En een dikke bromvlieg op het voorhoofd geplaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef Desii het volgende:
[..]
zou toch lachen zijn allemaal fokkers, vollers en nowlivers als publiek
kapotte gitaren mee![]()
Nee, dat denk ik ook niet. Maar om haar tov de rest nu innerlijk mooi te noemen, is ook een paar (...) stappen te verquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Ripley het volgende:
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mij
Je weet wat ze zeggen. GMTAquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Ik zie het al aan je reactie. Je kunt je net zo goed uitdrukken als Amanda. Daar zal die verbondenheid wel vandaan komen.
A. Zat er tusseninquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
altijd leuk, inside information te krijgen
A. Was het woord "Huub" een derde balkje tussen de 2 in? Of is "Huub" van één van de balkjes afgeknipt?
B. Is de bakker de vaste leverancier van alle fan-taarten?
C. Waarom zat de gitaar niet op de taart in eerste instantie?
D. Plakt de bakker de balkjes wel vaker artistiekerig scheef?
E. Foto van de taart gemaakt?
Dom, ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mij
ik vroeg het niet aan jou ...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
A. Zat er tussenin
B. Bakker is er al vaker geweest.
C. Dat is een mysterie
D. Niets over gehoord
E. Door Jaap bij binnenkomst.. met en zonder gitaar
Je hebt zeker geen streams aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Dom, ja.
Slecht karakter, nee...
Integendeel. Ze kan 48 uur hartstikke boos zijn, maar daarna is het over. Ze haalt nooit oude koeien uit de sloot, en blijft nooit haatdragend, en heeft ze het beste met iedereen voor.
Dat is het probleem eerder.... zou ze maar eens wat minder goedhartig zijn, en haar neus ophalen voor Brian. Dat zou heel wat beter voor haarzelf zijn.
Bovendien vind ik haar behoorlijk actief met haar cursussen. Kan menig "miljonair" een voorbeeld aannemen.
Ik zal even achter deze vragen aan gaan, m'n vriendin komt er zaterdag weer en ik zal vragen of ze antwoord kan krijgen op deze vragen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
altijd leuk, inside information te krijgen
A. Was het woord "Huub" een derde balkje tussen de 2 in? Of is "Huub" van één van de balkjes afgeknipt?
B. Is de bakker de vaste leverancier van alle fan-taarten?
C. Waarom zat de gitaar niet op de taart in eerste instantie?
D. Plakt de bakker de balkjes wel vaker artistiekerig scheef?
E. Foto van de taart gemaakt?
Wat is het singalement van de bakker?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vroeg het niet aan jou ...
Of ken jij de bakker ook
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda heeft Lieke stoppels op haar voorhoofd en haar bril.
Nee, Amanda blijft niet alleen kort boos, ze is ook zelden boos, laat staat plat of ordinair of onredelijk![]()
G staat dan voor Gullible?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda heeft Lieke stoppels op haar voorhoofd en haar bril.![]()
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef noekje het volgende:
Jouw moeder is een hoer en Hedda is een vieze hoer die nu gebangd wordt door 10 negers.
Ons prinsesje!![]()
Het begint met een N en eindigt op een A.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
Hmmmm manwijf........stoppels......
Wie zit er ook alweer elke avond met een pincet baardharen uit haar kin te plukken?![]()
Normaliter Great Minds Think Alike, in dit geval Gullible Minds Think Alike.quote:
Great Minds Think Alike.quote:
Huub vroeg door hoeveel negers en toen maakte ze er 3 van.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Petra heeft het over 3 negers. Noekje over 10..is het inloopmiddag bij Hedda?
Huub vertelde over de avond dat Brian en hij als vrouw verkleed gingen. 'Op dat moment kwamen de 10 hoerige vriendinnetjes van Amanda binnen.'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?
amanda kan niet altijd even aardig blijven, het geduld gaat soms ook op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef noekje het volgende:
Jouw moeder is een hoer en Hedda is een vieze hoer die nu gebangd wordt door 10 negers.
Ons prinsesje!![]()
knipquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef Desii het volgende:
Vroeger had ik het idee dat Carlos een hekel had aan Huub.... volgens mij is dat een stuk verbeterd..
(of ligt dat aan mij?)
Ik vind dat best achterhaald , als je het filmje goed bekijkt zie je dat Natasia haar gezicht raakt en niet Brain.quote:
ehm..behalve dat ik niet vies ben van overdrijven meen ik toch echt 10 te hebben gehoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Petra heeft het over 3 negers. Noekje over 10..is het inloopmiddag bij Hedda?
Bij haar dominante vriendje raakt haar geduld nooit op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan niet altijd even aardig blijven, het geduld gaat soms ook op.
is alleen menselijk
Hij heeft het zelf toegegeven en Amanda ook. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind dat best achterhaald , als je het filmje goed bekijkt zie je dat Natasia haar gezicht raakt en niet Brain.
Het is een vrij dure bakker, Laren heah!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe duur is zo'n taart? Lijkt me wel leuk als we tientallen taarten gaan bezorgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |