Feli!quote:
Dank je welquote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Feli!.
We missen je in Slank de zomer in, trouwens. Of ben je het daar zat?.
Thnx Bluezz, jij feli met je schoonzusjequote:Op maandag 18 juni 2007 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Feli Q.
Mijn schoonzusje viert vanavond dus we gaan onderweg daarnaartoe wel een hapje eten.
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef Weird- het volgende:
Als het weer een beetje mee wil zitten gaat straks de BBQ weer aan
iddquote:Op maandag 18 juni 2007 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]ligt eraan waar je woont. Hier gaat het volgens buienradar om 19u flink regenen
Het werd dus even een snelle hap in een Grand Café op de Grote Markt in Haarlem.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Mijn schoonzusje viert vanavond dus we gaan onderweg daarnaartoe wel een hapje eten.
Ik vind dit dus al niet simpelquote:Op maandag 18 juni 2007 18:12 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga nu wraps maken ala simpel
Beetje ui, paprika en courgette bakken.
Dan kidneybeans erbij en allerlei kruiden/ chilisaus.
Pruttel de pruttel, en wat ijsbergsla fijn snijden.. ook zo met tomaat en kaas raspen.
Wraps ff in de oven knallen en creme fraiche klaarzetten..en rollen maar
Neem eens een fatsoenlijk ontbijtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:09 schreef Koningin het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met koffie en water.
Nee, maar was wel heel lekker hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
maar daar zit heulemaal geen pasta in!
wat ligt er allemaal op je bord?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nee, maar was wel heel lekker hoor![]()
Tonijn ( blik op water)quote:
Ik heb de hele dag al zin in een broodje brie. Maar ik weiger om die shit bij de bakker bart te halen, en alleen hun verkopen broodjes brie in Emmen. (fafaik)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:41 schreef Qasi het volgende:
Spinazie a la creme was toch nog wel te eten...
Ik heb trek in italiaanse bol met roomkaas en zalm......
Gek...
eeeeeeeeh newsflash! Broodjes + brie verkopen ze ook bij de supermarkt hoor! (dus je bent niet gebonden aan Bakker Bart. Thank God for that!)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al zin in een broodje brie. Maar ik weiger om die shit bij de bakker bart te halen, en alleen hun verkopen broodjes brie in Emmen. (fafaik)
nou, niet bij de super de boer of de coop hier hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
eeeeeeeeh newsflash! Broodjes + brie verkopen ze ook bij de supermarkt hoor! (dus je bent niet gebonden aan Bakker Bart. Thank God for that!)
Gefeliciflapstaartquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Golfer en ik hebben allebei een nieuwe baan, en hoorden dat toevallig allebei ook vandaag![]()
Dus hoppa en *hik*
[afbeelding]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Golfer en ik hebben allebei een nieuwe baan, en hoorden dat toevallig allebei ook vandaag![]()
Dus hoppa en *hik*
[afbeelding]
Je kunt ze toch wel los van elkaar kopen en thuis even beleggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, niet bij de super de boer of de coop hier hoorEn als ze al van de supermarkt komen, dan zijn ze toch voorverpakt ende klef?
Daar wil ik heulegaar geen moeite voor doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt ze toch wel los van elkaar kopen en thuis even beleggen![]()
Spaghetti carbonara![]()
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:11 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Tonijn ( blik op water)
zwarte olijven
tomaatjes
peper
olijfolie (scheutje)
gekookt ei
rode ui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |