Maar ook Fok kent daarin verschillende 'groepen', er zijn er die dat zo zien maar er zijn er ook die het wel wat genuanceerder bekijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik, maar het geldt wel voor een aantal andere mensen hier.
vindt brian en natas ook niets, maar ben wel opgevoed dat ik mensen als individu moet bekijken en niet als groepsmens.
hier is het echt groep A is goed, groep B is slecht, dus mensen die in groep a zitten zijn alleen maar goed en groep B alleen maar slecht.
heel kortzichtig allemaal
Ik ben ook een hele tijd Huub-af geweest tot vorige week men stemmen wilde voor Jaap. Toen moest ik wel even voor Huub zijn. Lieke daarentegen vind ik echt heel sterk. Favoriet is moeilijk omdat het meer ontstaat uit een anti-iets dan dat je echt voor iemand bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Apart is dat, en dat terwijl ik Huub ook niet zo geweldig vind. Ach, ik vind niemand daar echt geweldig![]()
Heee!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor mij niet op, ik vond Sylvisaai ook 3 x niks.
Dat is de redactie zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef Meganog het volgende:
Waar ronselen ze die mensen die van die positieve kaarten aan Eric, Natasia en Brian sturen?
ik hou niet van mensen die kontinue zitten te zeuren en mensen zitten af te kraken, lobasco doet dat wel heel vaak, ik vind haar gewoon overkomen als een zeurderige soepkip die te lang in haar eigen bouillon heeft gestaanquote:
Dat heb ik ook, ik kijk het meer voor de sensatie, want ik heb geen eigen leven hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele tijd Huub-af geweest tot vorige week men stemmen wilde voor Jaap. Toen moest ik wel even voor Huub zijn. Lieke daarentegen vind ik echt heel sterk. Favoriet is moeilijk omdat het meer ontstaat uit een anti-iets dan dat je echt voor iemand bent.
Ik denk dat je misschien wat humor en sarcasme over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik hou niet van mensen die kontinue zitten te zeuren en mensen zitten af te kraken, lobasco doet dat wel heel vaak, ik vind haar gewoon overkomen als een zeurderige soepkip die te lang in haar eigen bouillon heeft gestaan
Nee hoor, ik vond Eric ook niets toen hij in de andere groep zatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik, maar het geldt wel voor een aantal andere mensen hier.
vindt brian en natas ook niets, maar ben wel opgevoed dat ik mensen als individu moet bekijken en niet als groepsmens.
hier is het echt groep A is goed, groep B is slecht, dus mensen die in groep a zitten zijn alleen maar goed en groep B alleen maar slecht.
heel kortzichtig allemaal
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
Haaai!Ben weer terug na een weekje afwezigheid
![]()
zolang men er niet tegen aan looptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien wat humor en sarcasme over het hoofd ziet.![]()
blijdorp toch aansprakelijk voor bokito-dramaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jensen , morgen woensdagavond RTL 5 22:30-23:15
Lieke, Brian en Huub.
WBquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haaai!Ben weer terug na een weekje afwezigheid
![]()
Ach, veel van wat hier over bewoners geschreven wordt moet niet zo zwaar opgevat worden... veel is gewoon spot. Als er echt erge dingen gebeuren, dan is iedereen wel serieus, en dan kunnen de meningen over miljonairs zo af en toe wel eens wisselen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zolang men er niet tegen aan loopt![]()
Gebak wel goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric besteld en dan wil ik vandaag het woord taart niet meer horen. Begrepen?![]()
Gelukkig zie ik nog steeds bekende 'gezichten', maar een aantal zal wel afgehaakt zijn?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, veel van wat hier over bewoners geschreven wordt moet niet zo zwaar opgevat worden... veel is gewoon spot. Als er echt erge dingen gebeuren, dan is iedereen wel serieus, en dan kunnen de meningen over miljonairs zo af en toe wel eens wisselen.
Ik wacht op het praatje van Mama Tasia voor alle kindjus van Nederland. Maar ik zal het wel weer missenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik nog steeds bekende 'gezichten', maar een aantal zal wel afgehaakt zijn?
Streams zijn saai, maar dat vind ik altijd als ze post krijgen.
met welk gebakje had je sex dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gebak wel goed?![]()
Vandaag op mijn werk kreeg ik een appelkoek..moest meteen aan iemand denken...![]()
Die kreeg Lieke volgens mij. Iets met Maria??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
welke fake kreeg Jaap ?
Zolang het gebak niet uit Laren komt, dan mag het.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gebak wel goed?![]()
Vandaag op mijn werk kreeg ik een appelkoek..moest meteen aan iemand denken...![]()
Hmm, zapmomentje voor mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wacht op het praatje van Mama Tasia voor alle kindjus van Nederland. Maar ik zal het wel weer missen![]()
Waar ze het nu over hebben, foto/fake met zn allen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Die kreeg Lieke volgens mij. Iets met Maria??
Oeps, dat hakt erin natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die zit stuk. Ze moest vandaan visjasjie, catwalk en trainen.
ik heb gisteravond thais gegeten, moest aan amanda denken, zij heeft toch een kookcurcus in thailand gevolgd, ze zal wel lekker thais kunnen kokenquote:
Sorry, ik let niet opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar ze het nu over hebben, foto/fake met zn allen ?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skeetje, lievie, poepie, het sloeg niet op jou!![]()
En ik van jou en Andyquote:
quote:
Ik zit te loeren met een vinger in de buurt van PrintScreen, maar ik denk dat we te laat zijn.quote:
Andyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik van jou en Andy![]()
En ik vind het jammer dat ik DGK niet vanaf het begin via de streams heb kunnen volgen.
Weet dus niet hoe het er echt aan toeging met Stefan, nena, Ilona en zo...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Natasia gisteren: "Huub zoekt aandacht op omdat hij dat buiten de kooi niet gekend heeft. Ik ben aandacht gewend, daarom zie je in de kooi dat ik me terugtrek als ik veel aandacht krijg."
Haha ja mooi verhaal was dat. Ze was met haar vriendje in Thailand en het beviel hem helemaal niet dat Amanda niet kon koken. En toen heeft hij haar daar op een kookcursus gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb gisteravond thais gegeten, moest aan amanda denken, zij heeft toch een kookcurcus in thailand gevolgd, ze zal wel lekker thais kunnen koken
nou,... nena wist het allemaal niet meer, stefan deed wat aan de co2 uitstoot en ilona vloog de lucht in....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik van jou en Andy![]()
En ik vind het jammer dat ik DGK niet vanaf het begin via de streams heb kunnen volgen.
Weet dus niet hoe het er echt aan toeging met Stefan, nena, Ilona en zo...
Ik mag jou nu vast wel Rupert noemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik hou niet van mensen die kontinue zitten te zeuren en mensen zitten af te kraken, lobasco doet dat wel heel vaak, ik vind haar gewoon overkomen als een zeurderige soepkip die te lang in haar eigen bouillon heeft gestaan
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou,... nena wist het allemaal niet meer, stefan deed wat aan de co2 uitstoot en ilona vloog de lucht in....
dan blijven die 'sillyconen' warm....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Waarom draag Natasia een jas in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |