gelukkig heb ik de 22e een bedrijfsuitje en dat is gelukkig ook niet in het weekend maar op een gewone werkdagquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik helaas beperkt
Leuk zo een bedrijfsuitje. Slapen in het Kurhaus, naar Tarzan enzo. Maar moet ik gvd daar de kwali en LeMans voor missen
Jij maakt vriendenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef WEST het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de 22e een bedrijfsuitje en dat is gelukkig ook niet in het weekend maar op een gewone werkdag![]()
quote:
Wat dacht je van de race opnemen en later nog eens bekijken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik moest de Canada race missen, dat is pas erg! [om wijn te slurpen aan de rand van iemands zwembad, maar dan nog....]
Wij vertrekken NU voor het afdelingsuitje!! Nog snel ff wisselen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik helaas beperkt
Leuk zo een bedrijfsuitje. Slapen in het Kurhaus, naar Tarzan enzo. Maar moet ik gvd daar de kwali en LeMans voor missen
Veel plezierquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Wij vertrekken NU voor het afdelingsuitje!! Nog snel ff wisselen..
Daarna bent ik op vakantie, dus groeten allemaal!
VT zal ik wel niet kunnen volgen omdat ik net om 16:00 vrij ben en ik met thuis komen en douchen pas om 18:00 klaar ben maar VT2 en de rest ga ik wel volgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef Bernard0s het volgende:
Mooi.
Ik ga VT1, VT2, VT3, Quali en Race kijken + Le Mans. Lekker weekendje.
(c) www.nu.nlquote:Startverbod Kubica in Indianapolis
Uitgegeven: 14 juni 2007 19:51
Laatst gewijzigd: 14 juni 2007 22:22
INDIANAPOLIS - De Poolse formule-1-coureur Robert Kubica heeft van de internationale automobiel federatie FIA een startverbod gekregen voor de Grote Prijs van de Verenigde Staten.
BMW-Sauber vervangt Kubica door de Duitser Sebastian Vettel. Hij debuteert in de Formule 1 op het circuit van Indianapolis.
Snelheid
Kubica doorstond donderdag de laatste medische test van de FIA niet. De Pool, die werd onderzocht op reactiesnelheid, logisch denkvermogen, en cöordinatievermogen, was afgelopen week op het circuit van Montreal in de Grote Prijs van Canada betrokken bij een enorme crash, waarbij hij naar eigen zeggen alleen een pijnlijke enkel overhield.
Kubica (22) benadrukte donderdag in Indianapolis nog eens dat hij zondag heel graag wilde starten. Hij zei fysiek 100 procent te zijn.
Toch is Glock best snel in de GP2 momenteel.....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Vettel heeft de toekomst en Gloack toch minder...........een andere verklaring heb ik niet!! Maar Glock had ik niet in mn team gezet, ben niet zo overtuigd van hem!!
Vettel is hét protege van BMW Sauber, die gaat binnen een aantal jaren echt komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Vettel heeft de toekomst en Gloack toch minder...........een andere verklaring heb ik niet!! Maar Glock had ik niet in mn team gezet, ben niet zo overtuigd van hem!!
Vettel schijnt best wel een talent te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:48 schreef Xebber het volgende:
Waarom geen Glock?
Je kan ook gewoon Kubica houden!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef 907 het volgende:
Eigenlijk zou je gratis Vettel in de manager moeten krijgen als je Kubica had. Is toch niet eerlijk eigenlijk als je hem moet kopen?
Dan krijg je sowieso geen punten.quote:
Kijk anders even in de FB van sportquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef 907 het volgende:
Eigenlijk zou je gratis Vettel in de manager moeten krijgen als je Kubica had. Is toch niet eerlijk eigenlijk als je hem moet kopen?
Zal het eerste half uur wel weinig gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Bernard0s het volgende:
Zo, VT1 is van start gegaan. Ben benieuwd..
Zou je de link naar dat programma nog een keer kunnen geven?quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef vingerplant het volgende:
Kijk eens heren:
http://pages.tvunetworks.com/downloads/download.html?id=rdb_us
3 uurtjes live training vandaag
Hij staat niet bij Sports, maar bij All: 53060 Wheels.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Bernard0s het volgende:
Oke ik heb het geinstalleerd en opgestart. Welke zender moet ik kiezen bij Sport?
Laat maar, ik zie het alquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Bernard0s het volgende:
Oke ik heb het geinstalleerd en opgestart. Welke zender moet ik kiezen bij Sport?
Dankjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij staat niet bij Sports, maar bij All: 53060 Wheels.
Misschien kun je hier iets mee?quote:You can watch TvuPlayer flux with VLC (Pc and Mac version) under Virtual PC. Open TvuPlayer, select your channel. Then, open VLC (pc version) with this link : http://127.0.0.1:8901
Save the stream with VLC ("dump brut") into your shared folder (VPC) Open the video with Mac QuickTime Player (Flip4mac must be installed). Enjoy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |