Idem, ik viel na 4-2 in slaap ...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef superhero87 het volgende:
wtf, kijk ik ff 20 minuten niet...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Rikketik het volgende:
Davy begint wat meer fouten te maken.
Hahaha. Tuurlijk. Omdat hij 2x een netband meekrijgt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Federer het niet van zijn kwaliteit moet hebben, moet hij het wel van zijn geluk hebben. Wat een mazzelaar.
Hoeveel keer heeft Davydenko deze mazzeltjes gehad?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hahaha. Tuurlijk. Omdat hij 2x een netband meekrijgt...
Geluk dwing je af.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de belangrijke momenten heeft Federer telkens het momentum.
Ja en Federer had ook geluk met netballetjes e.d.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef suus21 het volgende:
Fed had geluk dat davy alles ging missen, ik vind Fed niet heel goed spelen. Zijn service is wel okay en daarmee bleef ie in de set..
Dat zijn de grote kampioenen hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de belangrijke momenten heeft Federer telkens het momentum.
iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat dit op zijn minst een spannende 4-setter gaat worden, anders gaat dit toernooi de boeken in als een van de saaiste van de afgelopen jaren.
De meesten zijn toch 50+, beetje jammer altijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zitten genoeg lekkere wijven in het publiek, zoom daar eens op in.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom moet Henin zo lang in beeld? Wat een monster.
Er zitten genoeg lekkere wijven in het publiek, zoom daar eens op in.
Zeg dat wel ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat dit op zijn minst een spannende 4-setter gaat worden, anders gaat dit toernooi de boeken in als een van de saaiste van de afgelopen jaren.
Die bij vlagen verdomd goed tennis laten zien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:45 schreef superhero87 het volgende:
Het zijn allebei zulke saaie pieten, totaal emotieloos![]()
Kijk ik toch liever naar een minder goed spelende Safin, Sharapova of Serenaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die bij vlagen verdomd goed tennis laten zien...
Dat was me bij meer spelers opgevallen deze week. Zal de spanning op het veld wel zijn denk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:45 schreef superhero87 het volgende:
Kan. Al begrijp ik dat niet zo goed...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kijk ik toch liever naar een minder goed spelende Safin, Sharapova of Serena
Dit meen je toch niet he. Dit is een geweldige wedstrijd man, en uberhaupt vrouwentennis met mannentennis vergelijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kijk ik toch liever naar een minder goed spelende Safin, Sharapova of Serena
Hadden we het van de week nog over. Wat zou Henin bij de mannen staan op de ranking?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet he. Dit is een geweldige wedstrijd man, en uberhaupt vrouwentennis met mannentennis vergelijken![]()
Pff lastig, rond plek 50 ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hadden we het van de week nog over. Wat zou Henin bij de mannen staan op de ranking?
quote:
Ik denk rond de 6.000.quote:
Niet bij de eerste 1000. Serena heeft wel eens tegen de nummer 1000 geloof ik gespeeld, in twee setjes werd ze geveegd.quote:
Er zijn mensen die beweren dat Dennis van Scheppingen Henin van de baan afslaatquote:
Daarom zijn Rafa en Serena ook zo tofquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:45 schreef superhero87 het volgende:
Echt waarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bij de eerste 1000. Serena heeft wel eens tegen de nummer 1000 geloof ik gespeeld, in twee setjes werd ze geveegd.
Overdrijven is ook een kunst. Ik zie Verkerk Henin niet verslaan.quote:
Als Verkerk constant à 210-220 serveert gaat Henin die niet kunnen retourneren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ik zie Verkerk Henin niet verslaan.![]()
Maar, het is niet dat iedere man zo hard slaat... En Serena slaat ook niet al te zacht...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Verkerk constant à 210-220 serveert gaat Henin die niet kunnen retourneren.
En dan nog willen die vrouwen evenveel als de mannen gaan verdienenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bij de eerste 1000. Serena heeft wel eens tegen de nummer 1000 geloof ik gespeeld, in twee setjes werd ze geveegd.
Ze doen het alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:54 schreef Greetings het volgende:
[..]
En dan nog willen die vrouwen evenveel als de mannen gaan verdienen![]()
![]()
![]()
Venus serve3ert met 206, die worden ook wel geretourneerd. Niet allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Verkerk constant à 210-220 serveert gaat Henin die niet kunnen retourneren.
Ik hoop het niet, maar ben bang van wel met de Davydenko van vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu zal Federer ook wel breken ook...
Sinds dit jaar toch?quote:
Op basis van kwaliteit is het waanzin. Op basis van rationaliteit is het wel ok...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dit jaar ingevoerd![]()
en ik ben het ermee eens![]()
Precies. Maar heeft niets met pay-for-performance te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op basis van kwaliteit is het waanzin. Op basis van rationaliteit is het wel ok...
Dat is inderdaad een grootargument.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies. Maar heeft niets met pay-for-performance te maken.
En ga dan ook eens gewoon 5 sets spelen op een grand slam.
http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,6903,543962,00.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
Maar ziet hij die ook op setpoint?quote:
kan ie wel maar niet tegen iemand als federer denk ik..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Conclusie: Davydenko kan het niet wanneer het er echt om gaat.![]()
Wie is Seda Noorlander? Die Nederlandse tennisster die op haar hoogtepunt op nummer 131 stond ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ken spelers van niveau 3 die met 6-0 van Seda Noorlander winnen. En dan hebben we het dus bepaald niet over mannen op de wereldranglijst.
16 breakkansen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef superhero87 het volgende:
wat een choker zeg, hoeveel breakpunten heeft hij inmiddels verspeeld...
Zeker. Eerste set timmerde hij op 0-40 binnen een minuut naar AD, dat zegt ook wel wat...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:16 schreef Mindlight het volgende:
Het is niet alleen choken, ook wel deels verdienste van Federer.
Nummer 17, 18 en 19.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
3BP opnieuw!
Hij oogt mij slanker dan Federer hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:22 schreef suus21 het volgende:
davy is de dikste choker ever..
Afdruk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom is op Roland Garros nog geen hawk-eye systeem ingevoerd zoals op de Australian Open?
Wat een onzin. Pessimist. Bekijk het van de andere kant, als het echt moet staat Federer er. Die 3 breakpunten die hij in de 1e set in 1 game wegwerkte waren ook puur de klasse van Federer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:22 schreef suus21 het volgende:
davy is de dikste choker ever..
Geheel mee eens. Van de weggewerkte breakpoints waren er misschien 3 of 4 foutjes van Davy, rest kan je op conto Davydenko toeschrijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Pessimist. Bekijk het van de andere kant, als het echt moet staat Federer er. Die 3 breakpunten die hij in de 1e set in 1 game wegwerkte waren ook puur de klasse van Federer.
Saai?? In vergelijking met de afgelopen dagen vind ik dit een zeer leuke partij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het vrij saai allemaal.
Qua spel misschien de beste wedstrijd in het mannentoernooi tot nu toe, dus dan zal het wel aan jou liggen of aan de duffe ambience daar op het centre court maar aan de kwaliteit ligt het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Fed heeft al wat vaker geschreeuwd deze wedstrijd hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoorde ik daar nou Federer schreeuwen, voor het eerst emotie?![]()
Doet 'ie wel vaker hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoorde ik daar nou Federer schreeuwen, voor het eerst emotie?![]()
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nou ik heb het al warm genoeg.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef zjroentje het volgende:
Ik kan er ook niet echt warm van worden hoor.
Uuh....Fed speelt fenomenaal hoor...Dat ie wat meer fouten maakt dan normaal is door het extreeeeeem hoge tempo dat ze elkaar opleggen. Dit is een wedstrijd op het allerhoogste niveau. Jammer dat Davy mentaal toch niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Federer speelt 90% van de wedstrijd drama om aan het einde van elke set even te versnellen.![]()
Als hij dat zondag doet krijgt hij ze natuurlijk wel links, rechts en centraal om zn oren.
Terwijl hij qua uiterlijk altijd onbewogen is, zou je juist denken dat hij mentaal sterk is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh....Fed speelt fenomenaal hoor...Dat ie wat meer fouten maakt dan normaal is door het extreeeeeem hoge tempo dat ze elkaar opleggen. Dit is een wedstrijd op het allerhoogste niveau. Jammer dat Davy mentaal toch niet goed genoeg is.
Ja, maar Davydenko speelt ook niet op de top van zijn kunnen, dus dat balanceert elkaar uit.quote:
Hou op man! Of je hebt Federer nooit zien spelen of je hebt te lang in de zon gezeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh....Fed speelt fenomenaal hoor...Dat ie wat meer fouten maakt dan normaal is door het extreeeeeem hoge tempo dat ze elkaar opleggen. Dit is een wedstrijd op het allerhoogste niveau. Jammer dat Davy mentaal toch niet goed genoeg is.
Al 2 weken. Niemand nog die op het idee is gekomen die stoelen eens te vervangenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef Rikketik het volgende:
5-2, hopelijk pakt Davy deze set. Boeiende wedstrijd dit, dat mag nog wel een set langer duren.
Ligt het trouwens aan mij, of kraken de stoelen van de commentators?
Hé, pas als ie echt verloren heeft hè!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien moeten we hem geen Donkey noemen maar Chokey.![]()
Nét ja, helaas.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Uit toch?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef Piet_Veerman het volgende:
Die 2e service vloog bijna over de baseline.
Als Federer zo aan blijft modderen wel ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Davydenko de 3de set wint, gaat dit een marathonwedstrijd worden.
Ja. De een staat te modderen en de ander te choken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Als Federer zo aan blijft modderen wel ja.
Het is spannend. Dus het is leuk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. De een staat te modderen en de ander te choken.![]()
Djokovic heeft laatst nog een Masters gewonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ja. Zou het het nu gaan doen? Edit: nee.
Ik begin het overigens eens te worden met Boris Becker, die laatst zei dat er tegenwoordig maar twee echt goede spelers zijn: Federer en Nadal. Wie van de anderen wint er nog weleens een grandslamtoernooi of een Masters Series toernooi...eh, niemand.
Djokovic won Miami.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ja. Zou het het nu gaan doen? Edit: nee.
Ik begin het overigens eens te worden met Boris Becker, die laatst zei dat er tegenwoordig maar twee echt goede spelers zijn: Federer en Nadal. Wie van de anderen wint er nog weleens een grandslamtoernooi of een Masters Series toernooi...eh, niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |