Ze is de hele BEAN groep verbaal de baas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
En hoe, ze gaat maar door met bagger spugen. Gelukkig is Lieke haar verbaal de baas.
Haar vriendje vindt dat ze stinkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft zeker gisteren geen beurt gehad?
Ach gewoon een simpele taart met een touareq erop die ontploft en dan de tekst "ook jij komt een keer buiten, met je lelijke neptieten"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:42 schreef My_ het volgende:
[..]
Het is een vrij dure bakker, Laren heah!
De taart los zal zo'n 14,95 hebben gekost, maar met opschrift en zoveel marsepein zou het wel eens bijna het dubbele kunnen zijn.
Ik werk er niet, dus het is een vrij ruwe gok. Ik zou natuurlijk kunnen navragen wat deze taart heeft gekost.(Of gewoon vragen bij nowlive
)
Ik hoop toch echt dat je grapjes maakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
Amanda draait helemaal niet door.
Ze begint ze te ergeren aan dat "tv-momentje-scoren" van Lieke.
Die moet zo nodig de hele tijd weer wat zeggen, terwijl Amanda er allang klaar mee is.
Vriendje sprong vanmorgen zelf ook vanuit z'n bed in zijn ranzige kleren.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
Amanda draait helemaal niet door.
Ze begint ze te ergeren aan dat "tv-momentje-scoren" van Lieke.
Die moet zo nodig de hele tijd weer wat zeggen, terwijl Amanda er allang klaar mee is.
Ze ergert zich aan Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
Ren niet zo hard, straks ren je jezelf voorbij, zegt Lieke
Avonne, volgens mij staat Amanda's hoofd wel degelijk in de 'dwars' stand![]()
[afbeelding]
als ik wist dat dit bij natas terecht kwam betaalde ik meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach gewoon een simpele taart met een touareq erop die ontploft en dan de tekst "ook jij komt een keer buiten, met je lelijke neptieten"
Als ze hem door zouden laten zou ik hem opsturen..
Ik erger me ook nog regelmatig aan Lieke, maar wat Copycat schrijft is wel waar. Lieke heeft het voor de 48-uurs 'wapenstilstand' zwaar te verduren gehad van vier personen die elkaar steeds afwisselden in het treiteren en schelden en erger.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
CopyCat
Dellie roept dat regelmatig, hebben ze geen fora voor nodig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
riepen zei dat? Volgens mij lezen ze soms de forums...
Brrrr aanvallen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hahah het zit Amanda echt niet lekker dat Huub en Lieke samen met Brian naar Jensen gaan. Hoop wel dat ze continu filmen aangezien ik Brian wel zo sneaky vind om Huub aan te vallen daar achter de schermen
Hier nog eenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Ik hoop echt dat Lieke boven Eric, Amanda en Natasja eindigt in de popupoll.
+1quote:
Lijkt me niet zo'n moeilijke opgave. Maar ik volg de televisieuitzendingen niet en weet dus niet of dat trieste constante gehak op Lieke door hen al 'wereldkundig' is gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Als ik hem zo eens hoor heeft hij volgens mij vrij weinig zin om nog een taart daar langs te brengen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach gewoon een simpele taart met een touareq erop die ontploft en dan de tekst "ook jij komt een keer buiten, met je lelijke neptieten"
Als ze hem door zouden laten zou ik hem opsturen..
en nog 1 (heeft ze verdient)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
De andere helft van de tijd begint een van de BEAN kindjes van god.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef avonne het volgende:
Kijk, wie begint er nu weer? Lieke
We begrijpen het niet... de beelden zijn gemanipuleerd (Brian had op zijn weblog vorige week al een stukje over RLS's en de manipulatie van de kijker)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ja...... daar zal BEAN wel weer een verklaring voor hebben dan.![]()
1) "Dat ze het nodig hebben, die popoll, triest hoor. Wij doen het wel op eigen kracht."quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Maar ja...... daar zal BEAN wel weer een verklaring voor hebben dan.![]()
Sorry Avonne. BEAN loopt al dagenlang Lieke af te zeiken voor no reason at all, dus voor mij is de beurt nu aan Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef avonne het volgende:
betekent dus dat natas samen met eric gaat, en als eric voortijdig vertrekt vanwege zijn 24-uur krijgt zij volledige aandacht, natas komt al klaar bij de gedachte daaraanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hahah het zit Amanda echt niet lekker dat Huub en Lieke samen met Brian naar Jensen gaan. Hoop wel dat ze continu filmen aangezien ik Brian wel zo sneaky vind om Huub aan te vallen daar achter de schermen
Ook boven WB, please.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
De streams worden óók gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Leandra het volgende:
Ze vergeten dan alleen even dat er heel veel mensen zijn die hun stem laten afhangen van wat zij doen, en niet van wat Tien in dat half uurtje per dag laat zien
Dat gedreig is allang weer ontkracht overigens. Roddels jeweets?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef maril het volgende:
Sommige gaan allemaal wel heel ver met Huubje dit Huubje daT, zelfs zo dat jullie willens en wetens mensen beschuldigen dat men zonder camera,s willen aanvallen, maar ja als ik dan lees dat Palma dreigbrieven krijgt van Huubfans vw taartincident, kan ik jullie deze geobserdeerde toestanden geloof ik niet eens kwalijk nemen. bezoekje therapeut kan ik wel aanbevelen.
ik heb lieke nog nooit horen schelden andersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef avonne het volgende:
Natasia gisteren: "Huub zoekt aandacht op omdat hij dat buiten de kooi niet gekend heeft. Ik ben aandacht gewend, daarom zie je in de kooi dat ik me terugtrek als ik veel aandacht krijg."quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
1) "Dat ze het nodig hebben, die popoll, triest hoor. Wij doen het wel op eigen kracht."
2) Lieke en Huub zullen wel de hulp ingeroepen hebben van alle hoeren van Nederland om op hen te stemmen. Wij spelen het spel tenminste zuiver."
3) "Ach, sterruf jonguh! Ik doe me niet beter voor dan dat ik ben."
als lieke hoog eindigt zal het alleen met huub te maken, want daar lift zij meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Als het je niet bevalt, ...........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef maril het volgende:
Sommige gaan allemaal wel heel ver met Huubje dit Huubje daT, zelfs zo dat jullie willens en wetens mensen beschuldigen dat men zonder camera,s willen aanvallen, maar ja als ik dan lees dat Palma dreigbrieven krijgt van Huubfans vw taartincident, kan ik jullie deze geobserdeerde toestanden geloof ik niet eens kwalijk nemen. bezoekje therapeut kan ik wel aanbevelen.
Goed punt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb lieke nog nooit horen schelden anders
Ben jij Oostindisch doof voor alle rotopmerkingen die Huub en Lieke al dagenlang (zelfs tijdens de wapenstilstand) naar hun hoofd krijgen geslingerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef avonne het volgende:
En Huub weer een flauwe rotopmerking.
Bah, ga sporten of zo.
Lees nog eens een paar Cossen terug?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als lieke hoog eindigt zal het alleen met huub te maken, want daar lift zij mee
Ja, als ze die beschuldigingen dan nog onbewúst deden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef maril het volgende:
zelfs zo dat jullie willens en wetens mensen beschuldigen
Wanneer zitten ze bij Jensen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo praat je toch niet over de Hoerenmadam van jouw prinses?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
betekent dus dat natas samen met eric gaat, en als eric voortijdig vertrekt vanwege zijn 24-uur krijgt zij volledige aandacht, natas komt al klaar bij de gedachte daaraan
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
Als de wiedeweerga verbeterd! Sla me niet, sla me niet!![]()
![]()
![]()
En als het haar niet bevalt gaat ze maar naar huis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gedreig is allang weer ontkracht overigens. Roddels jeweets?
Wie heb je nou weer lopen beschuldigenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, als ze die beschuldigingen dan nog onbewúst deden.
Maar nee: willens en wetens!
Deurwaarders, politie, rechters, bureau jeugdzorg etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Natasia gisteren: "Huub zoekt aandacht op omdat hij dat buiten de kooi niet gekend heeft. Ik ben aandacht gewend, daarom zie je in de kooi dat ik me terugtrek als ik veel aandacht krijg."
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deurwaarders, politie, rechters, bureau jeugdzorg etc.
Toch raar dat die Brian-fans Amanda niet laten meeliften dan......quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als lieke hoog eindigt zal het alleen met huub te maken, want daar lift zij mee
Meer klanten met een oogafwijkingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deurwaarders, politie, rechters, bureau jeugdzorg etc.
Groot gelijk, en ik probeer ook altijd zorgvuldig te zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommige zeikdingetjes van mezelf cultiveer ik nu eenmaal.
Heb ik iemand beschuldigd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie heb je nou weer lopen beschuldigen![]()
ik lees gewoon, ik wil mijn gehoor een beetje sparen voor vanavond als de uitslag van de popoll komt;quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
Ik word echt doodziek van Amanda's gebler.
komt ook door het nivo leidsepleinquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
Ik word echt doodziek van Amanda's gebler.
Nee, nee... onbewust zeker.... wanneer horen we Palma daarover???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik iemand beschuldigd?
O pardon, dat was dan niét willens en wetens.
Ja huub ik weet het Huub dan moet je gaan hè , dat ken ik Huub , kritiek is moeilijk te verhapstukken hè Huub.?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch raar dat die Brian-fans Amanda niet laten meeliften dan......
Of je leest de overige opmerkingen even en leest dat die beschuldigingen al ontkracht zijn....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef maril het volgende:
[..]
Ja huub ik weet het Huub dan moet je gaan hè , dat ken ik Huub , kritiek is moeilijk te verhapstukken hè Huub.?
Nee hoor Manny.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef maril het volgende:
[..]
Ja huub ik weet het Huub dan moet je gaan hè , dat ken ik Huub , kritiek is moeilijk te verhapstukken hè Huub.?
Wat grappig, ik denk precies hetzelfde over jouw verontwaardiging.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
Nou, ik vind jullie verontwaardiging nogal selectief hoor.
Ik heb het wel te doen, met kleine Amanda in de hel die De Gouden Kooi heet.
Lieke daarentegen vindt het héérlijk om te ruziën. Ze doet het expres, voor de lol.
Okee, het was leuk en het was lachen... Maar wil de echte Avonne nu alsjeblieft terug komen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
Lieke daarentegen vindt het héérlijk om te ruziën. Ze doet het expres, voor de lol.
Amanda is idd volstrekt ongeschikt voor een verblijf in de villa... maar medelijden is wel het laatste wat ik heb met dit valse loeder met een taalgebruik dat zo grof is dat het verbazingwekkend is dat het zelfs uit dat brede smoelwerk van haar kan komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
Tuurlijk. Ik vraag me werkelijk af of jij streams kijkt. Er komt alleen maar bagger uit dat straatvechterje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
toch niet willens en wetens he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
moet ik hierop reageren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over de Hoerenmadam van jouw prinses?
En, bevalt het?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Ik kijk anders nooit naar Carlos (en luister al helemaal niet), maar deze keer ben ik gewoon met Amanda en Lieke mee naar binnen gelopen![]()
ja ze zijn echt zielig? NOTquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij Oostindisch doof voor alle rotopmerkingen die Huub en Lieke al dagenlang (zelfs tijdens de wapenstilstand) naar hun hoofd krijgen geslingerd?
Dat zeg ik niet. Maar om nu Amanda zielig te vinden omdat ze een keer met gelijke munt wordt terugbetaald is weer het andere uiterste.quote:
huub en slieke kunnen alles alleen maar met zn tweeen aan. Net als nu huub springt haar gelijk weer bij...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar om nu Amanda zielig te vinden omdat ze een keer met gelijke munt wordt terugbetaald is weer het andere uiterste.
Gelijke munt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar om nu Amanda zielig te vinden omdat ze een keer met gelijke munt wordt terugbetaald is weer het andere uiterste.
Lieke heeft Huub niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef lillkiss het volgende:
[..]
huub en slieke kunnen alles alleen maar met zn tweeen aan. Net als nu huub springt haar gelijk weer bij...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef lillkiss het volgende:
huub en slieke kunnen alles alleen maar met zn tweeen aan. Net als nu huub springt haar gelijk weer bij...
En daar raak je de kern.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Uiteraard komt het van twee kanten.
Iedereen op zijn of haar eigen niveau.
Ze doet zelfs het stemmetje van Amandaatje erbij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef lillkiss het volgende:
en slieke gaat nu steeds door hoor...
Lieke heeft de afgelopen weken wel laten zien het prima alleen aan te kunnen, maar van BEAN was niemand die het alleen aankon..... zelfs met z'n 2en tegen Lieke was niet genoeg, dan moesten ze gelijk met z'n 4en tekeer gaan..... heel flinkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef lillkiss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef mazaru het volgende:
Gelijke munt?
Heeft ze een naaldhak in haar schouder hangen?
misschien niet nodig nee maar huub springt er wel elke keer bij.. zag je tog aan het begin van de sportlesquote:
Vals zou ik haar niet noemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is idd volstrekt ongeschikt voor een verblijf in de villa... maar medelijden is wel het laatste wat ik heb met dit valse loeder met een taalgebruik dat zo grof is dat het verbazingwekkend is dat het zelfs uit dat brede smoelwerk van haar kan komen.
slieke is ook vies, ze neukt gewoon als ze ongesteld is en ze wast zich sochtends nooitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Alles zit onder het bloed. Jij bent zo'n vies kind jij. Dat was Amanda. Lieke is door de muziek slecht te verstaan.
Heb je het vorige week gezien toen Amanda SAMEN met Natas en Erik naar beneden ging om met zijn 3en te proberen haar jurk uit te trekken ????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef lillkiss het volgende:
[..]
misschien niet nodig nee maar huub springt er wel elke keer bij.. zag je tog aan het begin van de sportles
Verbaal verslagen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot dat niveau zie ik een Lieke zich gelukkig niet verlagen, nee.
Gelijke, verbale munt.
ja heb je die mannenarmen van slieke nooit gezien?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je het vorige week gezien toen Amanda SAMEN met Natas en Erik naar beneden ging om met zijn 3en te proberen haar jurk uit te trekken ????
Haar gevoel geeft dan nogal eens iets in wat niet zuiver is.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Vals zou ik haar niet noemen.
Volgens mij zegt ze altijd wat haar gevoel haar ingeeft.
Misguided, perhaps, en ook primitief, maar achterbaks... nee.
Ook de twee keer dat ze met Huub aanpapte (zoenen, date) om Lieke te pesten niet? Dat viel mij namelijk erg van haar tegen, en ik vond het hoerig doortrapt bovendien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Vals zou ik haar niet noemen.
Volgens mij zegt ze altijd wat haar gevoel haar ingeeft.
Misguided, perhaps, en ook primitief, maar achterbaks... nee.
Neuken als je ongesteld ben is heerlijk moet je ook eens proberen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef lillkiss het volgende:
[..]
slieke is ook vies, ze neukt gewoon als ze ongesteld is en ze wast zich sochtends nooit
iedereen is toch ook achterbaks in dat spelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook de twee keer dat ze met Huub aanpapte (zoenen, date) om Lieke te pesten niet? Dat viel mij namelijk erg van haar tegen, en ik vond het hoerig doortrapt bovendien.
Ohhh dus dan is het niet erg als er 3 man/vrouwen op je afstormen om je jurk uit te trekken ??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:23 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja heb je die mannenarmen van slieke nooit gezien?
Gewoon jammer dat die huisarts haar niet flink met de neus op de feiten heeft gedrukt....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Nu pakt Dellie lieke aan op het feit dat er bloed op de lakens zit , omdat ze ongesteld is. Hebben de dames hier daar nooit last van?
Dellie heeft liever blaasontsteking door eerst anaal en daarna vaginaal genomen te worden.
Oeps, dat lag aan de verschillende zuurgraden. Yeah Right.
Dat mag niet in Staphorstquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuken als je ongesteld ben is heerlijk moet je ook eens proberen.
In tegenstelling tot Amanda wil je zeggen? Amanda die anale en vaginale seks in eenzelfde neuksessie afwisselt om vervolgens weer in haar kleren te stappen, die Amanda?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef lillkiss het volgende:
slieke is ook vies, ze neukt gewoon als ze ongesteld is en ze wast zich sochtends nooit
nou nee dank jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuken als je ongesteld ben is heerlijk moet je ook eens proberen.
ik ontken niet dat amanda niet vies is, ik reageerde op een stukje over sliekequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Amanda wil je zeggen? Amanda die anale en vaginale seks in eenzelfde neuksessie afwisselt om vervolgens weer in haar kleren te stappen, die Amanda?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Met zo'n halter in m'n hand zou ik toch wel een kleine drang voelen om die tegen Amanda's hoofd te parkeren.
Avonne schreef dat Amanda het niet is, dus...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef lillkiss het volgende:
[..]
iedereen is toch ook achterbaks in dat spel
Wat een onzin!! Ze helpen elkaar nu dan een keer.. maar meestal lossen deze twee hun eigen zaakjes op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef lillkiss het volgende:
[..]
Recht in die grote bek van haarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Met zo'n halter in m'n hand zou ik toch wel een kleine drang voelen om die tegen Amanda's hoofd te parkeren.
Hier zeg je dus dat Amanda niet vies is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef lillkiss het volgende:
ik ontken niet dat amanda niet vies is, ik reageerde op een stukje over slieke
Amanda weet niet eens wat 'achterbaks' betekent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Avonne schreef dat Amanda het niet is, dus...![]()
Dat heeft Lieke niet nodig, die raakt haar (ondanks haar mannenarmen) zeker net zo hard met woordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
uhm nee hoor, goed lezenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier zeg je dus dat Amanda niet vies is.
Nee Amanda is recht doorzee, lult nooit over anderen, hoeft ook nooit op ideeen gebracht worden door anderen. Brian stelt voor dat ze zoent met Huub om Lieke gek te maken. Natas die zegt kom op we gaan de jurk die Lieke van je aan heeft uittrekken met z'n 3-en.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Avonne schreef dat Amanda het niet is, dus...![]()
Niets dringt tot Amanda door. Ze wordt verbaal afgemaakt en heeft dat nooit in de gaten. Zeer frustrerend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft Lieke niet nodig, die raakt haar (ondanks haar mannenarmen) zeker net zo hard met woorden![]()
Dat doe ik. Twee ontkenningen in een zin heffen elkaar opquote:
Waarschijnlijk niet, nee. En als ze het is, zoals met het zoenen van Huub of het versieren van Erics stoel, dan vindt ze dat ze er alle recht toe heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda weet niet eens wat 'achterbaks' betekent.
eigenlijk heb je hier wel groot gelijk... amanda wordt heel veel opgedragenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee Amanda is recht doorzee, lult nooit over anderen, hoeft ook nooit op ideeen gebracht worden door anderen. Brian stelt voor dat ze zoent met Huub om Lieke gek te maken. Natas die zegt kom op we gaan de jurk die Lieke van je aan heeft uittrekken met z'n 3-en.
Amanda is echt toonbeeld van een voorbeeldig meisje.
Vandaar dat vrolijke koppiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets dringt tot Amanda door. Ze wordt verbaal afgemaakt en heeft dat nooit in de gaten. Zeer frustrerend.
ah, dat incident,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je het vorige week gezien toen Amanda SAMEN met Natas en Erik naar beneden ging om met zijn 3en te proberen haar jurk uit te trekken ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |