Jouw vriend heeft dan ook smaak...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het een lelijke hoer met smerige misvormde tieten.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
En aan t doorlekkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh als je paar dagen emt een zelfde tampon in je doos rondloopt. Loop je er niet meer zo fris en fruitig bij Robert, dan lig je waarschijnlijk in het ziekenhuis met Toxic shock syndrome
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.quote:
Nee.. Jaap en Amanda zaten toen in de kooi te kijken..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Is Jensen eigenlijk live?
Nee, ze nemen dat in de middag op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Nee wordt 's middags opgenomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Nope en Jensen heeft een lachbandquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Jawel, ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.![]()
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nope en Jensen heeft een lachband
Alleen Huub??? Volgens mij zijn Jaap en Amanda ook geweest, wat lult ze nou weer over Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Natasja vindt het zo jammer, dat Huub programma's als Jensen nodig heeft. Gemakshalve vergeet ze de PoPo.![]()
Maar hij staat wel weer lichamelijk contact toe van zijn slaafje, ze is genoeg gestraft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Totaal geen liefde he vanaf Brian's kant.
Zullen we ons opgeven?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?![]()
Of een gaap-band, als-ie weer eens aan zo'n oeverloos lulverhaal begint?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?![]()
Of een gaap-band, als-ie weer eens aan zo'n oeverloos lulverhaal begint?
Ik heb ook wel zin om naar de uitzending te gaanquote:
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.![]()
Ja, en dan zeggen we na afloop dat Brian eigenlijk heel erg meeviel.quote:
Dat is een date!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om naar de uitzending te gaan![]()
Ik denk dat het wijs is om maar niet meer op jou te reageren, leef lekker verder in je droomwereldje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.
zij is gewoon de enige persoon in het huis die eerlijk is, en niet haatdragend is, daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
Geef je op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.
zij is gewoon de enige persoon in het huis die eerlijk is, en niet haatdragend is, daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
mijn zoon zegt altijd "waarom heeft ze een pruik op?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Vergeet niet de momenten als ze boos is, dan komt er alleen maar bagger uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.
Maar ja, de bewoners hebben van DGK een spel tussen groepen gemaakt, dus dan is dat onvermijdelijk.
ik zie het wel, nou goed, lekker puhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?
zou toch lachen zijn allemaal fokkers, vollers en nowlivers als publiekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor, Het gaat om het arme kind zelf. Te ordinair en te dom en daarnaast alles wat uit die smerige bek komt is bullshit. Maar ik vind het wel weer lachen dat er zulke mensen rond lopen. Met haar in het huis is er altijd wel wat te beleven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.
Maar ja, de bewoners hebben van DGK een spel tussen groepen gemaakt, dus dan is dat onvermijdelijk.
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?
ja, dat is wel vervelend. En Lieke moet ook altijd door blijven praten van zichzelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
Eric: Arme Brian bij Jensen.
Natasja: Ja, Huub tettert altijd overal doorheen.
Te triest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
Ze vraagt maar om aandacht die Amanda en ze krijgt het echt niet. Je haren stinken echt
toch geen toerrekje he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil Wilgo een auto geven voor vaderdag. Ome Sjon, let je op![]()
Staat op VOL.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
Ik val net binnen, maar lees op Villa Vandaag dat Palma net de bakker heeft opgebeld om verhaal te halen. Ik ken deze bakker, want m'n vriendin werkt daar (ook op de vrijdag dat de taart werd bezorgd!) Ik weet dus zeker dat hij er 'Huub' op heeft geschreven!
Heeft er iemand een geluidsfragmentje en/of filmpje van de Palma vs. bakker filmpje? M'n vriendin (en ook de bakker) zal dat erg leuk vinden!
Aha. Ik zie het al aan je reactie. Je kunt je net zo goed uitdrukken als Amanda. Daar zal die verbondenheid wel vandaan komen.quote:
op VOL staan ze in het filmhoekjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
Ik val net binnen, maar lees op Villa Vandaag dat Palma net de bakker heeft opgebeld om verhaal te halen. Ik ken deze bakker, want m'n vriendin werkt daar (ook op de vrijdag dat de taart werd bezorgd!) Ik weet dus zeker dat hij er 'Huub' op heeft geschreven!
Heeft er iemand een geluidsfragmentje en/of filmpje van de Palma vs. bakker filmpje? M'n vriendin (en ook de bakker) zal dat erg leuk vinden!
Dé manier om WB para te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat is wel vervelend. En Lieke moet ook altijd door blijven praten van zichzelf.
Dus eigenlijk vind ik het niet zo'n geslaagde combinatie.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |