Ik seg, ik hou durfan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Carlos: Amanda, blauw.
Lieke, lekker gemeen, wijst voor Amanda het verschil even aan tussen paars en blauw.
Correctquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik. Twee ontkenningen in een zin heffen elkaar op.
zo is het inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef lillkiss het volgende:
naja ik ga maar ff eten maken, alleen maar anti-amanda's hier![]()
btw. zoveel mensen zoveel meningen, niet vergeten!
Ja, het maakt het weer eens duidelijk dat je altijd wel iemand vindt die vóór Amanda is, als je maar lang genoeg zoekt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef lillkiss het volgende:
naja ik ga maar ff eten maken, alleen maar anti-amanda's hier![]()
btw. zoveel mensen zoveel meningen, niet vergeten!
wie zijn dat dan, die BEAN-lovers?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk best grappig dat BEAN-lovers hier bijna altijd bakzeil halen.
Ik kan alleen maar zeggen dat de tijd dat ik Amanda nog wel eens sneu vond omdat ze door Brian werd gebruikt lang geleden is. Sinds de komst van Lieke zien we andere dingen van haar, die meer in het oog springen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk best grappig dat BEAN-lovers hier bijna altijd bakzeil halen.
Heeft hij daar wat over gezegd, dat hij daar bang voor is?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio schijt in zijn broek na de Milton-gate. Die durft niks meer.
Jij ging toch koken?quote:
Jaap is weer helemaal terug bij af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Zit Jaap nou echt zo ongeveer de hele dag achter die PC?
Ik snap niet dat de redactie dat goedkeurt.
Dat lijkt me duidelijk. Hij laat van de ene op de andere dag Huub vallen (dat weet ik nog niet zeker btw).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft hij daar wat over gezegd, dat hij daar bang voor is?
Van Erikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb net de Cossen teruggelezen... en sorry dat ik er weer over taarten begin..... maar ik begrijp niet van wie Palma die taart heeft gekregen. Is dat niet bekend gemaakt?
Lust je nu geen taart meer?quote:
Heeft Eric besteld en dan wil ik vandaag het woord taart niet meer horen. Begrepen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb net de Cossen teruggelezen... en sorry dat ik er weer over taarten begin..... maar ik begrijp niet van wie Palma die taart heeft gekregen. Is dat niet bekend gemaakt?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric besteld en dan wil ik vandaag het woord taart niet meer horen. Begrepen?![]()
Ja, Amanda's blauwe KLM-jurkje, zoals ze het noemen. Morgen zitten ze bij Jensen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub geeft als tip dat Lieke een jurkje live in de uitzending kapot moet knippen. Bedoelt hij tijdens Jensen ofzo?
Huub en Lieke samen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Amanda's blauwe KLM-jurkje, zoals ze het noemen. Morgen zitten ze bij Jensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |