dit was overigens mijn inspiratie voor de TT:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:51 schreef BrandX het volgende:
hier nogmaals een goede morgen
quote:
perik al gesproken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis gekkenhuis hier, maar gaat gelukkig allemaal wel lekker. ik zal idd vandaag weer weinig aanwezig zijn
![]()
lol, nee, die is nog niet binnen, om 9 uur heb ik bespreking met hem, dan hoor ik het wel (en jij daarna ookquote:
Wat is hier voor onderonsje gaende?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, nee, die is nog niet binnen, om 9 uur heb ik bespreking met hem, dan hoor ik het wel (en jij daarna ook)
@ OA: ook goedemorgen!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door BrandX op 12-06-2007 08:32:43 ]lolwut
Jij bent dus even heel goed bezig geweest voor Dhr. EvD!!quote:
uhuhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:09 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent dus even heel goed bezig geweest voor Dhr. EvD!! [afbeelding]
dat is zwaar irritant ja....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Eer. Vreselijk joh dit. Iedereen kan zo op mijn schermprivacy inbreken
.
Mogge JJquote:
Mja.. wellicht niet bijster intelligent...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:12 schreef eer-ik het volgende:
Zal ik de chick wakker bellen?![]()
ik geloof dat ik wel eens verstandigere plannen gehad heb...
Ja, dat was mijn gedachte ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:20 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. wellicht niet bijster intelligent...![]()
Wheheh.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:19 schreef OA het volgende:
Mogge Kuukie!![]()
check dit:![]()
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=280023
Die kerel speelt Mario gewoon in 11 minuten uit!quote:
Ik had het al eens gezien geloof ik. Best tof.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:22 schreef OA het volgende:
Die kerel speelt Mario gewoon in 11 minuten uit!![]()
Hé, hoe moet ik me de situatie nu voorstellen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het al eens gezien geloof ik. Best tof.
ja, maak eens wat fotosquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:24 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, hoe moet ik me de situatie nu voorstellen?
Je zit met z'n allen in een grote ruimte en iedereen kijkt nu mee?![]()
BrandX...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen allen die ik nog geen goedemorgen heb gewenst vanochtend
mijn eerste reactie was dan ook: mèn, get a life!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:32 schreef kless het volgende:
Mmm, ik hou ook wel van spelletjes maar die supermario is sick...
Ik denk dat ie zich een doel gesteld heeft en dat nu ook gehaald heeft...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn eerste reactie was dan ook: mèn, get a life!
lijkt me toch vrij triest als je het zo veel hebt gespeeld dat je dit zou kunnen...![]()
Grote ruimte, 2 bureaus tegenover elkaar iedere keer.. verdeeld over de ruimte.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:24 schreef OA het volgende:
Hé, hoe moet ik me de situatie nu voorstellen?
Je zit met z'n allen in een grote ruimte en iedereen kijkt nu mee?![]()
Je post nog genoeg, dus het valt wel meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grote ruimte, 2 bureaus tegenover elkaar iedere keer.. verdeeld over de ruimte.
Ja. Het is nu nog rustigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
Je post nog genoeg, dus het valt wel mee
En dat vind ik wel ok.quote:
Je eigen vingers...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:55 schreef eer-ik het volgende:
he, hoe moet je naaien?
Ik haalde net een broek uit de was, was de knoop eraf gegaan...
Nou wil ik die broek aan, dus zal ik de knoop erop moeten zetten
Maar ik snap wel dat je gewoon wat heen en weer moet gaan met die naald door de gaten van die knoop heen en door de stof, maar zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
nu doe ik het ook wel mak aan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:55 schreef kless het volgende:
[..]
En dat vind ik wel ok.
beetje ontbijtje, beetje koffie, beetje dit beetje dat.
quote:
Er is nog geen lijstje beschikbaar gesteld...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nu doe ik het ook wel mak aan...
OA, wat is de info van gister?
Denk dat ik weer niet in het lijstje sta
ja, dat moet afgeschaft worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Aargh, al die mensen die rondlopen en hard schreeuwen.
Ik vrees het ergstequote:
de afhakerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Er is nog geen lijstje beschikbaar gesteld...![]()
Zodra JeRa iets produceert, zal ik weer een aangepaste update geven hier!quote:
dat is dan wel weer heel goed! 14.gifquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Ah, er is een voordeel te ontdekken aan deze tuin.
Het koffieding is keidichtbij.
kan je erheen rollen met je stoel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Ah, er is een voordeel te ontdekken aan deze tuin.
Het koffieding is keidichtbij.
Heb ik ook eens gedaan!quote:
Nee, dat kan dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
kan je erheen rollen met je stoel?
Nogal.quote:
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:15 schreef OA het volgende:
Heb ik ook eens gedaan!![]()
Mooi om te zien hoe leip iedereen je dan aankijkt..![]()
Wat ga je daarmee doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
Heeft er iemand ijzergaren voor me/
We merken hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nogal.. Ik ben er serieus van aan het werk gegaan.
Da's dan weer jammer...quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan!![]()
Mooi om te zien hoe leip iedereen je dan aankijkt..![]()
Ja dat werkt het snelst hier. Ik kan hier niet uitgebreid gaan zitten multiquoten.quote:
Prima weer hier hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
't is een beetje pauperweer
Wat jammer is, want ik zou wel wat willen gaan doen met die chick eigenlijk...
Zolang je maar niet het woord 'Kwartet!!!11einszs' vermeldt vind ik het goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat werkt het snelst hier. Ik kan hier niet uitgebreid gaan zitten multiquoten.
Hier niet..quote:
Het is hier wel volop grijs, maar het is gelukkig gewoon droog.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier niet..
Volop grijs, met ietwat miezer erbij
Nou weet ik inmiddels wel dat ze om deze tijd nog lang niet wakker is, maar goed, daar kan ik wel verandering in brengen.
Da's nog wel te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Het is hier wel volop grijs, maar het is gelukkig gewoon droog.
quote:De dag start met nevel en wolken. Maar het wordt beter, langzamerhand breekt de zon af en toe door. Aan zee drijft wel bewolking van zee binnen. Verder vallen een paar regen- en onweersbuien.
De temperatuur ligt vandaag tussen 19 graden aan zee en zo'n 26 lokaal in het oosten. De westelijke wind waait zwak tot matig, kracht 2 tot 4.
De komende dagen valt van tijd tot tijd veel regen en de zon krijgt maar weinig ruimte. De middagtemperatuur daalt vanaf morgen naar een gewone 20 graden.
Zulks een vrouw zou bij mij echt serieus, binnen no time, de deur uitgewerkt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
Heeft er trouwens iemand gisteren "Mijn teef, jouw teef" gezien?
Mijn vrouw, jouw vrouw dus..![]()
Jezus, wat een verwend pokkewijf zat daarbij...![]()
Haar man werkt 60u per week én hij doet het huishouden én brengt haar elke ochtend ontbijt op bed én doet de boodschappen...![]()
Typje kansloos dus...![]()
En de teef... Zij slaapt tot 15u.... doet theekransjes, etc.... [afbeelding]
Dat was nog enkelt het voorstukje, dus toen heb ik de tv weer uitgezet...
Die programma's zijn echt om te janken zo slecht....![]()
ik kijk 't altijd op de NOSquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:28 schreef OA het volgende:
http://web.weeronline.nl/(...)ebliksem20070608.kml
wat een kquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
Heeft er trouwens iemand gisteren "Mijn teef, jouw teef" gezien?
Mijn vrouw, jouw vrouw dus..![]()
Jezus, wat een verwend pokkewijf zat daarbij...![]()
Haar man werkt 60u per week én hij doet het huishouden én brengt haar elke ochtend ontbijt op bed én doet de boodschappen...![]()
Typje kansloos dus...![]()
En de teef... Zij slaapt tot 15u.... doet theekransjes, etc.... [afbeelding]
Dat was nog enkelt het voorstukje, dus toen heb ik de tv weer uitgezet...
Die programma's zijn echt om te janken zo slecht....![]()
Deal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
Zolang je maar niet het woord 'Kwartet!!!11einszs' vermeldt vind ik het goed.
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!quote:
ik geloof niet dat dat me iets interesseertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!![]()
Was best heftig allemaal ja. In Breda viel het wel mee gelukkig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Doe je geen onzedelijke dingen met je badeend eer-ik.
Dus.... je kijkt maar gewoon ff...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat me iets interesseert
quote:
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?quote:
Tot zover de Perverse Pinguin Perikelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?
Ik heb een levendige fantasiequote:
*aanraak*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb die mario ook een keer uitgespeeld, wie wil me aanraken?
Ik heb alle marios uitgespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb die mario ook een keer uitgespeeld, wie wil me aanraken?
Donkey Kongquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik alle 2-D mario's. Sinds de N64 vond ik ze zuigen.
Ook alle donkey kongs op de snes.
Donkey kong zag er zo cool uit toenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik alle 2-D mario's. Sinds de N64 vond ik ze zuigen.
Ook alle donkey kongs op de snes.
Mario Kart & Yoshi's Islandquote:
Killer Instinct ook enorm vaak gespeeld, ben die cart alleen kwijt. SNES staat hier wel gewoon aangesloten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donkey kong zag er zo cool uit toen
Killer Instinct heb ik ook doodgespeeld. Goh, ik zou mijn snes bijna weer aansluiten
Ik snapte nooit, en nog steeds niet, wat iedereen toch in Mario Kart zag.. het zoog tamelijk! Net als Mario 64, please!quote:
Hoi Lenny!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snapte nooit, en nog steeds niet, wat iedereen toch in Mario Kart zag.. het zoog tamelijk! Net als Mario 64, please!
Mario world is nog steeds de beste imho. Zeker om alle geheime levels te ontdekkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Killer Instinct ook enorm vaak gespeeld, ben die cart alleen kwijt. SNES staat hier wel gewoon aangesloten.(maar moet tegenwoordig roeien met de riemen die ik nog heb; mario world, mario all stars, DK 1, DK 2 en pinokkio
)
Ik geef dat elke dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Zometeen cursus. Whoeptiedoe.
wat voor cursus?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Doe je geen onzedelijke dingen met je badeend eer-ik.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?
Eens. Alleen wel vervelend dat het spel zo simpel was, je kon gewoon niet game-over. Net even gekeken op ebay voor Killer Instinct.. Alleen een USA versie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mario world is nog steeds de beste imho. Zeker om alle geheime levels te ontdekken
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Muck het volgende:
wat voor cursus?
computercursussenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.
laat die website eens zien?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.
Ah, content managment systeemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, iets met portals ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
Ah, content managment systeem
Dan weet je waar ik werk. Hoe ist.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
laat die website eens zien?
Heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag dagwacht. Lekker geslapen knul?![]()
Muckie!quote:
Veel plezier dan Kuuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Beetje respect voor mijn privacy ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
goh, dat zou vervelend zijn...
ok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn privacy ja.![]()
Ahhuh.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
ok.
vergeet niet dat ik al te lui ben om in de auto te stappen he.
Laat staan om daar heen te rijden
klinkt saaiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja eg welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je je warme sjokiemel nog opgedronken gister?
jakkie sjokiemelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je je warme sjokiemel nog opgedronken gister?
Leuk zo'n half hangende bek of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
bek zit nog vol verdoving
does lief!quote:
das niet aardigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
does lief!
anders prik ik je andere oog ook dicht
ah das lekker kut jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
ik zeg toch ook ANDERSquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:40 schreef Muck het volgende:
-lama-
ik ben mijn reis voor morgen naar de efteling aan het plannen
Goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:43 schreef Frutsel het volgende:
idd...durf nog niets te eten of te drinken
er te bang voor dat alles er zoweer uit lekt
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Minders Fruts.
Das waar... vervolgafspraka op die van 2 weken terugquote:
Ik denk nu aan Aphex Twin, windowlickerquote:
uh?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk nu aan Aphex Twin, windowlicker
De volledige top 5 wordt door ons bezet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:17 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 11 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 381 juon_jacket1
002. 353 Sebasser
003. 313 MPG
004. 305 Kuukske
005. 246 OA
009. 189 Frutsel
019. 135 Lenny_Leonard
024. 116 Papierversnipperaar
035. 104 Jo0Lz
039. 100 Leia
090. 068 Muck
097. 066 eer-ik
112. 059 Houniet
121. 057 vrolijke-frits
180. 043 crossover
195. 041 boem-dikkie
das echt een verschrikkelijk kut-gevoelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zo tof gelegen vannacht.. geloof ik. M'n nek is een beetje aan de krampachtige kant.
Nja, zeer. Dat niet echt. Het is wel vervelend thoo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef Muck het volgende:
das echt een verschrikkelijk kut-gevoel
heb je ook weleens dat je op je arm gelegen hebt en dat die dan helemaal dood is 's ochtends
doet echt verrekte zeer![]()
![]()
gewoon op 90quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef OA het volgende:
[..]
De volledige top 5 wordt door ons bezet!![]()
Boem staat er 2x in...![]()
Best gelopen danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
das echt een verschrikkelijk kut-gevoel
heb je ook weleens dat je op je arm gelegen hebt en dat die dan helemaal dood is 's ochtends
doet echt verrekte zeer![]()
![]()
Zijn wij een en dezelfde persoon?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zo tof gelegen vannacht.. geloof ik. M'n nek is een beetje aan de krampachtige kant.
Ik ben al een kloon van Pheno.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
Zijn wij een en dezelfde persoon?
Ik heb exact hetzelfde probleem
Ik had dat laatst ook, alleen ging ik toen keihard op m'n bek toen ik opstondquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...![]()
Ohja, dat is ook wel irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...![]()
Whehe...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook, alleen ging ik toen keihard op m'n bek toen ik opstond
Uhuh, maar ik stond eerst op dat ene been.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Meestal sta ik op 2 benen, zodat ik heb wel kan 'opvangen'.
Ja. Wakker worden is sowieso niet één van mijn favoriete bezigheden hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
hmm.
Dan nog: wakker worden met een brakke nek zuigt sowieso
Toen mij dat voor de eerste keer gebeurde schrok ik eigenlijk wel...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik stond eerst op dat ene been.
Althans, dat was de bedoeling.
Dus daar zakte ik direct weer doorheen
jaaaa, das ook naarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
mijn 'eerste keer' sliep mijn arm, die lag onder mijn rug door, dus m'n rechterhand lag links van m'n zijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Toen mij dat voor de eerste keer gebeurde schrok ik eigenlijk wel...![]()
Dan heb je echt zoiets van: WTF!!!Wat gebeurt er...
![]()
Zal 'm lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef OA het volgende:
Mja.. inmiddels had ik al een nieuwe bak gepakt, dus ik heb er nu 2 en schoonoa moest zelf een nieuwe pot zetten...![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn 'eerste keer' sliep mijn arm, die lag onder mijn rug door, dus m'n rechterhand lag links van m'n zij
Toen werd ik wakker, en voelde niet dat m'n arm sliep, dus ik keek daar zo, en dacht: wtf, van wie is die hand?
Toen wilde ik allebij m'n handen erbij halen, wat dus niet lukte
Kon echt geen beweging meer in die arm krijgen.
Toen maar met behulp van de zwaartekracht weer netjes rechts neergelegd, en weer verder gaan pitten
Ik heb er ook moeite mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:05 schreef Frutsel het volgende:
heb totaal geen zin in werk
kan me d'r niet toe zetten, maar d'r ligt zoveel![]()
![]()
ws niet...quote:
sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
Welke hond heeft het woordenboek op m'n telefoon aangezet
Das toch juist heel handig!?!?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
Welke hond heeft het woordenboek op m'n telefoon aangezet
Ja, maar dat woordenboek van mijn telefoon kent de helft van de woorden niet die ik gebruik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Das toch juist heel handig!?!?!![]()
Aardslui mensch als gij zijt... Gemak dient de mensch!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat woordenboek van mijn telefoon kent de helft van de woorden niet die ik gebruik.
En daarbij typ ik sneller zonder, dan met woordenboek, omdat ik niet weet hoe ik woorden moet veranderen met dat ding.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef OA het volgende:
[..]
De volledige top 5 wordt door ons bezet!![]()
Boem staat er 2x in...![]()
daer het mey teveel tijdt koscht om dat uit te zoecken, blijf ick maer gewoon zonder woordenboeck typen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Indien Nokia, gebruik *
Indien andere telefoon... geen idee... dus zoek het zelf maar uit dan....![]()
![]()
ik moet vandaag mijn loon krijgen.... maar het staat er nog stees niet op...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
ik moet eigenlijk kijken hoeveel geld ik nog op m'n rekening heb staan maar ik durf niet
Heb echt een hoop uitgegeven de laatste tijd...
dag na pinksteren gaatje geboord en zenuwbehandelingquote:
ik vind mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee.
Clubje vormen?
De enkele keer dat ik sms met de tel van OAdin, zet ik ook het woordenboek uit...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daer het mey teveel tijdt koscht om dat uit te zoecken, blijf ick maer gewoon zonder woordenboeck typen.
idd...ik kreeg mijn loon altijd 2 à 3 dagen te laat....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet vandaag mijn loon krijgen.... maar het staat er nog stees niet op...
nah, zo na 12 uur nog een keertje kijken... de postbank is wel vaker traag
quote:
Bij mij staat het er altijd dezelfde dag op, terwijl het van Rabo naar PB gaat...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest 3 dagen geleden m'n loon krijgen, maar ik heb het nog nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Nieuwe album van Manson gehoord?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...ik kreeg mijn loon altijd 2 à 3 dagen te laat....![]()
dat haat ik!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd...ik kreeg mijn loon altijd 2 à 3 dagen te laat....![]()
Ja maar ik wil hard rijden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga dan rijden..
wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
dat haat ik!
ik heb het nu eigenlijk wel nodig, want ik heb geld nodig voor morgen
ik ben al overgestaptquote:
postbank gaat toch doodquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben al overgestapt
alleen heb ik dat nog niet bij alle instanties doorgegeven
op het moment heb i kdus even 2 rekeningen, totdat alles helemaal geregeld is
dan is het toedeloe postbank
daarom...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
postbank gaat toch dood
Ik had ook een pb rekening, maar die gebruikte ik alleen voor kleedgeld.
En toen ik dat niet meer kreeg gebruikte ik 'm niet meer
de SP?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom...
zelfs de sp gaat naar de rabobank vertelde lars gisteren
ja, die zijn de postbank ook meer dan zatquote:
de socialistische partij bedoel je?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, die zijn de postbank ook meer dan zat
ja, ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
wie gaat er mee wandelen?
Respect For The Man....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:37 schreef Muck het volgende:
woehooooeeee
lars heeft geen zin om morgen heel vroeg op te staan om eerst naar arnhem toe te komen, dus hij komt vanavond al![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee....heeft ie een nieuwe dan...????
ik schaam me diep...![]()
ik zit nog steeds bij de Postbank, ben wel Sp, maar denk er idd serieus overna om bij de Rabo te gaan...quote:
helemaal niks, maar hij bevestigde daarmee even zijn stelling dat de postbank kut isquote:
net als ik dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zit nog steeds bij de Postbank, ben wel Sp, maar denk er idd serieus overna om bij de Rabo te gaan...![]()
quote:
ik ken iemand die 1,5 uur in onweer heeft gereden om 22:15 's avonds om iemand te kunnen troosten...quote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ken iemand die 1,5 uur in onweer heeft gereden om 22:15 's avonds om iemand te kunnen troosten.....zoooo lief....
![]()
![]()
![]()
wie dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ken iemand die 1,5 uur in onweer heeft gereden om 22:15 's avonds om iemand te kunnen troosten.....zoooo lief....
![]()
![]()
![]()
ik weets..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef Muck het volgende:
[..]
net als ik dus
alleen ben ik precies een week geleden al overgestapt naar de rabo
jeweets
neen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jeweetstoch...![]()
geen mail gekregen...????
huh...quote:
ik heb niks ontvangen hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh.....hoe kan dat nou....
...heb je vorig week een mail van denk ik wel 2 pagina's gestuurd...
![]()
nee geen PM, wel G-mail...ik zal eens kijken of ik em bewaard heb...en anders schrijf ik em opnieuw.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb niks ontvangen hoor...
Mail of PM?
PM box is leeg, al een maand ofzo.
Althans, 1 pagina.
En m'n email heb ik ook niks ontvangen, die staat áltijd open...
da's goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee geen PM, wel G-mail...ik zal eens kijken of ik em bewaard heb...en anders schrijf ik em opnieuw.....![]()
![]()
![]()
beloofd is beloofd he...![]()
![]()
belofte maakt schuld jatochquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee geen PM, wel G-mail...ik zal eens kijken of ik em bewaard heb...en anders schrijf ik em opnieuw.....![]()
![]()
![]()
beloofd is beloofd he...![]()
![]()
wel kut....mails die niet aankomen....quote:
ja, maar dat zal wel een reden hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel kut....mails die niet aankomen......heb ik de laatste tijd vaker en zelfs sms-jes die niet aankomen of 3 uur later....
![]()
waar doel je op?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kom mijn beloftes altijd na...![]()
![]()
niet zoals sommige onder ons...![]()
zou ook kunnen....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat zal wel een reden hebben.
Heb je niet een typfout in m'n mailadres gedaan ofzo?
Lenny....foto...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar doel je op?
wie komt z'n beloftes niet na?
nah ,dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou ook kunnen.......maar dan zou ik em toch terug moeten krijgen....
![]()
foto?quote:
Ik krijg regelmatig smsjes, van een niet nader te noemen persoonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel kut....mails die niet aankomen......heb ik de laatste tijd vaker en zelfs sms-jes die niet aankomen of 3 uur later....
![]()
da's helemaal leipquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig smsjes, van een niet nader te noemen persoon, van meer dan een maand geleden...
![]()
Die komen dan tegelijk binnen met een sms van nu...![]()
Het vreemde is dat ik die oude sms dan wel al eerder gewoon heb ontvangen...
ehm, ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
Heb ik iets gemist?![]()
Hee een koffie newbie? Nog nooit gezien hier..quote:
Dat valt wel mee, ik heb de halve nacht over je gedroomd.quote:
Is hier al een paar delen hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Hee een koffie newbie? Nog nooit gezien hier..
Ik heb krassantjes gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is hier al een paar delen hoor...
Net een heerlijk omelet met vers geperst sinaasappelsap naar binnen gewerkt.![]()
taksiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb krassantjes gehad(met Taksi
)
awwwwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb de halve nacht over je gedroomd.![]()
En over koffie natuurlijk
Hoiquote:
jechquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Even een paar bammetjes met sandwichspread eten!![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Goed hè?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Het gaat momenteel echt nergens over
Je kan het ook op beschuit smeren, of op je pannenkoek als je niet van brood houdt...quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
doesje ltr
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan het ook op beschuit smeren, of op je pannenkoek als je niet van brood houdt...![]()
Sandwitch spreadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Hey Papier!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sandwitch spread![]()
Goeie morgen middag OA![]()
Have fun!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
Cursus tijd. Tot over anderhalf uur ofzo.
Ja wel goed geloof ik. De basistheorie HTML ken ik ongeveer. Moet alleen beetje oefenen, vooral met opsommingen. Die lijstjes werken bij mij niet altijd.quote:
Je bent dus wel lekker bezig!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja wel goed geloof ik. De basistheorie HTML ken ik ongeveer. Moet alleen beetje oefenen, vooral met opsommingen. Die lijstjes werken bij mij niet altijd.
Nu moet ik werken aan de toepassing, ergonomie en bijkomende onzin als JAVA, Active-X en zo.
En het is pas dinsdag![]()
Zoo, ook wakker knul?quote:
Zelfs al de hele ochtend colleges gevolgdquote:
Dat zeg ik.. net ontwaakt dusch!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs al de hele ochtend colleges gevolgd![]()
![]()
Dom, dom, dom.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef MPG het volgende:
Ik heb deze ochtend zelfs mijn ochtend-slaapje-in-de-trein overgeslagen![]()
Niet dom,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Dom, dom, dom.....![]()
Zeg, zullen wij deze even volknallen en een nieuwe openen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |