Donkey Kongquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik alle 2-D mario's. Sinds de N64 vond ik ze zuigen.
Ook alle donkey kongs op de snes.
Donkey kong zag er zo cool uit toenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik alle 2-D mario's. Sinds de N64 vond ik ze zuigen.
Ook alle donkey kongs op de snes.
Mario Kart & Yoshi's Islandquote:
Killer Instinct ook enorm vaak gespeeld, ben die cart alleen kwijt. SNES staat hier wel gewoon aangesloten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donkey kong zag er zo cool uit toen
Killer Instinct heb ik ook doodgespeeld. Goh, ik zou mijn snes bijna weer aansluiten
Ik snapte nooit, en nog steeds niet, wat iedereen toch in Mario Kart zag.. het zoog tamelijk! Net als Mario 64, please!quote:
Hoi Lenny!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snapte nooit, en nog steeds niet, wat iedereen toch in Mario Kart zag.. het zoog tamelijk! Net als Mario 64, please!
Mario world is nog steeds de beste imho. Zeker om alle geheime levels te ontdekkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Killer Instinct ook enorm vaak gespeeld, ben die cart alleen kwijt. SNES staat hier wel gewoon aangesloten.(maar moet tegenwoordig roeien met de riemen die ik nog heb; mario world, mario all stars, DK 1, DK 2 en pinokkio
)
Ik geef dat elke dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Zometeen cursus. Whoeptiedoe.
wat voor cursus?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Doe je geen onzedelijke dingen met je badeend eer-ik.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?
Eens. Alleen wel vervelend dat het spel zo simpel was, je kon gewoon niet game-over. Net even gekeken op ebay voor Killer Instinct.. Alleen een USA versie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mario world is nog steeds de beste imho. Zeker om alle geheime levels te ontdekken
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Muck het volgende:
wat voor cursus?
computercursussenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.
laat die website eens zien?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.
Ah, content managment systeemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, iets met portals ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
Ah, content managment systeem
Dan weet je waar ik werk. Hoe ist.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
laat die website eens zien?
Heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag dagwacht. Lekker geslapen knul?![]()
Muckie!quote:
Veel plezier dan Kuuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Beetje respect voor mijn privacy ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
goh, dat zou vervelend zijn...
ok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn privacy ja.![]()
Ahhuh.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
ok.
vergeet niet dat ik al te lui ben om in de auto te stappen he.
Laat staan om daar heen te rijden
klinkt saaiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja eg welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je je warme sjokiemel nog opgedronken gister?
jakkie sjokiemelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je je warme sjokiemel nog opgedronken gister?
Leuk zo'n half hangende bek of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
bek zit nog vol verdoving
does lief!quote:
das niet aardigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
does lief!
anders prik ik je andere oog ook dicht
ah das lekker kut jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
ik zeg toch ook ANDERSquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:40 schreef Muck het volgende:
-lama-
ik ben mijn reis voor morgen naar de efteling aan het plannen
Goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:43 schreef Frutsel het volgende:
idd...durf nog niets te eten of te drinken
er te bang voor dat alles er zoweer uit lekt
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Minders Fruts.
Das waar... vervolgafspraka op die van 2 weken terugquote:
Ik denk nu aan Aphex Twin, windowlickerquote:
uh?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk nu aan Aphex Twin, windowlicker
De volledige top 5 wordt door ons bezet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:17 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 11 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 381 juon_jacket1
002. 353 Sebasser
003. 313 MPG
004. 305 Kuukske
005. 246 OA
009. 189 Frutsel
019. 135 Lenny_Leonard
024. 116 Papierversnipperaar
035. 104 Jo0Lz
039. 100 Leia
090. 068 Muck
097. 066 eer-ik
112. 059 Houniet
121. 057 vrolijke-frits
180. 043 crossover
195. 041 boem-dikkie
das echt een verschrikkelijk kut-gevoelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zo tof gelegen vannacht.. geloof ik. M'n nek is een beetje aan de krampachtige kant.
Nja, zeer. Dat niet echt. Het is wel vervelend thoo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef Muck het volgende:
das echt een verschrikkelijk kut-gevoel
heb je ook weleens dat je op je arm gelegen hebt en dat die dan helemaal dood is 's ochtends
doet echt verrekte zeer![]()
![]()
gewoon op 90quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef OA het volgende:
[..]
De volledige top 5 wordt door ons bezet!![]()
Boem staat er 2x in...![]()
Best gelopen danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
das echt een verschrikkelijk kut-gevoel
heb je ook weleens dat je op je arm gelegen hebt en dat die dan helemaal dood is 's ochtends
doet echt verrekte zeer![]()
![]()
Zijn wij een en dezelfde persoon?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zo tof gelegen vannacht.. geloof ik. M'n nek is een beetje aan de krampachtige kant.
Ik ben al een kloon van Pheno.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
Zijn wij een en dezelfde persoon?
Ik heb exact hetzelfde probleem
Ik had dat laatst ook, alleen ging ik toen keihard op m'n bek toen ik opstondquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...![]()
Ohja, dat is ook wel irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...![]()
Whehe...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook, alleen ging ik toen keihard op m'n bek toen ik opstond
Uhuh, maar ik stond eerst op dat ene been.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Meestal sta ik op 2 benen, zodat ik heb wel kan 'opvangen'.
Ja. Wakker worden is sowieso niet één van mijn favoriete bezigheden hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
hmm.
Dan nog: wakker worden met een brakke nek zuigt sowieso
Toen mij dat voor de eerste keer gebeurde schrok ik eigenlijk wel...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik stond eerst op dat ene been.
Althans, dat was de bedoeling.
Dus daar zakte ik direct weer doorheen
jaaaa, das ook naarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
mijn 'eerste keer' sliep mijn arm, die lag onder mijn rug door, dus m'n rechterhand lag links van m'n zijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Toen mij dat voor de eerste keer gebeurde schrok ik eigenlijk wel...![]()
Dan heb je echt zoiets van: WTF!!!Wat gebeurt er...
![]()
Zal 'm lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef OA het volgende:
Mja.. inmiddels had ik al een nieuwe bak gepakt, dus ik heb er nu 2 en schoonoa moest zelf een nieuwe pot zetten...![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn 'eerste keer' sliep mijn arm, die lag onder mijn rug door, dus m'n rechterhand lag links van m'n zij
Toen werd ik wakker, en voelde niet dat m'n arm sliep, dus ik keek daar zo, en dacht: wtf, van wie is die hand?
Toen wilde ik allebij m'n handen erbij halen, wat dus niet lukte
Kon echt geen beweging meer in die arm krijgen.
Toen maar met behulp van de zwaartekracht weer netjes rechts neergelegd, en weer verder gaan pitten
Ik heb er ook moeite mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:05 schreef Frutsel het volgende:
heb totaal geen zin in werk
kan me d'r niet toe zetten, maar d'r ligt zoveel![]()
![]()
ws niet...quote:
sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
Welke hond heeft het woordenboek op m'n telefoon aangezet
Das toch juist heel handig!?!?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
Welke hond heeft het woordenboek op m'n telefoon aangezet
Ja, maar dat woordenboek van mijn telefoon kent de helft van de woorden niet die ik gebruik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Das toch juist heel handig!?!?!![]()
Aardslui mensch als gij zijt... Gemak dient de mensch!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat woordenboek van mijn telefoon kent de helft van de woorden niet die ik gebruik.
En daarbij typ ik sneller zonder, dan met woordenboek, omdat ik niet weet hoe ik woorden moet veranderen met dat ding.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef OA het volgende:
[..]
De volledige top 5 wordt door ons bezet!![]()
Boem staat er 2x in...![]()
daer het mey teveel tijdt koscht om dat uit te zoecken, blijf ick maer gewoon zonder woordenboeck typen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Indien Nokia, gebruik *
Indien andere telefoon... geen idee... dus zoek het zelf maar uit dan....![]()
![]()
ik moet vandaag mijn loon krijgen.... maar het staat er nog stees niet op...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
ik moet eigenlijk kijken hoeveel geld ik nog op m'n rekening heb staan maar ik durf niet
Heb echt een hoop uitgegeven de laatste tijd...
dag na pinksteren gaatje geboord en zenuwbehandelingquote:
ik vind mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee.
Clubje vormen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |