Hahaha. Tuurlijk. Omdat hij 2x een netband meekrijgt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Federer het niet van zijn kwaliteit moet hebben, moet hij het wel van zijn geluk hebben. Wat een mazzelaar.
Hoeveel keer heeft Davydenko deze mazzeltjes gehad?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hahaha. Tuurlijk. Omdat hij 2x een netband meekrijgt...
Geluk dwing je af.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de belangrijke momenten heeft Federer telkens het momentum.
Ja en Federer had ook geluk met netballetjes e.d.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef suus21 het volgende:
Fed had geluk dat davy alles ging missen, ik vind Fed niet heel goed spelen. Zijn service is wel okay en daarmee bleef ie in de set..
Dat zijn de grote kampioenen hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de belangrijke momenten heeft Federer telkens het momentum.
iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat dit op zijn minst een spannende 4-setter gaat worden, anders gaat dit toernooi de boeken in als een van de saaiste van de afgelopen jaren.
De meesten zijn toch 50+, beetje jammer altijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zitten genoeg lekkere wijven in het publiek, zoom daar eens op in.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom moet Henin zo lang in beeld? Wat een monster.
Er zitten genoeg lekkere wijven in het publiek, zoom daar eens op in.
Zeg dat wel ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat dit op zijn minst een spannende 4-setter gaat worden, anders gaat dit toernooi de boeken in als een van de saaiste van de afgelopen jaren.
Die bij vlagen verdomd goed tennis laten zien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:45 schreef superhero87 het volgende:
Het zijn allebei zulke saaie pieten, totaal emotieloos![]()
Kijk ik toch liever naar een minder goed spelende Safin, Sharapova of Serenaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die bij vlagen verdomd goed tennis laten zien...
Dat was me bij meer spelers opgevallen deze week. Zal de spanning op het veld wel zijn denk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:45 schreef superhero87 het volgende:
Het zijn allebei zulke saaie pieten, totaal emotieloos![]()
Kan. Al begrijp ik dat niet zo goed...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kijk ik toch liever naar een minder goed spelende Safin, Sharapova of Serena
Dit meen je toch niet he. Dit is een geweldige wedstrijd man, en uberhaupt vrouwentennis met mannentennis vergelijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kijk ik toch liever naar een minder goed spelende Safin, Sharapova of Serena
Hadden we het van de week nog over. Wat zou Henin bij de mannen staan op de ranking?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet he. Dit is een geweldige wedstrijd man, en uberhaupt vrouwentennis met mannentennis vergelijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |