Loverboy en hoerenmadame doen iig hun best.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef lillkiss het volgende:
[..]
eigenlijk heb je hier wel groot gelijk... amanda wordt heel veel opgedragen
ja dat zeker, maar dat zien sommige mensen nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loverboy en hoerenmadame doen iig hun best.
Heb je dan ook gezien, dat Amanda met een schaar achter de rug van Lieke stond om de jurk kapot te knippen??? Dat was haar eigen idee, maar Mitch kon haar stoppen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, dat incident,
Ik heb alleen het filmpje gezien. Wat ik ervan begreep was dat Amanda in eerste instantie het niet boeide en flink werd opgestookd door Natasia en Eric.
Op het filmpje zag ik inderdaad Natasia en Eric er bovenop springen toen Amanda en Lieke 1-op-1 bezig waren. Dat was walgelijk.
Toen Eric en Natasia weggehaald waren, meende ik toch echt dat Amanda en Lieke er eigenlijk wel plezier in hadden.
Eigenlijk hè... is Amanda best wel zieligquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loverboy en hoerenmadame doen iig hun best.
Huh??? Heb ik de uitslag al gemist??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakel net in en hoor Natasia tegen Japio zeggen dat 'die mevrouw' de uitslag van de popu-poll al heeft gegeven. Huub eerste en Japio tweede. (was hier wellicht al bekend)
Nou, lekker bijdehand van dat mens dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakel net in en hoor Natasia tegen Japio zeggen dat 'die mevrouw' de uitslag van de popu-poll al heeft gegeven. Huub eerste en Japio tweede. (was hier wellicht al bekend)
Je mist het punt. Ze is zo dom dat ze er in trapquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja dat zeker, maar dat zien sommige mensen niet
Het schelden wordt niet aangemoedigd hoor, dat doet ze helemaal uit haar selluf. Sterf jonguhhhhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef lillkiss het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Alleen heeft Amanda ook nog een eigen wil waarmee ze zou kunnen weigeren om als verlengstuk voor Brian en Natasia te fungeren. Maar ze gaat kennelijk maar wat graag mee in hun plannetjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef lillkiss het volgende:
inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat die huisarts haar niet flink met de neus op de feiten heeft gedrukt....
Volgens mij zijn er COSsen over volgeschreven, en ik heb de naam 'pimp' geintroduceerd voor die twee. Maar dat alles ontslaat zelfs een domme Amanda niet helemaal van haar eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef lillkiss het volgende:
[..]
En de dag er voor liep ze ook al met een slagersmes door het huis voor Huubquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je dan ook gezien, dat Amanda met een schaar achter de rug van Lieke stond om de jurk kapot te knippen??? Dat was haar eigen idee, maar Mitch kon haar stoppen.
Lekker handig danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Heb ik de uitslag al gemist??
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen idee wat ervoor gebeurde. Ik schakelde in, Japio en Natasia waren bezig met kip (of zoiets) en Natasia zei dat Japio het toch ook wist. Hij keek wat verbaasd en toen zei Natasia dat 'die mevrouw' het toch had gezegd. Natasia noemde alleen Huub eerste en Japio tweede, verder zei ze niets.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Heb ik de uitslag al gemist??
Maar in de poll staat ie blijkbaar wel op de tweede plaats, na Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Zien we nog wel een beetje Jaap terror trouwens... of gewoon een beetje ruzie met jaap? Volgens mij niet. Jaap zakt een beetje weg.
Klopt, dat kind is echt gevaarlijk. Als je haar haar gang zou laten gaan, waren er al dooien gevallen. Net als WB.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de dag er voor liep ze ook al met een slagersmes door het huis voor Huub
Japio schijt in zijn broek na de Milton-gate. Die durft niks meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Zien we nog wel een beetje Jaap terror trouwens... of gewoon een beetje ruzie met jaap? Volgens mij niet. Jaap zakt een beetje weg.
Jaap heeft al in geen dagen wat gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Dat komt omdat ze een gevoelsmens is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat kind is echt gevaarlijk. Als je haar haar gang zou laten gaan, waren er al dooien gevallen. Net als WB.
Waarschijnlijk weet dat kind het verschil tussen goed en fout niet eens. Misschien denkt ze wel in haar recht te staan als ze een keer een mes in het lichaam van huub prikt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat kind is echt gevaarlijk. Als je haar haar gang zou laten gaan, waren er al dooien gevallen. Net als WB.
Ik moet elke keer lachen als ze (Natasia en Amanda) dat tegen elkaar zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een gevoelsmens is.
Zo van: "Ze zullen het voelen!" ?quote:
Ik seg, ik hou durfan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Carlos: Amanda, blauw.
Lieke, lekker gemeen, wijst voor Amanda het verschil even aan tussen paars en blauw.
Correctquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik. Twee ontkenningen in een zin heffen elkaar op.
zo is het inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef lillkiss het volgende:
naja ik ga maar ff eten maken, alleen maar anti-amanda's hier![]()
btw. zoveel mensen zoveel meningen, niet vergeten!
Ja, het maakt het weer eens duidelijk dat je altijd wel iemand vindt die vóór Amanda is, als je maar lang genoeg zoekt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef lillkiss het volgende:
naja ik ga maar ff eten maken, alleen maar anti-amanda's hier![]()
btw. zoveel mensen zoveel meningen, niet vergeten!
wie zijn dat dan, die BEAN-lovers?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk best grappig dat BEAN-lovers hier bijna altijd bakzeil halen.
Ik kan alleen maar zeggen dat de tijd dat ik Amanda nog wel eens sneu vond omdat ze door Brian werd gebruikt lang geleden is. Sinds de komst van Lieke zien we andere dingen van haar, die meer in het oog springen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Heeft hij daar wat over gezegd, dat hij daar bang voor is?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio schijt in zijn broek na de Milton-gate. Die durft niks meer.
Jij ging toch koken?quote:
Jaap is weer helemaal terug bij af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Zit Jaap nou echt zo ongeveer de hele dag achter die PC?
Ik snap niet dat de redactie dat goedkeurt.
Dat lijkt me duidelijk. Hij laat van de ene op de andere dag Huub vallen (dat weet ik nog niet zeker btw).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft hij daar wat over gezegd, dat hij daar bang voor is?
Van Erikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb net de Cossen teruggelezen... en sorry dat ik er weer over taarten begin..... maar ik begrijp niet van wie Palma die taart heeft gekregen. Is dat niet bekend gemaakt?
Lust je nu geen taart meer?quote:
Heeft Eric besteld en dan wil ik vandaag het woord taart niet meer horen. Begrepen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb net de Cossen teruggelezen... en sorry dat ik er weer over taarten begin..... maar ik begrijp niet van wie Palma die taart heeft gekregen. Is dat niet bekend gemaakt?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric besteld en dan wil ik vandaag het woord taart niet meer horen. Begrepen?![]()
Ja, Amanda's blauwe KLM-jurkje, zoals ze het noemen. Morgen zitten ze bij Jensen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub geeft als tip dat Lieke een jurkje live in de uitzending kapot moet knippen. Bedoelt hij tijdens Jensen ofzo?
Huub en Lieke samen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Amanda's blauwe KLM-jurkje, zoals ze het noemen. Morgen zitten ze bij Jensen.
maakt niet uit, het geeft wel aan hoe veel men hier in hokjes plaatst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub geeft als tip dat Lieke een jurkje live in de uitzending kapot moet knippen. Bedoelt hij tijdens Jensen ofzo?
Die brengen ook het slechtste in haar naar boven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maakt niet uit, het geeft wel aan hoe veel men hier in hokjes plaatst.
weet zeker dat als amanda bij het huub-groepje zou zitten er veel meer amanda-sympathisanten zouden zitten.
maar doordat zij bij nats en brian zit is alles wat zij doet slecht.
zielig hoor
In het begin heb ik echt heel veel sympathie momenten voor Amanda gehad. Ook vind ik haar wel humor hebben. Wel vind ik dat ze net als vanochtend zich ontzettend in de hoek laat zetten door Brian. Ze gaat ook op hetzelfde niveau mee als Natasia en dat is jammer. Zij is van zichzelf leuker dan als ze met hen is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet zeker dat als amanda bij het huub-groepje zou zitten er veel meer amanda-sympathisanten zouden zitten.
zielig hoor
Zou mij niks verbazen. De FEBO is erg scheutig met info naar Natasja toe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:02 schreef noekje het volgende:
Vroeg Eric nu net aan Natas of zij weet wie het minst favoriet is?
Ja, samen. Lijkt me niet zo'n goede combinatie, veelprater Huub en zijn alles uitleggende vriendinnetje.quote:
En Brian.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, samen. Lijkt me niet zo'n goede combinatie, veelprater Huub en zijn alles uitleggende vriendinnetje.
ja, ja ...dronken gevoerd worden en gebruikt worden dat is beter...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die brengen ook het slechtste in haar naar boven.
Als ik haar met Huub hoor praten of dollen,, zie ik een hele andere Amanda.
Bij Huub, Lieke en/of Jaap zitten zou een goede keuze zijn. Vanzelfsprekend zouden veel mensen dan beter over haar denken... niet in de laatste plaats omdat ze dan geen instrument van Brian en Natasia zou zijn, en niet meer met Brian zou vunzen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zielig hoor
Wellicht ben jij ook aangenamer gezelschap zonder Amanda.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zielig hoor
maar een instrument van Huub zijn...dat lijkt jou beter? en wat dat vunzen betreft...toch zeker niet met die vieze gluiperige aal van een Huub.....nee blijf maar lekker zitten waar je zit Aman...is beter voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij Huub, Lieke en/of Jaap zitten zou een goede keuze zijn. Vanzelfsprekend zouden veel mensen dan beter over haar denken... niet in de laatste plaats omdat ze dan geen instrument van Brian en Natasia zou zijn, en niet meer met Brian zou vunzen.
Daar begon de ruzie vanmiddag over met Amanda en Lieke en Huubquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je, gaan ze met zijn drieen? Dat heb ik dan gemist. Maar wel heeeeel mooi![]()
En daarom is brrrrr zo stilletjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar begon de ruzie vanmiddag over met Amanda en Lieke en Huub![]()
mijn moeder heeft altijd geleerd eerst naar mezelf te kijken voordat je over anderen mag oordelen,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wellicht ben jij ook aangenamer gezelschap zonder Amanda.
Ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:09 schreef CoT het volgende:
Amanda moet toch koken?
Bedankt allebei voor de info. Toen keek ik nog niet. Maar het kan ook een Freudiaanse vergissing zijn dat ik vergat dat Brian ook meegingquote:
Ja, jij bent goed bezig!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
moet ik hierop reageren?
goed dan: ROT OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dat moet ze van Natasia!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:09 schreef CoT het volgende:
Amanda moet toch koken?
Dat hoeft Lobasca zich helemaal niet af te vragen, want haar gezelschap alhier wordt uitermate op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft altijd geleerd eerst naar mezelf te kijken voordat je over anderen mag oordelen,
dus misschien moet je jezelf afvragen hoe aangenaam jouw gezelschap is hier.
Toon ik respect voor het vier lettergrepen woord van een amanda fan, is het weer niet goedquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat hoeft Lobasca zich helemaal niet af te vragen, want haar gezelschap alhier wordt uitermate op prijs gesteld.
Die vlieger gaat voor mij niet op, ik vond Sylvisaai ook 3 x niks.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zielig hoor
Twee weken geleden leek ze echt voor zichzelf op te komen... toen kreeg ik sympathie voor haar en zelfs begon ik het allemaal een beetje zielig voor haar te vinden dat hele Brian gedoe. Ik dacht dat ze zelfs iets met Mitch proberen zou. 1 dag later had ze spontaan een relatie met Brian. Vanaf die dag ben ik definitief klaar met d'r. Ze is zo verschrikkelijk labiel dat niemand wat aan d'r heeft. Ze heeft niet een hoog IQ maar kan dat compenseren met d'r EQ. Helaas volgt ze d'r gevoel niet en gaat allleen voor de lust. Kwa spel heb je ook niets aan d'r. Wannneer het haar niet helemaal zint gaat ze in een soort van modus dat ze alleen zichzelf nog maar kan horen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef noekje het volgende:
[..]
In het begin heb ik echt heel veel sympathie momenten voor Amanda gehad. Ook vind ik haar wel humor hebben. Wel vind ik dat ze net als vanochtend zich ontzettend in de hoek laat zetten door Brian. Ze gaat ook op hetzelfde niveau mee als Natasia en dat is jammer. Zij is van zichzelf leuker dan als ze met hen is.
Skeetje, lievie, poepie, het sloeg niet op jou!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toon ik respect voor het vier lettergrepen woord van een amanda fan, is het weer niet goed![]()
Superkaart... dat soort kaarten zou Natasia veel meer moeten krijgen om d'r heimwee gevoelens nog meer op te wekken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:18 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Nu is nowlive wel leuk en lief want eentje stuurt Amanda een kaart. Ook zo'n trieste streamer, he Mannie!
In de SHE tijd. Lang, heel lang geleden vond ik Eric niks en Sylvia later ook niet meer maar toch was het zo dat als je Huub leuk vond dan was je automatisch een she-fan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor mij niet op, ik vond Sylvisaai ook 3 x niks.
weet ik, maar het geldt wel voor een aantal andere mensen hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Apart is dat, en dat terwijl ik Huub ook niet zo geweldig vind. Ach, ik vind niemand daar echt geweldigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
[..]
In de SHE tijd. Lang, heel lang geleden vond ik Eric niks en Sylvia later ook niet meer maar toch was het zo dat als je Huub leuk vond dan was je automatisch een she-fan.
Maar ook Fok kent daarin verschillende 'groepen', er zijn er die dat zo zien maar er zijn er ook die het wel wat genuanceerder bekijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik, maar het geldt wel voor een aantal andere mensen hier.
vindt brian en natas ook niets, maar ben wel opgevoed dat ik mensen als individu moet bekijken en niet als groepsmens.
hier is het echt groep A is goed, groep B is slecht, dus mensen die in groep a zitten zijn alleen maar goed en groep B alleen maar slecht.
heel kortzichtig allemaal
Ik ben ook een hele tijd Huub-af geweest tot vorige week men stemmen wilde voor Jaap. Toen moest ik wel even voor Huub zijn. Lieke daarentegen vind ik echt heel sterk. Favoriet is moeilijk omdat het meer ontstaat uit een anti-iets dan dat je echt voor iemand bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Apart is dat, en dat terwijl ik Huub ook niet zo geweldig vind. Ach, ik vind niemand daar echt geweldig![]()
Heee!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is de redactie zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef Meganog het volgende:
Waar ronselen ze die mensen die van die positieve kaarten aan Eric, Natasia en Brian sturen?
ik hou niet van mensen die kontinue zitten te zeuren en mensen zitten af te kraken, lobasco doet dat wel heel vaak, ik vind haar gewoon overkomen als een zeurderige soepkip die te lang in haar eigen bouillon heeft gestaanquote:
Dat heb ik ook, ik kijk het meer voor de sensatie, want ik heb geen eigen leven hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele tijd Huub-af geweest tot vorige week men stemmen wilde voor Jaap. Toen moest ik wel even voor Huub zijn. Lieke daarentegen vind ik echt heel sterk. Favoriet is moeilijk omdat het meer ontstaat uit een anti-iets dan dat je echt voor iemand bent.
Ik denk dat je misschien wat humor en sarcasme over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik hou niet van mensen die kontinue zitten te zeuren en mensen zitten af te kraken, lobasco doet dat wel heel vaak, ik vind haar gewoon overkomen als een zeurderige soepkip die te lang in haar eigen bouillon heeft gestaan
Nee hoor, ik vond Eric ook niets toen hij in de andere groep zatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik, maar het geldt wel voor een aantal andere mensen hier.
vindt brian en natas ook niets, maar ben wel opgevoed dat ik mensen als individu moet bekijken en niet als groepsmens.
hier is het echt groep A is goed, groep B is slecht, dus mensen die in groep a zitten zijn alleen maar goed en groep B alleen maar slecht.
heel kortzichtig allemaal
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
Haaai!Ben weer terug na een weekje afwezigheid
![]()
zolang men er niet tegen aan looptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien wat humor en sarcasme over het hoofd ziet.![]()
blijdorp toch aansprakelijk voor bokito-dramaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jensen , morgen woensdagavond RTL 5 22:30-23:15
Lieke, Brian en Huub.
WBquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haaai!Ben weer terug na een weekje afwezigheid
![]()
Ach, veel van wat hier over bewoners geschreven wordt moet niet zo zwaar opgevat worden... veel is gewoon spot. Als er echt erge dingen gebeuren, dan is iedereen wel serieus, en dan kunnen de meningen over miljonairs zo af en toe wel eens wisselen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zolang men er niet tegen aan loopt![]()
Gebak wel goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric besteld en dan wil ik vandaag het woord taart niet meer horen. Begrepen?![]()
Gelukkig zie ik nog steeds bekende 'gezichten', maar een aantal zal wel afgehaakt zijn?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, veel van wat hier over bewoners geschreven wordt moet niet zo zwaar opgevat worden... veel is gewoon spot. Als er echt erge dingen gebeuren, dan is iedereen wel serieus, en dan kunnen de meningen over miljonairs zo af en toe wel eens wisselen.
Ik wacht op het praatje van Mama Tasia voor alle kindjus van Nederland. Maar ik zal het wel weer missenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik nog steeds bekende 'gezichten', maar een aantal zal wel afgehaakt zijn?
Streams zijn saai, maar dat vind ik altijd als ze post krijgen.
met welk gebakje had je sex dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gebak wel goed?![]()
Vandaag op mijn werk kreeg ik een appelkoek..moest meteen aan iemand denken...![]()
Die kreeg Lieke volgens mij. Iets met Maria??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
welke fake kreeg Jaap ?
Zolang het gebak niet uit Laren komt, dan mag het.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gebak wel goed?![]()
Vandaag op mijn werk kreeg ik een appelkoek..moest meteen aan iemand denken...![]()
Hmm, zapmomentje voor mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wacht op het praatje van Mama Tasia voor alle kindjus van Nederland. Maar ik zal het wel weer missen![]()
Waar ze het nu over hebben, foto/fake met zn allen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Die kreeg Lieke volgens mij. Iets met Maria??
Oeps, dat hakt erin natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die zit stuk. Ze moest vandaan visjasjie, catwalk en trainen.
ik heb gisteravond thais gegeten, moest aan amanda denken, zij heeft toch een kookcurcus in thailand gevolgd, ze zal wel lekker thais kunnen kokenquote:
Sorry, ik let niet opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar ze het nu over hebben, foto/fake met zn allen ?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skeetje, lievie, poepie, het sloeg niet op jou!![]()
En ik van jou en Andyquote:
quote:
Ik zit te loeren met een vinger in de buurt van PrintScreen, maar ik denk dat we te laat zijn.quote:
Andyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik van jou en Andy![]()
En ik vind het jammer dat ik DGK niet vanaf het begin via de streams heb kunnen volgen.
Weet dus niet hoe het er echt aan toeging met Stefan, nena, Ilona en zo...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Natasia gisteren: "Huub zoekt aandacht op omdat hij dat buiten de kooi niet gekend heeft. Ik ben aandacht gewend, daarom zie je in de kooi dat ik me terugtrek als ik veel aandacht krijg."
Haha ja mooi verhaal was dat. Ze was met haar vriendje in Thailand en het beviel hem helemaal niet dat Amanda niet kon koken. En toen heeft hij haar daar op een kookcursus gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb gisteravond thais gegeten, moest aan amanda denken, zij heeft toch een kookcurcus in thailand gevolgd, ze zal wel lekker thais kunnen koken
nou,... nena wist het allemaal niet meer, stefan deed wat aan de co2 uitstoot en ilona vloog de lucht in....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik van jou en Andy![]()
En ik vind het jammer dat ik DGK niet vanaf het begin via de streams heb kunnen volgen.
Weet dus niet hoe het er echt aan toeging met Stefan, nena, Ilona en zo...
Ik mag jou nu vast wel Rupert noemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik hou niet van mensen die kontinue zitten te zeuren en mensen zitten af te kraken, lobasco doet dat wel heel vaak, ik vind haar gewoon overkomen als een zeurderige soepkip die te lang in haar eigen bouillon heeft gestaan
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou,... nena wist het allemaal niet meer, stefan deed wat aan de co2 uitstoot en ilona vloog de lucht in....
dan blijven die 'sillyconen' warm....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Waarom draag Natasia een jas in huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |