quote:De dag start met nevel en wolken. Maar het wordt beter, langzamerhand breekt de zon af en toe door. Aan zee drijft wel bewolking van zee binnen. Verder vallen een paar regen- en onweersbuien.
De temperatuur ligt vandaag tussen 19 graden aan zee en zo'n 26 lokaal in het oosten. De westelijke wind waait zwak tot matig, kracht 2 tot 4.
De komende dagen valt van tijd tot tijd veel regen en de zon krijgt maar weinig ruimte. De middagtemperatuur daalt vanaf morgen naar een gewone 20 graden.
Zulks een vrouw zou bij mij echt serieus, binnen no time, de deur uitgewerkt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
Heeft er trouwens iemand gisteren "Mijn teef, jouw teef" gezien?
Mijn vrouw, jouw vrouw dus..![]()
Jezus, wat een verwend pokkewijf zat daarbij...![]()
Haar man werkt 60u per week én hij doet het huishouden én brengt haar elke ochtend ontbijt op bed én doet de boodschappen...![]()
Typje kansloos dus...![]()
En de teef... Zij slaapt tot 15u.... doet theekransjes, etc.... [afbeelding]
Dat was nog enkelt het voorstukje, dus toen heb ik de tv weer uitgezet...
Die programma's zijn echt om te janken zo slecht....![]()
ik kijk 't altijd op de NOSquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:28 schreef OA het volgende:
http://web.weeronline.nl/(...)ebliksem20070608.kml
wat een kquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
Heeft er trouwens iemand gisteren "Mijn teef, jouw teef" gezien?
Mijn vrouw, jouw vrouw dus..![]()
Jezus, wat een verwend pokkewijf zat daarbij...![]()
Haar man werkt 60u per week én hij doet het huishouden én brengt haar elke ochtend ontbijt op bed én doet de boodschappen...![]()
Typje kansloos dus...![]()
En de teef... Zij slaapt tot 15u.... doet theekransjes, etc.... [afbeelding]
Dat was nog enkelt het voorstukje, dus toen heb ik de tv weer uitgezet...
Die programma's zijn echt om te janken zo slecht....![]()
Deal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
Zolang je maar niet het woord 'Kwartet!!!11einszs' vermeldt vind ik het goed.
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!quote:
ik geloof niet dat dat me iets interesseertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!![]()
Was best heftig allemaal ja. In Breda viel het wel mee gelukkig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Doe je geen onzedelijke dingen met je badeend eer-ik.
Dus.... je kijkt maar gewoon ff...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat me iets interesseert
quote:
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?quote:
Tot zover de Perverse Pinguin Perikelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?
Ik heb een levendige fantasiequote:
*aanraak*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb die mario ook een keer uitgespeeld, wie wil me aanraken?
Ik heb alle marios uitgespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb die mario ook een keer uitgespeeld, wie wil me aanraken?
Donkey Kongquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik alle 2-D mario's. Sinds de N64 vond ik ze zuigen.
Ook alle donkey kongs op de snes.
Donkey kong zag er zo cool uit toenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik alle 2-D mario's. Sinds de N64 vond ik ze zuigen.
Ook alle donkey kongs op de snes.
Mario Kart & Yoshi's Islandquote:
Killer Instinct ook enorm vaak gespeeld, ben die cart alleen kwijt. SNES staat hier wel gewoon aangesloten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donkey kong zag er zo cool uit toen
Killer Instinct heb ik ook doodgespeeld. Goh, ik zou mijn snes bijna weer aansluiten
Ik snapte nooit, en nog steeds niet, wat iedereen toch in Mario Kart zag.. het zoog tamelijk! Net als Mario 64, please!quote:
Hoi Lenny!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snapte nooit, en nog steeds niet, wat iedereen toch in Mario Kart zag.. het zoog tamelijk! Net als Mario 64, please!
Mario world is nog steeds de beste imho. Zeker om alle geheime levels te ontdekkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Killer Instinct ook enorm vaak gespeeld, ben die cart alleen kwijt. SNES staat hier wel gewoon aangesloten.(maar moet tegenwoordig roeien met de riemen die ik nog heb; mario world, mario all stars, DK 1, DK 2 en pinokkio
)
Ik geef dat elke dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Zometeen cursus. Whoeptiedoe.
wat voor cursus?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Doe je geen onzedelijke dingen met je badeend eer-ik.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?
Eens. Alleen wel vervelend dat het spel zo simpel was, je kon gewoon niet game-over. Net even gekeken op ebay voor Killer Instinct.. Alleen een USA versie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mario world is nog steeds de beste imho. Zeker om alle geheime levels te ontdekken
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Muck het volgende:
wat voor cursus?
computercursussenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.
laat die website eens zien?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met de website. Ga ik wat dingen voor doen als het goed is, in de toekomst.
Ah, content managment systeemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, iets met portals ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
Ah, content managment systeem
Dan weet je waar ik werk. Hoe ist.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
laat die website eens zien?
Heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag dagwacht. Lekker geslapen knul?![]()
Muckie!quote:
Veel plezier dan Kuuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Beetje respect voor mijn privacy ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
goh, dat zou vervelend zijn...
ok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn privacy ja.![]()
Ahhuh.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
ok.
vergeet niet dat ik al te lui ben om in de auto te stappen he.
Laat staan om daar heen te rijden
klinkt saaiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja eg welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je je warme sjokiemel nog opgedronken gister?
jakkie sjokiemelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je je warme sjokiemel nog opgedronken gister?
Leuk zo'n half hangende bek of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
bek zit nog vol verdoving
does lief!quote:
das niet aardigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
does lief!
anders prik ik je andere oog ook dicht
ah das lekker kut jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
bek zit nog vol verdoving
ik zeg toch ook ANDERSquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:40 schreef Muck het volgende:
-lama-
ik ben mijn reis voor morgen naar de efteling aan het plannen
Goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:43 schreef Frutsel het volgende:
idd...durf nog niets te eten of te drinken
er te bang voor dat alles er zoweer uit lekt
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Minders Fruts.
Das waar... vervolgafspraka op die van 2 weken terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |