Ik denk nu aan Aphex Twin, windowlickerquote:
uh?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk nu aan Aphex Twin, windowlicker
De volledige top 5 wordt door ons bezet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:17 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 11 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 381 juon_jacket1
002. 353 Sebasser
003. 313 MPG
004. 305 Kuukske
005. 246 OA
009. 189 Frutsel
019. 135 Lenny_Leonard
024. 116 Papierversnipperaar
035. 104 Jo0Lz
039. 100 Leia
090. 068 Muck
097. 066 eer-ik
112. 059 Houniet
121. 057 vrolijke-frits
180. 043 crossover
195. 041 boem-dikkie
das echt een verschrikkelijk kut-gevoelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zo tof gelegen vannacht.. geloof ik. M'n nek is een beetje aan de krampachtige kant.
Nja, zeer. Dat niet echt. Het is wel vervelend thoo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef Muck het volgende:
das echt een verschrikkelijk kut-gevoel
heb je ook weleens dat je op je arm gelegen hebt en dat die dan helemaal dood is 's ochtends
doet echt verrekte zeer![]()
![]()
gewoon op 90quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef OA het volgende:
[..]
De volledige top 5 wordt door ons bezet!![]()
Boem staat er 2x in...![]()
Best gelopen danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Tandarts geweest..
bek zit nog vol verdoving
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
das echt een verschrikkelijk kut-gevoel
heb je ook weleens dat je op je arm gelegen hebt en dat die dan helemaal dood is 's ochtends
doet echt verrekte zeer![]()
![]()
Zijn wij een en dezelfde persoon?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zo tof gelegen vannacht.. geloof ik. M'n nek is een beetje aan de krampachtige kant.
Ik ben al een kloon van Pheno.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
Zijn wij een en dezelfde persoon?
Ik heb exact hetzelfde probleem
Ik had dat laatst ook, alleen ging ik toen keihard op m'n bek toen ik opstondquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...![]()
Ohja, dat is ook wel irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
Wat ook heel vervelend is, als je een tijdje met je been dubbel hebt gezeten, op de bank ofzo, en je staat dan weer op... Ik heb dan weleens dat m'n been direct dubbelklapt...![]()
Whehe...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook, alleen ging ik toen keihard op m'n bek toen ik opstond
Uhuh, maar ik stond eerst op dat ene been.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Meestal sta ik op 2 benen, zodat ik heb wel kan 'opvangen'.
Ja. Wakker worden is sowieso niet één van mijn favoriete bezigheden hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
hmm.
Dan nog: wakker worden met een brakke nek zuigt sowieso
Toen mij dat voor de eerste keer gebeurde schrok ik eigenlijk wel...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik stond eerst op dat ene been.
Althans, dat was de bedoeling.
Dus daar zakte ik direct weer doorheen
jaaaa, das ook naarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
mijn 'eerste keer' sliep mijn arm, die lag onder mijn rug door, dus m'n rechterhand lag links van m'n zijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Toen mij dat voor de eerste keer gebeurde schrok ik eigenlijk wel...![]()
Dan heb je echt zoiets van: WTF!!!Wat gebeurt er...
![]()
Zal 'm lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef OA het volgende:
Mja.. inmiddels had ik al een nieuwe bak gepakt, dus ik heb er nu 2 en schoonoa moest zelf een nieuwe pot zetten...![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn 'eerste keer' sliep mijn arm, die lag onder mijn rug door, dus m'n rechterhand lag links van m'n zij
Toen werd ik wakker, en voelde niet dat m'n arm sliep, dus ik keek daar zo, en dacht: wtf, van wie is die hand?
Toen wilde ik allebij m'n handen erbij halen, wat dus niet lukte
Kon echt geen beweging meer in die arm krijgen.
Toen maar met behulp van de zwaartekracht weer netjes rechts neergelegd, en weer verder gaan pitten
Ik heb er ook moeite mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:05 schreef Frutsel het volgende:
heb totaal geen zin in werk
kan me d'r niet toe zetten, maar d'r ligt zoveel![]()
![]()
ws niet...quote:
sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
Welke hond heeft het woordenboek op m'n telefoon aangezet
Das toch juist heel handig!?!?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
Welke hond heeft het woordenboek op m'n telefoon aangezet
Ja, maar dat woordenboek van mijn telefoon kent de helft van de woorden niet die ik gebruik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Das toch juist heel handig!?!?!![]()
Aardslui mensch als gij zijt... Gemak dient de mensch!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat woordenboek van mijn telefoon kent de helft van de woorden niet die ik gebruik.
En daarbij typ ik sneller zonder, dan met woordenboek, omdat ik niet weet hoe ik woorden moet veranderen met dat ding.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef OA het volgende:
[..]
De volledige top 5 wordt door ons bezet!![]()
Boem staat er 2x in...![]()
daer het mey teveel tijdt koscht om dat uit te zoecken, blijf ick maer gewoon zonder woordenboeck typen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Indien Nokia, gebruik *
Indien andere telefoon... geen idee... dus zoek het zelf maar uit dan....![]()
![]()
ik moet vandaag mijn loon krijgen.... maar het staat er nog stees niet op...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
ik moet eigenlijk kijken hoeveel geld ik nog op m'n rekening heb staan maar ik durf niet
Heb echt een hoop uitgegeven de laatste tijd...
dag na pinksteren gaatje geboord en zenuwbehandelingquote:
ik vind mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite mee.
Clubje vormen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |