Zou goed kunnen ik heb ze gisteravond niet naar bed zien gaan..........quote:Op maandag 11 juni 2007 08:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom is het bed van Natasja leeg, ligt ze toch in de masturbeerroom?
Ja, ze slaapt met Eric in de MB. Japio had er niet zo'n zin in omdat het daar vol muggen zat. Eric zou die muggen wel wegjagen en begon driftig rond te meppen met een handdoek. Daarbij sloeg hij in de douche tegen een randje, waar Japio de stinkbommen had verstopt. De MB stonk verschrikkelijk en Eric/Natasia hebben zeker een uur gewacht voordat ze konden gaan slapen.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom is het bed van Natasja leeg, ligt ze toch in de masturbeerroom?
Waarom ontkracht de redactie deze paranoia niet terwijl Lieke wordt verteld dat er niet met haar eten wordt geknoeid? Sterker: met dit bericht onderschrijven ze de paranoia zo'n beetje.quote:Tien: 23:11 - "Ik eet niets meer van haar"
Natasia kruipt er vandaag vroeg in. De film laat ze voor wat het is en uitgerust met boek en al, duikt ze in bed. Melisa heeft ondertussen genoeg gekregen van George (Clooney red.) en houdt de diva nog even gezelschap. "Hoezo lijnzaad door het eten?", vraagt Melisa. "Die fles was voor mijn stoelgang", legt de diva uit. Carlos heeft die olie voor mij meegenomen dus dat gooide ze (Lieke red.) constant door het eten heen. Dus het is klaar", zegt de diva. "Ik eet niets meer van haar!"
en exploireert de watervallen van Victoriaquote:Op maandag 11 juni 2007 08:55 schreef DrsH het volgende:
Natasja is bij Eric zij zijn een nieuwe face sittings act aan het uitproberen Eric in een gapende Grand Canyon
alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Heb net bijgelezen bij VOL en kwam daar dit bericht tegen:
[..]
Waarom ontkracht de redactie deze paranoia niet terwijl Lieke wordt verteld dat er niet met haar eten wordt geknoeid? Sterker: met dit bericht onderschrijven ze de paranoia zo'n beetje.
Ok, tyquote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze slaapt met Eric in de MB. Japio had er niet zo'n zin in omdat het daar vol muggen zat. Eric zou die muggen wel wegjagen en begon driftig rond te meppen met een handdoek. Daarbij sloeg hij in de douche tegen een randje, waar Japio de stinkbommen had verstopt. De MB stonk verschrikkelijk en Eric/Natasia hebben zeker een uur gewacht voordat ze konden gaan slapen.
strakke actie die ik node heb moeten missenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze slaapt met Eric in de MB. Japio had er niet zo'n zin in omdat het daar vol muggen zat. Eric zou die muggen wel wegjagen en begon driftig rond te meppen met een handdoek. Daarbij sloeg hij in de douche tegen een randje, waar Japio de stinkbommen had verstopt. De MB stonk verschrikkelijk en Eric/Natasia hebben zeker een uur gewacht voordat ze konden gaan slapen.
Scripting misschien, leuk voor de verhaallijn? How low can you go.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Heb net bijgelezen bij VOL en kwam daar dit bericht tegen:
[..]
Waarom ontkracht de redactie deze paranoia niet terwijl Lieke wordt verteld dat er niet met haar eten wordt geknoeid? Sterker: met dit bericht onderschrijven ze de paranoia zo'n beetje.
In het eten spugende mensen zijn natuurlijk niet leuk. Zeker als het de kindjes van God en consorten betreft die dat doen. Dan maar insinueren dat Lieke Lijnzaad met het eten knoeit.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:01 schreef beequeen het volgende:
Scripting misschien, leuk voor de verhaallijn? How low can you go.
Wat een onzin. Bwennie heeft een goeie stem, en draai zelf eens zo'n filmpje in elkaar. Chapeau voor Bwennie.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:07 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Vond er niets aan![]()
Zo'n 2de album waar ze probeert te draaien op haar 1ste succes.
prettige stem die vrouw..........rake teksten ookquote:Op maandag 11 juni 2007 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bwennie heeft een goeie stem, en draai zelf eens zo'n filmpje in elkaar. Chapeau voor Bwennie.
I don't like monday.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het eten spugende mensen zijn natuurlijk niet leuk. Zeker als het de kindjes van God en consorten betreft die dat doen. Dan maar insinueren dat Lieke Lijnzaad met het eten knoeit.
How low can you indeed go.
Maandagochtendhumeurtje![]()
Ze had het over een ouwe taart idd, maar het raakt haar niet, zegt ze.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
Heeft Palma Huub al aangesproken op zijn log ?
ja kan de tekens vergroten...........quote:Op maandag 11 juni 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
Die foto van Jaap op de log vanHuub jezus wat een ukkie pielemuisje heeft ie.
BQ ik heb speciaal voor jou Natasia en Melissa nog gevolgd gisteravond.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze had het over een ouwe taart idd, maar het raakt haar niet, zegt ze.
Ik heb het gelezen, mijn dank is groot.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
[..]
BQ ik heb speciaal voor jou Natasia en Melissa nog gevolgd gisteravond.![]()
Moet van de Febo hehquote:Op maandag 11 juni 2007 09:19 schreef ericahysterica het volgende:
dellie heeft weer blaasontsteking het gaat nl van hieruit naar daar (van anaal naar vaginaal).
Herma weet wel kruiden en biedt aan deze voor dellie te halen. Het plezieren van WF gaat boven haar eigen gezondheid
Denk het toch van niet, ze lust er wel pap van.quote:
Help me ff, waar is 'WF' de afkoring van ?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:19 schreef ericahysterica het volgende:
dellie heeft weer blaasontsteking het gaat nl van hieruit naar daar (van anaal naar vaginaal).
Herma weet wel kruiden en biedt aan deze voor dellie te halen. Het plezieren van WF gaat boven haar eigen gezondheid
True... nadat ze veel gezopen heeft wel ja.....quote:Op maandag 11 juni 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk het toch van niet, ze lust er wel pap van.
een workshop Hygiene en sex zou geen overbodige luxe zijn veronderstel ikquote:Op maandag 11 juni 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk het toch van niet, ze lust er wel pap van.
Ik denk een typo, WB dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Help me ff, waar is 'WF' de afkoring van ?
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Als het goed is , kunnen we vanmiddag weer genieten van de heerlijke commentaren van Disana.![]()
yvonne(Administrator) - zaterdag 9 juni 2007 @ 12:38
Disana, 48 uur, ingaan tegen moderatie.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Als het goed is , kunnen we vanmiddag weer genieten van de heerlijke commentaren van Disana.![]()
yvonne(Administrator) - zaterdag 9 juni 2007 @ 12:38
Disana, 48 uur, ingaan tegen moderatie.
de correctie heeft inmiddels plaatsgevonden, ik heb pas een cursus typo gehadquote:
Zeker niet. Hoe vaak heeft ze al een blaasontsteking oid gehad in de kooi omdat ze anale en vaginale seks in een sessie afwisselt? Dat Brian zijn verantwoordelijkheid daar ook niet in neemt is ook weer zo des Brians.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef ericahysterica het volgende:
een workshop Hygiene en sex zou geen overbodige luxe zijn veronderstel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |