Loverboy en hoerenmadame doen iig hun best.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef lillkiss het volgende:
[..]
eigenlijk heb je hier wel groot gelijk... amanda wordt heel veel opgedragen
ja dat zeker, maar dat zien sommige mensen nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loverboy en hoerenmadame doen iig hun best.
Heb je dan ook gezien, dat Amanda met een schaar achter de rug van Lieke stond om de jurk kapot te knippen??? Dat was haar eigen idee, maar Mitch kon haar stoppen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, dat incident,
Ik heb alleen het filmpje gezien. Wat ik ervan begreep was dat Amanda in eerste instantie het niet boeide en flink werd opgestookd door Natasia en Eric.
Op het filmpje zag ik inderdaad Natasia en Eric er bovenop springen toen Amanda en Lieke 1-op-1 bezig waren. Dat was walgelijk.
Toen Eric en Natasia weggehaald waren, meende ik toch echt dat Amanda en Lieke er eigenlijk wel plezier in hadden.
Eigenlijk hè... is Amanda best wel zieligquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loverboy en hoerenmadame doen iig hun best.
Huh??? Heb ik de uitslag al gemist??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakel net in en hoor Natasia tegen Japio zeggen dat 'die mevrouw' de uitslag van de popu-poll al heeft gegeven. Huub eerste en Japio tweede. (was hier wellicht al bekend)
Nou, lekker bijdehand van dat mens dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakel net in en hoor Natasia tegen Japio zeggen dat 'die mevrouw' de uitslag van de popu-poll al heeft gegeven. Huub eerste en Japio tweede. (was hier wellicht al bekend)
Je mist het punt. Ze is zo dom dat ze er in trapquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja dat zeker, maar dat zien sommige mensen niet
Het schelden wordt niet aangemoedigd hoor, dat doet ze helemaal uit haar selluf. Sterf jonguhhhhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef lillkiss het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Alleen heeft Amanda ook nog een eigen wil waarmee ze zou kunnen weigeren om als verlengstuk voor Brian en Natasia te fungeren. Maar ze gaat kennelijk maar wat graag mee in hun plannetjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef lillkiss het volgende:
inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat die huisarts haar niet flink met de neus op de feiten heeft gedrukt....
Volgens mij zijn er COSsen over volgeschreven, en ik heb de naam 'pimp' geintroduceerd voor die twee. Maar dat alles ontslaat zelfs een domme Amanda niet helemaal van haar eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef lillkiss het volgende:
[..]
En de dag er voor liep ze ook al met een slagersmes door het huis voor Huubquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je dan ook gezien, dat Amanda met een schaar achter de rug van Lieke stond om de jurk kapot te knippen??? Dat was haar eigen idee, maar Mitch kon haar stoppen.
Lekker handig danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Heb ik de uitslag al gemist??
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen idee wat ervoor gebeurde. Ik schakelde in, Japio en Natasia waren bezig met kip (of zoiets) en Natasia zei dat Japio het toch ook wist. Hij keek wat verbaasd en toen zei Natasia dat 'die mevrouw' het toch had gezegd. Natasia noemde alleen Huub eerste en Japio tweede, verder zei ze niets.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Heb ik de uitslag al gemist??
Maar in de poll staat ie blijkbaar wel op de tweede plaats, na Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Zien we nog wel een beetje Jaap terror trouwens... of gewoon een beetje ruzie met jaap? Volgens mij niet. Jaap zakt een beetje weg.
Klopt, dat kind is echt gevaarlijk. Als je haar haar gang zou laten gaan, waren er al dooien gevallen. Net als WB.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de dag er voor liep ze ook al met een slagersmes door het huis voor Huub
Japio schijt in zijn broek na de Milton-gate. Die durft niks meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Zien we nog wel een beetje Jaap terror trouwens... of gewoon een beetje ruzie met jaap? Volgens mij niet. Jaap zakt een beetje weg.
Jaap heeft al in geen dagen wat gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Dat komt omdat ze een gevoelsmens is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat kind is echt gevaarlijk. Als je haar haar gang zou laten gaan, waren er al dooien gevallen. Net als WB.
Waarschijnlijk weet dat kind het verschil tussen goed en fout niet eens. Misschien denkt ze wel in haar recht te staan als ze een keer een mes in het lichaam van huub prikt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat kind is echt gevaarlijk. Als je haar haar gang zou laten gaan, waren er al dooien gevallen. Net als WB.
Ik moet elke keer lachen als ze (Natasia en Amanda) dat tegen elkaar zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een gevoelsmens is.
Zo van: "Ze zullen het voelen!" ?quote:
Ik seg, ik hou durfan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Carlos: Amanda, blauw.
Lieke, lekker gemeen, wijst voor Amanda het verschil even aan tussen paars en blauw.
Correctquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik. Twee ontkenningen in een zin heffen elkaar op.
zo is het inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef lillkiss het volgende:
naja ik ga maar ff eten maken, alleen maar anti-amanda's hier![]()
btw. zoveel mensen zoveel meningen, niet vergeten!
Ja, het maakt het weer eens duidelijk dat je altijd wel iemand vindt die vóór Amanda is, als je maar lang genoeg zoekt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef lillkiss het volgende:
naja ik ga maar ff eten maken, alleen maar anti-amanda's hier![]()
btw. zoveel mensen zoveel meningen, niet vergeten!
wie zijn dat dan, die BEAN-lovers?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk best grappig dat BEAN-lovers hier bijna altijd bakzeil halen.
Ik kan alleen maar zeggen dat de tijd dat ik Amanda nog wel eens sneu vond omdat ze door Brian werd gebruikt lang geleden is. Sinds de komst van Lieke zien we andere dingen van haar, die meer in het oog springen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk best grappig dat BEAN-lovers hier bijna altijd bakzeil halen.
Heeft hij daar wat over gezegd, dat hij daar bang voor is?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio schijt in zijn broek na de Milton-gate. Die durft niks meer.
Jij ging toch koken?quote:
Jaap is weer helemaal terug bij af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Zit Jaap nou echt zo ongeveer de hele dag achter die PC?
Ik snap niet dat de redactie dat goedkeurt.
Dat lijkt me duidelijk. Hij laat van de ene op de andere dag Huub vallen (dat weet ik nog niet zeker btw).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft hij daar wat over gezegd, dat hij daar bang voor is?
Van Erikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb net de Cossen teruggelezen... en sorry dat ik er weer over taarten begin..... maar ik begrijp niet van wie Palma die taart heeft gekregen. Is dat niet bekend gemaakt?
Lust je nu geen taart meer?quote:
Heeft Eric besteld en dan wil ik vandaag het woord taart niet meer horen. Begrepen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb net de Cossen teruggelezen... en sorry dat ik er weer over taarten begin..... maar ik begrijp niet van wie Palma die taart heeft gekregen. Is dat niet bekend gemaakt?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric besteld en dan wil ik vandaag het woord taart niet meer horen. Begrepen?![]()
Ja, Amanda's blauwe KLM-jurkje, zoals ze het noemen. Morgen zitten ze bij Jensen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub geeft als tip dat Lieke een jurkje live in de uitzending kapot moet knippen. Bedoelt hij tijdens Jensen ofzo?
Huub en Lieke samen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Amanda's blauwe KLM-jurkje, zoals ze het noemen. Morgen zitten ze bij Jensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |