Goedenachtquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
knijntje...![]()
![]()
![]()
...das lang geleden...
!!
ja hier alles prima super geweldig...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Zit niet elke dag op het forum.
En zoek dit topic nooit speciaal op
maar ls ik hem tegenkom hop ik wel even langs
Alles yoef?
Niet super. Moet vandaag pw's leren voor maandag want morgen hebben we familiereüniequote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja hier alles prima super geweldig...![]()
!!!...met jou ook...??? moet je niet van het mooie weer genieten....
![]()
oeh....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef OA het volgende:
Ik zit momenteel aan de hazelnoot senseo van AH..
Best te pruimen!!![]()
Mensen met een levenquote:
JJ!!!!!!!!!!!quote:
Je zal er maar bij horen....quote:
vandaag..boodschappenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
JJ!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Wat doe jij zoal vandaag?
En schijnt de zon daar?
Hier is het maar een troosteloze bende.... grijze lucht, van tijd tot tijd regen...![]()
Hé, jij bent onlangs nog naar 300 geweest in de bios...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vandaag..boodschappen..poetsen..
![]()
...koken..
![]()
...Fokken...
..vanavond lekker filmpje kijken (300)...
![]()
..tja van alles..
hier omweert het...eindelijk!!!!!![]()
![]()
![]()
nee..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, jij bent onlangs nog naar 300 geweest in de bios...![]()
En dan nu wéér kijken....![]()
Vandaag ook boodschappen gedaan... naar de dierenwinkel geweest, heerlijk geluncht in de stad en nog wat kleding gekocht.![]()
Kan er geen vriendin mee, of je dochter, de buurvrouw, papier??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee....twas wel de bedoeling maar hij is voor onder de 16 verboden dus we (mijn zoon en ik) konden niet naar binnen, weet je nog?? Dus ja, vanaaf maar kijken...
![]()
..awel in mijn eentje maar ach...
![]()
alle 4 de opties zijn niet van toepassing....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
Kan er geen vriendin mee, of je dochter, de buurvrouw, papier??![]()
Ah.. ja.. dat is wel waar!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alle 4 de opties zijn niet van toepassing.......maar een avond in mijn eentje vind ik zeker niet erg...
..geen gezeik aan je kop....
![]()
![]()
zal zekers lukken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ah.. ja.. dat is wel waar!![]()
iig wens ik je bij deze alvast veel plezier, mocht ik het vergeten! [afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zal zekers lukken.....jij plannen vanaaf....????
![]()
och ja das waar ook...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
We zouden eigenlijk gaan fietsen, zoals ik had verteld....
Maar dat was uiteraard wel afhankelijk van het weer...dus we hebben niets gepland... Lekker vanaaf thuis op de bank hangen en een boekje lezen of wat tv kijken... of....
![]()
playertquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekker makkelijk op zaterdagavond.....een man naar mijn hart...
![]()
![]()
We zouden vandaag naar de camping fietsen, waar m'n ouders in het weekend staan en dan zouden we morgen terugfietsen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
och ja das waar ook......oww minder dus...
..dus morgen ook geen plannen of kijken jullie morgen eerst aan...
![]()
Eigenlijk wilde ik eerst nasi maken, maar ik kon niets bedenken om daarbij te eten....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekker makkelijk op zaterdagavond.....een man naar mijn hart...
![]()
![]()
oww....ja...mmm..minder....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
We zouden vandaag naar de camping fietsen, waar m'n ouders in het weekend staan en dan zouden we morgen terugfietsen...
Dus wat we morgen gaan doen...![]()
Italiaanse gehakt-ballen met mais-pannenkoeken en tomaten salade met mozzarela....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik eerst nasi maken, maar ik kon niets bedenken om daarbij te eten....
Mozzarella en alle andere vormen van kaas...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Italiaanse gehakt-ballen met mais-pannenkoeken en tomaten salade met mozzarela....![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Mozzarella en alle andere vormen van kaas...ja na ja...ieder zijn smaak he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[/spoiler]
ja na ja...ieder zijn smaak he...![]()
On-mo-ge-lijk!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Oh... euh... niet zo best dan...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeh...kreeg net te horen dat mijn stiefvader is overleden...![]()
nee klopt, maar ja het blijft toch de man van je moeder he...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
Oh... euh... niet zo best dan...
Je had daar tocg geen contact meer mee?
Zeker wel !!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttssss.......jij weet gewoon niet wat lekker is..
![]()
![]()
hum...ja...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker wel !!!!!!!![]()
Keiharde geile neu babi pangang, met nasi![]()
Ja, dat wel...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee klopt, maar ja het blijft toch de man van je moeder he...![]()
zekers, maar dat gaat wss zeer kort gebeuren. Toen ik mail kreeg dacht ik ff dat het over mijn vader ging...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
Minder 'erg' dan je eigen vader wellicht?!
Heb je daar nog wel contact mee dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers, maar dat gaat wss zeer kort gebeuren. Toen ik mail kreeg dacht ik ff dat het over mijn vader ging.....niet dus..
![]()
nah...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je daar nog wel contact mee dan?
En dat dat dan ook per mail moet gaan...![]()
Goedenacht wederomquote:
'middagquote:
crossie...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef crossover het volgende:
[..]
'middag
Net klaar met werken, even langs de supermarkt voor een ontbijtje voor maandagmorgen
ik krijg ontbijt op bed?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef crossover het volgende:
[..]
'middag
Net klaar met werken, even langs de supermarkt voor een ontbijtje voor maandagmorgen
Als het goed is blijft ze weer slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
crossie...![]()
..oeh klinkt goed...
..vertel!!!!!
![]()
Not you ::6quote:
Oeh oeh misschien zie ik haar dan langsfietsen of lopen of rijden of wat dan ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Als het goed is blijft ze weer slapenMaar dan moet ik wel even de repetitie verzetten naar de middag.
Ik zal voor je duimenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oeh oeh misschien zie ik haar dan langsfietsen of lopen of rijden of wat dan ook![]()
quote:
ik jou ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...Houniet...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb je zo gemist...![]()
ben je nu weer helemaal terug of verlaat je ons zometeen weer...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik jou ook![]()
en die andere ook natuurlijk
A winning combination!quote:
Hoiquote:
nee ik ben weer helemaal terugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben je nu weer helemaal terug of verlaat je ons zometeen weer...![]()
![]()
Nee, ga oppassen bij mijn buren.quote:
quote:
quote:
quote:
ik heb niet geslapen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
iets vertelt mij dat jij de nacht elders hebt gespendeerd, al dan niet slapend...![]()
Goedemorgen trouwens koffieleutjes!!![]()
Wakker worden met honger is echt kut..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb niet geslapen.
Wel de nacht elders gespendeerd 14.gif
ben nu zo'n 30 uur wakker
Ik skip het diner ook, heb de hele dag nog niks op en ga zo gewoon pitten
Ben knettermoe en ik moet vanavond ook weer fit zijn
Mijn kat op de scanner, wat doe jequote:
Ik heb die scan gemaaktquote:
ja, maar ik heb de hele dag al honger, en ik heb vanochtend een kleine 3 kwartier over een wit bolletje met pindakaas gedaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Wakker worden met honger is echt kut..
heyyy....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef kless het volgende:
Zo, nu weer afterdinner koffie (+ glas water)
Ik kook altijd lekker!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyy....![]()
![]()
...heeft het wel gesmaakt????
![]()
![]()
Liefde geeft je vleugels....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef eer-ik het volgende:
ik werd net bruut ontwaakt omdat ik moest eten, denk dat ik nu maar verder ga pitten
cgm...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie avond iedereen ^_^ lieverds![]()
vandaag : grasgemaaid , vrienden langs geweest
en Cube gekeken :| enge film.
hoe is het met iedeeeen??
Hierbij wil ik even de attente persoon bedanken die me een PMmetje heeft gestuurd om terug te komen![]()
in Groningen is het redelijk droog gebleven , ( wacht nog steeds op de regen )
tis te drukkend weer. heerlijke dag gehad, alleen te warm .
hele dag in zwarte korte broek rondgelopen + finntrol zwart tshirt korte mouwen en sandalen ^_^
mp3 speler op en mensen kijken me echt soms raar aan een witte fiets een meisjes fiets.
en dan mij er op zien fietsen. met zwarte outfit.
Vraag me echt af of sommige mensen niet iets aan hun ogen hebben.
Ben ik weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cgm...![]()
![]()
..stranger...
...Cube is echt een vette film...
![]()
![]()
ja ik moet de andere 2 nog zien cube zero en nog 1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cgm...![]()
![]()
..stranger...
...Cube is echt een vette film...
![]()
![]()
Ze smelten de paashaasquote:
Hoiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze smelten de paashaas![]()
![]()
Heide roosjes.
* zwaai neurose * dag konijntje
![]()
leren moet , tas inpakken kan morgen ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi
Maar moet weer weg
Leren, tas in pakken, oppassen![]()
Wellicht vind je deze post tzt weer terug.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb niet geslapen.
Wel de nacht elders gespendeerd 14.gif
ben nu zo'n 30 uur wakker
Ik skip het diner ook, heb de hele dag nog niks op en ga zo gewoon pitten
Ben knettermoe en ik moet vanavond ook weer fit zijn
We hebben onlangs een nieuwe regelmatige bezoeker toegevoegd aan de OP.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Btw ben al weer uit de frontpage gegooid( mijn UI )
niemand let daarop
![]()
pfft... ik ben in de top 20 van posters en ik ben niet eens een regelmatige bezoekerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:25 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben onlangs een nieuwe regelmatige bezoeker toegevoegd aan de OP.![]()
Aangezien we geen nieuwe regel met UI's wilden creëren, waar dan maar één UI te vinden is, moest er een UI verdwijnen... Daarbij is gekeken naar welke figuren er niet zo regelmatig komen en toen ben jij er ws uitgeflikkerd...![]()
Als je weer terug wilt moet je het gewoon zeggen en dan vliegt er een ander persoon uit!![]()
Maandag sta jij weer in de OP!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft... ik ben in de top 20 van posters en ik ben niet eens een regelmatige bezoeker![]()
* rommel rommel op de achtergrond * heerlijk die bliksem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |