Hij oogt mij slanker dan Federer hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:22 schreef suus21 het volgende:
davy is de dikste choker ever..
Afdruk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom is op Roland Garros nog geen hawk-eye systeem ingevoerd zoals op de Australian Open?
Wat een onzin. Pessimist. Bekijk het van de andere kant, als het echt moet staat Federer er. Die 3 breakpunten die hij in de 1e set in 1 game wegwerkte waren ook puur de klasse van Federer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:22 schreef suus21 het volgende:
davy is de dikste choker ever..
Geheel mee eens. Van de weggewerkte breakpoints waren er misschien 3 of 4 foutjes van Davy, rest kan je op conto Davydenko toeschrijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Pessimist. Bekijk het van de andere kant, als het echt moet staat Federer er. Die 3 breakpunten die hij in de 1e set in 1 game wegwerkte waren ook puur de klasse van Federer.
Saai?? In vergelijking met de afgelopen dagen vind ik dit een zeer leuke partij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het vrij saai allemaal.
Qua spel misschien de beste wedstrijd in het mannentoernooi tot nu toe, dus dan zal het wel aan jou liggen of aan de duffe ambience daar op het centre court maar aan de kwaliteit ligt het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Fed heeft al wat vaker geschreeuwd deze wedstrijd hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoorde ik daar nou Federer schreeuwen, voor het eerst emotie?![]()
Doet 'ie wel vaker hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoorde ik daar nou Federer schreeuwen, voor het eerst emotie?![]()
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nou ik heb het al warm genoeg.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef zjroentje het volgende:
Ik kan er ook niet echt warm van worden hoor.
Uuh....Fed speelt fenomenaal hoor...Dat ie wat meer fouten maakt dan normaal is door het extreeeeeem hoge tempo dat ze elkaar opleggen. Dit is een wedstrijd op het allerhoogste niveau. Jammer dat Davy mentaal toch niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Federer speelt 90% van de wedstrijd drama om aan het einde van elke set even te versnellen.![]()
Als hij dat zondag doet krijgt hij ze natuurlijk wel links, rechts en centraal om zn oren.
Terwijl hij qua uiterlijk altijd onbewogen is, zou je juist denken dat hij mentaal sterk is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh....Fed speelt fenomenaal hoor...Dat ie wat meer fouten maakt dan normaal is door het extreeeeeem hoge tempo dat ze elkaar opleggen. Dit is een wedstrijd op het allerhoogste niveau. Jammer dat Davy mentaal toch niet goed genoeg is.
Ja, maar Davydenko speelt ook niet op de top van zijn kunnen, dus dat balanceert elkaar uit.quote:
Hou op man! Of je hebt Federer nooit zien spelen of je hebt te lang in de zon gezeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh....Fed speelt fenomenaal hoor...Dat ie wat meer fouten maakt dan normaal is door het extreeeeeem hoge tempo dat ze elkaar opleggen. Dit is een wedstrijd op het allerhoogste niveau. Jammer dat Davy mentaal toch niet goed genoeg is.
Al 2 weken. Niemand nog die op het idee is gekomen die stoelen eens te vervangenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef Rikketik het volgende:
5-2, hopelijk pakt Davy deze set. Boeiende wedstrijd dit, dat mag nog wel een set langer duren.
Ligt het trouwens aan mij, of kraken de stoelen van de commentators?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |