quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef beequeen het volgende:
Hond uitlaten, laterzzzzzzzzzz.
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Amanda dat nog gaat betwisten met de dokter.....
We hebben het vaker gedaan, dus is dat eht niet....
maar erg triest dat Amanda zo slecht voorgelicht is.....
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Liess het volgende:
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.
Als nooit iemand het mij verteld had, dan had ik het niet geweten, ik vind dit niet iets van 'gezond verstand', meer iets van 'onwetendheid'...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.
Welke moeder vertelt je dat wel ?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.
Mijn moeder heeft mij idd een hoop verteld over 'Sex' , ik heb altijd een goede voorlichting gehad. (van beide ouders btw)quote:
De moeder van Eric gelukkig heeft die geen vaginaquote:
Hoeveel minuten heeft die Melissa gewerkt, gisteren?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:53 schreef petraa het volgende:
H: VAnwaar de vorige keer alle commentaar op Mitch en nu het volledig ontbreken van het commentaar op Melissa.
P: Dat maak jij ervan.
Huub zegt dat ze gisteren op kwart over 10 bij Natasia is gaan liggen, dus tel maar uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft die Melissa gewerkt, gisteren?
Volgens mij heeft ze alleen gekookt, en dat was het.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zegt dat ze gisteren op kwart over 10 bij Natasia is gaan liggen, dus tel maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |