Het was ook lekker! Het 'botjesvlees' (zo noemt mijn dochter spareribs en dat is een uitstekende naam die ze ervoor bedacht heeft dus) vloog er doorheen. Ik had een kilo maar we wilden meeeeer (papa, mama en dochter van vier dus).quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Ik zit nu aan de koffie, weet nog niet wat er straks op tafel staat.
Oeh, chinees! Zelfs als je er zo over praat heb ik er nog steeds zin inquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:06 schreef Qwea het volgende:
aah gatverdamme, ik weet niet wat het is maar eergisteren chinees gehad en het komt nog omhoog. Vorige x ook al zoEn toch weer chinees vreten
terwijl de chinees best lekker was
![]()
![]()
Way to go!quote:
Als ik smorgens 2 sneden brood zou eten rond deze tijd dat jij deze post deed zou dat erg stevig zijn voor mij. Ik weet niet wat jij normaal eet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:23 schreef Qwea het volgende:
Ik moet stevig ontbijten, echt stevig. Zat te denken aan brood maar is dat wel stevig genoeg
Leuk. Lekker. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Zometeen uit eten bij La Forca in Haarlem.
Ik ben er nog niet geweest.quote:
Ze zijn wat wisselvallig soms:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik ben er nog niet geweest.
Heb er goede verhalen over gehoord.
T schijnt een echt feestje te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |