scherp trouwens!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Vol?
Ik ben trots op jullie!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:16 schreef Kuukske het volgende:
Geen bier. Wat goed van mezelf. En JD.
nee, maar mijn hyundai was toen in 1992 state of the art.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
OA is trots op ons. Nu kan ik vredig slapen vanavond.
en met wat voor reden geen bier? moeten jullie je huisje niet vieren danquote:Opvrijdag 8 juni 2007 22:16schreef Kuukske het volgende:
Geen bier. Wat goed van mezelf. En JD.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens..
Niet uit, niet naar bed, maar wel van internet af...:Y
A demain!:7
Doei OAtjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens..
Niet uit, niet naar bed, maar wel van internet af...![]()
A demain!![]()
Ik heb een betere TT bedacht.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Echt, die reclames voor internetdating. Dat DOE je toch niet.
lol, ja zo'n mengeling van moet ik nou lachen omdat het zo lachwekkend is, of stiekem huilen omdat het te triest voor woorden is... en uiteindelijk is het van beiden niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Meestal kijk ik:')zo.
Dank je. En welkomquote:
Hai!quote:
Ja, wie doet dan nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Echt, die reclames voor internetdating. Dat DOE je toch niet.
Hi Sanderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Het is weer tijd voor koffie.![]()
![]()
Hi CGMquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
hey iedereen nog steeds koffie om 1 uur sochtends ?
moeten hier niet eigenlijk mensen gaan slapen ?
of is de koffie gewoon niet uitgewerkt?
oh ja iedereen de groeten ik moet me voornemen wat vaker langs te komen op dit forum
als iemand me mist gewoon pmmen
Afz CMG
Kuukske - vrijdag 8 juni 2007 @ 23:18
Bier. Jummie.
en dan net zeggen dat je geen bier namomfg......
nou jagoed idee van je kuukske
![]()
1 = Ja nog steeds koffie om 1 uur s'nachts, zomteen neem ik er nog één.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
hey iedereen nog steeds koffie om 1 uur sochtends ?
moeten hier niet eigenlijk mensen gaan slapen ?
of is de koffie gewoon niet uitgewerkt?
oh ja iedereen de groeten ik moet me voornemen wat vaker langs te komen op dit forum
als iemand me mist gewoon pmmen
Afz CMG
Kuukske - vrijdag 8 juni 2007 @ 23:18
Bier. Jummie.
en dan net zeggen dat je geen bier namomfg......
nou jagoed idee van je kuukske
![]()
iets vertelt mij dat jij de nacht elders hebt gespendeerd, al dan niet slapend...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
agree.
Sterker nog, ik kom nu pas net thuis
Nuchter, dat wel
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:54 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 08 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 234 Kuukske
008. 166 OA
009. 163 juon_jacket1
020. 136 eer-ik
025. 124 MPG
027. 119 BrandX
032. 104 Papierversnipperaar
041. 094 Muck
063. 071 boem-dikkie
095. 058 Pheno
127. 049 Frutsel
169. 041 Lenny_Leonard
Ik had een langzame start met veel onzin (werk) om me af te leiden, maar ik heb dat goed weten te maken door laat naar bed te gaan. Mooi gemiddelde.quote:
Schande, ik heb presentaties gehad!quote:
mcd is geen kloon btwquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had een langzame start met veel onzin (werk) om me af te leiden, maar ik heb dat goed weten te maken door laat naar bed te gaan. Mooi gemiddelde.
* schouderklopje aan zichzelf geeft
Goeiemorgen leuters!![]()
![]()
Het kan zijn dat ik zo weer ga slapen
Goeiemorgenquote:
Dankquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Dus McD heeft gewoon een irritant kut-karakter, hij is 6x zo erg als jij![]()
Dat irritante kut-karakter bedoelde ik natuurlijk op een lieve positieve manierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:58 schreef OA het volgende:
Houden we het wel gezellig zo op de vroege ochtend?![]()
Hoi papiertje en ph. :w
nee kan niet zo snel (das algemeen bekend toch?)quote:
Om de zoveel tijd doe ik een poging...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedoelde dat je een nieuwe was in de KSC.
Doordrinken trouwens!
Wat? hoe hoe.. noujah. als je 4, 6 of 8 de zelfde hebt kan ik ook moeilijk kiezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zit iets in, teveel spam ook de laatste tijd in de KSC. Goed topic trouwens, heb alleen zelf geen vaste mok.
Pak altijd gewoon de voorste uit de kast, t gaat om de inhoud..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:47 schreef kless het volgende:
[..]
Wat? hoe hoe.. noujah. als je 4, 6 of 8 de zelfde hebt kan ik ook moeilijk kiezen.
toch wel?quote:
Opzich tuinbedje/stoel/jhangmat klaar zetten en dan buiten verder slapen is nieteens zo raarquote:
quote:
Hoi klessquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef kless het volgende:
[..]
Opzich tuinbedje/stoel/jhangmat klaar zetten en dan buiten verder slapen is nieteens zo raar
Hoi!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi kless![]()
(en Paaskonijn
![]()
)
Dat klinkt goed, maar ik moet ook nog boodschappen doen. Iig eerst koffie zetten.
OP de trampoline slapen is ook wel rlx (niet met dit weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef kless het volgende:
[..]
Opzich tuinbedje/stoel/jhangmat klaar zetten en dan buiten verder slapen is nieteens zo raar
Ik zou je best raar aankijken als je hier buiten in een hangmat lag..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef kless het volgende:
[..]
Surpise!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou je best raar aankijken als je hier buiten in een hangmat lag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |