Ik begin nu ook te twijfelen om strategisch te kiezen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:38 schreef WEST het volgende:
Vettel verrassend goed, ik wacht nog ff een 2e sessie af voor ik een keus ga maken om vettel te nemen of niet.
Die Honda's en BMW's hebben veel voordeel op het rechte stuk. De 1e sector is zo'n 70% volgas denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef MIster911 het volgende:
Davidson heeft een lekker snelle 1e sector tijd trouwens
Viel mij in de eerste training ook al op. Ferrari verloor daar ook al tijd in S2.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef Bernard0s het volgende:
Echt raar dat er zoveel mensen van de baan vliegen vandaag. Vooral Ferrari lijkt weinig grip te hebben in de mid-section.
Kan een slipstream zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef WEST het volgende:
DC 336 km/u bij de speedtrap ze lopen ten opzichte van start finish nog 9 km/u door
Kwestie van meer vleugel zetten. In de overige sectoren geeft hij toe, dus dat is duidelijk. Hij heeft wel een goed rondje neergezet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:33 schreef sanger het volgende:
Massa was net wel snel in S2 anders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |