Precies en die gaat na een jaar echt niet weg hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Minimaal een jaar...
Maar het lijkt mij ook dat je, als je kind dan eindelijk wel een beetje gezond is, juist aanwezig wilt zijn.
Ach laten we wel wezen: Je ziet nu ook wel erg veel van Natasia, ik kan me voorstellen dat een andere moeder in die situatie ook wel eens vertelt dat het slopend was, alleen een ander kun je niet 24/7 volgenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een egoistische stinkhoer.
Ik ken moeders die ook jaren naar het ziekenhuis met hun kind hebben gelopen. Maar die hebben het er alleen maar over hoe blij ze zijn dat ze hun kind nog hebben.
Die hoor je niet over hoe zwaar hun het hebben gehad
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef noltje het volgende:
[afbeelding]
Milton Felter (ex dushi van Natasia).
Poepie Milton staat in het midden.
Mooi op tijd dusquote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaan naar bed. Dus zeg het zelf maar.
Ik heb haar eigenlijk alleen maar medelijden over zichzelf horen uitspreken, over de ziekte van dat knulletje.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach laten we wel wezen: Je ziet nu ook wel erg veel van Natasia, ik kan me voorstellen dat een andere moeder in die situatie ook wel eens vertelt dat het slopend was, alleen een ander kun je niet 24/7 volgen
Ik zal maar geen eerlijk oordeel geven want dat gaat me dan zeer waarschijnlijk (weer) een ban opleverenquote:
Dan zal ze wel weer willen neuken.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef kissa het volgende:
Ff wat anders: Amada doucht voor de tweede keer vandaag![]()
Saai dusquote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Associaties met Blijdorp en een bepaald zoogdier, zijn vanzelfsprekendquote:Op maandag 11 juni 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zal maar geen eerlijk oordeel geven want dat gaat me dan zeer waarschijnlijk (weer) een ban opleveren![]()
Het plaatje kwam van noltjequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef noltje het volgende:
[afbeelding]
Milton Felter (ex dushi van Natasia).
Poepie Milton staat in het midden.
Ze zijn er net uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
das echt een bad mf .. dont wanna mess with himquote:
Vrijdag geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Day het volgende:
Huub is benieuwd of Hedda komt.
Is zijn 6 maanden-feestje nou a.s. weekend?
Hedda hoeft maar met haar vingers te knippen, en ze heeft Huub weer terug.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Dark het volgende:
Huub is benieuwd of Hedda komt, maar hij denkt van niet.
Hij vindt het wel cool van Hedda dat die de aandacht niet opzoekt.
Ik vind het nu eerder een manwijf dan eerst, het staat echt totaal niet en ziet er uber nep uitquote:Op maandag 11 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Die extensions maken Lieke wel een stuk vrouwelijker.
Nu alleen nog een nieuwe styliste.
LOL!!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef Ning het volgende:
Erik mepte een mug dood maar raakte een verstopte stinkbom, die gelijk open is gegaan
Bartquote:Op maandag 11 juni 2007 00:45 schreef Dark het volgende:
Natas vraagt hoe Jaap aan de stinkbommen is gekomen, Jaap heeft ze van Brian gepikt en die heeft ze volgens Tas weer van................?
Precies, ze krijgt dezelfde tuttige kleding als Sil kreeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Die extensions maken Lieke wel een stuk vrouwelijker.
Nu alleen nog een nieuwe styliste.
Ze heeft sowieso de Sylvia rol... alleen met sexquote:Op maandag 11 juni 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, ze krijgt dezelfde tuttige kleding als Sil kreeg.
Andere stream nemen. Die kraakt niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:47 schreef webextreme.nl het volgende:
is huub z'n batterije van z'n zender op ofzo? kraakt zo..
Hij moet gewoon een pact met Jaap sluiten.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:48 schreef Vandaag... het volgende:
Huub moet gewoon wat kameraadschap hebben, mensen met wie hij kan lachen. Lieke maakt hem veel te introperspectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |