Kies maar uit de Ark van Noach.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee, en dat wist jij allemaal uit je hoofd?Zijn er geen betere beesten in de bijbel waarmee Eric is te vergelijken?
quote:
Goh.. Zal ik eens even kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Goh wat zie ik nu Hyves!! (heb een berichtje achter gelaten...)
En dan maar balkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel zo rond de kerst vervult hij de rol van EZEL
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Eric en Natasia draaien op 1 been. Dat is niet de bedoeling. Ze moeten als het ware op hun tenen staan bij een draai.
Best makkelijk allemaal. Zo ga ik straks mijn boodschappen doen![]()
Daar wordt in meerdere landen tegenwoordig tegen opgetreden. Het is een begin. Overigens vind ik deze modellen helemaal niet dun.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kijk dan meteen alsof je net uit Auswitz hebt weten te ontsnappen..zo kijken die modellen altijd op de catwalk.
Het lijkt alsof hij over water loopt. Shit, weer de bijbel.quote:
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shantequote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef DrsH het volgende:
Nou mijn Chinese dis is heerlijk geworden, zal zo de tips naar Amanda sturen. Voor wat betreft de haaienvinnensoep hoeft zij alleen haar pruim te legen en er wat stukjes ham door te doen
Neem uw beddeken op en wandel (ongeveer). Hij ziet er echt niet uit, alles wat hij doet is triest geworden sinds zijn breuk met Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij over water loopt. Shit, weer de bijbel.![]()
Ze zijn al jaren geen model meer volgens mij...en geen van allen heeft echt internationaal aan de top gestaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar wordt in meerdere landen tegenwoordig tegen opgetreden. Het is een begin. Overigens vind ik deze modellen helemaal niet dun.
Heh. Een Walk on the Wild Side is het in elk geval niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shante
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shante
I have one thing to say ...you better work, bitch !
Met dank aan RuPaul.
Ze liep daarnet met een holle rug. Achterste en borsten zover mogelijk uitgestoken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze zijn al jaren geen model meer volgens mij...en geen van allen heeft echt internationaal aan de top gestaan.
Natasia zou een mooi plus-size model zijn als ze neit zo'n vormloos lichaam had met opgepompte tieten en het lelijkste hoofd wat in jaren de televisie had gesierd.
Die enorme kuiten maken haar al meteen ongeschikt voor rokjes en jurkjes, maar dat geldt ook voor Amanda en Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze liep daarnet met een holle rug. Achterste en borsten zover mogelijk uitgestoken.
voor jouw informatie: DAT IS ZE ALquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Amanda mag je vervangen door een mooi jong meisje met ambitie, respect voor zichzelf en haar lichaam
Ik zie nergens bij Amanda respect voor zichzelf of voor haar lichaam. Sorry hoor maar als je blaasontsteking heb ga je niet liggen neuken en als je het danwel doet, dan douche je daarna. Heb jij haar vannacht of vanochtend zien douche????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
voor jouw informatie: DAT IS ZE AL
Dat respect voor haar lichaam uit ze door het zoveel mogelijk Chlamydia's (drie geloof ik tot nu toe) en blaasontstekingen te gunnen?quote:
Ze ziet er alleen uit als een afgewerkte meid, die haar mooiste tijd heeft gehad uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ze niet!! Wat dat betreft past ze wel bij Brian, die kan ook niets.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Misschien mag DELLIE dan figureren als danseresje
Waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Misschien mag DELLIE dan figureren als danseresje
mijn vriend zag een keer DGK, wilde niet geloven dat Amanda pas 19 is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Volgende keer bij Jensen: WB, Huub en Lieke. Morgenavond.
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amandaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie nergens bij Amanda respect voor zichzelf of voor haar lichaam. Sorry hoor maar als je blaasontsteking heb ga je niet liggen neuken en als je het danwel doet, dan douche je daarna. Heb jij haar vannacht of vanochtend zien douche????
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan wel eens de doodsteek voor Brian worden.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Jij bent toch zo grappig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Mijn vriend vindt het een lelijke hoer met smerige misvormde tieten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Fc_k het volgende:
[..]
mijn vriend zag een keer DGK, wilde niet geloven dat Amanda pas 19 is.
subtiel gebracht zei hij dat ze een ouwe rotkop heeft
Dat is een door Natasia, Brian gesuggereerde aanname.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris,
Gelukkig maar dat er nog geen geurstreams bestaan.quote:als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Dat wordt zielig voor Brian.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Volgende keer bij Jensen: WB, Huub en Lieke. Morgenavond.
Goh als je paar dagen emt een zelfde tampon in je doos rondloopt. Loop je er niet meer zo fris en fruitig bij Robert, dan lig je waarschijnlijk in het ziekenhuis met Toxic shock syndromequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan ben ik het met jou vriend eensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het een lelijke hoer met smerige misvormde tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |