zij is engquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
http://video.tinypic.com/player.php?v=4ua6cjn
me eerste filmpje
een vrouw die twensts praat
geluid staat zacht
ik log in, zag niks staan dus dacht gelijk maar ff 1 maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef Chau het volgende:
Duurde wel ff tot deze erwas
Alleen voor meiden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:51 schreef yosander het volgende:
Laten we dit joch pesten, vroeg eerst of ik een meisje was (ik heet Alberto'sTVP) en kickt je dus als je geen 'girl' bent.!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Crappery het volgende:
hmm lekkere bokkepootjes, rozijntjes van me
ik ben er weer
Oh, het is geen meneerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
Net weer bij dit mens (zit ik de hele dag al te pesten):
[afbeelding]
Heet ik:'ROFLPWNDLMAO'
komt zei niet verder dan 'rof'.
Ja ze zegt je naam altijd
waar zit die?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
Dat mens heeft echt iets tegen mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
6e rij van boven helemaal rechts.quote:
Ze denkt dat ik een relatie me haar heb ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
ik zit hier...dat mens schreeuwt steeds m,n naam als ik even niet reageer![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
6e rij van boven helemaal rechts.
Ik werd gelijk gekicked
Bij dat mens moet je een naam doen met ikben......, succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
6e rij van boven helemaal rechts.
Ik werd gelijk gekicked
Jaquote:
Vast nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben heeft zich laten verstoten van de PC
Dat zou toch niet z'n zoon zijn?
Hehe, hij heeft mij doorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
Hij noemt ook je naam en kickt je als je geen cam hebt.![]()
-edit-
Hij kwam ook niet verder dan: 'rofman'.!
Heb je dat linkje nog van SnagIt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
http://video.tinypic.com/player.php?v=4ua6cjn
me eerste filmpje
een vrouw die twensts praat
geluid staat zacht
Probeer eens je cookie te verwijderen van Solomio, dan is je ban ook meteen weg volgens iemand.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog een uurtje en ik mag weer. als het goed is...
lang he, 24 uurquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog een uurtje en ik mag weer. als het goed is...
Al geprobeerd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Probeer eens je cookie te verwijderen van Solomio, dan is je ban ook meteen weg volgens iemand.
Oke, dan weet ik wat me te doen staat.quote:
domme vraag natuurlijk...maarja boeiend is toch al gebeurdquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
LOL. Hoezo niet?
Net kwam er een binnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Chau het volgende:
Werd nog een keer gebanned door een moderator, omdat ik zei "Fok! mods zijn toffer" en die achmed maar over fiste praten ect en daar zeggen ze niks van
Ik ben er nu net weg, maar we zaten bij Altijd prijs achmed! Misschien ben ik er over een paar uurtjes wel weer ofzo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Waar zitten jullie ergens (fototje plz) dan ben ik ook weer even van de partij
Ja, een fotootje ga ik niet doen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Ik ben er nu net weg, maar we zaten bij Altijd prijs achmed! Misschien ben ik er over een paar uurtjes wel weer ofzo.
Volgens mij gelooft hij je welquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef Timmee_ het volgende:
k ben net weg bij achmed, hele tijd als vrouw voor doen gaat me ook de strot uithangen op een gegeven moment
hij moet wel hele tijd kei hard lachen dus ik betwijfel het...maar ja, af een toe zon dol uurtje is wel goed voor mij denk ikquote:
Ok. En nu?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef Timmee_ het volgende:
uuhm sil en die vent, zijn er nu achter via modjes dat ze hier op foto's staan
Kunnen ze ons aanklagen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef Timmee_ het volgende:
uuhm sil en die vent, zijn er nu achter via modjes dat ze hier op foto's staan
On my way.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Chau het volgende:
Damn die modjes blijven me maar opzoeken, krijg overal een persoonlijke ban.
//edit//
Iemand die weer een Fok! room kan open gooien, wil even met die mods lullen.
Kheb me fok! pillen net opgeruimd.. Morgen komen er verbouwers.. zullen ze denk niet grappig vinden als er pillen op me kamer liggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef Ravii het volgende:
Steeds als ik een kamer open loopt me firefox vast, ik probeer wel met IE.
EDIT: IE Loopt ook vast![]()
Ik ook alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik geef het op. Ik word constant gebanned. Zelfs terwijl ik een heel normaal gesprek heb.
Je moet natuurlijk niet overal meteen om tieten roepen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En hoppa. Opnieuw een 24 uurs (of 48 uurs?) ban te pakken. Ik houd het voor gezien. Ik blijf enkel dit topic nog volgen. (totdat iedereen uiteindelijk gebanned is)
quote:
Hoe komen ze aan je nummer dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:48 schreef Electro-Worm het volgende:
Was zo'n man aan foon van dat hij politie heeft ingelicht en dat er nog andere zijn ingelicht en dat het fout is wat we deden.
True, maar zo ernstig..
Jij bent dat konijnen meisjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef meisjuh het volgende:
ik zei toch al van die screenshots maken van mensen dat je daar problemen mee krijgt maar jullie willen mijn toch niet geloven.
dus kijk zelf maar hoe jullie er uit komen.
Let wel op solomio heeft vaker een rechtzaak gehad met mensen die dat ook deden.
En die hebben ze wel gewonnen.
ik denk zet ff hier maar info in dan weten jullie het ook gelijk
dus nu niet boos op mij zijn:P ik heb het beste met jullie voor:)
meisjuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor precies weet ik niet, maar heb het vermoeden, dat ze degene willen aanklagen die op www.solomio.nl actief screenshots hebben lopen maken en op FOK! gezet hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:06 schreef Ravii het volgende:
Waar kunnen ze ons precies op aanklagen?
Ons = Degene die fouten dingen hebben gedaan.
Dus de vraag is wat fout is.
...
quote:Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!
Om toegang te krijgen tot een chat hoef je geen voorwaarden te accepteren. Dus in een rechtzaal zouden ze geen poot hebben om op te staan. Volgens de N.L wet is het namelijk zo dat als er voorwaarden op de website staan (kon ze niet zo snel vinden) dan is het zo dat zonder nadrukkelijke acceptatie van die voorwaarden je simpelweg niet verantwoordelijk bent voor het maken en posten van screenshots. (jurisprudentie)quote:LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
Pure laster dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Buschetta het volgende:
Maken jullie je maar geen zorgen hoor,...
Er zijn geen duidelijke voorwaarden aan de website verbonden. Sterker nog ze geven zelf aan wat er kan gebeuren
[..]
[..]
Om toegang te krijgen tot een chat hoef je geen voorwaarden te accepteren. Dus in een rechtzaal zouden ze geen poot hebben om op te staan. Volgens de N.L wet is het namelijk zo dat als er voorwaarden op de website staan (kon ze niet zo snel vinden) dan is het zo dat zonder nadrukkelijke acceptatie van die voorwaarden je simpelweg niet verantwoordelijk bent voor het maken en posten van screenshots. (jurisprudentie)
En het is sowiezo geen onrechtmatig verkregen content. De webcammer geeft toestemming doordat hij op een openbare website plaats neemt achter de cam. Hij/zij gaat tenslotte ook akkoord met de voorwaarden dat er eventueel screenshots kunnen worden genomen.
Ga maar lekker door met het plaatsen van chats hoor. En maak je geen zorgen over een eventuele rechtzaak.
alsiemand even verteld waar de meeste fokkers zitten, zou handig zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef HeavenShallBurn het volgende:
iedereen dus weer gewoon op solomio met een . achter de naam?
je bent een leuke doorgestokenkaart.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En nog even over dat aanklagen. Hoe willen ze bewijzen dat wij degene zijn die die screens hebben gemaakt? Ik heb ze namelijk gewoon van een ander forum gecopy-paste.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Chau het volgende:
Had jij niet je nummer verteld in een chat?
Daarom.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee hoor ik ben niet bang, as a fact ben ik nu juist bezig met printscreenen, wat willen ze doen dan? het is openbaar man haha, mensen die hier bang van worden
Net te horen gekregen dat zij ook gebanned isquote:
Vandaar dat ik er niet in kwam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net te horen gekregen dat zij ook gebanned is![]()
Achmed? die met die joint?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom..
Ik zie je trouwens bij Achmed.
Altijd prijs achmed. Waar jij net ook was jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Achmed? die met die joint?
Ik zat net ook bij zon marokkaanse gast ofzo heb ik leuke screens van
Mja, vlak voor ik het postte, zag je alleen maar dat hesje voor het raam hangen. Leek net alsof hij zich had opgehangenquote:
ik ga hierin welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:22 schreef Burdie het volgende:
Nu even nergens, waar zit jij?
Waar zit je dan? En plaats ze evenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Oh god dit geloven jullie niet, dit word straks lachen gewoon, wanneer ik al die screens ga plaatsen, maar ik wil meer meer meer!!
Lol ik werd daar geblokkeerd vanwege "stomme vragen stellen"quote:
Kom bij mij erbij dan, een paard die haar kind verwaarloostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lol ik werd daar geblokkeerd vanwege "stomme vragen stellen"
Ik vroeg enkel waarom ie 2 oorbellen had
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom bij mij erbij dan, een paard die haar kind verwaarloost.
hijs volquote:
ik zat net bij ene 030quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Kom op zeg we moeten met zn allen even in zon box komen weer
Ik ben geblokkeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
jij heet toch BeeGeequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja maar ik ben niet zon asshole die mensen echt zwaar gaat irriteren of domme sexvragen stellen oid, kom op zeg... je moet het veel creatiever aanpakken, die mensen stomme dingen laten doen.quote:
Ziehier de zachte kant van BGquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is een meisje die ik te liev vind om te gaan screenshotten, daar zaten ook allemaal pedofiguren te roepen of ze kon gaan staan, ik had echt zoiets van laat dat meisje zeg... christus allemachtig..
Het is wel grappig als je dat doet bij zon dikke ma tokkie (bovenstaand bijv)
Maar laat die jonge meisjes met rust zeg..
ik zag je bij dat gothic meisje waarmee ze haar haar naar achter moest doen van onsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zon asshole die mensen echt zwaar gaat irriteren of domme sexvragen stellen oid, kom op zeg... je moet het veel creatiever aanpakken, die mensen stomme dingen laten doen.
Het kan beginnen met haar in een staart en uiteindelijk een doek om het hoofd of een clownsneus op oid, dat zijn de grappen.
En als ze zelf een domme kop trekken is alleen maar leuker natuurlijk.
(of iets doms zeggen)
ja doe ik ook....ik ga niet tegen mensen roepen schreewen dat ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zon asshole die mensen echt zwaar gaat irriteren of domme sexvragen stellen oid, kom op zeg... je moet het veel creatiever aanpakken, die mensen stomme dingen laten doen.
Het kan beginnen met haar in een staart en uiteindelijk een doek om het hoofd of een clownsneus op oid, dat zijn de grappen.
En als ze zelf een domme kop trekken is alleen maar leuker natuurlijk.
(of iets doms zeggen)
'quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef Lienzz het volgende:
Maar ik vind het gewoon grappig om te zien wat voor gezicht sommige mensen trekken, en om meer te weten te komen over hun...
ik heb ze toch liever iets ouderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Omdat anders dit topic zo saai is zal ik wat screenies posten (legaal hoor, ze is 17)
In dit geval kon ik het niet laten, blame my male instinct oid. oe oe oe, iee iee.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blieft.
ik was er allang weer weg johquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:01 schreef Chowi het volgende:
Oh, BG, wacht.
Ik ben (bijna) altijd, 'Alberto'sTVP'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Chowi het volgende:
Het zou handig zijn als ik wist hoe iedereen daar heet op Solomio.
Ik zei dat ie kutmuziek draaide, gelijk een kickquote:
Die 2e screen van hem is leuker vin ik,quote:
Nee, je moet gewoon bij een vent een meisjesnaam hebben en bij een meisje een grappige naam, dan komt het wel goed, en direct het gesprek aangaan niet zitten lurken, gewoon meteen complimentje geven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:21 schreef Biefstuk het volgende:
Damn, wordt hele tijd gekicked omdat mijn webcam niet aanstaat, zijn fok! gasten die hun webcam wel aandoen?
En wij kunnen hun aanklagen wegen het schenden van Microsofts Copyright,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Buschetta het volgende:
Maken jullie je maar geen zorgen hoor,...
Er zijn geen duidelijke voorwaarden aan de website verbonden. Sterker nog ze geven zelf aan wat er kan gebeuren
[..]
[..]
Om toegang te krijgen tot een chat hoef je geen voorwaarden te accepteren. Dus in een rechtzaal zouden ze geen poot hebben om op te staan. Volgens de N.L wet is het namelijk zo dat als er voorwaarden op de website staan (kon ze niet zo snel vinden) dan is het zo dat zonder nadrukkelijke acceptatie van die voorwaarden je simpelweg niet verantwoordelijk bent voor het maken en posten van screenshots. (jurisprudentie)
En het is sowiezo geen onrechtmatig verkregen content. De webcammer geeft toestemming doordat hij op een openbare website plaats neemt achter de cam. Hij/zij gaat tenslotte ook akkoord met de voorwaarden dat er eventueel screenshots kunnen worden genomen.
Ga maar lekker door met het plaatsen van chats hoor. En maak je geen zorgen over een eventuele rechtzaak.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:26 schreef DeRechter het volgende:
De rechter vind het nodig dit topic te volgen, en plaatst derhalve een tvp.
Ik sommeer u vriendelijk het plaatje van een afgetuigde allochtoon in uw schermafbeelding te verwijderen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..], ik moet nu zelf even de stad in dus kan niet meer meedoen. (en mn photobucket account is vol
) Maar vanavond ga ik mischien weer even lollerplaatjes maken.
waar zit je nu?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik d'r best wel lief eigenlijk.
okquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nu even nergens, ik heb hier thuis nog het e.e.a. te doen.
okquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan meld ik me hier wel weer, gezellig.
Dat filmpje heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:20 schreef Lienzz het volgende:
ik had al verteld hier dat we niet de link moeten geven van dit topic, er is nl een malloot die dat wel doet en zo komen andere erachter wat wij doen in onze vrije tijd.
Zou diegene die steeds dit topic van fok doorgeeft op solomio.nl ermee kunnen stoppen.
Ook kreeg ik de schuld erover dat ik een filmpje had gemaakt en op youtube had gezet :S
Er zou mijn naam achter staan....maar volgens mij heeft ze ook nog iets aan haar ogen want ik heet Lienzz en niet Einz.
http://www.youtube.com/watch?v=Wn7VFJIUXBY
wie heeft dit filmpje eigenlijk gemaakt?
Staat het op video dat ik zojuist ben geband omdat ik vroeg wat het verschil tussen alto en emo was?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:29 schreef Crappery het volgende:
Ik ga nu een filmpje maken bij die emo
ben er zo
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Staat het op video dat ik zojuist ben geband omdat ik vroeg wat het verschil tussen alto en emo was?![]()
neej je hoeft m niet weg te halen hoor...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik gemaakt
Ik wil het wel verwijderen als ze dat wil.
En idd geen linkjes geven, laat ze maar googlen![]()
Jij hebt duidelijk geen respectquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Chau het volgende:
Ze bannde me ook, omdat ik zei dat ze vroeg bezig was met sminken en 5 december nog even duurde
welke room?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef Chau het volgende:
Spam het gastenboek van meisjuh eens zit in de room kijken hoeveel emails ze krijgt
ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zijn die nog steeds bezig?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef Pietklaaso het volgende:
daar in die box waar jij net zat :p
die vriend en vriendin
Deze?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef Pietklaaso het volgende:
daar in die box waar jij net zat :p
die vriend en vriendin
Die Thieske, of jij als je dat wiltquote:
of diegene die de LaPo heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die Thieske, of jij als je dat wilt![]()
hoe danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef Thieske het volgende:
Als jullie deze dan even volposten....
En de echte danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:14 schreef Pietklaaso het volgende:
Mocht je maikuuul tegenkomen
Ik ben het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |