een paar liter water per dag en flink doorspoelen en een zuur milieu in de blaas kunnen wel degelijk de boel verhelpenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef Darna het volgende:
Cranberry helpt een blaasontsteking voorkomen, maar als je er al een hebt helpt alleen antibiotica.
dan kan ze wel een abonnement op de huisarts nemenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:32 schreef Darna het volgende:
Wanneer naar de huisarts?
Een blaasontsteking is een vervelende en pijnlijke kwaal. Over het algemeen is een blaasontsteking goed te behandelen. Omdat een blaasontsteking zich kan uitbreiden naar andere organen, is het wel echt nodig om ermee naar de huisarts te gaan. Hij zal aan de hand van de klachten een onderzoek instellen en eventueel medicatie voorschrijven.
Bron: gezondheidsplein.nl
Ik zou niet zelf gaan rommelen, zeker niet omdat ze er zo vaak last van heeft
Als ze nou eens begon met plassen en douchen na de sex...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan kan ze wel een abonnement op de huisarts nemen![]()
of eerst vaginaal en dan pas annaalquote:Op maandag 11 juni 2007 09:35 schreef Darna het volgende:
[..]
Als ze nou eens begon met plassen en douchen na de sex...
Je kunt ook plassen tijdens de sex dan hoef je na afloop alleen nog maar te douchenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of eerst vaginaal en dan pas annaal![]()
Dat dus. En dan niet weer terug naar vaginaal.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
of eerst vaginaal en dan pas annaal![]()
ja dat hebben we nog niet gehad in DGK plassexquote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef DrsH het volgende:
[..]
Je kunt ook plassen tijdens de sex dan hoef je na afloop alleen nog maar te douchen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Too much info.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. En dan niet weer terug naar vaginaal.
Sorryquote:
Ik gok dat ie dat juist niet doet? En troosten waarmee? Met de blaasontsteking?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef ericahysterica het volgende:
fijn dat WF zijn neukertje troost
Klopt... En Thee met Citroensap erin helpt tegen de pijn. (3 koppen en de pijn is weg, wat niet inhoudt dat de ontsteking ook weg is.... voor t geval dat mensen denken dat ik een Amanda ben)quote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef Darna het volgende:
Cranberry helpt een blaasontsteking voorkomen, maar als je er al een hebt helpt alleen antibiotica.
Nee hoor dat denken we niet!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt... En Thee met Citroensap erin helpt tegen de pijn. (3 koppen en de pijn is weg, wat niet inhoudt dat de ontsteking ook weg is.... voor t geval dat mensen denken dat ik een Amanda ben)
En je schreef nog wel "..... ik heb pas een cursus typo gehad"quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef ericahysterica het volgende:
fijn dat WF zijn neukertje troost
Ik denk dat de dokter dat wel gaat doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef Liess het volgende:
Is er niemand die haar dat kan vertellen btw? Dat anaal + vaginale sex niet zomaar afgewisseld moet worden ..
Zou ze dat wel aan de dokter durven te vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat de dokter zegt dat BRRR maar een tijdje bij Eric moet gaan slapen immers een ANUS is een ANUS![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik heb steeds wifefucker in mijn hoofdquote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je schreef nog wel "..... ik heb pas een cursus typo gehad"
We hebben het hier over schaamteloze Amanda, hè.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef Darna het volgende:
Zou ze dat wel aan de dokter durven te vertellen?
Nou dat hoop ik! Zovaak blaasontsteking is gewoon niet goed (heb er zelf ook heel vaak last van, en nee niet door de anale sex) ... Hoop dat ze Amanda ook wijs kunnen maken dat het niet goed is, want straks houd ze er wat van over. (En dan niet eens een uitgelubberde anus)quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de dokter dat wel gaat doen.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef beequeen het volgende:
Hond uitlaten, laterzzzzzzzzzz.
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Amanda dat nog gaat betwisten met de dokter.....
We hebben het vaker gedaan, dus is dat eht niet....
maar erg triest dat Amanda zo slecht voorgelicht is.....
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Liess het volgende:
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.
Als nooit iemand het mij verteld had, dan had ik het niet geweten, ik vind dit niet iets van 'gezond verstand', meer iets van 'onwetendheid'...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wou iets schrijven met 'gezond verstand', maar toen bedacht ik me dat het Amanda is.
Welke moeder vertelt je dat wel ?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja als er nooit een moeder is die je dat kan vertellen.
Mijn moeder heeft mij idd een hoop verteld over 'Sex' , ik heb altijd een goede voorlichting gehad. (van beide ouders btw)quote:
De moeder van Eric gelukkig heeft die geen vaginaquote:
Hoeveel minuten heeft die Melissa gewerkt, gisteren?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:53 schreef petraa het volgende:
H: VAnwaar de vorige keer alle commentaar op Mitch en nu het volledig ontbreken van het commentaar op Melissa.
P: Dat maak jij ervan.
Huub zegt dat ze gisteren op kwart over 10 bij Natasia is gaan liggen, dus tel maar uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft die Melissa gewerkt, gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |