ik ga hierin welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:22 schreef Burdie het volgende:
Nu even nergens, waar zit jij?
Waar zit je dan? En plaats ze evenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Oh god dit geloven jullie niet, dit word straks lachen gewoon, wanneer ik al die screens ga plaatsen, maar ik wil meer meer meer!!
Lol ik werd daar geblokkeerd vanwege "stomme vragen stellen"quote:
Kom bij mij erbij dan, een paard die haar kind verwaarloostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lol ik werd daar geblokkeerd vanwege "stomme vragen stellen"
Ik vroeg enkel waarom ie 2 oorbellen had
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom bij mij erbij dan, een paard die haar kind verwaarloost.
hijs volquote:
ik zat net bij ene 030quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Kom op zeg we moeten met zn allen even in zon box komen weer
Ik ben geblokkeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
jij heet toch BeeGeequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja maar ik ben niet zon asshole die mensen echt zwaar gaat irriteren of domme sexvragen stellen oid, kom op zeg... je moet het veel creatiever aanpakken, die mensen stomme dingen laten doen.quote:
Ziehier de zachte kant van BGquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is een meisje die ik te liev vind om te gaan screenshotten, daar zaten ook allemaal pedofiguren te roepen of ze kon gaan staan, ik had echt zoiets van laat dat meisje zeg... christus allemachtig..
Het is wel grappig als je dat doet bij zon dikke ma tokkie (bovenstaand bijv)
Maar laat die jonge meisjes met rust zeg..
ik zag je bij dat gothic meisje waarmee ze haar haar naar achter moest doen van onsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zon asshole die mensen echt zwaar gaat irriteren of domme sexvragen stellen oid, kom op zeg... je moet het veel creatiever aanpakken, die mensen stomme dingen laten doen.
Het kan beginnen met haar in een staart en uiteindelijk een doek om het hoofd of een clownsneus op oid, dat zijn de grappen.
En als ze zelf een domme kop trekken is alleen maar leuker natuurlijk.
(of iets doms zeggen)
ja doe ik ook....ik ga niet tegen mensen roepen schreewen dat ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zon asshole die mensen echt zwaar gaat irriteren of domme sexvragen stellen oid, kom op zeg... je moet het veel creatiever aanpakken, die mensen stomme dingen laten doen.
Het kan beginnen met haar in een staart en uiteindelijk een doek om het hoofd of een clownsneus op oid, dat zijn de grappen.
En als ze zelf een domme kop trekken is alleen maar leuker natuurlijk.
(of iets doms zeggen)
'quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef Lienzz het volgende:
Maar ik vind het gewoon grappig om te zien wat voor gezicht sommige mensen trekken, en om meer te weten te komen over hun...
ik heb ze toch liever iets ouderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Omdat anders dit topic zo saai is zal ik wat screenies posten (legaal hoor, ze is 17)
In dit geval kon ik het niet laten, blame my male instinct oid. oe oe oe, iee iee.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blieft.
ik was er allang weer weg johquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:01 schreef Chowi het volgende:
Oh, BG, wacht.
Ik ben (bijna) altijd, 'Alberto'sTVP'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Chowi het volgende:
Het zou handig zijn als ik wist hoe iedereen daar heet op Solomio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |