scherp trouwens!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Vol?
Ik ben trots op jullie!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:16 schreef Kuukske het volgende:
Geen bier. Wat goed van mezelf. En JD.
nee, maar mijn hyundai was toen in 1992 state of the art.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
OA is trots op ons. Nu kan ik vredig slapen vanavond.
en met wat voor reden geen bier? moeten jullie je huisje niet vieren danquote:Opvrijdag 8 juni 2007 22:16schreef Kuukske het volgende:
Geen bier. Wat goed van mezelf. En JD.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens..
Niet uit, niet naar bed, maar wel van internet af...:Y
A demain!:7
Doei OAtjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens..
Niet uit, niet naar bed, maar wel van internet af...![]()
A demain!![]()
Ik heb een betere TT bedacht.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Echt, die reclames voor internetdating. Dat DOE je toch niet.
lol, ja zo'n mengeling van moet ik nou lachen omdat het zo lachwekkend is, of stiekem huilen omdat het te triest voor woorden is... en uiteindelijk is het van beiden niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Meestal kijk ik:')zo.
Dank je. En welkomquote:
Hai!quote:
Ja, wie doet dan nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Echt, die reclames voor internetdating. Dat DOE je toch niet.
Hi Sanderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Het is weer tijd voor koffie.![]()
![]()
Hi CGMquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
hey iedereen nog steeds koffie om 1 uur sochtends ?
moeten hier niet eigenlijk mensen gaan slapen ?
of is de koffie gewoon niet uitgewerkt?
oh ja iedereen de groeten ik moet me voornemen wat vaker langs te komen op dit forum
als iemand me mist gewoon pmmen
Afz CMG
Kuukske - vrijdag 8 juni 2007 @ 23:18
Bier. Jummie.
en dan net zeggen dat je geen bier namomfg......
nou jagoed idee van je kuukske
![]()
1 = Ja nog steeds koffie om 1 uur s'nachts, zomteen neem ik er nog één.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
hey iedereen nog steeds koffie om 1 uur sochtends ?
moeten hier niet eigenlijk mensen gaan slapen ?
of is de koffie gewoon niet uitgewerkt?
oh ja iedereen de groeten ik moet me voornemen wat vaker langs te komen op dit forum
als iemand me mist gewoon pmmen
Afz CMG
Kuukske - vrijdag 8 juni 2007 @ 23:18
Bier. Jummie.
en dan net zeggen dat je geen bier namomfg......
nou jagoed idee van je kuukske
![]()
iets vertelt mij dat jij de nacht elders hebt gespendeerd, al dan niet slapend...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
agree.
Sterker nog, ik kom nu pas net thuis
Nuchter, dat wel
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:54 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 08 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 234 Kuukske
008. 166 OA
009. 163 juon_jacket1
020. 136 eer-ik
025. 124 MPG
027. 119 BrandX
032. 104 Papierversnipperaar
041. 094 Muck
063. 071 boem-dikkie
095. 058 Pheno
127. 049 Frutsel
169. 041 Lenny_Leonard
Ik had een langzame start met veel onzin (werk) om me af te leiden, maar ik heb dat goed weten te maken door laat naar bed te gaan. Mooi gemiddelde.quote:
Schande, ik heb presentaties gehad!quote:
mcd is geen kloon btwquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had een langzame start met veel onzin (werk) om me af te leiden, maar ik heb dat goed weten te maken door laat naar bed te gaan. Mooi gemiddelde.
* schouderklopje aan zichzelf geeft
Goeiemorgen leuters!![]()
![]()
Het kan zijn dat ik zo weer ga slapen
Goeiemorgenquote:
Dankquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Dus McD heeft gewoon een irritant kut-karakter, hij is 6x zo erg als jij![]()
Dat irritante kut-karakter bedoelde ik natuurlijk op een lieve positieve manierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:58 schreef OA het volgende:
Houden we het wel gezellig zo op de vroege ochtend?![]()
Hoi papiertje en ph. :w
nee kan niet zo snel (das algemeen bekend toch?)quote:
Om de zoveel tijd doe ik een poging...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedoelde dat je een nieuwe was in de KSC.
Doordrinken trouwens!
Wat? hoe hoe.. noujah. als je 4, 6 of 8 de zelfde hebt kan ik ook moeilijk kiezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zit iets in, teveel spam ook de laatste tijd in de KSC. Goed topic trouwens, heb alleen zelf geen vaste mok.
Pak altijd gewoon de voorste uit de kast, t gaat om de inhoud..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:47 schreef kless het volgende:
[..]
Wat? hoe hoe.. noujah. als je 4, 6 of 8 de zelfde hebt kan ik ook moeilijk kiezen.
toch wel?quote:
Opzich tuinbedje/stoel/jhangmat klaar zetten en dan buiten verder slapen is nieteens zo raarquote:
quote:
Hoi klessquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef kless het volgende:
[..]
Opzich tuinbedje/stoel/jhangmat klaar zetten en dan buiten verder slapen is nieteens zo raar
Hoi!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi kless![]()
(en Paaskonijn
![]()
)
Dat klinkt goed, maar ik moet ook nog boodschappen doen. Iig eerst koffie zetten.
OP de trampoline slapen is ook wel rlx (niet met dit weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef kless het volgende:
[..]
Opzich tuinbedje/stoel/jhangmat klaar zetten en dan buiten verder slapen is nieteens zo raar
Ik zou je best raar aankijken als je hier buiten in een hangmat lag..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef kless het volgende:
[..]
Surpise!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou je best raar aankijken als je hier buiten in een hangmat lag..
Als je de tuinslang er op legt en die langzaam koud water er op laat en dan lekker je warme koffie....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OP de trampoline slapen is ook wel rlx (niet met dit weer
Goedenachtquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
knijntje...![]()
![]()
![]()
...das lang geleden...
!!
ja hier alles prima super geweldig...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Zit niet elke dag op het forum.
En zoek dit topic nooit speciaal op
maar ls ik hem tegenkom hop ik wel even langs
Alles yoef?
Niet super. Moet vandaag pw's leren voor maandag want morgen hebben we familiereüniequote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja hier alles prima super geweldig...![]()
!!!...met jou ook...??? moet je niet van het mooie weer genieten....
![]()
oeh....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef OA het volgende:
Ik zit momenteel aan de hazelnoot senseo van AH..
Best te pruimen!!![]()
Mensen met een levenquote:
JJ!!!!!!!!!!!quote:
Je zal er maar bij horen....quote:
vandaag..boodschappenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
JJ!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Wat doe jij zoal vandaag?
En schijnt de zon daar?
Hier is het maar een troosteloze bende.... grijze lucht, van tijd tot tijd regen...![]()
Hé, jij bent onlangs nog naar 300 geweest in de bios...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vandaag..boodschappen..poetsen..
![]()
...koken..
![]()
...Fokken...
..vanavond lekker filmpje kijken (300)...
![]()
..tja van alles..
hier omweert het...eindelijk!!!!!![]()
![]()
![]()
nee..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, jij bent onlangs nog naar 300 geweest in de bios...![]()
En dan nu wéér kijken....![]()
Vandaag ook boodschappen gedaan... naar de dierenwinkel geweest, heerlijk geluncht in de stad en nog wat kleding gekocht.![]()
Kan er geen vriendin mee, of je dochter, de buurvrouw, papier??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee....twas wel de bedoeling maar hij is voor onder de 16 verboden dus we (mijn zoon en ik) konden niet naar binnen, weet je nog?? Dus ja, vanaaf maar kijken...
![]()
..awel in mijn eentje maar ach...
![]()
alle 4 de opties zijn niet van toepassing....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
Kan er geen vriendin mee, of je dochter, de buurvrouw, papier??![]()
Ah.. ja.. dat is wel waar!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alle 4 de opties zijn niet van toepassing.......maar een avond in mijn eentje vind ik zeker niet erg...
..geen gezeik aan je kop....
![]()
![]()
zal zekers lukken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ah.. ja.. dat is wel waar!![]()
iig wens ik je bij deze alvast veel plezier, mocht ik het vergeten! [afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zal zekers lukken.....jij plannen vanaaf....????
![]()
och ja das waar ook...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
We zouden eigenlijk gaan fietsen, zoals ik had verteld....
Maar dat was uiteraard wel afhankelijk van het weer...dus we hebben niets gepland... Lekker vanaaf thuis op de bank hangen en een boekje lezen of wat tv kijken... of....
![]()
playertquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekker makkelijk op zaterdagavond.....een man naar mijn hart...
![]()
![]()
We zouden vandaag naar de camping fietsen, waar m'n ouders in het weekend staan en dan zouden we morgen terugfietsen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
och ja das waar ook......oww minder dus...
..dus morgen ook geen plannen of kijken jullie morgen eerst aan...
![]()
Eigenlijk wilde ik eerst nasi maken, maar ik kon niets bedenken om daarbij te eten....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekker makkelijk op zaterdagavond.....een man naar mijn hart...
![]()
![]()
oww....ja...mmm..minder....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
We zouden vandaag naar de camping fietsen, waar m'n ouders in het weekend staan en dan zouden we morgen terugfietsen...
Dus wat we morgen gaan doen...![]()
Italiaanse gehakt-ballen met mais-pannenkoeken en tomaten salade met mozzarela....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik eerst nasi maken, maar ik kon niets bedenken om daarbij te eten....
Mozzarella en alle andere vormen van kaas...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Italiaanse gehakt-ballen met mais-pannenkoeken en tomaten salade met mozzarela....![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Mozzarella en alle andere vormen van kaas...ja na ja...ieder zijn smaak he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[/spoiler]
ja na ja...ieder zijn smaak he...![]()
On-mo-ge-lijk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Oh... euh... niet zo best dan...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeh...kreeg net te horen dat mijn stiefvader is overleden...![]()
nee klopt, maar ja het blijft toch de man van je moeder he...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
Oh... euh... niet zo best dan...
Je had daar tocg geen contact meer mee?
Zeker wel !!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttssss.......jij weet gewoon niet wat lekker is..
![]()
![]()
hum...ja...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker wel !!!!!!!![]()
Keiharde geile neu babi pangang, met nasi![]()
Ja, dat wel...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee klopt, maar ja het blijft toch de man van je moeder he...![]()
zekers, maar dat gaat wss zeer kort gebeuren. Toen ik mail kreeg dacht ik ff dat het over mijn vader ging...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
Minder 'erg' dan je eigen vader wellicht?!
Heb je daar nog wel contact mee dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers, maar dat gaat wss zeer kort gebeuren. Toen ik mail kreeg dacht ik ff dat het over mijn vader ging.....niet dus..
![]()
nah...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je daar nog wel contact mee dan?
En dat dat dan ook per mail moet gaan...![]()
Goedenacht wederomquote:
'middagquote:
crossie...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef crossover het volgende:
[..]
'middag
Net klaar met werken, even langs de supermarkt voor een ontbijtje voor maandagmorgen
ik krijg ontbijt op bed?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef crossover het volgende:
[..]
'middag
Net klaar met werken, even langs de supermarkt voor een ontbijtje voor maandagmorgen
Als het goed is blijft ze weer slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
crossie...![]()
..oeh klinkt goed...
..vertel!!!!!
![]()
Not you ::6quote:
Oeh oeh misschien zie ik haar dan langsfietsen of lopen of rijden of wat dan ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Als het goed is blijft ze weer slapenMaar dan moet ik wel even de repetitie verzetten naar de middag.
Ik zal voor je duimenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oeh oeh misschien zie ik haar dan langsfietsen of lopen of rijden of wat dan ook![]()
quote:
ik jou ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...Houniet...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb je zo gemist...![]()
ben je nu weer helemaal terug of verlaat je ons zometeen weer...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik jou ook![]()
en die andere ook natuurlijk
A winning combination!quote:
Hoiquote:
nee ik ben weer helemaal terugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben je nu weer helemaal terug of verlaat je ons zometeen weer...![]()
![]()
Nee, ga oppassen bij mijn buren.quote:
quote:
quote:
quote:
ik heb niet geslapen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
iets vertelt mij dat jij de nacht elders hebt gespendeerd, al dan niet slapend...![]()
Goedemorgen trouwens koffieleutjes!!![]()
Wakker worden met honger is echt kut..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb niet geslapen.
Wel de nacht elders gespendeerd 14.gif
ben nu zo'n 30 uur wakker
Ik skip het diner ook, heb de hele dag nog niks op en ga zo gewoon pitten
Ben knettermoe en ik moet vanavond ook weer fit zijn
Mijn kat op de scanner, wat doe jequote:
Ik heb die scan gemaaktquote:
ja, maar ik heb de hele dag al honger, en ik heb vanochtend een kleine 3 kwartier over een wit bolletje met pindakaas gedaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Wakker worden met honger is echt kut..
heyyy....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef kless het volgende:
Zo, nu weer afterdinner koffie (+ glas water)
Ik kook altijd lekker!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyy....![]()
![]()
...heeft het wel gesmaakt????
![]()
![]()
Liefde geeft je vleugels....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef eer-ik het volgende:
ik werd net bruut ontwaakt omdat ik moest eten, denk dat ik nu maar verder ga pitten
cgm...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie avond iedereen ^_^ lieverds![]()
vandaag : grasgemaaid , vrienden langs geweest
en Cube gekeken :| enge film.
hoe is het met iedeeeen??
Hierbij wil ik even de attente persoon bedanken die me een PMmetje heeft gestuurd om terug te komen![]()
in Groningen is het redelijk droog gebleven , ( wacht nog steeds op de regen )
tis te drukkend weer. heerlijke dag gehad, alleen te warm .
hele dag in zwarte korte broek rondgelopen + finntrol zwart tshirt korte mouwen en sandalen ^_^
mp3 speler op en mensen kijken me echt soms raar aan een witte fiets een meisjes fiets.
en dan mij er op zien fietsen. met zwarte outfit.
Vraag me echt af of sommige mensen niet iets aan hun ogen hebben.
Ben ik weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cgm...![]()
![]()
..stranger...
...Cube is echt een vette film...
![]()
![]()
ja ik moet de andere 2 nog zien cube zero en nog 1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cgm...![]()
![]()
..stranger...
...Cube is echt een vette film...
![]()
![]()
Ze smelten de paashaasquote:
Hoiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze smelten de paashaas![]()
![]()
Heide roosjes.
* zwaai neurose * dag konijntje
![]()
leren moet , tas inpakken kan morgen ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi
Maar moet weer weg
Leren, tas in pakken, oppassen![]()
Wellicht vind je deze post tzt weer terug.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb niet geslapen.
Wel de nacht elders gespendeerd 14.gif
ben nu zo'n 30 uur wakker
Ik skip het diner ook, heb de hele dag nog niks op en ga zo gewoon pitten
Ben knettermoe en ik moet vanavond ook weer fit zijn
We hebben onlangs een nieuwe regelmatige bezoeker toegevoegd aan de OP.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Btw ben al weer uit de frontpage gegooid( mijn UI )
niemand let daarop
![]()
pfft... ik ben in de top 20 van posters en ik ben niet eens een regelmatige bezoekerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:25 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben onlangs een nieuwe regelmatige bezoeker toegevoegd aan de OP.![]()
Aangezien we geen nieuwe regel met UI's wilden creëren, waar dan maar één UI te vinden is, moest er een UI verdwijnen... Daarbij is gekeken naar welke figuren er niet zo regelmatig komen en toen ben jij er ws uitgeflikkerd...![]()
Als je weer terug wilt moet je het gewoon zeggen en dan vliegt er een ander persoon uit!![]()
Maandag sta jij weer in de OP!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft... ik ben in de top 20 van posters en ik ben niet eens een regelmatige bezoeker![]()
* rommel rommel op de achtergrond * heerlijk die bliksem
Groningen, hoogezandquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:35 schreef OA het volgende:
[..]
Maandag sta jij weer in de OP!!![]()
Waar woon jij?
Hier is het 'gewoon' bewolkt en niet meer!![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie tijd?
ik ben bezig met mijn 9e bakkie van vandaag and stil going strong.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed idee![]()
waarom heeft niemand geteld hoeveel koffie iedereen gehaald heeftdat zou pas de grootste koffie leut eruithalen
Alle koffiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed idee![]()
waarom heeft niemand geteld hoeveel koffie iedereen gehaald heeftdat zou pas de grootste koffie leut eruithalen
ik met mijn 1equote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben bezig met mijn 9e bakkie van vandaag and stil going strong.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke bij de 1e halve literquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben bij de 5e, maar het zijn wel halve liters whehehe
Bij nader inzien geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef crossover het volgende:
Pauzeeeeeeee!!!!!!!!!
Zal ik gewoon een grote bak koffie maken.. ja, dat ga ik doenff koffie zetten, even fokken en dan weer leren
das de spirit en nu die koffie halenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij nader inzien geen zin om op te staan
weet niet 23,90 of zo is max bedragquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil ook een taartje.
als het op de context van witten valt dat ik ken nee dank jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als het gezelschap mijn kamer kan witten is het een deal
koffie heeft absoluut geen invloed op mij....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik met mijn 1e
BAN op koffie : mijn PA >.< die word er stront Irritant van.![]()
^_^ ach jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die andere betekenis van witten komt me niet bekend voor. Ik dacht gewoon aan iets met een kwast en een ladder.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
wat is nijmegen toch een mooie stadwat een vrouwen op die school daar
Ik ben in Nijmegen geboren, zal de reden wel zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
wat is nijmegen toch een mooie stadwat een vrouwen op die school daar
Zoiets heet doorgaans een verslaving...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie heeft absoluut geen invloed op mij......het enige nadeel: hoe meer ik drink hoe meer ik wil....
![]()
mijn moeder zat in nijmegen op scholol , maar helaas soms moet ik zeggen schoonheid komt en soms GAAT het met de jaren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef Houniet het volgende:
potjandorie was er op de Hogeschool vd weekik keek mijn ogen uit
het is waar wat men zegt
Indah.. long tome no see!!quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 03:39 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 09 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 337 Paaskonijn![]()
005. 171 Sebasser
031. 085 Papierversnipperaar
072. 060 Lenny_Leonard
106. 049 juon_jacket1
181. 032 OA
239. 025 vdvorst
ja, van Fok iig.. veel te druk met andere dingen. Maar goed, dat heb je wel eens natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Indah.. long tome no see!!![]()
Ben je er even tussenuit geweest?![]()
Blijkbaar heeft deze geluksvogelkonijn de dans weten te ontspringen...quote:Op zondag 10 juni 2007 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
paaskonijn? Die is toch al geslacht dit jaar?
Andere dingen zijn ook vaak veel belangrijker!quote:Op zondag 10 juni 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, van Fok iig.. veel te druk met andere dingen. Maar goed, dat heb je wel eens natuurlijk.
Kerst komt er aan hequote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft deze geluksvogelkonijn de dans weten te ontspringen...![]()
[..]
haha.. das dan toch positief, of niet?quote:Andere dingen zijn ook vaak veel belangrijker!![]()
Het viel iig wel op dat je er niet was!![]()
jep.. nog maar een maandje of 6,5...quote:
Dat is heel positief!quote:[..]
haha.. das dan toch positief, of niet?
Mogge Cross!quote:
indahquote:
Ga je mee spammen?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, doen jullie nu al 3 dagen met dit topic?
Ik las dat indonesie op 3 staat van de meest CO2 uitstotende landenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, toch geen motortocht gemaakt. Te mooi weer, dus te felle zon voor mooie foto's en zo. Dus dat komt nog een andere keer.
goed bezig, ik ook nietquote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen kater! Hulde aan deze zondag!
moge kuuk, erg hequote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Een leven (en vandaag even werken)quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja duh! Het is weekend.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
schandelijk idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat van die CO2 is alweer een paar maandjes oud voor zover ik weetquote:Op zondag 10 juni 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik las dat indonesie op 3 staat van de meest CO2 uitstotende landen
Maar je maakt altijd fotos' tijdens motortochten?
je hebt het dus nog nietquote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Nu hebben we een beter Beter Bed dat over 3,5 week geleverd wordt.
ik heb gisteravond (vrijdag op zaterdag) de hele avond met d'r zitten ouwehoeren.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet veel gedronken bierik?Hoe is het met je chick afgelopen?
Nee, maar de mevrouw daar zei dat 3 maanden wachten op een bed bij hun nog nooit was voorgekomen. Dus ik ga er maar vanuit dat het er wel is over een ruime maand.quote:
Foto's maken is goedquote:Op zondag 10 juni 2007 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat van die CO2 is alweer een paar maandjes oud voor zover ik weet
Ik maak vaak foto's ja, lekker een dagje rustig aan dingen bekijken en foto's maken inderdaad.
dat is dan wel kutquote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. oké. Gisteren het IKEA bed gecancelled. Het was weer uitgesteld.
dat zou ik ook zeggen, anders zou ik niets verkopen. haha.. maar ik hoop dat het goed gaat natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, maar de mevrouw daar zei dat 3 maanden wachten op een bed bij hun nog nooit was voorgekomen. Dus ik ga er maar vanuit dat het er wel is over een ruime maand.
Feestbeestquote:Op zondag 10 juni 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
ik heb gisteravond (vrijdag op zaterdag) de hele avond met d'r zitten ouwehoeren.
Tot 07:00, dus niet geslapen, ben meteen door naar werk gegaan.
Werk ging kut, toen ik thuiskwam ging zij naar haar werk toe, toen ging ik uit, zonder gegeten en geslapen te hebben (nou ja, 2 uurtjes gepakt rond 18:00) tot 06:00 vanochtend, vanwege de lege maag niet enorm veel gedronken dus, en nu is zij weer aan het werk, en verder effe kijken of we vanavond nog wat kunnen gaan doen
Mja, zij richten zich enkel op bedden. IKEA heeft nog veul meer zooi.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zou ik ook zeggen, anders zou ik niets verkopen. haha.. maar ik hoop dat het goed gaat natuurlijk.
vakantie hequote:
dat kan zeker, maar ik kom vaak op plekjes waar ik niet vaak kom, als ik er nog ooit kom, vandaar dus de foto's.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Foto's maken is goed
Maar je kunt toch ook een motorritje maken zonder foto's te maken?
Een J gerookt? Een Jaling? Een JuonJacket?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
vakantie he
Diezelfde avond trouwens na 3 bier gestopt, voelde me echt kut (had stiekem ook een J gerookt), dus eigenlijk de hele avond nuchter gebleven, wat me uitermate goed bevallen is eigenlijk.
Maar ik had dan ook goed gezelschap![]()
Malm. Middenbruin. 1.80 x 2.20.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welk bed wilde je van Ikea?
Ja, dat heb ik gemerkt, zelfs in Kuala Lumpur verkopen ze dezelfde Billy-kastenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, zij richten zich enkel op bedden. IKEA heeft nog veul meer zooi.
Bedden moet je toch gewoon direct hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, zij richten zich enkel op bedden. IKEA heeft nog veul meer zooi.
Die heb ik gelukkig al, en daar is niets mis meequote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, dat heb ik gemerkt, zelfs in Kuala Lumpur verkopen ze dezelfde Billy-kasten
matigquote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een J gerookt? Een Jaling? Een [/b]JuonJacket?[/b]
Ja wij zitten met de lengte van JD. Hij is te lang voor een bed van 2.00 meter.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
Bedden moet je toch gewoon direct hebben
Tot nu toe heb ik nog elke keer direct het bed meegenomen wat ik wilde hebben.
een jointquote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een J gerookt? Een Jaling? Een JuonJacket?
Zondag hm.quote:
Even googlen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als ze die niet hebben, pak dan gewoon de morkedal..![]()
Een stoffen (??) bed. Nah.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Even googlen.
ja, van direct meenemen ben ik ook een grote voorstanderquote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bedden moet je toch gewoon direct hebben
Tot nu toe heb ik nog elke keer direct het bed meegenomen wat ik wilde hebben.
Het is wel gewoon hout maar er zit een soort van kussen op, zwaar relax om er tegen te zitten om tv te kijken ofzo..quote:
Leg wel een stapel kussens in m'n rug.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is wel gewoon hout maar er zit een soort van kussen op, zwaar relax om er tegen te zitten om tv te kijken ofzo..(of te laptoppen zoals ik nu doe
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |