En dan Lieke de vijver in, jaaaaaahquote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een pact met Jaap sluiten.
En dan straks Mitch er bij, dan kunnen ze niet meer stuk.![]()
Inderdaad, want dit kleffe gezever is niet om aan te horen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een pact met Jaap sluiten.
En dan straks Mitch er bij, dan kunnen ze niet meer stuk.![]()
Ze vindt het wel eerlijk dat hij dat zegt. Huub zegt dat hij nog om Hedda geeft, maar dat hij zo dicht naar Lieke is toe gegroeid, dat hij echt van haar houdt.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:48 schreef Dark het volgende:
Huub vindt het prettig dat hij zijn gereserveerdheid tegenover Lieke heeft laten varen, maar hij heeft nog steeds gevoelens voor Hedda. Dit komt bij Lieke hard aan.
merk niets?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
En ja hoor, Amanda en Brian neuken weer
Ik word doodziek van alletwee die stelletjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, want dit kleffe gezever is niet om aan te horen.
das niet de 1e keer!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:48 schreef Dark het volgende:
Huub vindt het prettig dat hij zijn gereserveerdheid tegenover Lieke heeft laten varen, maar hij heeft nog steeds gevoelens voor Hedda. Dit komt bij Lieke hard aan.
Damn... ik ga morgen gelijk B&J inslaan... dan krijg ik vast wel ergens last vanquote:Op maandag 11 juni 2007 00:59 schreef Vandaag... het volgende:
Het Jaapdieet tegen de pijn in haar tieten
[afbeelding]
Hoezo vermomd? Ze zagen hem gelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:02 schreef Villalux het volgende:
brain staat vermomd af te luisteren
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:03 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Hoezo vermomd? Ze zagen hem gelijk.
waarom zou Mitch in vredesnaam bij haar gaan liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Er liep dus een rat buiten (een echte, niet Brian)
Melisa heeft gezegd dat Mitch binnen komt.
Natasja: Dan komt Mitch bij mij liggen, tegenover Amanda en Brian, dan maakt Mitch die relatie kapot omdat Amanda hem ook leuk vindt
Voor het script om amanda en Brian uit elkaar te krijgen. (haar eigen woorden, niet de mijne)quote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
waarom zou Mitch in vredesnaam bij haar gaan liggen![]()
Ze heeft toch niet permanent een vast bed? Heeft Eric toch ook niet?
Gaat niet lukken,quote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef Tazmaniac het volgende:
heej.. zijn die streams nergens gratis te volgen??
heb altijd via tv gevolgd dus vandaar deze n00bvraag..
pm anders maar ff
en ze valt NU alweer in haar gedrag als er een nieuwe bewoner komt .. dit zei ze ook gelijk luid jengelend toen Eric binnen kwamquote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja: Mitch is sowieso wel mijn vriendje....
damn.. dat zuigt!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef Tazmaniac het volgende:
heej.. zijn die streams nergens gratis te volgen??
heb altijd via tv gevolgd dus vandaar deze n00bvraag..
pm anders maar ff
Ohja, ik dacht even niet zo tactisch. Of ik ging er onbewust van uit dat Mitch zelfs niet voor het spel naast Natasia zou gaan liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor het script om amanda en Brian uit elkaar te krijgen. (haar eigen woorden, niet de mijne)
Ach, die vier euro kom je ook wel overheenquote:
Ze doet het met iedereen, bewoners, personeel, bezoek. Iedereen probeert ze in haar wereldje te trekken. Obsessief bezitterig. En als ze er geen zin in hebben hebben ze aan Natasia een eeuwige vijand.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
en ze valt NU alweer in haar gedrag als er een nieuwe bewoner komt .. dit zei ze ook gelijk luid jengelend toen Eric binnen kwam
Nee maar hier op FOK hebben ze het er ook wel over gehad, en nu kwam Melisa er mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:15 schreef Day het volgende:
Maar is het dan zeker dat Mitch erin komt?
bidden tot Godquote:Op maandag 11 juni 2007 01:13 schreef Vandaag... het volgende:
Wat doet Brian toch de hele tijd in de tuin??
Afgelopen donderdag (?) in het gesprek met Eric zei Mitch dat er binnenkort een 8e bewoner zou komen. Hij versprak zich daar duidelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee maar hier op FOK hebben ze het er ook wel over gehad, en nu kwam Melisa er mee.
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:21 schreef kybe het volgende:
Familie van Brian stiekem op bezoek!
[afbeelding]
ik zie z'n broer niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:21 schreef kybe het volgende:
Familie van Brian stiekem op bezoek!
[afbeelding]
hebbes, ik moest er even naar staren maar heb brian gevonden:quote:Op maandag 11 juni 2007 01:27 schreef kybe het volgende:
[..]
De rat zit tussen de groene en de wit verlichte bloempot in.
Thanksquote:Op maandag 11 juni 2007 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
hebbes, ik moest er even naar staren maar heb brian gevonden:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |