idd ja lieke doet het het beste.................maar ze zullen liever dood neervallen dan het toegevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Zelf denk ik dat Lieke hier het meest aanleg voor heeft. Al zullen de andere 3 wel denken dat ze eigenlijk al klaar zijn voor de catwalk.
eric zit je wel dwars he..................relexquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is zo triest. Ik dacht dat Natrasha leuk en grappig zou zijn, maar het is een zielige vertoning..het zou mij niks verbazen als hij Natrasha heeft geinspireerd op zijn moeder..maar het geheel heeft nogal een zielige indruk. Lekker stereotype zo'n vieze snol als Eric, naakt rondlopend met zijn pik, gepikeerd als iemand een keer flikker zegt..gelijk gay rights schreeuwen maar wel 2 mensen in de slaap aanranden..ranzige gay sex praat.
Het wordt tijd....dat ik in dat fokking huis gaat. Oh wacht ik heb een leuk leven..never mind.
Dat is wel een gemiste kans overigens.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is zo triest. Ik dacht dat Natrasha leuk en grappig zou zijn, maar het is een zielige vertoning..het zou mij niks verbazen als hij Natrasha heeft geinspireerd op zijn moeder..maar het geheel heeft nogal een zielige indruk. Lekker stereotype zo'n vieze snol als Eric, naakt rondlopend met zijn pik, gepikeerd als iemand een keer flikker zegt..gelijk gay rights schreeuwen maar wel 2 mensen in de slaap aanranden..ranzige gay sex praat.
Het wordt tijd....dat ik in dat fokking huis gaat. Oh wacht ik heb een leuk leven..never mind.
Lieke slooft zich natuurlijk uit. Terwijl zij gewoon zichzelf zijn en niet bang zijn om fouten te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef milk-shake het volgende:
idd ja lieke doet het het beste.................maar ze zullen liever dood neervallen dan het toegeven
Toen ik 2 jaar was viel mijn vader dronken uit het raam en overleed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Amanda's vader had een modellenburo en als kind is ze altijd model geweest?
Nee, ik denk dat het een logische conclusie is. Zeker gezien de staat van Amanda en haar zussen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Liess het volgende:
Of ben ik nu heel erg aan het vooroordelen.
Ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Liess het volgende:
We moeten niet vergeten dat de moeder van Amanda waarschijnlijk een Amanda alleen wat ouder is, dus Amanda kent waarschijnlijk wel een hele hoop vadertypetjes.
Volgens Dellie lijkt Mamanda op Patty Brard. Need I say more?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Liess het volgende:
We moeten niet vergeten dat de moeder van Amanda waarschijnlijk een Amanda alleen wat ouder is, dus Amanda kent waarschijnlijk wel een hele hoop vadertypetjes.
Oh, vandaar dat ze altijd uit huis is en de kinderen alleen thuis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja!
Want de moeder heeft na het overlijden van de stiefvader besloten geen mannen meer in het leven van de kinderen te brengen tot ze het huis uit waren. (of iets in die geest)
Natasia mag vervangen worden door een Surinaamse die perfect geintegreerd is. Een succesvolle zakenvrouw die cum laude is afgestudeerd en begaan is met het lot van kinderen over de hele wereld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel een gemiste kans overigens.
Er zitten zoveel stereotypen in DGK, en stuk voor stuk zetten ze de groep waartoe ze behoren zwaar voor schut.
Al wil ik niet zeggen dat ze bevolkingsgroepen vertegenwoordigen natuurlijk.
Ermmmmmmmm ik bedoel het goed, kan het alleen niet onder woorden brengen.![]()
Zo lost ze dat op, met dr kerel naar Spanje!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze altijd uit huis is en de kinderen alleen thuis.
I Love Patty Brard.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Dellie lijkt Mamanda op Patty Brard. Need I say more?
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
Oh, vandaar dat ze altijd uit huis is en de kinderen alleen thuis.
Dat is zo te zien iig vrij snel gelukt....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja!
Want de moeder heeft na het overlijden van de stiefvader besloten geen mannen meer in het leven van de kinderen te brengen tot ze het huis uit waren. (of iets in die geest)
Ze mogen dus vervangen worden door mensen die wel een leven hebben.... die gaan DGK niet inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia mag vervangen worden door een Surinaamse die perfect geintegreerd is. Een succesvolle zakenvrouw die cum laude is afgestudeerd en begaan is met het lot van kinderen over de hele wereld.
Brian mag je vervangen door een Antilliaan die vrouwen met respect behandeld. Niet agressief is...iemand met talenten.
Amanda mag je vervangen door een mooi jong meisje met ambitie, respect voor zichzelf en haar lichaam
Amanda en Deborah zijn het huis al uit, en een internaat....... dan ben je ook het huis uit, volgens sommige moedersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zo te zien iig vrij snel gelukt....
Ik zeg het ook tegen de verkeerdequote:
Amanda was 15 ofzo toch, toen ze op eigen benen ging staan bij een vriendje ging wonen? Haar jongste zusje zat in een soort van internaat en haar oudste zus had zo'n liefhebbend vriendje dat ie haar met alle liefde hielp om sneller beneden te komen. En mamma, mamma zit in Spanje met Siegfried.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
Dat is zo te zien iig vrij snel gelukt....
Ja want het is gezond als je op je 16e al samenwoont, en op je 19e al 3 verschillende mannen hebt gehad + samen gewoont hebt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda en Deborah zijn het huis al uit, en een internaat....... dan ben je ook het huis uit, volgens sommige moeders![]()
3 ???? Ze is op dr 18de 6 keer verloofd (!!!) geweest....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja want het is gezond als je op je 16e al samenwoont, en op je 19e al 3 verschillende mannen hebt gehad + samen gewoont hebt...
Voorbeeld? Moeders?
Amanda is pas 6 keer verloofd geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja want het is gezond als je op je 16e al samenwoont, en op je 19e al 3 verschillende mannen hebt gehad + samen gewoont hebt...
Voorbeeld? Moeders?
Edit : 3 verschillende mannen waarmee ze samenwoonde bedoel ik dus, ik heb het niet over der vriendjes tussendoor.
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:16 schreef STAP01 het volgende:
check
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/huubfeedsyourhead/
Tja, ik was ook verloofd woonde niet samen.quote:
Snap ik, het is my ook overduidelijk dat die moeder allesbehalve een goed voorbeeld is geweest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja, ik was ook verloofd woonde niet samen.
Daarnaast wist ik het van 3 zeker, de rest niet![]()
Wou der iig alleen maar mee zeggen dat moeders gewoon geen goed voorbeeld is, en me ook niet voor kan stellen dat zij nooit mannen mee naar huis genomen heeft.
Tenzij de geruchten waar zijn, dan kwamen de mannen in een ander 'huis'.
Ha ha ha. Vijf minuten later komt ze ook aan op het beginpuntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke doet het goed. Dellie weet wederom het verschil tussen links en rechts niet.
Het is mij ook nog niet duidelijk waarom hij zo broodnodig op pumps moet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zijn alle mannelijke COSsers afgehaakt. Te saai, te vrouwelijk, te erg om Eric in pumps te zien... wie zal het zeggen![]()
Ik kan niet op dat gezegde komen met parels en varkens? Vlag op een modderschuit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is mij ook nog niet duidelijk waarom hij zo broodnodig op pumps moet.
Omdat Hij als eRIA MEE WIL LOPEN.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is mij ook nog niet duidelijk waarom hij zo broodnodig op pumps moet.
Eric ziet er lekker mollig op de dijen uit omdat de beelden op stream 1 en 2 zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
Als het een beetje meezit hoef ik vanavond niet weg.
Kan ik eindelijk iets belangrijks (uitslag populariteitspoll) weer eens live meemaken.
En wat ziet Eric er weer leuk uit, en wat een enig stemmetje.
Paarlen voor de zwijnen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet op dat gezegde komen met parels en varkens? Vlag op een modderschuit?
Edit: Parels voor de zwijnen! Dat is hier dus niet van toepassing. Of wel...
Dat is 'm. Maar ik wil Eric nou ook weer geen zwijn noemen (meer een uitgebluste snake), dus dat gezegde gaat niet opquote:
Geen Didactische Vaardighedenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een rommelige 'les'.
Deze uitdrukking is ontleend aan Mattheus VII, vs. 6, waar Jezus vermaant om het heilige niet aan de honden2) te geven, noch de paarlen voor de zwijnen te werpen, opdat zij niet te eeniger tijd ze met de voeten vertreden, en zich omkeerende u verscheurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet op dat gezegde komen met parels en varkens? Vlag op een modderschuit?
Edit: Parels voor de zwijnen! Dat is hier dus niet van toepassing. Of wel...
Detail, hij heeft pumps aan, dus een pietsje verkleed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik zie dat Eric niet verkleed is.
Ik durfde de streams nog niet aan te zetten.
Zo hee, en dat wist jij allemaal uit je hoofd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze uitdrukking is ontleend aan Mattheus VII, vs. 6, waar Jezus vermaant om het heilige niet aan de honden2) te geven, noch de paarlen voor de zwijnen te werpen, opdat zij niet te eeniger tijd ze met de voeten vertreden, en zich omkeerende u verscheuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |