Offt: die stem viel nog wel mee bij mij... Probleem is ook niet XP, maar AL DIE ANDERE programma's als Office en PS en zo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan heb jij mn reactie daar niet gelezen gok ik. Maargoed we weten morgenavond meer
XP erop zetten is fluitje van een cent. Tis bijna net zo makkelijk als Blofnr's meezingen Sallygoddomme wat was mn stem verrot zondag
Als de foto's zo gewaardeerd worden wil ik geen spelbreker zijn hoor. Als de vervolgtopics geen foto's zouden hebben scheelt dat al veel en kan je midden in de race tenminse snel doorlezen. Buiten Nederland is breedband nog niet zo gangbaar dus ik lees mee met een UMTS kaartje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, aangezien mijn connectie thuis nog niet vlekkeloos loopt, zijn die foto's een crime (lees: crash) en hoop ik zsm op pagina 2 terecht te komen...
Mss tooch maar alleen OP quoten, zonder afbeeldingen in de vervolgtopics??
Staat morgen of overmorgen in het overzicht op FOK!sportquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:02 schreef Xebber het volgende:
Wie rijdt er met een oude en wie met een nieuwe motor?
F1-bolides zijn nu eenmaal niet geschikt voor ovalsquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
TVP!
Mooie oval, jammer van het infield.![]()
Dat zonder meer, maar ik bedoelde eigenlijk dat het infield een stuk spannender had mogen zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
F1-bolides zijn nu eenmaal niet geschikt voor ovals
Het zou wel lukken met heel veel camber, maar dan is er te weinig snelheid. Ach boeiend ook, we zijn niet aan het ovalracen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
F1-bolides zijn nu eenmaal niet geschikt voor ovals
Frontaal in The Wall?quote:
Hij kan wel dood .... let maar op!quote:Doctors warn - Kubica return could be fatal
Wednesday 13 June at 13:17 : A renowned sport physician has warned Robert Kubica to skip Sunday's US grand prix.
The Pole, limping only slightly, checked out of hospital on Monday following his frightening high-speed crash in Montreal just 24 hours earlier, vowing to be ready to race at Indianapolis.
But Hamburg-based Dr Bernd Kabelka told Germany's Bild newspaper that Kubica risks death if he sustains another concussion at Indianapolis, which features concrete-lined banking that only a few years ago left Ralf Schumacher unconscious and in hospital.
"Sensory and motor losses are possible, so are memory gaps and visual disturbances," he said.
"In the worst case the brain can swell and the pressure can be fatal.
"I consider it extremely dangerous for Kubica to drive again straight away."
F1's former doctor Professor Sid Watkins, meanwhile, is also quoted as saying that the risk of serious injury with a second concussion is "quite high".
We can reveal, however, that Robert Kubica's name and helmet image is already featured atop the BMW-Sauber garage at Indianapolis, while both Sebastian Vettel and Timo Glock have travelled to the American city as possible stand-in pilots.
Team boss Mario Theissen said on Tuesday that F1's chief medical officer "will have the final say" when 22-year-old Kubica is examined at the circuit on Thursday.
He explained: "We are prepared in case Robert will not be able to drive. But, of course, we are all hoping that he will line up in the car at the weekend.
"The ideal scenario for me would be for us all to put the accident behind us quickly with a good performance in the race."
Boksers doen het vaker en acht ik, later in de carriere, ook niet als de allerslimstenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef vosss het volgende:
Dat zeiden ze destijds tegen Schumacher toch ook. Ik kan me best voorstellen dat 2x in korte tijd een flinke beuk tegen die hersenpap dat je daar niet echt slimmer van word, om het maar even zachtjes te zeggen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef vosss het volgende:
ow wacht even..... word moet met dt of niet?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier nog zo iemand.. En daarnaast, alhoewel voyeur ongetwijfeld een hele goede reden heeft om via een pay/mb-verbinding te internetten, wie heeft er tegenwoordig nog geen 'onbeperkte' kabel/adsl-internetverbinding? Het zou waarschijnlijk om een hele kleine groep gebruikers gaan die hier last van hebben, terwijl een veel grotere groep dan die foto's uit de OP mist. En die foto's maken mijns inziens net de OP compleetKortom, ik zou het persoonlijk erg jammer vinden wanneer ze zouden verdwijnen
![]()
ik zorg altijd dat er niet teveel kb's aan grafisch matriaal is om nog enig zins rekening te houden met die mensen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:34 schreef sanger het volgende:
Daar dacht ik ook aan vanmiddag..., de groep die het wel kan hebben is groter dan de groep die nog met een datalimiet! zit.
dus ik laat het er ook zo bij.ik let echt wel op het aantal Kb's
[..]
Aan de andere kant denk ik ook dat er veel mensen zijn die de foto's een leuke toevoeging vinden, zoals ik.
Ik helaas beperktquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:29 schreef 907 het volgende:
Goede avond!
Ook ik ben dit weekend weer van de partij!
Ik moest de Canada race missen, dat is pas erg! [om wijn te slurpen aan de rand van iemands zwembad, maar dan nog....]quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik helaas beperkt
Leuk zo een bedrijfsuitje. Slapen in het Kurhaus, naar Tarzan enzo. Maar moet ik gvd daar de kwali en LeMans voor missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |