Ze is de hele BEAN groep verbaal de baas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
En hoe, ze gaat maar door met bagger spugen. Gelukkig is Lieke haar verbaal de baas.
Haar vriendje vindt dat ze stinkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft zeker gisteren geen beurt gehad?
Ach gewoon een simpele taart met een touareq erop die ontploft en dan de tekst "ook jij komt een keer buiten, met je lelijke neptieten"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:42 schreef My_ het volgende:
[..]
Het is een vrij dure bakker, Laren heah!
De taart los zal zo'n 14,95 hebben gekost, maar met opschrift en zoveel marsepein zou het wel eens bijna het dubbele kunnen zijn.
Ik werk er niet, dus het is een vrij ruwe gok. Ik zou natuurlijk kunnen navragen wat deze taart heeft gekost.(Of gewoon vragen bij nowlive
)
Ik hoop toch echt dat je grapjes maakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
Amanda draait helemaal niet door.
Ze begint ze te ergeren aan dat "tv-momentje-scoren" van Lieke.
Die moet zo nodig de hele tijd weer wat zeggen, terwijl Amanda er allang klaar mee is.
Vriendje sprong vanmorgen zelf ook vanuit z'n bed in zijn ranzige kleren.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
Amanda draait helemaal niet door.
Ze begint ze te ergeren aan dat "tv-momentje-scoren" van Lieke.
Die moet zo nodig de hele tijd weer wat zeggen, terwijl Amanda er allang klaar mee is.
Ze ergert zich aan Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
Ren niet zo hard, straks ren je jezelf voorbij, zegt Lieke
Avonne, volgens mij staat Amanda's hoofd wel degelijk in de 'dwars' stand![]()
[afbeelding]
als ik wist dat dit bij natas terecht kwam betaalde ik meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach gewoon een simpele taart met een touareq erop die ontploft en dan de tekst "ook jij komt een keer buiten, met je lelijke neptieten"
Als ze hem door zouden laten zou ik hem opsturen..
Ik erger me ook nog regelmatig aan Lieke, maar wat Copycat schrijft is wel waar. Lieke heeft het voor de 48-uurs 'wapenstilstand' zwaar te verduren gehad van vier personen die elkaar steeds afwisselden in het treiteren en schelden en erger.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
CopyCat
Dellie roept dat regelmatig, hebben ze geen fora voor nodig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
riepen zei dat? Volgens mij lezen ze soms de forums...
Brrrr aanvallen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hahah het zit Amanda echt niet lekker dat Huub en Lieke samen met Brian naar Jensen gaan. Hoop wel dat ze continu filmen aangezien ik Brian wel zo sneaky vind om Huub aan te vallen daar achter de schermen
Hier nog eenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Ik hoop echt dat Lieke boven Eric, Amanda en Natasja eindigt in de popupoll.
+1quote:
Lijkt me niet zo'n moeilijke opgave. Maar ik volg de televisieuitzendingen niet en weet dus niet of dat trieste constante gehak op Lieke door hen al 'wereldkundig' is gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Als ik hem zo eens hoor heeft hij volgens mij vrij weinig zin om nog een taart daar langs te brengen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach gewoon een simpele taart met een touareq erop die ontploft en dan de tekst "ook jij komt een keer buiten, met je lelijke neptieten"
Als ze hem door zouden laten zou ik hem opsturen..
en nog 1 (heeft ze verdient)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
De andere helft van de tijd begint een van de BEAN kindjes van god.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef avonne het volgende:
Kijk, wie begint er nu weer? Lieke
We begrijpen het niet... de beelden zijn gemanipuleerd (Brian had op zijn weblog vorige week al een stukje over RLS's en de manipulatie van de kijker)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ja...... daar zal BEAN wel weer een verklaring voor hebben dan.![]()
1) "Dat ze het nodig hebben, die popoll, triest hoor. Wij doen het wel op eigen kracht."quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Maar ja...... daar zal BEAN wel weer een verklaring voor hebben dan.![]()
Sorry Avonne. BEAN loopt al dagenlang Lieke af te zeiken voor no reason at all, dus voor mij is de beurt nu aan Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef avonne het volgende:
betekent dus dat natas samen met eric gaat, en als eric voortijdig vertrekt vanwege zijn 24-uur krijgt zij volledige aandacht, natas komt al klaar bij de gedachte daaraanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hahah het zit Amanda echt niet lekker dat Huub en Lieke samen met Brian naar Jensen gaan. Hoop wel dat ze continu filmen aangezien ik Brian wel zo sneaky vind om Huub aan te vallen daar achter de schermen
Ook boven WB, please.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
De streams worden óók gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Leandra het volgende:
Ze vergeten dan alleen even dat er heel veel mensen zijn die hun stem laten afhangen van wat zij doen, en niet van wat Tien in dat half uurtje per dag laat zien
Dat gedreig is allang weer ontkracht overigens. Roddels jeweets?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef maril het volgende:
Sommige gaan allemaal wel heel ver met Huubje dit Huubje daT, zelfs zo dat jullie willens en wetens mensen beschuldigen dat men zonder camera,s willen aanvallen, maar ja als ik dan lees dat Palma dreigbrieven krijgt van Huubfans vw taartincident, kan ik jullie deze geobserdeerde toestanden geloof ik niet eens kwalijk nemen. bezoekje therapeut kan ik wel aanbevelen.
ik heb lieke nog nooit horen schelden andersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef avonne het volgende:
Natasia gisteren: "Huub zoekt aandacht op omdat hij dat buiten de kooi niet gekend heeft. Ik ben aandacht gewend, daarom zie je in de kooi dat ik me terugtrek als ik veel aandacht krijg."quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
1) "Dat ze het nodig hebben, die popoll, triest hoor. Wij doen het wel op eigen kracht."
2) Lieke en Huub zullen wel de hulp ingeroepen hebben van alle hoeren van Nederland om op hen te stemmen. Wij spelen het spel tenminste zuiver."
3) "Ach, sterruf jonguh! Ik doe me niet beter voor dan dat ik ben."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |