Jammie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:35 schreef PeRi het volgende:
Voorgerecht Gamba's in knoflook!!
[afbeelding]
Hoofdgerecht Zeebaarsfilet met zeekraal, sjalotjes, knoflook en limoen.
[afbeelding]
En als nagerecht ga ik nog zo een mango-chocolademousse maken..
weer die eierbalquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net friet gehad met een eierbal.. had echt geen zin meer om te koken na zo'n dag!
Een hardgekookt gepeld ei, daarom heen een ragout of iets dergelijks. (ik vond het een beetje kerrie-achtig smaken) Dit geheel is nog gepanneerd en gefrituurd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef MUUS het volgende:
Wat is een eierbal?
Wat zijn we erg, he?quote:
't is dat ik een beetje op de lijn moet letten, anders was het de pizza geworden.quote:
Oeh, lekker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef Tezz het volgende:
Vandaag een dure maaltijd, maar wel lekker op z'n tijd: spareribs van de keurslager, drie soorten salades van de groenteboer en een heerlijke foccacia kaas/uien van bakker Bart! En het piepje van de oven gaat over 2 minuten..........
Het was ook lekker! Het 'botjesvlees' (zo noemt mijn dochter spareribs en dat is een uitstekende naam die ze ervoor bedacht heeft dus) vloog er doorheen. Ik had een kilo maar we wilden meeeeer (papa, mama en dochter van vier dus).quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Ik zit nu aan de koffie, weet nog niet wat er straks op tafel staat.
Oeh, chinees! Zelfs als je er zo over praat heb ik er nog steeds zin inquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:06 schreef Qwea het volgende:
aah gatverdamme, ik weet niet wat het is maar eergisteren chinees gehad en het komt nog omhoog. Vorige x ook al zoEn toch weer chinees vreten
terwijl de chinees best lekker was
![]()
![]()
Way to go!quote:
Als ik smorgens 2 sneden brood zou eten rond deze tijd dat jij deze post deed zou dat erg stevig zijn voor mij. Ik weet niet wat jij normaal eet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:23 schreef Qwea het volgende:
Ik moet stevig ontbijten, echt stevig. Zat te denken aan brood maar is dat wel stevig genoeg
Leuk. Lekker. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Zometeen uit eten bij La Forca in Haarlem.
Ik ben er nog niet geweest.quote:
Ze zijn wat wisselvallig soms:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik ben er nog niet geweest.
Heb er goede verhalen over gehoord.
T schijnt een echt feestje te zijn.
Dat ligt er nogal aan wat je erop doet. Pindakaas ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:23 schreef Qwea het volgende:
Ik moet stevig ontbijten, echt stevig. Zat te denken aan brood maar is dat wel stevig genoeg
Gewoon, even een vraagje he ;quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:43 schreef golfer het volgende:
Straks: de restanten van de Chinese maaltijd van gisteren.
We eten het gemiddeld 1x per 3 weken, dus dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:58 schreef Qwea het volgende:
Gewoon, even een vraagje he ;
Komt jullie dat nou niet de neus uit? ik zie volgens mij vaak dat jullie of indisch eten of chinees. En dan ook de restanten.
Ik ga na 2x chinees in 2 weken al over mn nek
Just curious
Ja het komt onze neus uit, maar toch eten we het zo af en toequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:58 schreef Qwea het volgende:
Komt jullie dat nou niet de neus uit? ik zie volgens mij vaak dat jullie of indisch eten of chinees. En dan ook de restanten.
Eten jullie altijd zo laat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond lekkere kant-en-klare viskoekjes van de viszaak, met geroerbakte spinazie met veel knoflook, uien zout en peper.
We hadden het toen net op.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:36 schreef Tezz het volgende:
Eten jullie altijd zo laat?
(of heb je het al op)
Yum! Zie ik vooraan hofan? En waar is de cheung fan mee gevuld?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de Chinees geweest
[afbeelding]
Als toetje, Spongebob Squarepants
[afbeelding]
Vooraan Gon chow ngau ho inderdaad, en de cheung fan is gevuld met tsa leung.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:22 schreef n0a het volgende:
[..]
Yum! Zie ik vooraan hofan? En waar is de cheung fan mee gevuld?
Voor ons vandaag sushi wezen eten met mijn ouders.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vooraan Gon chow ngau ho inderdaad, en de cheung fan is gevuld met tsa leung.Eigenlijk was de tsa leung het enige wat niet heel goed was. Beetje zacht en niet zo goed vers waarschijnlijk van binnen.
Normaal gaan we altijd naar Paradijs in Utrecht tegenover Vredenburg, maar op de een of andere manier kwamen we hier uit bij Tai Soen in Hoog Catharijne, en ik moet zeggen dat het lekkerder is dan bij Vredenburg. Minder vet, en minder zout/ve-tsin. En het is er veel minder druk, gewoon gezellig druk, zodat de kok denk ik ook wat meer tijd heeft voor de gerechten.
En we waren met z'n 6'en maar 9 EUR pp kwijt voor alles, dus dat is niets.
Het was erg lekker! Ik neem straks een lekker waterijsje als toetje!quote:Op zondag 17 juni 2007 11:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we Nasi Goreng met kroepoek. Lekker
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:49 schreef SeaOfLove het volgende:
aussie wijntje. Ik begin steeds meer op mijn fok-mama te lijken
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen haar cupmaat dus ge-erfd.![]()
Feli!quote:
Dank je welquote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Feli!.
We missen je in Slank de zomer in, trouwens. Of ben je het daar zat?.
Thnx Bluezz, jij feli met je schoonzusjequote:Op maandag 18 juni 2007 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Feli Q.
Mijn schoonzusje viert vanavond dus we gaan onderweg daarnaartoe wel een hapje eten.
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef Weird- het volgende:
Als het weer een beetje mee wil zitten gaat straks de BBQ weer aan
iddquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]ligt eraan waar je woont. Hier gaat het volgens buienradar om 19u flink regenen
Het werd dus even een snelle hap in een Grand Café op de Grote Markt in Haarlem.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Mijn schoonzusje viert vanavond dus we gaan onderweg daarnaartoe wel een hapje eten.
Ik vind dit dus al niet simpelquote:Op maandag 18 juni 2007 18:12 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga nu wraps maken ala simpel
Beetje ui, paprika en courgette bakken.
Dan kidneybeans erbij en allerlei kruiden/ chilisaus.
Pruttel de pruttel, en wat ijsbergsla fijn snijden.. ook zo met tomaat en kaas raspen.
Wraps ff in de oven knallen en creme fraiche klaarzetten..en rollen maar
Neem eens een fatsoenlijk ontbijtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:09 schreef Koningin het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met koffie en water.
Nee, maar was wel heel lekker hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
maar daar zit heulemaal geen pasta in!
wat ligt er allemaal op je bord?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nee, maar was wel heel lekker hoor![]()
Tonijn ( blik op water)quote:
Ik heb de hele dag al zin in een broodje brie. Maar ik weiger om die shit bij de bakker bart te halen, en alleen hun verkopen broodjes brie in Emmen. (fafaik)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:41 schreef Qasi het volgende:
Spinazie a la creme was toch nog wel te eten...
Ik heb trek in italiaanse bol met roomkaas en zalm......
Gek...
eeeeeeeeh newsflash! Broodjes + brie verkopen ze ook bij de supermarkt hoor! (dus je bent niet gebonden aan Bakker Bart. Thank God for that!)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al zin in een broodje brie. Maar ik weiger om die shit bij de bakker bart te halen, en alleen hun verkopen broodjes brie in Emmen. (fafaik)
nou, niet bij de super de boer of de coop hier hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
eeeeeeeeh newsflash! Broodjes + brie verkopen ze ook bij de supermarkt hoor! (dus je bent niet gebonden aan Bakker Bart. Thank God for that!)
Gefeliciflapstaartquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Golfer en ik hebben allebei een nieuwe baan, en hoorden dat toevallig allebei ook vandaag![]()
Dus hoppa en *hik*
[afbeelding]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Golfer en ik hebben allebei een nieuwe baan, en hoorden dat toevallig allebei ook vandaag![]()
Dus hoppa en *hik*
[afbeelding]
Je kunt ze toch wel los van elkaar kopen en thuis even beleggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, niet bij de super de boer of de coop hier hoorEn als ze al van de supermarkt komen, dan zijn ze toch voorverpakt ende klef?
Daar wil ik heulegaar geen moeite voor doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt ze toch wel los van elkaar kopen en thuis even beleggen![]()
Spaghetti carbonara![]()
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:11 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Tonijn ( blik op water)
zwarte olijven
tomaatjes
peper
olijfolie (scheutje)
gekookt ei
rode ui
quote:
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PeRi het volgende:
Vanavond burrito's met kip, uitjes, mango, mais, paprika en goed wat knoflook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |