quote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft BAN t filmpje al gezien op Kingjaap.nl?
Ik vind m briljant
Ik had t al eerder gevraagd, maar volgens mij niet. Iig geen reactie op gekomen..quote:Op zondag 10 juni 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
Ohhh dat filmpje op de site van Jaap is echt superrrrrrrrrrrrrrrr. Heeft BAN hem al gezien ????
Jaap kon het filmpje wel zien, maar dan zonder geluid.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
[..]
Ik had t al eerder gevraagd, maar volgens mij niet. Iig geen reactie op gekomen..
Volgens mij welquote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Is Yaro nu ook van Milton ??? Ik snap het niet zo meer.
Maakt het uit, we snappen het. Tenminste ik snap hetquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
En toen ging ze met 'm naar het consultatiebureau en zei 'Luister eens, Jullie houden 'm maar ik kan er niks meer mee'.
Afijn z'n bio bleek vééél te hoog te zijn en ze wou ze ook sewen (hoe schrijf je dat??) aanklagen in het engels = to sew toch?
Dank je, had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap kon het filmpje wel zien, maar dan zonder geluid.
http://www.youtube.com/watch?v=GPb2parmaxg
Oke thxquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Yairo en Shajenne zijn van Milton.
De spitting image van hun vader, allebei.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Prik0 het volgende:
Yairo en Shajenne zijn van Milton.
To suequote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
En toen ging ze met 'm naar het consultatiebureau en zei 'Luister eens, Jullie houden 'm maar ik kan er niks meer mee'.
Afijn z'n bio bleek vééél te hoog te zijn en ze wou ze ook sewen (hoe schrijf je dat??) aanklagen in het engels = to sew toch?
to sue = aanklagenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
Ja ze is echt verschrikkelijk actief, die meid moet salarisverhoging krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef pullup het volgende:
Ik dacht dat Melissa lui was maar ze zit nu duidelijk te overwerken![]()
Ik heb Amanda er in ieder geval naar zien kijken, want ze vond het nog lullig van Jaap dat hij haar zo wegduwde. En vond dat hij daar afgingquote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
[..]
Ik had t al eerder gevraagd, maar volgens mij niet. Iig geen reactie op gekomen..
Yep, beide kinderen zijn van Milton.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Is Yaro nu ook van Milton ??? Ik snap het niet zo meer.
Dit was al gepostquote:
heremetijd...ik hou het niet bij hoor...jij kan sneltypen!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
N: Yaro was 6 weken oud toen hij in het ziekenhuis kwam en toen hij een half jaar was kwam hij er pas uit. Maar daarna begon het pas echt, hij kreeg elke keer een chronegitus ???? dat is een ontsteking aan de galblaas en toen kwam hij op de wachtlijst. Ze ging elke keer van huis naar Groningen met de taxi en naar Amsterdam. Toen zijn ze erachter gekomen dat zijn levertje ook vervangen moest worden. Hij werd steeds zwakker. Ze kreeg ruzie met de kinderarts, ze wil dat haar kind op de wachtlijst kwam. Ze heeft zelf contact opgenomen met Groningen, zelf alles gedaan.
Ja maar door het typen hoor ik de helft niet, me toetsen maken zo'n lawaai.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
heremetijd...ik hou het niet bij hoor...jij kan sneltypen!
Het is gewoon een egoistische stinkhoer.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:23 schreef kissa het volgende:
Heen en terug en vice versa van Groningen naar Amsterdam.
Wel begrijpelijk dat ze wat tijd voorzichzelf wouquote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
En dan GVD!!, zo'n kind een jaar alleen laten
Bizar inderdaad. Het is echt een pittig verhaal, hoe kun je zo'n kind dat dat heeft meegemaakt zo lang verlaten...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
Minimaal een jaar...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kissa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |