quote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft BAN t filmpje al gezien op Kingjaap.nl?
Ik vind m briljant
Ik had t al eerder gevraagd, maar volgens mij niet. Iig geen reactie op gekomen..quote:Op zondag 10 juni 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
Ohhh dat filmpje op de site van Jaap is echt superrrrrrrrrrrrrrrr. Heeft BAN hem al gezien ????
Jaap kon het filmpje wel zien, maar dan zonder geluid.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
[..]
Ik had t al eerder gevraagd, maar volgens mij niet. Iig geen reactie op gekomen..
Volgens mij welquote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Is Yaro nu ook van Milton ??? Ik snap het niet zo meer.
Maakt het uit, we snappen het. Tenminste ik snap hetquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
En toen ging ze met 'm naar het consultatiebureau en zei 'Luister eens, Jullie houden 'm maar ik kan er niks meer mee'.
Afijn z'n bio bleek vééél te hoog te zijn en ze wou ze ook sewen (hoe schrijf je dat??) aanklagen in het engels = to sew toch?
Dank je, had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap kon het filmpje wel zien, maar dan zonder geluid.
http://www.youtube.com/watch?v=GPb2parmaxg
Oke thxquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Yairo en Shajenne zijn van Milton.
De spitting image van hun vader, allebei.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Yairo en Shajenne zijn van Milton.
To suequote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
En toen ging ze met 'm naar het consultatiebureau en zei 'Luister eens, Jullie houden 'm maar ik kan er niks meer mee'.
Afijn z'n bio bleek vééél te hoog te zijn en ze wou ze ook sewen (hoe schrijf je dat??) aanklagen in het engels = to sew toch?
to sue = aanklagenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
Ja ze is echt verschrikkelijk actief, die meid moet salarisverhoging krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef pullup het volgende:
Ik dacht dat Melissa lui was maar ze zit nu duidelijk te overwerken![]()
Ik heb Amanda er in ieder geval naar zien kijken, want ze vond het nog lullig van Jaap dat hij haar zo wegduwde. En vond dat hij daar afgingquote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
[..]
Ik had t al eerder gevraagd, maar volgens mij niet. Iig geen reactie op gekomen..
Yep, beide kinderen zijn van Milton.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Is Yaro nu ook van Milton ??? Ik snap het niet zo meer.
Dit was al gepostquote:
heremetijd...ik hou het niet bij hoor...jij kan sneltypen!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
N: Yaro was 6 weken oud toen hij in het ziekenhuis kwam en toen hij een half jaar was kwam hij er pas uit. Maar daarna begon het pas echt, hij kreeg elke keer een chronegitus ???? dat is een ontsteking aan de galblaas en toen kwam hij op de wachtlijst. Ze ging elke keer van huis naar Groningen met de taxi en naar Amsterdam. Toen zijn ze erachter gekomen dat zijn levertje ook vervangen moest worden. Hij werd steeds zwakker. Ze kreeg ruzie met de kinderarts, ze wil dat haar kind op de wachtlijst kwam. Ze heeft zelf contact opgenomen met Groningen, zelf alles gedaan.
Ja maar door het typen hoor ik de helft niet, me toetsen maken zo'n lawaai.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
heremetijd...ik hou het niet bij hoor...jij kan sneltypen!
Het is gewoon een egoistische stinkhoer.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:23 schreef kissa het volgende:
Heen en terug en vice versa van Groningen naar Amsterdam.
Wel begrijpelijk dat ze wat tijd voorzichzelf wouquote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
En dan GVD!!, zo'n kind een jaar alleen laten
Bizar inderdaad. Het is echt een pittig verhaal, hoe kun je zo'n kind dat dat heeft meegemaakt zo lang verlaten...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
Minimaal een jaar...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
Precies en die gaat na een jaar echt niet weg hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Minimaal een jaar...
Maar het lijkt mij ook dat je, als je kind dan eindelijk wel een beetje gezond is, juist aanwezig wilt zijn.
Ach laten we wel wezen: Je ziet nu ook wel erg veel van Natasia, ik kan me voorstellen dat een andere moeder in die situatie ook wel eens vertelt dat het slopend was, alleen een ander kun je niet 24/7 volgenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een egoistische stinkhoer.
Ik ken moeders die ook jaren naar het ziekenhuis met hun kind hebben gelopen. Maar die hebben het er alleen maar over hoe blij ze zijn dat ze hun kind nog hebben.
Die hoor je niet over hoe zwaar hun het hebben gehad
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef noltje het volgende:
[afbeelding]
Milton Felter (ex dushi van Natasia).
Poepie Milton staat in het midden.
Mooi op tijd dusquote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaan naar bed. Dus zeg het zelf maar.
Ik heb haar eigenlijk alleen maar medelijden over zichzelf horen uitspreken, over de ziekte van dat knulletje.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach laten we wel wezen: Je ziet nu ook wel erg veel van Natasia, ik kan me voorstellen dat een andere moeder in die situatie ook wel eens vertelt dat het slopend was, alleen een ander kun je niet 24/7 volgen
Ik zal maar geen eerlijk oordeel geven want dat gaat me dan zeer waarschijnlijk (weer) een ban opleverenquote:
Dan zal ze wel weer willen neuken.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef kissa het volgende:
Ff wat anders: Amada doucht voor de tweede keer vandaag![]()
Saai dusquote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Associaties met Blijdorp en een bepaald zoogdier, zijn vanzelfsprekendquote:Op maandag 11 juni 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zal maar geen eerlijk oordeel geven want dat gaat me dan zeer waarschijnlijk (weer) een ban opleveren![]()
Het plaatje kwam van noltjequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef noltje het volgende:
[afbeelding]
Milton Felter (ex dushi van Natasia).
Poepie Milton staat in het midden.
Ze zijn er net uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
das echt een bad mf .. dont wanna mess with himquote:
Vrijdag geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Day het volgende:
Huub is benieuwd of Hedda komt.
Is zijn 6 maanden-feestje nou a.s. weekend?
Hedda hoeft maar met haar vingers te knippen, en ze heeft Huub weer terug.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Dark het volgende:
Huub is benieuwd of Hedda komt, maar hij denkt van niet.
Hij vindt het wel cool van Hedda dat die de aandacht niet opzoekt.
Ik vind het nu eerder een manwijf dan eerst, het staat echt totaal niet en ziet er uber nep uitquote:Op maandag 11 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Die extensions maken Lieke wel een stuk vrouwelijker.
Nu alleen nog een nieuwe styliste.
LOL!!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef Ning het volgende:
Erik mepte een mug dood maar raakte een verstopte stinkbom, die gelijk open is gegaan
Bartquote:Op maandag 11 juni 2007 00:45 schreef Dark het volgende:
Natas vraagt hoe Jaap aan de stinkbommen is gekomen, Jaap heeft ze van Brian gepikt en die heeft ze volgens Tas weer van................?
Precies, ze krijgt dezelfde tuttige kleding als Sil kreeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Die extensions maken Lieke wel een stuk vrouwelijker.
Nu alleen nog een nieuwe styliste.
Ze heeft sowieso de Sylvia rol... alleen met sexquote:Op maandag 11 juni 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, ze krijgt dezelfde tuttige kleding als Sil kreeg.
Andere stream nemen. Die kraakt niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:47 schreef webextreme.nl het volgende:
is huub z'n batterije van z'n zender op ofzo? kraakt zo..
Hij moet gewoon een pact met Jaap sluiten.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:48 schreef Vandaag... het volgende:
Huub moet gewoon wat kameraadschap hebben, mensen met wie hij kan lachen. Lieke maakt hem veel te introperspectief.
En dan Lieke de vijver in, jaaaaaahquote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een pact met Jaap sluiten.
En dan straks Mitch er bij, dan kunnen ze niet meer stuk.![]()
Inderdaad, want dit kleffe gezever is niet om aan te horen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een pact met Jaap sluiten.
En dan straks Mitch er bij, dan kunnen ze niet meer stuk.![]()
Ze vindt het wel eerlijk dat hij dat zegt. Huub zegt dat hij nog om Hedda geeft, maar dat hij zo dicht naar Lieke is toe gegroeid, dat hij echt van haar houdt.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:48 schreef Dark het volgende:
Huub vindt het prettig dat hij zijn gereserveerdheid tegenover Lieke heeft laten varen, maar hij heeft nog steeds gevoelens voor Hedda. Dit komt bij Lieke hard aan.
merk niets?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
En ja hoor, Amanda en Brian neuken weer
Ik word doodziek van alletwee die stelletjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, want dit kleffe gezever is niet om aan te horen.
das niet de 1e keer!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:48 schreef Dark het volgende:
Huub vindt het prettig dat hij zijn gereserveerdheid tegenover Lieke heeft laten varen, maar hij heeft nog steeds gevoelens voor Hedda. Dit komt bij Lieke hard aan.
Damn... ik ga morgen gelijk B&J inslaan... dan krijg ik vast wel ergens last vanquote:Op maandag 11 juni 2007 00:59 schreef Vandaag... het volgende:
Het Jaapdieet tegen de pijn in haar tieten
[afbeelding]
Hoezo vermomd? Ze zagen hem gelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:02 schreef Villalux het volgende:
brain staat vermomd af te luisteren
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:03 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Hoezo vermomd? Ze zagen hem gelijk.
waarom zou Mitch in vredesnaam bij haar gaan liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Er liep dus een rat buiten (een echte, niet Brian)
Melisa heeft gezegd dat Mitch binnen komt.
Natasja: Dan komt Mitch bij mij liggen, tegenover Amanda en Brian, dan maakt Mitch die relatie kapot omdat Amanda hem ook leuk vindt
Voor het script om amanda en Brian uit elkaar te krijgen. (haar eigen woorden, niet de mijne)quote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
waarom zou Mitch in vredesnaam bij haar gaan liggen![]()
Ze heeft toch niet permanent een vast bed? Heeft Eric toch ook niet?
Gaat niet lukken,quote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef Tazmaniac het volgende:
heej.. zijn die streams nergens gratis te volgen??
heb altijd via tv gevolgd dus vandaar deze n00bvraag..
pm anders maar ff
en ze valt NU alweer in haar gedrag als er een nieuwe bewoner komt .. dit zei ze ook gelijk luid jengelend toen Eric binnen kwamquote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja: Mitch is sowieso wel mijn vriendje....
damn.. dat zuigt!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef Tazmaniac het volgende:
heej.. zijn die streams nergens gratis te volgen??
heb altijd via tv gevolgd dus vandaar deze n00bvraag..
pm anders maar ff
Ohja, ik dacht even niet zo tactisch. Of ik ging er onbewust van uit dat Mitch zelfs niet voor het spel naast Natasia zou gaan liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor het script om amanda en Brian uit elkaar te krijgen. (haar eigen woorden, niet de mijne)
Ach, die vier euro kom je ook wel overheenquote:
Ze doet het met iedereen, bewoners, personeel, bezoek. Iedereen probeert ze in haar wereldje te trekken. Obsessief bezitterig. En als ze er geen zin in hebben hebben ze aan Natasia een eeuwige vijand.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
en ze valt NU alweer in haar gedrag als er een nieuwe bewoner komt .. dit zei ze ook gelijk luid jengelend toen Eric binnen kwam
Nee maar hier op FOK hebben ze het er ook wel over gehad, en nu kwam Melisa er mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:15 schreef Day het volgende:
Maar is het dan zeker dat Mitch erin komt?
bidden tot Godquote:Op maandag 11 juni 2007 01:13 schreef Vandaag... het volgende:
Wat doet Brian toch de hele tijd in de tuin??
Afgelopen donderdag (?) in het gesprek met Eric zei Mitch dat er binnenkort een 8e bewoner zou komen. Hij versprak zich daar duidelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee maar hier op FOK hebben ze het er ook wel over gehad, en nu kwam Melisa er mee.
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:21 schreef kybe het volgende:
Familie van Brian stiekem op bezoek!
[afbeelding]
ik zie z'n broer niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:21 schreef kybe het volgende:
Familie van Brian stiekem op bezoek!
[afbeelding]
hebbes, ik moest er even naar staren maar heb brian gevonden:quote:Op maandag 11 juni 2007 01:27 schreef kybe het volgende:
[..]
De rat zit tussen de groene en de wit verlichte bloempot in.
Thanksquote:Op maandag 11 juni 2007 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
hebbes, ik moest er even naar staren maar heb brian gevonden:
[afbeelding]
Ahum op haar buik zal je bedoelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:42 schreef Snake2005 het volgende:
als je het mij vraagt gaat Amanda zo weer op dr rug..
op d'r knieënquote:Op maandag 11 juni 2007 01:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ahum op haar buik zal je bedoelen.![]()
Doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 11 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
Waarom is de MB trouwens ineens al dagen van N en E?
Watquote:Op maandag 11 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
Waarom is de MB trouwens ineens al dagen van N en E?
Het is toch niet echt ingepikt? Eric slaapt er sowieso en Natasia vraagt elke nacht aan Jaap of ze er mag slapen. Ik geloof dat ze morgen weer naar beneden gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Masterbedroom, ingepikt door Natasja en Eric.
Hij moet niet zo janken, zijn hele site stond vol, of heeft hij dat niet gezien?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef STAP01 het volgende:
Op Huub zn site staat dit:
Back again
@Huub
Het wachten is op J.
*** SPELINFO ***
Het volgende paard in de Gouden Kooi kan praten.
Trek 3 keer aan zijn staart en hij geeft een waardevolle tip.
En hij kan ook gitaar spelen, maar dat terzijde.
![]()
![]()
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Snap jij waar het over gaat dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij moet niet zo janken, zijn hele site stond vol, of heeft hij dat niet gezien?
En Gaby kon er ook wat van
Zo te zien heeft die gitaarleraar (die had een paardenstaart toch?) iets doorgeluld, maar watquote:
Volgens mij heeft dit met een wachtwoord te maken voor Joris.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo te zien heeft die gitaarleraar (die had een paardenstaart toch?) iets doorgeluld, maar wat
Dat hoop je dan van de streamers te horen...
Heb even gekeken, en aan de rest van de log te zien gaat het gewoon weer over Brian.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo te zien heeft die gitaarleraar (die had een paardenstaart toch?) iets doorgeluld, maar wat
Dat hoop je dan van de streamers te horen...
Lijkt me sterk dat de gitaarleraar daar iets van weet, ik zat zelf meer aan die telefoonactie te denken (dat als zijn moeder collect belt, hij weet dat er een actie tegen hem aankomt).quote:Op maandag 11 juni 2007 02:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit met een wachtwoord te maken voor Joris.
Brain kan toch de gitaar niet bespelenquote:Op maandag 11 juni 2007 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Heb even gekeken, en aan de rest van de log te zien gaat het gewoon weer over Brian.
Het lijkt wel een obsessiequote:Op maandag 11 juni 2007 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Heb even gekeken, en aan de rest van de log te zien gaat het gewoon weer over Brian.
Nog geen nieuwe bestelt?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brain kan toch de gitaar niet bespelen![]()
Huub moet iets doen aan die klote-popups op zijn weblog.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef STAP01 het volgende:
Op Huub zn site staat dit:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Ik heb de streams even niet aan, waarom zouden ze hem moeten filmen?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:20 schreef easysatellite het volgende:
waarom filme ze huub nu niet???
hij ligt nie in de bed en lieke ook niet denk dat ze bove of in kantoor zijn???quote:Op maandag 11 juni 2007 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de streams even niet aan, waarom zouden ze hem moeten filmen?
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
Ik raak helemaal verward
Stond laatst in de febo en toen vroeg ik of brian achter zat![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
Hmm de da cage code neemt groteske vormen aan
Moet ik ook nog al de bullshit geheimtaal gaan leren![]()
Ik raak helemaal verward
Ik zie hier geen popupsquote:Op maandag 11 juni 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Huub moet iets doen aan die klote-popups op zijn weblog.![]()
En Ilonka is een schatje, so whatquote:Op maandag 11 juni 2007 03:39 schreef easysatellite het volgende:
die Milton Felter ziet er vet eng uit is de 3de op de foto
[afbeelding]
[afbeelding]
Ken jij de killer queen nietquote:
Dat is ook toevallig?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik kwam net toevallig op een website waar Natassia haar adres en telefoonnumers op staan.
Is uit 2003
ik ken dat meisje wel, maar snap die zin niet die je zeiquote:Op maandag 11 juni 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ken jij de killer queen niet![]()
Vrij bekend hoor, vrij veel in de media geweest
Geweldig filmpje, best goeie stem btwquote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap kon het filmpje wel zien, maar dan zonder geluid.
http://www.youtube.com/watch?v=GPb2parmaxg
en je wilde zeker nieuwe kleren bestellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
Hmm de da cage code neemt groteske vormen aan
Moet ik ook nog al de bullshit geheimtaal gaan leren![]()
Ik raak helemaal verward
Dit maakt Huub wel kwetsbaarder.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze vindt het wel eerlijk dat hij dat zegt. Huub zegt dat hij nog om Hedda geeft, maar dat hij zo dicht naar Lieke is toe gegroeid, dat hij echt van haar houdt.
Vond er niets aanquote:
Nog niets gehoord of gezien. Vreemd, wel alle lichten aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:47 schreef ericahysterica het volgende:
goodmurning is Opperzwabberhoer al in tha house?
Zo op mijn laatste vrije dagje hoop ik wel op wat commotie tussen hupie en Zwabber mbt dat ouwe taartverhaalquote:Op maandag 11 juni 2007 08:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog niets gehoord of gezien. Vreemd, wel alle lichten aan.
Zou goed kunnen ik heb ze gisteravond niet naar bed zien gaan..........quote:Op maandag 11 juni 2007 08:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom is het bed van Natasja leeg, ligt ze toch in de masturbeerroom?
Ja, ze slaapt met Eric in de MB. Japio had er niet zo'n zin in omdat het daar vol muggen zat. Eric zou die muggen wel wegjagen en begon driftig rond te meppen met een handdoek. Daarbij sloeg hij in de douche tegen een randje, waar Japio de stinkbommen had verstopt. De MB stonk verschrikkelijk en Eric/Natasia hebben zeker een uur gewacht voordat ze konden gaan slapen.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom is het bed van Natasja leeg, ligt ze toch in de masturbeerroom?
Waarom ontkracht de redactie deze paranoia niet terwijl Lieke wordt verteld dat er niet met haar eten wordt geknoeid? Sterker: met dit bericht onderschrijven ze de paranoia zo'n beetje.quote:Tien: 23:11 - "Ik eet niets meer van haar"
Natasia kruipt er vandaag vroeg in. De film laat ze voor wat het is en uitgerust met boek en al, duikt ze in bed. Melisa heeft ondertussen genoeg gekregen van George (Clooney red.) en houdt de diva nog even gezelschap. "Hoezo lijnzaad door het eten?", vraagt Melisa. "Die fles was voor mijn stoelgang", legt de diva uit. Carlos heeft die olie voor mij meegenomen dus dat gooide ze (Lieke red.) constant door het eten heen. Dus het is klaar", zegt de diva. "Ik eet niets meer van haar!"
en exploireert de watervallen van Victoriaquote:Op maandag 11 juni 2007 08:55 schreef DrsH het volgende:
Natasja is bij Eric zij zijn een nieuwe face sittings act aan het uitproberen Eric in een gapende Grand Canyon
alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Heb net bijgelezen bij VOL en kwam daar dit bericht tegen:
[..]
Waarom ontkracht de redactie deze paranoia niet terwijl Lieke wordt verteld dat er niet met haar eten wordt geknoeid? Sterker: met dit bericht onderschrijven ze de paranoia zo'n beetje.
Ok, tyquote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze slaapt met Eric in de MB. Japio had er niet zo'n zin in omdat het daar vol muggen zat. Eric zou die muggen wel wegjagen en begon driftig rond te meppen met een handdoek. Daarbij sloeg hij in de douche tegen een randje, waar Japio de stinkbommen had verstopt. De MB stonk verschrikkelijk en Eric/Natasia hebben zeker een uur gewacht voordat ze konden gaan slapen.
strakke actie die ik node heb moeten missenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze slaapt met Eric in de MB. Japio had er niet zo'n zin in omdat het daar vol muggen zat. Eric zou die muggen wel wegjagen en begon driftig rond te meppen met een handdoek. Daarbij sloeg hij in de douche tegen een randje, waar Japio de stinkbommen had verstopt. De MB stonk verschrikkelijk en Eric/Natasia hebben zeker een uur gewacht voordat ze konden gaan slapen.
Scripting misschien, leuk voor de verhaallijn? How low can you go.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Heb net bijgelezen bij VOL en kwam daar dit bericht tegen:
[..]
Waarom ontkracht de redactie deze paranoia niet terwijl Lieke wordt verteld dat er niet met haar eten wordt geknoeid? Sterker: met dit bericht onderschrijven ze de paranoia zo'n beetje.
In het eten spugende mensen zijn natuurlijk niet leuk. Zeker als het de kindjes van God en consorten betreft die dat doen. Dan maar insinueren dat Lieke Lijnzaad met het eten knoeit.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:01 schreef beequeen het volgende:
Scripting misschien, leuk voor de verhaallijn? How low can you go.
Wat een onzin. Bwennie heeft een goeie stem, en draai zelf eens zo'n filmpje in elkaar. Chapeau voor Bwennie.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:07 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Vond er niets aan![]()
Zo'n 2de album waar ze probeert te draaien op haar 1ste succes.
prettige stem die vrouw..........rake teksten ookquote:Op maandag 11 juni 2007 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bwennie heeft een goeie stem, en draai zelf eens zo'n filmpje in elkaar. Chapeau voor Bwennie.
I don't like monday.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het eten spugende mensen zijn natuurlijk niet leuk. Zeker als het de kindjes van God en consorten betreft die dat doen. Dan maar insinueren dat Lieke Lijnzaad met het eten knoeit.
How low can you indeed go.
Maandagochtendhumeurtje![]()
Ze had het over een ouwe taart idd, maar het raakt haar niet, zegt ze.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
Heeft Palma Huub al aangesproken op zijn log ?
ja kan de tekens vergroten...........quote:Op maandag 11 juni 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
Die foto van Jaap op de log vanHuub jezus wat een ukkie pielemuisje heeft ie.
BQ ik heb speciaal voor jou Natasia en Melissa nog gevolgd gisteravond.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het over een ouwe taart idd, maar het raakt haar niet, zegt ze.
Ik heb het gelezen, mijn dank is groot.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
[..]
BQ ik heb speciaal voor jou Natasia en Melissa nog gevolgd gisteravond.![]()
Moet van de Febo hehquote:Op maandag 11 juni 2007 09:19 schreef ericahysterica het volgende:
dellie heeft weer blaasontsteking het gaat nl van hieruit naar daar (van anaal naar vaginaal).
Herma weet wel kruiden en biedt aan deze voor dellie te halen. Het plezieren van WF gaat boven haar eigen gezondheid
Denk het toch van niet, ze lust er wel pap van.quote:
Help me ff, waar is 'WF' de afkoring van ?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:19 schreef ericahysterica het volgende:
dellie heeft weer blaasontsteking het gaat nl van hieruit naar daar (van anaal naar vaginaal).
Herma weet wel kruiden en biedt aan deze voor dellie te halen. Het plezieren van WF gaat boven haar eigen gezondheid
True... nadat ze veel gezopen heeft wel ja.....quote:Op maandag 11 juni 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk het toch van niet, ze lust er wel pap van.
een workshop Hygiene en sex zou geen overbodige luxe zijn veronderstel ikquote:Op maandag 11 juni 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk het toch van niet, ze lust er wel pap van.
Ik denk een typo, WB dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Help me ff, waar is 'WF' de afkoring van ?
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Als het goed is , kunnen we vanmiddag weer genieten van de heerlijke commentaren van Disana.![]()
yvonne(Administrator) - zaterdag 9 juni 2007 @ 12:38
Disana, 48 uur, ingaan tegen moderatie.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Als het goed is , kunnen we vanmiddag weer genieten van de heerlijke commentaren van Disana.![]()
yvonne(Administrator) - zaterdag 9 juni 2007 @ 12:38
Disana, 48 uur, ingaan tegen moderatie.
de correctie heeft inmiddels plaatsgevonden, ik heb pas een cursus typo gehadquote:
Zeker niet. Hoe vaak heeft ze al een blaasontsteking oid gehad in de kooi omdat ze anale en vaginale seks in een sessie afwisselt? Dat Brian zijn verantwoordelijkheid daar ook niet in neemt is ook weer zo des Brians.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef ericahysterica het volgende:
een workshop Hygiene en sex zou geen overbodige luxe zijn veronderstel ik
een paar liter water per dag en flink doorspoelen en een zuur milieu in de blaas kunnen wel degelijk de boel verhelpenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef Darna het volgende:
Cranberry helpt een blaasontsteking voorkomen, maar als je er al een hebt helpt alleen antibiotica.
dan kan ze wel een abonnement op de huisarts nemenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:32 schreef Darna het volgende:
Wanneer naar de huisarts?
Een blaasontsteking is een vervelende en pijnlijke kwaal. Over het algemeen is een blaasontsteking goed te behandelen. Omdat een blaasontsteking zich kan uitbreiden naar andere organen, is het wel echt nodig om ermee naar de huisarts te gaan. Hij zal aan de hand van de klachten een onderzoek instellen en eventueel medicatie voorschrijven.
Bron: gezondheidsplein.nl
Ik zou niet zelf gaan rommelen, zeker niet omdat ze er zo vaak last van heeft
Als ze nou eens begon met plassen en douchen na de sex...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan kan ze wel een abonnement op de huisarts nemen![]()
of eerst vaginaal en dan pas annaalquote:Op maandag 11 juni 2007 09:35 schreef Darna het volgende:
[..]
Als ze nou eens begon met plassen en douchen na de sex...
Je kunt ook plassen tijdens de sex dan hoef je na afloop alleen nog maar te douchenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of eerst vaginaal en dan pas annaal![]()
Dat dus. En dan niet weer terug naar vaginaal.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
of eerst vaginaal en dan pas annaal![]()
ja dat hebben we nog niet gehad in DGK plassexquote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef DrsH het volgende:
[..]
Je kunt ook plassen tijdens de sex dan hoef je na afloop alleen nog maar te douchen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Too much info.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. En dan niet weer terug naar vaginaal.
Sorryquote:
Ik gok dat ie dat juist niet doet? En troosten waarmee? Met de blaasontsteking?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef ericahysterica het volgende:
fijn dat WF zijn neukertje troost
Klopt... En Thee met Citroensap erin helpt tegen de pijn. (3 koppen en de pijn is weg, wat niet inhoudt dat de ontsteking ook weg is.... voor t geval dat mensen denken dat ik een Amanda ben)quote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef Darna het volgende:
Cranberry helpt een blaasontsteking voorkomen, maar als je er al een hebt helpt alleen antibiotica.
Nee hoor dat denken we niet!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt... En Thee met Citroensap erin helpt tegen de pijn. (3 koppen en de pijn is weg, wat niet inhoudt dat de ontsteking ook weg is.... voor t geval dat mensen denken dat ik een Amanda ben)
En je schreef nog wel "..... ik heb pas een cursus typo gehad"quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef ericahysterica het volgende:
fijn dat WF zijn neukertje troost
Ik denk dat de dokter dat wel gaat doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef Liess het volgende:
Is er niemand die haar dat kan vertellen btw? Dat anaal + vaginale sex niet zomaar afgewisseld moet worden ..
Zou ze dat wel aan de dokter durven te vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat de dokter zegt dat BRRR maar een tijdje bij Eric moet gaan slapen immers een ANUS is een ANUS![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik heb steeds wifefucker in mijn hoofdquote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je schreef nog wel "..... ik heb pas een cursus typo gehad"
We hebben het hier over schaamteloze Amanda, hè.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef Darna het volgende:
Zou ze dat wel aan de dokter durven te vertellen?
Nou dat hoop ik! Zovaak blaasontsteking is gewoon niet goed (heb er zelf ook heel vaak last van, en nee niet door de anale sex) ... Hoop dat ze Amanda ook wijs kunnen maken dat het niet goed is, want straks houd ze er wat van over. (En dan niet eens een uitgelubberde anus)quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de dokter dat wel gaat doen.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef beequeen het volgende:
Hond uitlaten, laterzzzzzzzzzz.
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Amanda dat nog gaat betwisten met de dokter.....
We hebben het vaker gedaan, dus is dat eht niet....
maar erg triest dat Amanda zo slecht voorgelicht is.....
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Liess het volgende:
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.
Als nooit iemand het mij verteld had, dan had ik het niet geweten, ik vind dit niet iets van 'gezond verstand', meer iets van 'onwetendheid'...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.
Welke moeder vertelt je dat wel ?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.
Mijn moeder heeft mij idd een hoop verteld over 'Sex' , ik heb altijd een goede voorlichting gehad. (van beide ouders btw)quote:
De moeder van Eric gelukkig heeft die geen vaginaquote:
Hoeveel minuten heeft die Melissa gewerkt, gisteren?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:53 schreef petraa het volgende:
H: VAnwaar de vorige keer alle commentaar op Mitch en nu het volledig ontbreken van het commentaar op Melissa.
P: Dat maak jij ervan.
Huub zegt dat ze gisteren op kwart over 10 bij Natasia is gaan liggen, dus tel maar uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft die Melissa gewerkt, gisteren?
Volgens mij heeft ze alleen gekookt, en dat was het.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zegt dat ze gisteren op kwart over 10 bij Natasia is gaan liggen, dus tel maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |