bent.Dit geeft alleen maar aan hoe laag niveau jij hebt!quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:14 schreef Assenaar het volgende:
[..]
Egt een super grap hoor,je moet je snel opgeven voor zo tv programma!Dan kan heel Nederland je zien dat je zelf kotsemmerfiguur bent.Dit geeft alleen maar aan hoe laag niveau jij hebt!
Ik ookquote:Verder had ik het berichtje liever 10 jaar eerder gezien, met de kop 'Verstappen en management uit elkaar'
Spring anders effe in de verdedigingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:14 schreef Assenaar het volgende:
[..]
Egt een super grap hoor,je moet je snel opgeven voor zo tv programma!Dan kan heel Nederland je zien dat je zelf kotsemmerfiguur bent.Dit geeft alleen maar aan hoe laag niveau jij hebt!
de kleurstelling van die wagen was wel mooi zo'n mastercardquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Briljant team, ze werden zelfs weggereden door de F3000
Waarschijnlijk puur gebaseerd op cijfertjes.. En als je meer onzin produceerd (zoals cremetjes shampoos en gezichtscreme voor mannenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:50 schreef vosss het volgende:
Dat geloof ik dus niet. No way dat die LArense bal meer aan merchandise verkocht heeft dan Verstappen. No fucking way!!
Zijn management team dus. Eigenlijk is het een verkapt klopje op de schouder van hunzelf en ook wel terecht. Zo veel sponsoring genereren voor een matige coureur is toch best knap.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:21 schreef vingerplant het volgende:
Er staat merchandise en sponsoring. Dat laatste heeft Albers natuurlijk altijd prima op orde gehad.
Overigens is deze discussie misschien meer iets voor het nieuwtjes topic... Nog een uurtje en we gaan weer trainenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk puur gebaseerd op cijfertjes.. En als je meer onzin produceerd (zoals cremetjes shampoos en gezichtscreme voor mannen), heb je ook meer omzet. Betekent verder helemaal niks voor de populariteit van Jos. In die tijd werden hadden populaire mensen gewoon veel minder uitgeperst slechtere managers:P
Nog iemand die meegluurt... Vond het al zo stil hier..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:54 schreef voyeur het volgende:
Vettel reed zojuist een ongekend snel rondje. Hij had maar 29.3 nodig voor de belangrijke tweede sector! Staat voorlopig 1e. Albers daarentegen heeft in die sector grote problemen en doet er meer dan een seconde langer over. Staat dan ook laatste.
Nee hij reed nog zeker vier rondjes door na die snelste tijd. Ook in zijn volgende sessie lukte het niet meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De uitslag:
[afbeelding]
Albers kan het goede resultaat van gister helaas niet herhalen en toch weer achter Sutil. Vettel met een uitstekende 2e tijd (rondje met lege tank??). SA doet aardig mee in het middenveld en Speed rijdt zich ternauwernood (laatste ronde) van 21 naar 20..
Waar zijn die idd mee bezig zegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:01 schreef Arcee het volgende:
Ferrari 6 en 7.
Okee, dat had ik even gemist.. des te knapper de prestatie danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee hij reed nog zeker vier rondjes door na die snelste tijd. Ook in zijn volgende sessie lukte het niet meer.
Gaat weer lekker daar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:01 schreef Arcee het volgende:
Ferrari 6 en 7.
Ik zie liever iemand gooien en smijten met zo'n wagen, maargoedquote:erg rustige stuurbewegingen bij Alonso.
Waar heb je die lap gezien?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Net de snelste tijd van Alonso gezien
Dat heeft inderdaad ook wel wat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:47 schreef vosss het volgende:
Ik zie liever iemand gooien en smijten met zo'n wagen, maargoed
Net op de Duitse RTL.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heerlijk om die motor te horen bij die on board camera
banden sparen voor de racequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom doen Albers en Sutil niet meer rondes?? Willen ze überhaupt niet een poging doen om iets te doen??
Dat blijkt ja... Ik kan me voorstellen dat je niet verwacht Q2 te halen, maar om dan maar 3 of 4 snelle rondes te proberen in 15 minutenquote:
Neem livetiming erbij. Ben je niet meer van Mol afhankelijk en er gaat een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Was me nog niet opgevallen wat Olav daarnet zei: DC, Webber, Wurz, Sato, Liuzzi idd tussen 1:13:424 en 1:13:484
Zijn interview ook. Morgen gaan ze gewoon weer knallen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:19 schreef Bruce117 het volgende:
En weer een briljante kwalificatie van Albers![]()
6-1quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel is de onderlinge kwali strijd nu tussen Albers en Sutil?
En Wurz pist ook wéér langs de pot terwijl Rosberg gewoon probleemloos in de top 10 staat. Hoe is dat toch elk raceweekend weer mogelijk?
Heb ik ook wel, probleem is dat pc, resp. t.v. aan verschillende kanten van de kamer staan... Dus vandaar dat ik meestal maar gewoon t.v. volg en af en toe via Live-Timing meegluur.. Zo ging Heidfeld in S1 en S2 een stuk sneller dan Vettel en was het logisch dat hij hoger zou eindigen dan Vettel.. (in die zin kun je je idd aan Mol irriteren..). Aan de andere kant, wat niet weet, wat niet deert...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Neem livetiming erbij. Ben je niet meer van Mol afhankelijk en er gaat een wereld voor je open.
Negatieve bijwerking: je kunt je gaan irriteren aan alles wat Mol mist.
Volgens mij had Olav het over de helmen zien op de onboard beelden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Mol zei net ook de helmen zie je amper (ging over Hamilton)........wtf ik zie meestal 3 uur eerder aan de helm welke coureur het is, alvorens Olav wat ziet/zegt
nou ga jij daar maar zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Mol zei net ook de helmen zie je amper (ging over Hamilton)........wtf ik zie meestal 3 uur eerder aan de helm welke coureur het is, alvorens Olav wat ziet/zegt
Om nou de hele Mol-discussie weer opnieuw te doen is wat overdreven, maar ik geef het je idd maar te doen.. Terwijl je op meerdere schermen allerlei data en beelden voorbij ziet komen ook nog 'live' commentaar geven.. En wij maar hier alles rustig kunnen bekijken en (achteraf) 'commentaar leveren'quote:
Zit lekker dichtbij elkaar iddquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton - Alonso![]()
Dat worden nog 3 spannende minuten.
live timing was eerder daar zag ik dat alonso langzamer wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton gaat de POLE pakken !!!!1
JAAAAAAAAAAAAAWoehoe !!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |