maakt niet uit, het geeft wel aan hoe veel men hier in hokjes plaatst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk best grappig dat BEAN-lovers hier bijna altijd bakzeil halen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub geeft als tip dat Lieke een jurkje live in de uitzending kapot moet knippen. Bedoelt hij tijdens Jensen ofzo?
Die brengen ook het slechtste in haar naar boven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maakt niet uit, het geeft wel aan hoe veel men hier in hokjes plaatst.
weet zeker dat als amanda bij het huub-groepje zou zitten er veel meer amanda-sympathisanten zouden zitten.
maar doordat zij bij nats en brian zit is alles wat zij doet slecht.
zielig hoor
In het begin heb ik echt heel veel sympathie momenten voor Amanda gehad. Ook vind ik haar wel humor hebben. Wel vind ik dat ze net als vanochtend zich ontzettend in de hoek laat zetten door Brian. Ze gaat ook op hetzelfde niveau mee als Natasia en dat is jammer. Zij is van zichzelf leuker dan als ze met hen is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet zeker dat als amanda bij het huub-groepje zou zitten er veel meer amanda-sympathisanten zouden zitten.
zielig hoor
Zou mij niks verbazen. De FEBO is erg scheutig met info naar Natasja toe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:02 schreef noekje het volgende:
Vroeg Eric nu net aan Natas of zij weet wie het minst favoriet is?
Ja, samen. Lijkt me niet zo'n goede combinatie, veelprater Huub en zijn alles uitleggende vriendinnetje.quote:
En Brian.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, samen. Lijkt me niet zo'n goede combinatie, veelprater Huub en zijn alles uitleggende vriendinnetje.
ja, ja ...dronken gevoerd worden en gebruikt worden dat is beter...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die brengen ook het slechtste in haar naar boven.
Als ik haar met Huub hoor praten of dollen,, zie ik een hele andere Amanda.
Bij Huub, Lieke en/of Jaap zitten zou een goede keuze zijn. Vanzelfsprekend zouden veel mensen dan beter over haar denken... niet in de laatste plaats omdat ze dan geen instrument van Brian en Natasia zou zijn, en niet meer met Brian zou vunzen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zielig hoor
Wellicht ben jij ook aangenamer gezelschap zonder Amanda.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zielig hoor
maar een instrument van Huub zijn...dat lijkt jou beter? en wat dat vunzen betreft...toch zeker niet met die vieze gluiperige aal van een Huub.....nee blijf maar lekker zitten waar je zit Aman...is beter voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij Huub, Lieke en/of Jaap zitten zou een goede keuze zijn. Vanzelfsprekend zouden veel mensen dan beter over haar denken... niet in de laatste plaats omdat ze dan geen instrument van Brian en Natasia zou zijn, en niet meer met Brian zou vunzen.
Daar begon de ruzie vanmiddag over met Amanda en Lieke en Huubquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je, gaan ze met zijn drieen? Dat heb ik dan gemist. Maar wel heeeeel mooi![]()
En daarom is brrrrr zo stilletjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar begon de ruzie vanmiddag over met Amanda en Lieke en Huub![]()
mijn moeder heeft altijd geleerd eerst naar mezelf te kijken voordat je over anderen mag oordelen,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wellicht ben jij ook aangenamer gezelschap zonder Amanda.
Ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:09 schreef CoT het volgende:
Amanda moet toch koken?
Bedankt allebei voor de info. Toen keek ik nog niet. Maar het kan ook een Freudiaanse vergissing zijn dat ik vergat dat Brian ook meegingquote:
Ja, jij bent goed bezig!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
moet ik hierop reageren?
goed dan: ROT OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dat moet ze van Natasia!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:09 schreef CoT het volgende:
Amanda moet toch koken?
Dat hoeft Lobasca zich helemaal niet af te vragen, want haar gezelschap alhier wordt uitermate op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft altijd geleerd eerst naar mezelf te kijken voordat je over anderen mag oordelen,
dus misschien moet je jezelf afvragen hoe aangenaam jouw gezelschap is hier.
Toon ik respect voor het vier lettergrepen woord van een amanda fan, is het weer niet goedquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat hoeft Lobasca zich helemaal niet af te vragen, want haar gezelschap alhier wordt uitermate op prijs gesteld.
Die vlieger gaat voor mij niet op, ik vond Sylvisaai ook 3 x niks.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zielig hoor
Twee weken geleden leek ze echt voor zichzelf op te komen... toen kreeg ik sympathie voor haar en zelfs begon ik het allemaal een beetje zielig voor haar te vinden dat hele Brian gedoe. Ik dacht dat ze zelfs iets met Mitch proberen zou. 1 dag later had ze spontaan een relatie met Brian. Vanaf die dag ben ik definitief klaar met d'r. Ze is zo verschrikkelijk labiel dat niemand wat aan d'r heeft. Ze heeft niet een hoog IQ maar kan dat compenseren met d'r EQ. Helaas volgt ze d'r gevoel niet en gaat allleen voor de lust. Kwa spel heb je ook niets aan d'r. Wannneer het haar niet helemaal zint gaat ze in een soort van modus dat ze alleen zichzelf nog maar kan horen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef noekje het volgende:
[..]
In het begin heb ik echt heel veel sympathie momenten voor Amanda gehad. Ook vind ik haar wel humor hebben. Wel vind ik dat ze net als vanochtend zich ontzettend in de hoek laat zetten door Brian. Ze gaat ook op hetzelfde niveau mee als Natasia en dat is jammer. Zij is van zichzelf leuker dan als ze met hen is.
Skeetje, lievie, poepie, het sloeg niet op jou!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toon ik respect voor het vier lettergrepen woord van een amanda fan, is het weer niet goed![]()
Superkaart... dat soort kaarten zou Natasia veel meer moeten krijgen om d'r heimwee gevoelens nog meer op te wekken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:18 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Nu is nowlive wel leuk en lief want eentje stuurt Amanda een kaart. Ook zo'n trieste streamer, he Mannie!
In de SHE tijd. Lang, heel lang geleden vond ik Eric niks en Sylvia later ook niet meer maar toch was het zo dat als je Huub leuk vond dan was je automatisch een she-fan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor mij niet op, ik vond Sylvisaai ook 3 x niks.
weet ik, maar het geldt wel voor een aantal andere mensen hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor mij niet op, ik vond Sylvisaai ook 3 x niks.
Apart is dat, en dat terwijl ik Huub ook niet zo geweldig vind. Ach, ik vind niemand daar echt geweldigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
[..]
In de SHE tijd. Lang, heel lang geleden vond ik Eric niks en Sylvia later ook niet meer maar toch was het zo dat als je Huub leuk vond dan was je automatisch een she-fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |