Gelijke munt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar om nu Amanda zielig te vinden omdat ze een keer met gelijke munt wordt terugbetaald is weer het andere uiterste.
Lieke heeft Huub niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef lillkiss het volgende:
[..]
huub en slieke kunnen alles alleen maar met zn tweeen aan. Net als nu huub springt haar gelijk weer bij...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef lillkiss het volgende:
huub en slieke kunnen alles alleen maar met zn tweeen aan. Net als nu huub springt haar gelijk weer bij...
En daar raak je de kern.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Uiteraard komt het van twee kanten.
Iedereen op zijn of haar eigen niveau.
Ze doet zelfs het stemmetje van Amandaatje erbij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef lillkiss het volgende:
en slieke gaat nu steeds door hoor...
Lieke heeft de afgelopen weken wel laten zien het prima alleen aan te kunnen, maar van BEAN was niemand die het alleen aankon..... zelfs met z'n 2en tegen Lieke was niet genoeg, dan moesten ze gelijk met z'n 4en tekeer gaan..... heel flinkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef lillkiss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef mazaru het volgende:
Gelijke munt?
Heeft ze een naaldhak in haar schouder hangen?
misschien niet nodig nee maar huub springt er wel elke keer bij.. zag je tog aan het begin van de sportlesquote:
Vals zou ik haar niet noemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is idd volstrekt ongeschikt voor een verblijf in de villa... maar medelijden is wel het laatste wat ik heb met dit valse loeder met een taalgebruik dat zo grof is dat het verbazingwekkend is dat het zelfs uit dat brede smoelwerk van haar kan komen.
slieke is ook vies, ze neukt gewoon als ze ongesteld is en ze wast zich sochtends nooitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Alles zit onder het bloed. Jij bent zo'n vies kind jij. Dat was Amanda. Lieke is door de muziek slecht te verstaan.
Heb je het vorige week gezien toen Amanda SAMEN met Natas en Erik naar beneden ging om met zijn 3en te proberen haar jurk uit te trekken ????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef lillkiss het volgende:
[..]
misschien niet nodig nee maar huub springt er wel elke keer bij.. zag je tog aan het begin van de sportles
Verbaal verslagen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot dat niveau zie ik een Lieke zich gelukkig niet verlagen, nee.
Gelijke, verbale munt.
ja heb je die mannenarmen van slieke nooit gezien?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je het vorige week gezien toen Amanda SAMEN met Natas en Erik naar beneden ging om met zijn 3en te proberen haar jurk uit te trekken ????
Haar gevoel geeft dan nogal eens iets in wat niet zuiver is.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Vals zou ik haar niet noemen.
Volgens mij zegt ze altijd wat haar gevoel haar ingeeft.
Misguided, perhaps, en ook primitief, maar achterbaks... nee.
Ook de twee keer dat ze met Huub aanpapte (zoenen, date) om Lieke te pesten niet? Dat viel mij namelijk erg van haar tegen, en ik vond het hoerig doortrapt bovendien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Vals zou ik haar niet noemen.
Volgens mij zegt ze altijd wat haar gevoel haar ingeeft.
Misguided, perhaps, en ook primitief, maar achterbaks... nee.
Neuken als je ongesteld ben is heerlijk moet je ook eens proberen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef lillkiss het volgende:
[..]
slieke is ook vies, ze neukt gewoon als ze ongesteld is en ze wast zich sochtends nooit
iedereen is toch ook achterbaks in dat spelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook de twee keer dat ze met Huub aanpapte (zoenen, date) om Lieke te pesten niet? Dat viel mij namelijk erg van haar tegen, en ik vond het hoerig doortrapt bovendien.
Ohhh dus dan is het niet erg als er 3 man/vrouwen op je afstormen om je jurk uit te trekken ??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:23 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja heb je die mannenarmen van slieke nooit gezien?
Gewoon jammer dat die huisarts haar niet flink met de neus op de feiten heeft gedrukt....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Nu pakt Dellie lieke aan op het feit dat er bloed op de lakens zit , omdat ze ongesteld is. Hebben de dames hier daar nooit last van?
Dellie heeft liever blaasontsteking door eerst anaal en daarna vaginaal genomen te worden.
Oeps, dat lag aan de verschillende zuurgraden. Yeah Right.
Dat mag niet in Staphorstquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuken als je ongesteld ben is heerlijk moet je ook eens proberen.
In tegenstelling tot Amanda wil je zeggen? Amanda die anale en vaginale seks in eenzelfde neuksessie afwisselt om vervolgens weer in haar kleren te stappen, die Amanda?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef lillkiss het volgende:
slieke is ook vies, ze neukt gewoon als ze ongesteld is en ze wast zich sochtends nooit
nou nee dank jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuken als je ongesteld ben is heerlijk moet je ook eens proberen.
ik ontken niet dat amanda niet vies is, ik reageerde op een stukje over sliekequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Amanda wil je zeggen? Amanda die anale en vaginale seks in eenzelfde neuksessie afwisselt om vervolgens weer in haar kleren te stappen, die Amanda?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Met zo'n halter in m'n hand zou ik toch wel een kleine drang voelen om die tegen Amanda's hoofd te parkeren.
Avonne schreef dat Amanda het niet is, dus...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef lillkiss het volgende:
[..]
iedereen is toch ook achterbaks in dat spel
Wat een onzin!! Ze helpen elkaar nu dan een keer.. maar meestal lossen deze twee hun eigen zaakjes op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef lillkiss het volgende:
[..]
Recht in die grote bek van haarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Met zo'n halter in m'n hand zou ik toch wel een kleine drang voelen om die tegen Amanda's hoofd te parkeren.
Hier zeg je dus dat Amanda niet vies is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef lillkiss het volgende:
ik ontken niet dat amanda niet vies is, ik reageerde op een stukje over slieke
Amanda weet niet eens wat 'achterbaks' betekent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Avonne schreef dat Amanda het niet is, dus...![]()
Dat heeft Lieke niet nodig, die raakt haar (ondanks haar mannenarmen) zeker net zo hard met woordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
uhm nee hoor, goed lezenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier zeg je dus dat Amanda niet vies is.
Nee Amanda is recht doorzee, lult nooit over anderen, hoeft ook nooit op ideeen gebracht worden door anderen. Brian stelt voor dat ze zoent met Huub om Lieke gek te maken. Natas die zegt kom op we gaan de jurk die Lieke van je aan heeft uittrekken met z'n 3-en.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Avonne schreef dat Amanda het niet is, dus...![]()
Niets dringt tot Amanda door. Ze wordt verbaal afgemaakt en heeft dat nooit in de gaten. Zeer frustrerend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft Lieke niet nodig, die raakt haar (ondanks haar mannenarmen) zeker net zo hard met woorden![]()
Dat doe ik. Twee ontkenningen in een zin heffen elkaar opquote:
Waarschijnlijk niet, nee. En als ze het is, zoals met het zoenen van Huub of het versieren van Erics stoel, dan vindt ze dat ze er alle recht toe heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda weet niet eens wat 'achterbaks' betekent.
eigenlijk heb je hier wel groot gelijk... amanda wordt heel veel opgedragenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee Amanda is recht doorzee, lult nooit over anderen, hoeft ook nooit op ideeen gebracht worden door anderen. Brian stelt voor dat ze zoent met Huub om Lieke gek te maken. Natas die zegt kom op we gaan de jurk die Lieke van je aan heeft uittrekken met z'n 3-en.
Amanda is echt toonbeeld van een voorbeeldig meisje.
Vandaar dat vrolijke koppiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets dringt tot Amanda door. Ze wordt verbaal afgemaakt en heeft dat nooit in de gaten. Zeer frustrerend.
ah, dat incident,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je het vorige week gezien toen Amanda SAMEN met Natas en Erik naar beneden ging om met zijn 3en te proberen haar jurk uit te trekken ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |