Kies maar uit de Ark van Noach.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee, en dat wist jij allemaal uit je hoofd?Zijn er geen betere beesten in de bijbel waarmee Eric is te vergelijken?
quote:
Goh.. Zal ik eens even kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Goh wat zie ik nu Hyves!! (heb een berichtje achter gelaten...)
En dan maar balkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel zo rond de kerst vervult hij de rol van EZEL
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Eric en Natasia draaien op 1 been. Dat is niet de bedoeling. Ze moeten als het ware op hun tenen staan bij een draai.
Best makkelijk allemaal. Zo ga ik straks mijn boodschappen doen![]()
Daar wordt in meerdere landen tegenwoordig tegen opgetreden. Het is een begin. Overigens vind ik deze modellen helemaal niet dun.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kijk dan meteen alsof je net uit Auswitz hebt weten te ontsnappen..zo kijken die modellen altijd op de catwalk.
Het lijkt alsof hij over water loopt. Shit, weer de bijbel.quote:
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shantequote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef DrsH het volgende:
Nou mijn Chinese dis is heerlijk geworden, zal zo de tips naar Amanda sturen. Voor wat betreft de haaienvinnensoep hoeft zij alleen haar pruim te legen en er wat stukjes ham door te doen
Neem uw beddeken op en wandel (ongeveer). Hij ziet er echt niet uit, alles wat hij doet is triest geworden sinds zijn breuk met Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij over water loopt. Shit, weer de bijbel.![]()
Ze zijn al jaren geen model meer volgens mij...en geen van allen heeft echt internationaal aan de top gestaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar wordt in meerdere landen tegenwoordig tegen opgetreden. Het is een begin. Overigens vind ik deze modellen helemaal niet dun.
Heh. Een Walk on the Wild Side is het in elk geval niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shante
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shante
I have one thing to say ...you better work, bitch !
Met dank aan RuPaul.
Ze liep daarnet met een holle rug. Achterste en borsten zover mogelijk uitgestoken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze zijn al jaren geen model meer volgens mij...en geen van allen heeft echt internationaal aan de top gestaan.
Natasia zou een mooi plus-size model zijn als ze neit zo'n vormloos lichaam had met opgepompte tieten en het lelijkste hoofd wat in jaren de televisie had gesierd.
Die enorme kuiten maken haar al meteen ongeschikt voor rokjes en jurkjes, maar dat geldt ook voor Amanda en Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze liep daarnet met een holle rug. Achterste en borsten zover mogelijk uitgestoken.
voor jouw informatie: DAT IS ZE ALquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Amanda mag je vervangen door een mooi jong meisje met ambitie, respect voor zichzelf en haar lichaam
Ik zie nergens bij Amanda respect voor zichzelf of voor haar lichaam. Sorry hoor maar als je blaasontsteking heb ga je niet liggen neuken en als je het danwel doet, dan douche je daarna. Heb jij haar vannacht of vanochtend zien douche????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
voor jouw informatie: DAT IS ZE AL
Dat respect voor haar lichaam uit ze door het zoveel mogelijk Chlamydia's (drie geloof ik tot nu toe) en blaasontstekingen te gunnen?quote:
Ze ziet er alleen uit als een afgewerkte meid, die haar mooiste tijd heeft gehad uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ze niet!! Wat dat betreft past ze wel bij Brian, die kan ook niets.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Misschien mag DELLIE dan figureren als danseresje
Waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Misschien mag DELLIE dan figureren als danseresje
mijn vriend zag een keer DGK, wilde niet geloven dat Amanda pas 19 is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Volgende keer bij Jensen: WB, Huub en Lieke. Morgenavond.
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amandaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie nergens bij Amanda respect voor zichzelf of voor haar lichaam. Sorry hoor maar als je blaasontsteking heb ga je niet liggen neuken en als je het danwel doet, dan douche je daarna. Heb jij haar vannacht of vanochtend zien douche????
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan wel eens de doodsteek voor Brian worden.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Jij bent toch zo grappig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Mijn vriend vindt het een lelijke hoer met smerige misvormde tieten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Fc_k het volgende:
[..]
mijn vriend zag een keer DGK, wilde niet geloven dat Amanda pas 19 is.
subtiel gebracht zei hij dat ze een ouwe rotkop heeft
Dat is een door Natasia, Brian gesuggereerde aanname.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris,
Gelukkig maar dat er nog geen geurstreams bestaan.quote:als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Dat wordt zielig voor Brian.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Volgende keer bij Jensen: WB, Huub en Lieke. Morgenavond.
Goh als je paar dagen emt een zelfde tampon in je doos rondloopt. Loop je er niet meer zo fris en fruitig bij Robert, dan lig je waarschijnlijk in het ziekenhuis met Toxic shock syndromequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan ben ik het met jou vriend eensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het een lelijke hoer met smerige misvormde tieten.
Jouw vriend heeft dan ook smaak...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
En aan t doorlekkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh als je paar dagen emt een zelfde tampon in je doos rondloopt. Loop je er niet meer zo fris en fruitig bij Robert, dan lig je waarschijnlijk in het ziekenhuis met Toxic shock syndrome
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.quote:
Nee.. Jaap en Amanda zaten toen in de kooi te kijken..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Is Jensen eigenlijk live?
Nee, ze nemen dat in de middag op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Nee wordt 's middags opgenomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Nope en Jensen heeft een lachbandquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Jawel, ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.![]()
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nope en Jensen heeft een lachband
Alleen Huub??? Volgens mij zijn Jaap en Amanda ook geweest, wat lult ze nou weer over Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Natasja vindt het zo jammer, dat Huub programma's als Jensen nodig heeft. Gemakshalve vergeet ze de PoPo.![]()
Maar hij staat wel weer lichamelijk contact toe van zijn slaafje, ze is genoeg gestraft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Totaal geen liefde he vanaf Brian's kant.
Zullen we ons opgeven?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?![]()
Of een gaap-band, als-ie weer eens aan zo'n oeverloos lulverhaal begint?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?![]()
Of een gaap-band, als-ie weer eens aan zo'n oeverloos lulverhaal begint?
Ik heb ook wel zin om naar de uitzending te gaanquote:
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.![]()
Ja, en dan zeggen we na afloop dat Brian eigenlijk heel erg meeviel.quote:
Dat is een date!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om naar de uitzending te gaan![]()
Ik denk dat het wijs is om maar niet meer op jou te reageren, leef lekker verder in je droomwereldje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.
zij is gewoon de enige persoon in het huis die eerlijk is, en niet haatdragend is, daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
Geef je op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.
zij is gewoon de enige persoon in het huis die eerlijk is, en niet haatdragend is, daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
mijn zoon zegt altijd "waarom heeft ze een pruik op?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Vergeet niet de momenten als ze boos is, dan komt er alleen maar bagger uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.
Maar ja, de bewoners hebben van DGK een spel tussen groepen gemaakt, dus dan is dat onvermijdelijk.
ik zie het wel, nou goed, lekker puhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?
zou toch lachen zijn allemaal fokkers, vollers en nowlivers als publiekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor, Het gaat om het arme kind zelf. Te ordinair en te dom en daarnaast alles wat uit die smerige bek komt is bullshit. Maar ik vind het wel weer lachen dat er zulke mensen rond lopen. Met haar in het huis is er altijd wel wat te beleven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.
Maar ja, de bewoners hebben van DGK een spel tussen groepen gemaakt, dus dan is dat onvermijdelijk.
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?
ja, dat is wel vervelend. En Lieke moet ook altijd door blijven praten van zichzelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
Eric: Arme Brian bij Jensen.
Natasja: Ja, Huub tettert altijd overal doorheen.
Te triest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
Ze vraagt maar om aandacht die Amanda en ze krijgt het echt niet. Je haren stinken echt
toch geen toerrekje he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil Wilgo een auto geven voor vaderdag. Ome Sjon, let je op![]()
Staat op VOL.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
Ik val net binnen, maar lees op Villa Vandaag dat Palma net de bakker heeft opgebeld om verhaal te halen. Ik ken deze bakker, want m'n vriendin werkt daar (ook op de vrijdag dat de taart werd bezorgd!) Ik weet dus zeker dat hij er 'Huub' op heeft geschreven!
Heeft er iemand een geluidsfragmentje en/of filmpje van de Palma vs. bakker filmpje? M'n vriendin (en ook de bakker) zal dat erg leuk vinden!
Aha. Ik zie het al aan je reactie. Je kunt je net zo goed uitdrukken als Amanda. Daar zal die verbondenheid wel vandaan komen.quote:
op VOL staan ze in het filmhoekjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
Ik val net binnen, maar lees op Villa Vandaag dat Palma net de bakker heeft opgebeld om verhaal te halen. Ik ken deze bakker, want m'n vriendin werkt daar (ook op de vrijdag dat de taart werd bezorgd!) Ik weet dus zeker dat hij er 'Huub' op heeft geschreven!
Heeft er iemand een geluidsfragmentje en/of filmpje van de Palma vs. bakker filmpje? M'n vriendin (en ook de bakker) zal dat erg leuk vinden!
Dé manier om WB para te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat is wel vervelend. En Lieke moet ook altijd door blijven praten van zichzelf.
Dus eigenlijk vind ik het niet zo'n geslaagde combinatie.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
En een dikke bromvlieg op het voorhoofd geplaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef Desii het volgende:
[..]
zou toch lachen zijn allemaal fokkers, vollers en nowlivers als publiek
kapotte gitaren mee![]()
Nee, dat denk ik ook niet. Maar om haar tov de rest nu innerlijk mooi te noemen, is ook een paar (...) stappen te verquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Ripley het volgende:
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mij
Je weet wat ze zeggen. GMTAquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Ik zie het al aan je reactie. Je kunt je net zo goed uitdrukken als Amanda. Daar zal die verbondenheid wel vandaan komen.
A. Zat er tusseninquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
altijd leuk, inside information te krijgen
A. Was het woord "Huub" een derde balkje tussen de 2 in? Of is "Huub" van één van de balkjes afgeknipt?
B. Is de bakker de vaste leverancier van alle fan-taarten?
C. Waarom zat de gitaar niet op de taart in eerste instantie?
D. Plakt de bakker de balkjes wel vaker artistiekerig scheef?
E. Foto van de taart gemaakt?
Dom, ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mij
ik vroeg het niet aan jou ...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
A. Zat er tussenin
B. Bakker is er al vaker geweest.
C. Dat is een mysterie
D. Niets over gehoord
E. Door Jaap bij binnenkomst.. met en zonder gitaar
Je hebt zeker geen streams aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Dom, ja.
Slecht karakter, nee...
Integendeel. Ze kan 48 uur hartstikke boos zijn, maar daarna is het over. Ze haalt nooit oude koeien uit de sloot, en blijft nooit haatdragend, en heeft ze het beste met iedereen voor.
Dat is het probleem eerder.... zou ze maar eens wat minder goedhartig zijn, en haar neus ophalen voor Brian. Dat zou heel wat beter voor haarzelf zijn.
Bovendien vind ik haar behoorlijk actief met haar cursussen. Kan menig "miljonair" een voorbeeld aannemen.
Ik zal even achter deze vragen aan gaan, m'n vriendin komt er zaterdag weer en ik zal vragen of ze antwoord kan krijgen op deze vragen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
altijd leuk, inside information te krijgen
A. Was het woord "Huub" een derde balkje tussen de 2 in? Of is "Huub" van één van de balkjes afgeknipt?
B. Is de bakker de vaste leverancier van alle fan-taarten?
C. Waarom zat de gitaar niet op de taart in eerste instantie?
D. Plakt de bakker de balkjes wel vaker artistiekerig scheef?
E. Foto van de taart gemaakt?
Wat is het singalement van de bakker?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vroeg het niet aan jou ...
Of ken jij de bakker ook
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda heeft Lieke stoppels op haar voorhoofd en haar bril.
Nee, Amanda blijft niet alleen kort boos, ze is ook zelden boos, laat staat plat of ordinair of onredelijk![]()
G staat dan voor Gullible?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda heeft Lieke stoppels op haar voorhoofd en haar bril.![]()
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef noekje het volgende:
Jouw moeder is een hoer en Hedda is een vieze hoer die nu gebangd wordt door 10 negers.
Ons prinsesje!![]()
Het begint met een N en eindigt op een A.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
Hmmmm manwijf........stoppels......
Wie zit er ook alweer elke avond met een pincet baardharen uit haar kin te plukken?![]()
Normaliter Great Minds Think Alike, in dit geval Gullible Minds Think Alike.quote:
Great Minds Think Alike.quote:
Huub vroeg door hoeveel negers en toen maakte ze er 3 van.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Petra heeft het over 3 negers. Noekje over 10..is het inloopmiddag bij Hedda?
Huub vertelde over de avond dat Brian en hij als vrouw verkleed gingen. 'Op dat moment kwamen de 10 hoerige vriendinnetjes van Amanda binnen.'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?
amanda kan niet altijd even aardig blijven, het geduld gaat soms ook op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef noekje het volgende:
Jouw moeder is een hoer en Hedda is een vieze hoer die nu gebangd wordt door 10 negers.
Ons prinsesje!![]()
knipquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef Desii het volgende:
Vroeger had ik het idee dat Carlos een hekel had aan Huub.... volgens mij is dat een stuk verbeterd..
(of ligt dat aan mij?)
Ik vind dat best achterhaald , als je het filmje goed bekijkt zie je dat Natasia haar gezicht raakt en niet Brain.quote:
ehm..behalve dat ik niet vies ben van overdrijven meen ik toch echt 10 te hebben gehoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Petra heeft het over 3 negers. Noekje over 10..is het inloopmiddag bij Hedda?
Bij haar dominante vriendje raakt haar geduld nooit op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan niet altijd even aardig blijven, het geduld gaat soms ook op.
is alleen menselijk
Hij heeft het zelf toegegeven en Amanda ook. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind dat best achterhaald , als je het filmje goed bekijkt zie je dat Natasia haar gezicht raakt en niet Brain.
Het is een vrij dure bakker, Laren heah!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe duur is zo'n taart? Lijkt me wel leuk als we tientallen taarten gaan bezorgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |