Eten jullie altijd zo laat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond lekkere kant-en-klare viskoekjes van de viszaak, met geroerbakte spinazie met veel knoflook, uien zout en peper.
We hadden het toen net op.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:36 schreef Tezz het volgende:
Eten jullie altijd zo laat?
(of heb je het al op)
Yum! Zie ik vooraan hofan? En waar is de cheung fan mee gevuld?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de Chinees geweest
[afbeelding]
Als toetje, Spongebob Squarepants
[afbeelding]
Vooraan Gon chow ngau ho inderdaad, en de cheung fan is gevuld met tsa leung.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:22 schreef n0a het volgende:
[..]
Yum! Zie ik vooraan hofan? En waar is de cheung fan mee gevuld?
Voor ons vandaag sushi wezen eten met mijn ouders.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vooraan Gon chow ngau ho inderdaad, en de cheung fan is gevuld met tsa leung.Eigenlijk was de tsa leung het enige wat niet heel goed was. Beetje zacht en niet zo goed vers waarschijnlijk van binnen.
Normaal gaan we altijd naar Paradijs in Utrecht tegenover Vredenburg, maar op de een of andere manier kwamen we hier uit bij Tai Soen in Hoog Catharijne, en ik moet zeggen dat het lekkerder is dan bij Vredenburg. Minder vet, en minder zout/ve-tsin. En het is er veel minder druk, gewoon gezellig druk, zodat de kok denk ik ook wat meer tijd heeft voor de gerechten.
En we waren met z'n 6'en maar 9 EUR pp kwijt voor alles, dus dat is niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |