Groningen, hoogezandquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:35 schreef OA het volgende:
[..]
Maandag sta jij weer in de OP!!![]()
Waar woon jij?
Hier is het 'gewoon' bewolkt en niet meer!![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie tijd?
ik ben bezig met mijn 9e bakkie van vandaag and stil going strong.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed idee![]()
waarom heeft niemand geteld hoeveel koffie iedereen gehaald heeftdat zou pas de grootste koffie leut eruithalen
Alle koffiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed idee![]()
waarom heeft niemand geteld hoeveel koffie iedereen gehaald heeftdat zou pas de grootste koffie leut eruithalen
ik met mijn 1equote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben bezig met mijn 9e bakkie van vandaag and stil going strong.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke bij de 1e halve literquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben bij de 5e, maar het zijn wel halve liters whehehe
Bij nader inzien geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef crossover het volgende:
Pauzeeeeeeee!!!!!!!!!
Zal ik gewoon een grote bak koffie maken.. ja, dat ga ik doenff koffie zetten, even fokken en dan weer leren
das de spirit en nu die koffie halenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij nader inzien geen zin om op te staan
weet niet 23,90 of zo is max bedragquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil ook een taartje.
als het op de context van witten valt dat ik ken nee dank jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als het gezelschap mijn kamer kan witten is het een deal
koffie heeft absoluut geen invloed op mij....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik met mijn 1e
BAN op koffie : mijn PA >.< die word er stront Irritant van.![]()
^_^ ach jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die andere betekenis van witten komt me niet bekend voor. Ik dacht gewoon aan iets met een kwast en een ladder.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
wat is nijmegen toch een mooie stadwat een vrouwen op die school daar
Ik ben in Nijmegen geboren, zal de reden wel zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
wat is nijmegen toch een mooie stadwat een vrouwen op die school daar
Zoiets heet doorgaans een verslaving...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie heeft absoluut geen invloed op mij......het enige nadeel: hoe meer ik drink hoe meer ik wil....
![]()
mijn moeder zat in nijmegen op scholol , maar helaas soms moet ik zeggen schoonheid komt en soms GAAT het met de jaren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef Houniet het volgende:
potjandorie was er op de Hogeschool vd weekik keek mijn ogen uit
het is waar wat men zegt
Indah.. long tome no see!!quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 03:39 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 09 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 337 Paaskonijn![]()
005. 171 Sebasser
031. 085 Papierversnipperaar
072. 060 Lenny_Leonard
106. 049 juon_jacket1
181. 032 OA
239. 025 vdvorst
ja, van Fok iig.. veel te druk met andere dingen. Maar goed, dat heb je wel eens natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Indah.. long tome no see!!![]()
Ben je er even tussenuit geweest?![]()
Blijkbaar heeft deze geluksvogelkonijn de dans weten te ontspringen...quote:Op zondag 10 juni 2007 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
paaskonijn? Die is toch al geslacht dit jaar?
Andere dingen zijn ook vaak veel belangrijker!quote:Op zondag 10 juni 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, van Fok iig.. veel te druk met andere dingen. Maar goed, dat heb je wel eens natuurlijk.
Kerst komt er aan hequote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft deze geluksvogelkonijn de dans weten te ontspringen...![]()
[..]
haha.. das dan toch positief, of niet?quote:Andere dingen zijn ook vaak veel belangrijker!![]()
Het viel iig wel op dat je er niet was!![]()
jep.. nog maar een maandje of 6,5...quote:
Dat is heel positief!quote:[..]
haha.. das dan toch positief, of niet?
Mogge Cross!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |