Ahum op haar buik zal je bedoelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:42 schreef Snake2005 het volgende:
als je het mij vraagt gaat Amanda zo weer op dr rug..
op d'r knieënquote:Op maandag 11 juni 2007 01:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ahum op haar buik zal je bedoelen.![]()
Doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 11 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
Waarom is de MB trouwens ineens al dagen van N en E?
Watquote:Op maandag 11 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
Waarom is de MB trouwens ineens al dagen van N en E?
Het is toch niet echt ingepikt? Eric slaapt er sowieso en Natasia vraagt elke nacht aan Jaap of ze er mag slapen. Ik geloof dat ze morgen weer naar beneden gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Masterbedroom, ingepikt door Natasja en Eric.
Hij moet niet zo janken, zijn hele site stond vol, of heeft hij dat niet gezien?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef STAP01 het volgende:
Op Huub zn site staat dit:
Back again
@Huub
Het wachten is op J.
*** SPELINFO ***
Het volgende paard in de Gouden Kooi kan praten.
Trek 3 keer aan zijn staart en hij geeft een waardevolle tip.
En hij kan ook gitaar spelen, maar dat terzijde.
![]()
![]()
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Snap jij waar het over gaat dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij moet niet zo janken, zijn hele site stond vol, of heeft hij dat niet gezien?
En Gaby kon er ook wat van
Zo te zien heeft die gitaarleraar (die had een paardenstaart toch?) iets doorgeluld, maar watquote:
Volgens mij heeft dit met een wachtwoord te maken voor Joris.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo te zien heeft die gitaarleraar (die had een paardenstaart toch?) iets doorgeluld, maar wat
Dat hoop je dan van de streamers te horen...
Heb even gekeken, en aan de rest van de log te zien gaat het gewoon weer over Brian.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo te zien heeft die gitaarleraar (die had een paardenstaart toch?) iets doorgeluld, maar wat
Dat hoop je dan van de streamers te horen...
Lijkt me sterk dat de gitaarleraar daar iets van weet, ik zat zelf meer aan die telefoonactie te denken (dat als zijn moeder collect belt, hij weet dat er een actie tegen hem aankomt).quote:Op maandag 11 juni 2007 02:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit met een wachtwoord te maken voor Joris.
Brain kan toch de gitaar niet bespelenquote:Op maandag 11 juni 2007 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Heb even gekeken, en aan de rest van de log te zien gaat het gewoon weer over Brian.
Het lijkt wel een obsessiequote:Op maandag 11 juni 2007 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Heb even gekeken, en aan de rest van de log te zien gaat het gewoon weer over Brian.
Nog geen nieuwe bestelt?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brain kan toch de gitaar niet bespelen![]()
Huub moet iets doen aan die klote-popups op zijn weblog.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:19 schreef STAP01 het volgende:
Op Huub zn site staat dit:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Ik heb de streams even niet aan, waarom zouden ze hem moeten filmen?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:20 schreef easysatellite het volgende:
waarom filme ze huub nu niet???
hij ligt nie in de bed en lieke ook niet denk dat ze bove of in kantoor zijn???quote:Op maandag 11 juni 2007 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de streams even niet aan, waarom zouden ze hem moeten filmen?
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
Ik raak helemaal verward
Stond laatst in de febo en toen vroeg ik of brian achter zat![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
Hmm de da cage code neemt groteske vormen aan
Moet ik ook nog al de bullshit geheimtaal gaan leren![]()
Ik raak helemaal verward
Ik zie hier geen popupsquote:Op maandag 11 juni 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Huub moet iets doen aan die klote-popups op zijn weblog.![]()
En Ilonka is een schatje, so whatquote:Op maandag 11 juni 2007 03:39 schreef easysatellite het volgende:
die Milton Felter ziet er vet eng uit is de 3de op de foto
[afbeelding]
[afbeelding]
Ken jij de killer queen nietquote:
Dat is ook toevallig?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik kwam net toevallig op een website waar Natassia haar adres en telefoonnumers op staan.
Is uit 2003
ik ken dat meisje wel, maar snap die zin niet die je zeiquote:Op maandag 11 juni 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ken jij de killer queen niet![]()
Vrij bekend hoor, vrij veel in de media geweest
Geweldig filmpje, best goeie stem btwquote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap kon het filmpje wel zien, maar dan zonder geluid.
http://www.youtube.com/watch?v=GPb2parmaxg
en je wilde zeker nieuwe kleren bestellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
Hmm de da cage code neemt groteske vormen aan
Moet ik ook nog al de bullshit geheimtaal gaan leren![]()
Ik raak helemaal verward
Dit maakt Huub wel kwetsbaarder.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze vindt het wel eerlijk dat hij dat zegt. Huub zegt dat hij nog om Hedda geeft, maar dat hij zo dicht naar Lieke is toe gegroeid, dat hij echt van haar houdt.
Vond er niets aanquote:
Nog niets gehoord of gezien. Vreemd, wel alle lichten aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:47 schreef ericahysterica het volgende:
goodmurning is Opperzwabberhoer al in tha house?
Zo op mijn laatste vrije dagje hoop ik wel op wat commotie tussen hupie en Zwabber mbt dat ouwe taartverhaalquote:Op maandag 11 juni 2007 08:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog niets gehoord of gezien. Vreemd, wel alle lichten aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |