Hij staat in de OPquote:
quote:
quote:
Opgelost!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef Ascaroth het volgende:
Scheve tieten of Hilbrand Nawijn op noren.. Dilemma!
Godver, ik dacht dat even stiekem over te slaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iedereen die het staartje van het laatste topic heeft gemist heeft nu geen idee waar het plaatje over gaat![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef super-muffin het volgende:
Heeft iemand nog een antwoord gehad van dat bedrijf die over de beenham gaat?
Die cd heb ik vorige week gewonnen bij OOR, is een idd een leuke cd, van mij mogen ze ook komen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef alkaholic63 het volgende:
Ik heb de cd van 5 oçlock heroes in de auto op staan en vind het een super cd.
Alleen live is het niet zo geweldig volgens mij.
Heb ze op tv (pinkpop) gezien en dat was niet best,
maar toch wil ik ze wel op lowlands :-)
Op I Love Techno in 2006 heb ik het eerste half uur van James Holden bijgewoond en vond het erg saai. Ok, misschien mag ik alleen oordelen als ik de hele set had gehoord, maar als je langer dan een half uur nodig hebt om op te bouwen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef Laton het volgende:
James holden : YES YES YES YES YES YES !!!
*megablij is
minus : en dus waarschijnlijk richie.![]()
sack blabbaths gif :
Luister idiot maar eens op +10quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef hydraulix het volgende:
James HoldenHopelijk gaat hij live, want z'n laatste album 'The idiots are winning' is vet!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:17 schreef Irien het volgende:
Ik ga wel even dat Patrick Wolf checken... vioolvirtuoos...
Enneuh... nogmaals... pannenkoeken!![]()
Peej Weej dus nu officieel.quote:
Yeah! Dub!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de hippe dubstepper: U Dub bevestigd z'n eigen op myspace
http://www.myspace.com/udubmusic
Staat het lichtje op oranje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef BeRightBack het volgende:
Ik hoorde dat het bijna is uitverkocht
Jawel, kom ff paniek zaaien gastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef BeRightBack het volgende:
Ik hoorde dat het bijna is uitverkocht
Ja, een combi voor festivalterrein en camping. Verder heb ik niks nodig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hebben jullie allemaal een combi of hoe zit dat?![]()
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, een combi voor festivalterrein en camping. Verder heb ik niks nodig.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hebben jullie allemaal geen combi of hoe zit dat?![]()
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hebben jullie allemaal een combi of hoe zit dat?![]()
Nee, dat wordt expliciet uitgesloten. Anders zou iedereen dat doen...?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef EvilWasp het volgende:
Als je een combiticket koopt, kan je dan donderdag al Walibi in eigenlijk?
Ik zie potentie! U dub die de deur wagenwijd opengooit, en Tempa die zijn hele stal daar neerzet!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de hippe dubstepper: U Dub bevestigd z'n eigen op myspace
http://www.myspace.com/udubmusic
Die site van Full Spectrum is inderdaad gaaf zeg! Echt tof dat James Holden gewoon op LL's staat!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:33 schreef Laton het volgende:
Luister idiot maar eens op +10
check overigens www.fullspectrum.nl
voor een goddelijke set van hem @ doornroosje. staan sowieso bakken met vette sets daar. nathan fake live die eerste van een jaar geleden
Ikhoop het!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Helemaal onderaan staat de kalender, onder dat lijstje vrienden. Ik kon het eerst ook niet vinden. Maar daar staat bij de Lowlands-datum dus nog niet genoemd wie van het label er staan. Maar 't zal toch haast wel iig Richie zijn?
AAAAAAAAAAAAH!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Geen idee of 't al gemeld is, maar:
Apparat komt. Zondag, volgens z'n officiële site.
Zijn nieuwe album 'Walls' is een dikke aanrader.
Wat is het doel voor het te behalen aantal topics dit jaar?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
Wat is het opeens rustig in het Lowlands topic? Twee dagen fok niet kunnen checken en we zijn nog steeds in hetzelfde topic. Had verwacht dat ik een paar topics bij moest lezen
minimaal 5 meer dan vorig jaar?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wat is het doel voor het te behalen aantal topics dit jaar?
Is dat inclusief de napraat-topics?quote:
Vorig jaar werd topic 21 geopend op 8 augustusquote:
Ojeequote:Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorig jaar werd topic 21 geopend op 8 augustus![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorig jaar werd topic 21 geopend op 8 augustus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |