Hier onweert het.... ik hoop dat ik de ramen van m'n auto dicht gedaan hebquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
ik kijk even buiten, het is geen hagel maar enorme plensbui
shit, ik hoop dat de auto hoog genoeg staat
Tis hier hartstikke droog, maar vanmiddag mega bewolkt en koud hier. We gingen naar Kijkduin 20 km verderop en stralend mooi weer geen wolkje aan de lucht en warm pffffffffff. Lekker hele middag op terrasje gehangen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
ik kijk even buiten, het is geen hagel maar enorme plensbui
shit, ik hoop dat de auto hoog genoeg staat
WTF hoe bedoel u![]()
Ik hoop dan de auto van Avonne hoog staatquote:Op zondag 10 juni 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier onweert het.... ik hoop dat ik de ramen van m'n auto dicht gedaan heb
* is ff checken....
Fietsquote:
Ach... al staat het hier blank (gebeurt wel eens) dan maakt t nog weinig uit, ik hoef morgen niet wegquote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dan de auto van Avonne hoog staat
Ik ook nietquote:
Ik vind de bliksem altijd wel leuk gezicht oke leuk is verkeerd woord, maar mooi gezicht.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... al staat het hier blank (gebeurt wel eens) dan maakt t nog weinig uit, ik hoef morgen niet weg
Maar de ramen zaten dicht.. het onweer komt wel ernstig dichtbij trouwens, dus als het te erg wordt dan gooi ik de PC uit, want ik woon in zo'n straat waar de bliksem wel eens inslaat...
Gelukkig wel iedere keer in de straat zelf en niet in 1 van de huizen... maar onweer betekent hier nog wel eens sfeerverlichting
Nee das niet raar Ik kick op onweer... Blijf er voor opquote:Op zondag 10 juni 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind de bliksem altijd wel leuk gezicht oke leuk is verkeerd woord, maar mooi gezicht.![]()
Ik vind het ook prachtig om te zien, maar ik wil ff het risico niet nemen dat m'n PC een oplawaai krijgt als het idd weer eens 50 meter verderop inslaatquote:Op zondag 10 juni 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind de bliksem altijd wel leuk gezicht oke leuk is verkeerd woord, maar mooi gezicht.![]()
Oh vandaar vond het wel grappig...quote:Op zondag 10 juni 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
De parkeerplaatsen liggen lager dan woningen.
Ik heb één keer zo'n plensbui van een uur mee gemaakt, en toen hadden 5 auto's toch 10 cm water binnen.
Maar het is alweer over, dus het zal wel niet zo erg zijn.
Jemig, het huis trilde er van
Nog nooit meegemaakt.
Ik wacht geduldigquote:Op zondag 10 juni 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig om te zien, maar ik wil ff het risico niet nemen dat m'n PC een oplawaai krijgt als het idd weer eens 50 meter verderop inslaat
Enne het gaat al flink tekeer, is aardig dichtbij dus ik ga jullie even verlaten tot de bui overgewaaid is![]()
Ik ben vóór onweer.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef avonne het volgende:
Nou, toch even naar buiten gerend, tot mijn enkels in de plassen, maar de auto stond droog.
en toen kwam er weer bliksem dichtbij![]()
rennuh.....
Ik was vanmiddag in Kijkduin en daar was het echt strandweer, hier ook totaal nog geen onweer nu.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
Totaal niets van meegekregen hier in Den Haag.
Maar dat gebeurt wel vaker, op allerlei gebieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |