als lieke hoog eindigt zal het alleen met huub te maken, want daar lift zij meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Ik hoop echt dat Lieke boven Eric, Amanda en Natasja eindigt in de popupoll.
Als het je niet bevalt, ...........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef maril het volgende:
Sommige gaan allemaal wel heel ver met Huubje dit Huubje daT, zelfs zo dat jullie willens en wetens mensen beschuldigen dat men zonder camera,s willen aanvallen, maar ja als ik dan lees dat Palma dreigbrieven krijgt van Huubfans vw taartincident, kan ik jullie deze geobserdeerde toestanden geloof ik niet eens kwalijk nemen. bezoekje therapeut kan ik wel aanbevelen.
Goed punt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb lieke nog nooit horen schelden anders
Ben jij Oostindisch doof voor alle rotopmerkingen die Huub en Lieke al dagenlang (zelfs tijdens de wapenstilstand) naar hun hoofd krijgen geslingerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef avonne het volgende:
En Huub weer een flauwe rotopmerking.
Bah, ga sporten of zo.
Lees nog eens een paar Cossen terug?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als lieke hoog eindigt zal het alleen met huub te maken, want daar lift zij mee
Ja, als ze die beschuldigingen dan nog onbewúst deden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef maril het volgende:
zelfs zo dat jullie willens en wetens mensen beschuldigen
Wanneer zitten ze bij Jensen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hahah het zit Amanda echt niet lekker dat Huub en Lieke samen met Brian naar Jensen gaan. Hoop wel dat ze continu filmen aangezien ik Brian wel zo sneaky vind om Huub aan te vallen daar achter de schermen
Zo praat je toch niet over de Hoerenmadam van jouw prinses?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
betekent dus dat natas samen met eric gaat, en als eric voortijdig vertrekt vanwege zijn 24-uur krijgt zij volledige aandacht, natas komt al klaar bij de gedachte daaraan
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
Als de wiedeweerga verbeterd! Sla me niet, sla me niet!![]()
![]()
![]()
En als het haar niet bevalt gaat ze maar naar huis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gedreig is allang weer ontkracht overigens. Roddels jeweets?
Wie heb je nou weer lopen beschuldigenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, als ze die beschuldigingen dan nog onbewúst deden.
Maar nee: willens en wetens!
Deurwaarders, politie, rechters, bureau jeugdzorg etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Natasia gisteren: "Huub zoekt aandacht op omdat hij dat buiten de kooi niet gekend heeft. Ik ben aandacht gewend, daarom zie je in de kooi dat ik me terugtrek als ik veel aandacht krijg."
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deurwaarders, politie, rechters, bureau jeugdzorg etc.
Toch raar dat die Brian-fans Amanda niet laten meeliften dan......quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als lieke hoog eindigt zal het alleen met huub te maken, want daar lift zij mee
Meer klanten met een oogafwijkingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deurwaarders, politie, rechters, bureau jeugdzorg etc.
Groot gelijk, en ik probeer ook altijd zorgvuldig te zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommige zeikdingetjes van mezelf cultiveer ik nu eenmaal.
Heb ik iemand beschuldigd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie heb je nou weer lopen beschuldigen![]()
ik lees gewoon, ik wil mijn gehoor een beetje sparen voor vanavond als de uitslag van de popoll komt;quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
Ik word echt doodziek van Amanda's gebler.
komt ook door het nivo leidsepleinquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
Ik word echt doodziek van Amanda's gebler.
Nee, nee... onbewust zeker.... wanneer horen we Palma daarover???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik iemand beschuldigd?
O pardon, dat was dan niét willens en wetens.
Ja huub ik weet het Huub dan moet je gaan hè , dat ken ik Huub , kritiek is moeilijk te verhapstukken hè Huub.?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch raar dat die Brian-fans Amanda niet laten meeliften dan......
Of je leest de overige opmerkingen even en leest dat die beschuldigingen al ontkracht zijn....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef maril het volgende:
[..]
Ja huub ik weet het Huub dan moet je gaan hè , dat ken ik Huub , kritiek is moeilijk te verhapstukken hè Huub.?
Nee hoor Manny.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef maril het volgende:
[..]
Ja huub ik weet het Huub dan moet je gaan hè , dat ken ik Huub , kritiek is moeilijk te verhapstukken hè Huub.?
Wat grappig, ik denk precies hetzelfde over jouw verontwaardiging.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
Nou, ik vind jullie verontwaardiging nogal selectief hoor.
Ik heb het wel te doen, met kleine Amanda in de hel die De Gouden Kooi heet.
Lieke daarentegen vindt het héérlijk om te ruziën. Ze doet het expres, voor de lol.
Okee, het was leuk en het was lachen... Maar wil de echte Avonne nu alsjeblieft terug komen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
Lieke daarentegen vindt het héérlijk om te ruziën. Ze doet het expres, voor de lol.
Amanda is idd volstrekt ongeschikt voor een verblijf in de villa... maar medelijden is wel het laatste wat ik heb met dit valse loeder met een taalgebruik dat zo grof is dat het verbazingwekkend is dat het zelfs uit dat brede smoelwerk van haar kan komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
Tuurlijk. Ik vraag me werkelijk af of jij streams kijkt. Er komt alleen maar bagger uit dat straatvechterje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
toch niet willens en wetens he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
moet ik hierop reageren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over de Hoerenmadam van jouw prinses?
En, bevalt het?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Ik kijk anders nooit naar Carlos (en luister al helemaal niet), maar deze keer ben ik gewoon met Amanda en Lieke mee naar binnen gelopen![]()
ja ze zijn echt zielig? NOTquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij Oostindisch doof voor alle rotopmerkingen die Huub en Lieke al dagenlang (zelfs tijdens de wapenstilstand) naar hun hoofd krijgen geslingerd?
Dat zeg ik niet. Maar om nu Amanda zielig te vinden omdat ze een keer met gelijke munt wordt terugbetaald is weer het andere uiterste.quote:
huub en slieke kunnen alles alleen maar met zn tweeen aan. Net als nu huub springt haar gelijk weer bij...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar om nu Amanda zielig te vinden omdat ze een keer met gelijke munt wordt terugbetaald is weer het andere uiterste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |