indahquote:
Ga je mee spammen?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, doen jullie nu al 3 dagen met dit topic?
Ik las dat indonesie op 3 staat van de meest CO2 uitstotende landenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, toch geen motortocht gemaakt. Te mooi weer, dus te felle zon voor mooie foto's en zo. Dus dat komt nog een andere keer.
goed bezig, ik ook nietquote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen kater! Hulde aan deze zondag!
moge kuuk, erg hequote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Een leven (en vandaag even werken)quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja duh! Het is weekend.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
schandelijk idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat van die CO2 is alweer een paar maandjes oud voor zover ik weetquote:Op zondag 10 juni 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik las dat indonesie op 3 staat van de meest CO2 uitstotende landen
Maar je maakt altijd fotos' tijdens motortochten?
je hebt het dus nog nietquote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Nu hebben we een beter Beter Bed dat over 3,5 week geleverd wordt.
ik heb gisteravond (vrijdag op zaterdag) de hele avond met d'r zitten ouwehoeren.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet veel gedronken bierik?Hoe is het met je chick afgelopen?
Nee, maar de mevrouw daar zei dat 3 maanden wachten op een bed bij hun nog nooit was voorgekomen. Dus ik ga er maar vanuit dat het er wel is over een ruime maand.quote:
Foto's maken is goedquote:Op zondag 10 juni 2007 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat van die CO2 is alweer een paar maandjes oud voor zover ik weet
Ik maak vaak foto's ja, lekker een dagje rustig aan dingen bekijken en foto's maken inderdaad.
dat is dan wel kutquote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. oké. Gisteren het IKEA bed gecancelled. Het was weer uitgesteld.
dat zou ik ook zeggen, anders zou ik niets verkopen. haha.. maar ik hoop dat het goed gaat natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, maar de mevrouw daar zei dat 3 maanden wachten op een bed bij hun nog nooit was voorgekomen. Dus ik ga er maar vanuit dat het er wel is over een ruime maand.
Feestbeestquote:Op zondag 10 juni 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
ik heb gisteravond (vrijdag op zaterdag) de hele avond met d'r zitten ouwehoeren.
Tot 07:00, dus niet geslapen, ben meteen door naar werk gegaan.
Werk ging kut, toen ik thuiskwam ging zij naar haar werk toe, toen ging ik uit, zonder gegeten en geslapen te hebben (nou ja, 2 uurtjes gepakt rond 18:00) tot 06:00 vanochtend, vanwege de lege maag niet enorm veel gedronken dus, en nu is zij weer aan het werk, en verder effe kijken of we vanavond nog wat kunnen gaan doen
Mja, zij richten zich enkel op bedden. IKEA heeft nog veul meer zooi.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zou ik ook zeggen, anders zou ik niets verkopen. haha.. maar ik hoop dat het goed gaat natuurlijk.
vakantie hequote:
dat kan zeker, maar ik kom vaak op plekjes waar ik niet vaak kom, als ik er nog ooit kom, vandaar dus de foto's.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Foto's maken is goed
Maar je kunt toch ook een motorritje maken zonder foto's te maken?
Een J gerookt? Een Jaling? Een JuonJacket?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
vakantie he
Diezelfde avond trouwens na 3 bier gestopt, voelde me echt kut (had stiekem ook een J gerookt), dus eigenlijk de hele avond nuchter gebleven, wat me uitermate goed bevallen is eigenlijk.
Maar ik had dan ook goed gezelschap![]()
Malm. Middenbruin. 1.80 x 2.20.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welk bed wilde je van Ikea?
Ja, dat heb ik gemerkt, zelfs in Kuala Lumpur verkopen ze dezelfde Billy-kastenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, zij richten zich enkel op bedden. IKEA heeft nog veul meer zooi.
Bedden moet je toch gewoon direct hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, zij richten zich enkel op bedden. IKEA heeft nog veul meer zooi.
Die heb ik gelukkig al, en daar is niets mis meequote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, dat heb ik gemerkt, zelfs in Kuala Lumpur verkopen ze dezelfde Billy-kasten
matigquote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een J gerookt? Een Jaling? Een [/b]JuonJacket?[/b]
Ja wij zitten met de lengte van JD. Hij is te lang voor een bed van 2.00 meter.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
Bedden moet je toch gewoon direct hebben
Tot nu toe heb ik nog elke keer direct het bed meegenomen wat ik wilde hebben.
een jointquote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een J gerookt? Een Jaling? Een JuonJacket?
Zondag hm.quote:
Even googlen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als ze die niet hebben, pak dan gewoon de morkedal..![]()
Een stoffen (??) bed. Nah.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Even googlen.
ja, van direct meenemen ben ik ook een grote voorstanderquote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bedden moet je toch gewoon direct hebben
Tot nu toe heb ik nog elke keer direct het bed meegenomen wat ik wilde hebben.
Het is wel gewoon hout maar er zit een soort van kussen op, zwaar relax om er tegen te zitten om tv te kijken ofzo..quote:
Leg wel een stapel kussens in m'n rug.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is wel gewoon hout maar er zit een soort van kussen op, zwaar relax om er tegen te zitten om tv te kijken ofzo..(of te laptoppen zoals ik nu doe
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |