dit was overigens mijn inspiratie voor de TT:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:51 schreef BrandX het volgende:
hier nogmaals een goede morgen
quote:
perik al gesproken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis gekkenhuis hier, maar gaat gelukkig allemaal wel lekker. ik zal idd vandaag weer weinig aanwezig zijn
![]()
lol, nee, die is nog niet binnen, om 9 uur heb ik bespreking met hem, dan hoor ik het wel (en jij daarna ookquote:
Wat is hier voor onderonsje gaende?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, nee, die is nog niet binnen, om 9 uur heb ik bespreking met hem, dan hoor ik het wel (en jij daarna ook)
@ OA: ook goedemorgen!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door BrandX op 12-06-2007 08:32:43 ]lolwut
Jij bent dus even heel goed bezig geweest voor Dhr. EvD!!quote:
uhuhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:09 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent dus even heel goed bezig geweest voor Dhr. EvD!! [afbeelding]
dat is zwaar irritant ja....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Eer. Vreselijk joh dit. Iedereen kan zo op mijn schermprivacy inbreken
.
Mogge JJquote:
Mja.. wellicht niet bijster intelligent...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:12 schreef eer-ik het volgende:
Zal ik de chick wakker bellen?![]()
ik geloof dat ik wel eens verstandigere plannen gehad heb...
Ja, dat was mijn gedachte ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:20 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. wellicht niet bijster intelligent...![]()
Wheheh.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:19 schreef OA het volgende:
Mogge Kuukie!![]()
check dit:![]()
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=280023
Die kerel speelt Mario gewoon in 11 minuten uit!quote:
Ik had het al eens gezien geloof ik. Best tof.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:22 schreef OA het volgende:
Die kerel speelt Mario gewoon in 11 minuten uit!![]()
Hé, hoe moet ik me de situatie nu voorstellen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het al eens gezien geloof ik. Best tof.
ja, maak eens wat fotosquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:24 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, hoe moet ik me de situatie nu voorstellen?
Je zit met z'n allen in een grote ruimte en iedereen kijkt nu mee?![]()
BrandX...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen allen die ik nog geen goedemorgen heb gewenst vanochtend
mijn eerste reactie was dan ook: mèn, get a life!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:32 schreef kless het volgende:
Mmm, ik hou ook wel van spelletjes maar die supermario is sick...
Ik denk dat ie zich een doel gesteld heeft en dat nu ook gehaald heeft...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn eerste reactie was dan ook: mèn, get a life!
lijkt me toch vrij triest als je het zo veel hebt gespeeld dat je dit zou kunnen...![]()
Grote ruimte, 2 bureaus tegenover elkaar iedere keer.. verdeeld over de ruimte.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:24 schreef OA het volgende:
Hé, hoe moet ik me de situatie nu voorstellen?
Je zit met z'n allen in een grote ruimte en iedereen kijkt nu mee?![]()
Je post nog genoeg, dus het valt wel meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grote ruimte, 2 bureaus tegenover elkaar iedere keer.. verdeeld over de ruimte.
Ja. Het is nu nog rustigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
Je post nog genoeg, dus het valt wel mee
En dat vind ik wel ok.quote:
Je eigen vingers...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:55 schreef eer-ik het volgende:
he, hoe moet je naaien?
Ik haalde net een broek uit de was, was de knoop eraf gegaan...
Nou wil ik die broek aan, dus zal ik de knoop erop moeten zetten
Maar ik snap wel dat je gewoon wat heen en weer moet gaan met die naald door de gaten van die knoop heen en door de stof, maar zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
nu doe ik het ook wel mak aan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:55 schreef kless het volgende:
[..]
En dat vind ik wel ok.
beetje ontbijtje, beetje koffie, beetje dit beetje dat.
quote:
Er is nog geen lijstje beschikbaar gesteld...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nu doe ik het ook wel mak aan...
OA, wat is de info van gister?
Denk dat ik weer niet in het lijstje sta
ja, dat moet afgeschaft worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Aargh, al die mensen die rondlopen en hard schreeuwen.
Ik vrees het ergstequote:
de afhakerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Er is nog geen lijstje beschikbaar gesteld...![]()
Zodra JeRa iets produceert, zal ik weer een aangepaste update geven hier!quote:
dat is dan wel weer heel goed! 14.gifquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Ah, er is een voordeel te ontdekken aan deze tuin.
Het koffieding is keidichtbij.
kan je erheen rollen met je stoel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Ah, er is een voordeel te ontdekken aan deze tuin.
Het koffieding is keidichtbij.
Heb ik ook eens gedaan!quote:
Nee, dat kan dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
kan je erheen rollen met je stoel?
Nogal.quote:
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:15 schreef OA het volgende:
Heb ik ook eens gedaan!![]()
Mooi om te zien hoe leip iedereen je dan aankijkt..![]()
Wat ga je daarmee doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
Heeft er iemand ijzergaren voor me/
We merken hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nogal.. Ik ben er serieus van aan het werk gegaan.
Da's dan weer jammer...quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan!![]()
Mooi om te zien hoe leip iedereen je dan aankijkt..![]()
Ja dat werkt het snelst hier. Ik kan hier niet uitgebreid gaan zitten multiquoten.quote:
Prima weer hier hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:18 schreef eer-ik het volgende:
't is een beetje pauperweer
Wat jammer is, want ik zou wel wat willen gaan doen met die chick eigenlijk...
Zolang je maar niet het woord 'Kwartet!!!11einszs' vermeldt vind ik het goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat werkt het snelst hier. Ik kan hier niet uitgebreid gaan zitten multiquoten.
Hier niet..quote:
Het is hier wel volop grijs, maar het is gelukkig gewoon droog.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier niet..
Volop grijs, met ietwat miezer erbij
Nou weet ik inmiddels wel dat ze om deze tijd nog lang niet wakker is, maar goed, daar kan ik wel verandering in brengen.
Da's nog wel te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Het is hier wel volop grijs, maar het is gelukkig gewoon droog.
quote:De dag start met nevel en wolken. Maar het wordt beter, langzamerhand breekt de zon af en toe door. Aan zee drijft wel bewolking van zee binnen. Verder vallen een paar regen- en onweersbuien.
De temperatuur ligt vandaag tussen 19 graden aan zee en zo'n 26 lokaal in het oosten. De westelijke wind waait zwak tot matig, kracht 2 tot 4.
De komende dagen valt van tijd tot tijd veel regen en de zon krijgt maar weinig ruimte. De middagtemperatuur daalt vanaf morgen naar een gewone 20 graden.
Zulks een vrouw zou bij mij echt serieus, binnen no time, de deur uitgewerkt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
Heeft er trouwens iemand gisteren "Mijn teef, jouw teef" gezien?
Mijn vrouw, jouw vrouw dus..![]()
Jezus, wat een verwend pokkewijf zat daarbij...![]()
Haar man werkt 60u per week én hij doet het huishouden én brengt haar elke ochtend ontbijt op bed én doet de boodschappen...![]()
Typje kansloos dus...![]()
En de teef... Zij slaapt tot 15u.... doet theekransjes, etc.... [afbeelding]
Dat was nog enkelt het voorstukje, dus toen heb ik de tv weer uitgezet...
Die programma's zijn echt om te janken zo slecht....![]()
ik kijk 't altijd op de NOSquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:28 schreef OA het volgende:
http://web.weeronline.nl/(...)ebliksem20070608.kml
wat een kquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
Heeft er trouwens iemand gisteren "Mijn teef, jouw teef" gezien?
Mijn vrouw, jouw vrouw dus..![]()
Jezus, wat een verwend pokkewijf zat daarbij...![]()
Haar man werkt 60u per week én hij doet het huishouden én brengt haar elke ochtend ontbijt op bed én doet de boodschappen...![]()
Typje kansloos dus...![]()
En de teef... Zij slaapt tot 15u.... doet theekransjes, etc.... [afbeelding]
Dat was nog enkelt het voorstukje, dus toen heb ik de tv weer uitgezet...
Die programma's zijn echt om te janken zo slecht....![]()
Deal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
Zolang je maar niet het woord 'Kwartet!!!11einszs' vermeldt vind ik het goed.
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!quote:
ik geloof niet dat dat me iets interesseertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!![]()
Was best heftig allemaal ja. In Breda viel het wel mee gelukkig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Maar je kan hier alle blikseminslagen zien van afgelopen vrijdag!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Doe je geen onzedelijke dingen met je badeend eer-ik.
Dus.... je kijkt maar gewoon ff...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat me iets interesseert
quote:
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?quote:
Tot zover de Perverse Pinguin Perikelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Douchekop op massagestraal in je aars en open die kraan?
Ik heb een levendige fantasiequote:
*aanraak*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb die mario ook een keer uitgespeeld, wie wil me aanraken?
Ik heb alle marios uitgespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb die mario ook een keer uitgespeeld, wie wil me aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |